eitaa logo
خانه استعدادیابی | مرتضی خداوردی
1.4هزار دنبال‌کننده
2.8هزار عکس
2.1هزار ویدیو
19 فایل
🌎 اگه تو این عالم دنبال ماموریت خودتون هستین، اینجا خانه شماست. با رویکرد خودشناسی، اصلاح باورها و تغییر سبک زندگی ⛰️مرتضی خداوردی؛ کوچ استعدادیابی و کشف رسالت شخصی ارتباط👇 https://eitaa.com/Mortezakhodaverdi
مشاهده در ایتا
دانلود
🌿 تقوی سبب رهایی میشود.
🏢 ما باید رشته‌های «علوم‌ انسانی» را متحول کنیم طبق آنچه که به ما گزارش دادند، در بین این مجموعه‌‌‌‌‌‌‌‌‌ی عظیم دانشجوئی کشور که حدود سه میلیون و نیم مثلاً دانشجوی دولتی و آزاد و پیام نور و بقیه‌‌‌‌‌‌‌‌‌ی دانشگاه‌‌‌‌‌‌‌‌‌های کشور داریم، حدود دو میلیون اینها دانشجویان علوم انسانی‌‌‌‌‌‌‌‌‌اند! این به یک صورت، انسان را نگران میکند. ما در زمینه‌‌‌‌‌‌‌‌‌ی علوم انسانی، کار بومی، تحقیقات اسلامی چقدر داریم؟ کتاب آماده در زمینه‌‌‌‌‌‌‌‌‌های علوم انسانی مگر چقدر داریم؟ استاد مبرزی که معتقد به جهان‌‌‌‌‌‌‌‌‌بینی اسلامی باشد و بخواهد یا یا یا غیره درس بدهد، مگر چقدر داریم، که این همه دانشجو برای این رشته‌‌‌‌‌‌‌‌‌ها میگیریم؟ این نگران کننده است. بسیاری از مباحث علوم انسانی، مبتنی بر فلسفه‌‌‌‌‌‌‌‌‌هائی هستند که مبنایش مادیگری است، مبنایش حیوان انگاشتن انسان است، عدم مسئولیت انسان در قبال خداوند متعال است، نداشتن نگاه معنوی به انسان و جهان است. خوب، این علوم انسانی را ترجمه کنیم، آنچه را که غربی‌‌‌‌‌‌‌‌‌ها گفتند و نوشتند، عیناً ما همان را بیاوریم به جوان خودمان تعلیم بدهیم، در واقع شکاکیت و تردید و بی‌‌‌‌‌‌‌‌‌اعتقادی به مبانی الهی و اسلامی و ارزشهای خودمان را در قالبهای درسی به جوانها منتقل کنیم؛ این چیز خیلی مطلوبی نیست. این از جمله‌‌‌‌‌‌‌‌‌ی چیزهائی است که بایستی مورد توجه قرار بگیرد؛ هم در مجموعه‌‌‌‌‌‌‌‌‌های دولتی مثل وزارت علوم، هم در شورای عالی انقلاب فرهنگی، هم در هر مرکز تصمیم‌‌‌‌‌‌‌‌‌گیری که در اینجا وجود دارد؛ اعم از خود دانشگاه‌‌‌‌‌‌‌‌‌ها و بیرون دانشگاه‌‌‌‌‌‌‌‌‌ها. 🎙بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار اساتید دانشگاه‌ها ۱۳۸۸/۰۶/۰۸ https://eitaa.com/joinchat/3704422508C86b18b0af3
ان‌شاءالله بزودی باید رشته استعدادیابی با رویکرد توحیدی را در دانشگاهها راه‌اندازی کنیم...
