🔴فرمانده هوافضا/آ سیدمجید:
گوش به فرمان ولایت باشید و از هر کلامی که اتحاد مقدس شما را به خطر میاندازد دوری نمایید
🔴بیانیه دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی درباره توافق پایان جنگ
میان ایران و آمریکا
🔹بسم الله الرحمن الرحیم
🔹به اطلاع ملت شریف ایران می رساند:
🔹 جمهوری اسلامی ایران در پرتو راهبری رهبر شهید خویش، تفوق خود در برابر دشمن امریکایی صهیونی را تکمیل کرده و ذیل تدابیر رهبری عالی قدر نظام (حفظه الله تعالی)، حمایت های آحاد مردم و تلاش مجاهدانه رزمندگان اسلام، به دنبال یک دوره مذاکرات دشوار و فشرده چند ماهه، و بر اساس مصوبه شورایعالی امنیت ملی، متن یادداشت تفاهم در خصوص مذاکرات پایان جنگ (مذاکرات اسلام آباد) را میان ایران و امریکا در شامگاه 24 خرداد ماه، نهایی کرد.
🔹 بر اساس توافقات انجام شده، جنگ و عملیات نظامی در تمامی جبهه ها از جمله لبنان از امشب به صورت فوری و دائمی پایان یافته و به علاوه، محاصره دریایی علیه ایران بلافاصله و به طور کامل خاتمه مییابد.
🔹 امضای این یادداشت تفاهم در روز جمعه 29 خرداد به طور رسمی انجام خواهد شد.
🔹 مذاکرات برای توافق نهایی، به پس از اجرای تعهدات طرف مقابل وفق یادداشت تفاهم موکول خواهد شد. جمهوری اسلامی ایران از تلاش های جمهوری اسلامی پاکستان و دولت قطر قدردانی می کند.
🔹والسلام علیکم و رحمت الله و برکاته
دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی
هدایت شده از کانال حسام الدّین براتی
طبق بیانیه شعام متن تفاهم مصوبه شعام را دارد یعنی به امضا و تایید رهبر معظم انقلاب رسیده است.
بنده تکلیف خودم میدانم از چیزی که رهبر جامعه آن را بعد از مدت ها بررسی و رفت و برگشت تایید کرده دفاع کنم.
این دفاع نه به معنای خوشحالی و ذوق زدگی نه دفاع با وجود ناراحتی و سرخوردگی است.
دفاعی از سر تکلیف است.
کسانی که نقد داشتند
کسانی که اعتراض میکردند
کسانی که از سر دلسوزی و دغدغه نظرات دیگری داشتند الان باید بدانند تفاهمی که به امضا و تایید رهبر معظم انقلاب رسیده را نباید تخطئه کرد نباید زیر سوال برد و از همه مهمتر نباید شکست تحقیر آمیز آمریکا را با ندیدن کار بزرگ صورت گرفته در اذهان عمومی مردم به پیروزی تبدیل کرد.
به آمریکا و رژیم صهیونیستی هیچ اعتمادی نیست و این تفاهم هم به نظر دوره ای گذرا برای آمادگی بیشتر کشور برای اتفاقات پیش رو خواهد بود.
@he_barati
12.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🫂 مرحوم آیت الله حائری شیرازی (ره) عادت داشتند که بسیاری از سخنرانیهایشان را اینگونه تمام کنند. ببینید ...
پینوشت:
بندگان خدا خیلی حرمت دارن!
خانه استعدادیابی | مرتضی خداوردی
🫂 مرحوم آیت الله حائری شیرازی (ره) عادت داشتند که بسیاری از سخنرانیهایشان را اینگونه تمام کنند. بب
من معمولا دوستان و رفقا رو که میبینم، بغلشون میکنم (معانقه میکنم)، برخی تعجب میکنن چرا هر بار این کار رو انجام میدی!🤓
دلیل دینی داره، دلیل علمی داره، دلیل روانشناسی داره، دلیل تجربی داره💗
امام صادق عليه السلام :
هر گاه دو مؤمن معانقه كنند غرق رحمت شوند و هر گاه، به خاطر خداوند، و نه براى غرضى از اغراض دنيوى، يكديگر را در آغوش كشند، به آنها گفته شود : آمرزيده شديد، عمل را از سر گيريد (اعمال بد گذشته شما پاك شد، اعمال خود را دوباره آغاز كنيد).
امام باقر و امام صادق عليهما السلام :
هر مؤمنى كه براى ديدن برادر خود بيرون رود و به حقّ او آشنا باشد، خداوند براى هر گامى كه برمى دارد يك ثواب برايش بنويسد و يك گناه از او پاك كند و يك درجه بالا برده شود و چون درِ خانه اش را بكوبد، درهاى آسمان به رويش گشوده گردد و چون با هم رو به رو شوند و دست دهند و يكديگر را در آغوش كشند، خدا رويش را به آنها كند.
💗 بغل کردن (در آغوش گرفتن) یکی از قویترین رفتارهای غیرکلامی برای ایجاد احساس امنیت و صمیمیت است و آثار روانی متعددی دارد:
۱. کاهش استرس و اضطراب
باعث ترشح هورمون اکسیتوسین (هورمون عشق و دلبستگی) میشود.
سطح هورمون کورتیزول (هورمون استرس) را کاهش میدهد.
۲. افزایش احساس امنیت
به فرد این پیام را منتقل میکند که تنها نیست و مورد حمایت قرار دارد.
در شرایط غم، ترس یا ناامیدی آرامشبخش است.
۳. تقویت روابط عاطفی
پیوند عاطفی میان همسران، والدین و فرزندان و دوستان نزدیک را عمیقتر میکند.
اعتماد و صمیمیت را افزایش میدهد.
۴. بهبود خلقوخو
ترشح دوپامین و سروتونین را افزایش میدهد.
احساس شادی، رضایت و امید را بیشتر میکند.
۵. کاهش احساس تنهایی
نیاز طبیعی انسان به ارتباط و تعلق را تا حدی تأمین میکند.
احساس پذیرفته شدن را افزایش میدهد.
۶. افزایش همدلی
در آغوش گرفتن بدون کلام میتواند محبت، همدردی و حمایت را منتقل کند.
گاهی از ساعتها صحبت کردن اثرگذارتر است.
۷. آرامسازی سیستم عصبی
ضربان قلب و فشار خون را تا حدی کاهش میدهد.
بدن را از حالت تنش به سمت آرامش هدایت میکند.
🫂به همین دلیل روانشناسان گاهی بغل کردن را «زبان خاموش محبت» مینامند؛ رفتاری که میتواند در چند ثانیه احساس آرامش، تعلق و دوست داشته شدن را به فرد منتقل کند.
دین خیلی خیلی خفنی داریم
رو دستش نیست
براساس تحقیق و تجربه میگم😎
عادت کنین دوستان رو میبینید بغل کنین😃
(تو هیئت، مسجد، محل کار، مهمانی و... )