علیرضا پناهیان1402.05.01-Panahian-ImamSadeghUni-AkharinGameRahaee-06-32k.mp3
زمان:
حجم:
14.8M
🔉 آخرین گام رهایی
🔰 ضرورت و نتایج رهایی برای انسان
🗓 استاد پناهیان | جلسۀ ششم | ۱۴۰۲.۰۵.۱
🕌 دانشگاه امام صادق(ع)
@Panahian_mp3
https://eitaa.com/joinchat/3704422508C86b18b0af3
10.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔆 برای رهاییبخش بودن!
🔸تا رها نباشی نمیتونی جریان ساز بشی !
https://eitaa.com/joinchat/3704422508C86b18b0af3
علیرضا پناهیان1402.05.02-Panahian-ImamSadeghUni-AkharinGameRahaee-07-32k.mp3
زمان:
حجم:
15.4M
🔉 آخرین گام رهایی
🔰 ضرورت و نتایج رهایی برای انسان
🗓 استاد پناهیان | جلسۀ هفتم | ۱۴۰۲.۰۵.۲
🕌 دانشگاه امام صادق(ع)
@Panahian_mp3
https://eitaa.com/joinchat/3704422508C86b18b0af3
🏢 ما باید رشتههای «علوم انسانی» را متحول کنیم
طبق آنچه که به ما گزارش دادند، در بین این مجموعهی عظیم دانشجوئی کشور که حدود سه میلیون و نیم مثلاً دانشجوی دولتی و آزاد و پیام نور و بقیهی دانشگاههای کشور داریم، حدود دو میلیون اینها دانشجویان علوم انسانیاند!
این به یک صورت، انسان را نگران میکند. ما در زمینهی علوم انسانی، کار بومی، تحقیقات اسلامی چقدر داریم؟ کتاب آماده در زمینههای علوم انسانی مگر چقدر داریم؟ استاد مبرزی که معتقد به جهانبینی اسلامی باشد و بخواهد #جامعهشناسی یا #روانشناسی یا #مدیریت یا غیره درس بدهد، مگر چقدر داریم، که این همه دانشجو برای این رشتهها میگیریم؟ این نگران کننده است.
بسیاری از مباحث علوم انسانی، مبتنی بر فلسفههائی هستند که مبنایش مادیگری است، مبنایش حیوان انگاشتن انسان است، عدم مسئولیت انسان در قبال خداوند متعال است، نداشتن نگاه معنوی به انسان و جهان است. خوب، این علوم انسانی را ترجمه کنیم، آنچه را که غربیها گفتند و نوشتند، عیناً ما همان را بیاوریم به جوان خودمان تعلیم بدهیم، در واقع شکاکیت و تردید و بیاعتقادی به مبانی الهی و اسلامی و ارزشهای خودمان را در قالبهای درسی به جوانها منتقل کنیم؛ این چیز خیلی مطلوبی نیست. این از جملهی چیزهائی است که بایستی مورد توجه قرار بگیرد؛ هم در مجموعههای دولتی مثل وزارت علوم، هم در شورای عالی انقلاب فرهنگی، هم در هر مرکز تصمیمگیری که در اینجا وجود دارد؛ اعم از خود دانشگاهها و بیرون دانشگاهها.
🎙بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار اساتید دانشگاهها
۱۳۸۸/۰۶/۰۸
https://eitaa.com/joinchat/3704422508C86b18b0af3
22.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
انسان؛ «حیوان ناطق» یا «حی متأله»؟
🎙استاد حسن عباسی
#تمدن_غرب
#تمدن_اسلامی
#علوم_انسانی_غرب
#علوم_انسانی_توحیدی
https://eitaa.com/joinchat/3704422508C86b18b0af3
انشاءالله بزودی باید رشته استعدادیابی با رویکرد توحیدی را در دانشگاهها راهاندازی کنیم...
علیرضا پناهیان1402.05.03-Panahian-ImamSadeghUni-AkharinGameRahaee-08-32k.mp3
زمان:
حجم:
13.8M
🔉 آخرین گام رهایی
🔰 ضرورت و نتایج رهایی برای انسان
🗓 استاد پناهیان | جلسۀ هشتم | ۱۴۰۲.۰۵.۳
🕌 دانشگاه امام صادق(ع)
@Panahian_mp3
https://eitaa.com/joinchat/3704422508C86b18b0af3
خانه استعدادیابی | مرتضی خداوردی
🔉 آخرین گام رهایی 🔰 ضرورت و نتایج رهایی برای انسان 🗓 استاد پناهیان | جلسۀ هشتم | ۱۴۰۲.۰۵.۳
.
فعالان حوزه آموزش و پرورش این جلسه رو با دقت بیشتری گوش کنند🌱
👇👇
منتظریم آقا امام زمان (عج) هستیم که تشریف بیاورند، دستور دهند بعد ما اجرا کنیم !!
خودمون فهم و درک دستورات آقا رو نداریم ؟!
8.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🌱 رهایی در ژاپن وجود ندارد، اینجا آدمها ماشینی هستند
🎙اظهارات آندو، شهروند ژاپنی ساکن ایران درباره حقایق پنهان ژاپن
#تمدن_غیرتوحیدی
#بردگی_نوین
https://eitaa.com/joinchat/3704422508C86b18b0af3
14.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🏫 مدرسه و بردگی نوین !
🎙استاد رائفیپور
#مدارس
#تمدن_غیرتوحیدی
#بردگی_نوین
https://eitaa.com/joinchat/3704422508C86b18b0af3