eitaa logo
خانه استعدادیابی | مرتضی خداوردی
3.4هزار دنبال‌کننده
4.9هزار عکس
4.2هزار ویدیو
25 فایل
﷽ 🌎 اگه تو این عالم دنبال ماموریت خودتون هستین، اینجا خانه شماست. با رویکرد خودشناسی، اصلاح باورها و تغییر سبک‌زندگی ⛰️مرتضی خداوردی؛ کوچ استعدادیابی و کشف رسالت شخصی ارتباط👇 @Mortezakhodaverdi
مشاهده در ایتا
دانلود
خانه استعدادیابی | مرتضی خداوردی
🌱دوستان محبت داشتن و یه پروژه‌ی استعدادیابی کشوری رو به تیم‌های «خانه استعدادیابی» و «مرکز استعدادیا
در راستای پروژه هدایت تحصیلی و استعدادیابی ۶۰ هزار دانش‌آموز محروم در ۳۱ استان کشور، از فردا ان‌شاءالله در نمایشگاه «آباد ایران» خدمت عزیزان هستیم.
«آباد ایران» اولین نمایشگاه فناوری‌ها و محصولات محرومیت‌زدا 🪜🔩🧱غرفه‌های نمایشگاه دارن تجهیز میشن ۲۳ تا ۲۵ خرداد
. 💠 ان‌شاءالله جلسه مجازی روایت خوانی هفتگی، سه‌شنبه‌ها ساعت ۴:۳۰ تا ۵ صبح برگزار می‌شود. 🌱عزیزانی که علاقه دارند در این جلسه حضور داشته باشند، اپلیکیشن «گوگل‌میت» را نصب نمایند و از طریق لینک زیر، ساعت ۴:۳۰ وارد جلسه شوند. https://meet.google.com/hqt-skos-xue
⛔️ پیام خطرناکی که مخابره می‌شود: شما مسئولیتی در قبال زندگی خود ندارید! ♦️ امروزه عمیقاً احساس می شود که نظام آموزشی ما مشکلاتی دارد. ما فرزندانمان را به مدرسه می فرستیم تا برای دنیای واقعی آماده شوند، دنیایی که بسیار سریع در حال تغییر است. اما مدارس در حدود ۱۰۰ سال است که بدون تغییر باقی مانده‌اند. ♦️ متفکران این حوزه معتقدند که مدارس برای عصر صنعتی شکل گرفته اند تا دانش آموزان را برای کار در کارخانه ها آماده کنند. تفکر عصر صنعتی برای تولید انبوه و کنترل یکپارچه همواره در مدارس نقش بازی می کند. بر اساس ارزشهای عصر صنعتی، زندگی دانش آموزان با صدای زنگ‌ها مدیریت می شود و در تمام طول روز دانش آموزان تنها دستورالعمل ها را دنبال می کنند. ♦️ جملات معلم از ابتدای ورود به کلاس به این ترتیب است: بنشینید، کتابهای خود را باز کنید، به صفحهٔ ۴۰ بروید و مسئله شماره ۳ را حل کنید. در این مدرسه دانش آموزی موفق و برجسته می‌شود که دقیقاً طبق آنچه از او خواسته شده است عمل کند و موفقیت در ازای اجرای دقیق دستورالعملها و انجام آنچه که از آنها خواسته شده است، تعریف می‌شود.؛ درست مطابق ارزشهای عصر صنعتی، که برای پرورش کارگران کارخانه بسیار کارآمد و مؤثر عمل کرده است. ♦️ اما در دنیای امروز تا چه حد با عمل به دستورالعمل ها پیشرفت وجود خواهد داشت؟ دنیای مدرن انسانهایی را موفق می‌داند که بتوانند خلاق باشند، کسانی که بتوانند ایده‌های خود را به خوبی با دیگران به اشتراک بگذراند و با دیگران به خوبی ارتباط برقرار کنند. در دنیای امروز فردی موفق محسوب می‌شود که زمان شخصی خود را مدیریت کند و در کارهای خود برنامه زمان بندی و اولویت بندی داشته باشد. ♦️ اما کودکان در برنامه ای که بر اساس ارزشهای عصر صنعتی طراحی شده است نمی‌توانند به چنین مهارتهایی دست پیدا کنند. در مدرسه سنتی کودکان وابستگی و کنترل را تجربه می کنند و به صورت مداوم بر اساس سیستم آموزشی کنترل می شوند. ♦️ نظام مدارس سنتی پیام خطرناکی را به دانش آموزان مخابره می کند. پیامی که بر اساس آن دانش آموزان مسئولیت زندگی خود را بر عهده ندارند. آنها فقط باید به جای احساس مسئولیت و بالاترین بهره وری از زندگی خود، آنچه را از قبل تنظیم شده است انجام دهند. ♦️ این در حالی است که متخصصان معتقدند استقلال به طرز باورنکردنی‌ای برای دانش آموزان ضروری و مهم است. بنابراین جای تعجب نیست که دانش آموزان در مدرسه کسل باشند و انگیزه چندانی برای تحصیل نداشته باشند. ✅ بخشی از کتاب مدرسه در مدار زندگی نوشته مریم و مینا فلاح و محمد کاظمی 💠🌱💠🌱💠🌱💠🌱💠🌱 خانه استعدادیابی و شکوفایی👇 https://eitaa.com/joinchat/3704422508C86b18b0af3
💠 نشر سخنرانی‌های استاد 📌 آدرس کانال: https://eitaa.com/Sanatgaraan
امروز تو نمایشگاه یه آدم باصفا رو دیدم😍
11M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
امروز حاج‌ آقا یونچی رو دیدم ایشون کار آفرین، صادر کننده و تاجر فرش هستن و داور مسابقه تلویزیونی میدون ان‌شاءالله قرار شد دوشنبه در خصوص توسعه کارهامون و بحث صادرات باهاشون یه جلسه داشته باشیم
فردا روز آخر نمایشگاه، کلی از رفقا قرار بیان اینجا 😃