🔻معاون بازرسی قرارگاه مرکزی خاتمالانبیا(ص):
جنایات اخیر رژیم صهیونیستی و حمله به ضاحیه بیروت بدون پاسخ نخواهد ماند.
20.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔴 ایران جنگ رو شیش - هیچ برده!
جهاد تمامشدنی نیست.
9.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🚨پاسخ رهبر شهیدمان به سوال با آمریکا مشکل چگونه حل میشود؟
آیتالله میرباقری23.mp3
زمان:
حجم:
14M
ا ﷽ ا
⭕️ مهم و مفید
🎙سخنان آیتاللهمیرباقری پیرامون اوضاع جاری
🔰مطمئن باشید مذاکرات جاری، ضعیف پیش نخواهد رفت
من چندان نگران این نیستم که اتفاق فاجعهآمیزی بیفتد.
آنچه حقیر مطلع هستم، رهبر معظم انقلاب، نظارت جدی دارند و تذکرات جدی میدهند و صحنه را کنترل میکنند...
🔴فرمانده هوافضا/آ سیدمجید:
گوش به فرمان ولایت باشید و از هر کلامی که اتحاد مقدس شما را به خطر میاندازد دوری نمایید
🔴بیانیه دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی درباره توافق پایان جنگ
میان ایران و آمریکا
🔹بسم الله الرحمن الرحیم
🔹به اطلاع ملت شریف ایران می رساند:
🔹 جمهوری اسلامی ایران در پرتو راهبری رهبر شهید خویش، تفوق خود در برابر دشمن امریکایی صهیونی را تکمیل کرده و ذیل تدابیر رهبری عالی قدر نظام (حفظه الله تعالی)، حمایت های آحاد مردم و تلاش مجاهدانه رزمندگان اسلام، به دنبال یک دوره مذاکرات دشوار و فشرده چند ماهه، و بر اساس مصوبه شورایعالی امنیت ملی، متن یادداشت تفاهم در خصوص مذاکرات پایان جنگ (مذاکرات اسلام آباد) را میان ایران و امریکا در شامگاه 24 خرداد ماه، نهایی کرد.
🔹 بر اساس توافقات انجام شده، جنگ و عملیات نظامی در تمامی جبهه ها از جمله لبنان از امشب به صورت فوری و دائمی پایان یافته و به علاوه، محاصره دریایی علیه ایران بلافاصله و به طور کامل خاتمه مییابد.
🔹 امضای این یادداشت تفاهم در روز جمعه 29 خرداد به طور رسمی انجام خواهد شد.
🔹 مذاکرات برای توافق نهایی، به پس از اجرای تعهدات طرف مقابل وفق یادداشت تفاهم موکول خواهد شد. جمهوری اسلامی ایران از تلاش های جمهوری اسلامی پاکستان و دولت قطر قدردانی می کند.
🔹والسلام علیکم و رحمت الله و برکاته
دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی
هدایت شده از کانال حسام الدّین براتی
طبق بیانیه شعام متن تفاهم مصوبه شعام را دارد یعنی به امضا و تایید رهبر معظم انقلاب رسیده است.
بنده تکلیف خودم میدانم از چیزی که رهبر جامعه آن را بعد از مدت ها بررسی و رفت و برگشت تایید کرده دفاع کنم.
این دفاع نه به معنای خوشحالی و ذوق زدگی نه دفاع با وجود ناراحتی و سرخوردگی است.
دفاعی از سر تکلیف است.
کسانی که نقد داشتند
کسانی که اعتراض میکردند
کسانی که از سر دلسوزی و دغدغه نظرات دیگری داشتند الان باید بدانند تفاهمی که به امضا و تایید رهبر معظم انقلاب رسیده را نباید تخطئه کرد نباید زیر سوال برد و از همه مهمتر نباید شکست تحقیر آمیز آمریکا را با ندیدن کار بزرگ صورت گرفته در اذهان عمومی مردم به پیروزی تبدیل کرد.
به آمریکا و رژیم صهیونیستی هیچ اعتمادی نیست و این تفاهم هم به نظر دوره ای گذرا برای آمادگی بیشتر کشور برای اتفاقات پیش رو خواهد بود.
@he_barati
12.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🫂 مرحوم آیت الله حائری شیرازی (ره) عادت داشتند که بسیاری از سخنرانیهایشان را اینگونه تمام کنند. ببینید ...
پینوشت:
بندگان خدا خیلی حرمت دارن!
خانه استعدادیابی | مرتضی خداوردی
🫂 مرحوم آیت الله حائری شیرازی (ره) عادت داشتند که بسیاری از سخنرانیهایشان را اینگونه تمام کنند. بب
من معمولا دوستان و رفقا رو که میبینم، بغلشون میکنم (معانقه میکنم)، برخی تعجب میکنن چرا هر بار این کار رو انجام میدی!🤓
دلیل دینی داره، دلیل علمی داره، دلیل روانشناسی داره، دلیل تجربی داره💗