1402.05.03-Panahian-ImamSadeghUni-AkharinGameRahaee-08-32k.mp3
13.84M
🔉 آخرین گام رهایی 🔰 ضرورت و نتایج رهایی برای انسان 🗓 استاد پناهیان | جلسۀ هشتم | ۱۴۰۲.۰۵.۳ 🕌 دانشگاه امام صادق(ع) @Panahian_mp3 https://eitaa.com/joinchat/3704422508C86b18b0af3
منتظریم آقا امام زمان (عج) هستیم که تشریف بیاورند، دستور دهند بعد ما اجرا کنیم !! خودمون فهم و درک دستورات آقا رو نداریم ؟!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🌱 رهایی در ژاپن وجود ندارد، اینجا آدم‌ها ماشینی هستند 🎙اظهارات آندو، شهروند ژاپنی ساکن ایران درباره حقایق پنهان ژاپن https://eitaa.com/joinchat/3704422508C86b18b0af3
1402.05.04-Panahian-ImamSadeghUni-AkharinGameRahaee-09-32k.mp3
15.94M
🔉 آخرین گام رهایی 🔰 ضرورت و نتایج رهایی برای انسان 🗓 استاد پناهیان | جلسۀ نهم | ۱۴۰۲.۰۵.۴ 🕌 دانشگاه امام صادق(ع) @Panahian_mp3 https://eitaa.com/joinchat/3704422508C86b18b0af3
کار تشکیلاتی و زندگی جمعی سبب رنج می‌شود. و این رنج است که سبب رهایی است.
رفقای مسجدی ما بیش از ۲۰ سال، عصر عاشورا دورهم جمع میشن و حاج خلیل عینی از عزیزان جبهه و جنگ براشون زیارت ناحیه مقدسه میخونه
1402.05.05-Panahian-ImamSadeghUni-AkharinGameRahaee-10-32k.mp3
18.7M
🔉 آخرین گام رهایی 🔰 ضرورت و نتایج رهایی برای انسان 🗓 استاد پناهیان | جلسۀ دهم | ۱۴۰۲.۰۵.۵ 🕌 دانشگاه امام صادق(ع) @Panahian_mp3 https://eitaa.com/joinchat/3704422508C86b18b0af3
🏡خانه‌های مولد 🔗 تلفیق سکونت و اشتغال پخش آنلاین، امروز ساعت ۱۴:۳۰ 👇 https://snn.ir/fa/livetv https://eitaa.com/joinchat/3704422508C86b18b0af3
🔅امروز با عزیزان «مکتب‌اسلامی» غرب تهران، جلسه‌‌ای حول محور تحول نظام آموزشی داریم 📘گفتم قبلش یه نگاهی به کتاب «مدرسه خلاق» کن رابینسون بندازم. 🤔نکته‌ای جالبی رو دیدم👆 https://eitaa.com/joinchat/3704422508C86b18b0af3
1402.05.06-Panahian-ImamSadeghUni-AkharinGameRahaee-11-32k.mp3
17.15M
🔉 آخرین گام رهایی 🔰 ضرورت و نتایج رهایی برای انسان 🗓 استاد پناهیان | جلسۀ یازدهم(پایانی) | ۱۴۰۲.۰۵.۶ 🕌 دانشگاه امام صادق(ع) @Panahian_mp3 https://eitaa.com/joinchat/3704422508C86b18b0af3
🔴 محتوای دوره مقدماتی زیست‌شهرهای نوین مولّد 💎 الگویی ارزان و امکان‌پذیر، برای حل مشکلات مسکن، اشتغال، جمعیت و احیای سبک زندگیِ خانواده محور، شاداب و سالم ایرانی 🔹روی متن هر قسمت کلیک کنید تا به فیلم مربوطه منتقل شوید👇 0️⃣ مقدمه: آشنایی با فهرست مباحث دوره 1️⃣ قسمت اول: ارتباط فرهنگ و فضا، جهت‌داری ساختارهای اجتماعی (۳۱ دقیقه) 2️⃣ قسمت دوم: از نظریه اجتماعی تا فضای اجتماعی (۲۰ دقیقه) 3️⃣ قسمت سوم: معرفی منتخبی از تجربه‌های جهانی (۲۶ دقیقه) 4️⃣ قسمت چهارم: معرفی طرح پیشنهادی (زیست‌شهرهای نوین مولّد) (۱۱ دقیقه) 5️⃣-1️⃣ قسمت پنجم (بخش ۱): امکان‌سنجی و ارزیابی طرح پیشنهادی (زیست‌شهرهای نوین مولّد) (۴۳ دقیقه) 5️⃣-2️⃣ قسمت پنجم (بخش ۲): امکان‌سنجی و ارزیابی طرح پیشنهادی (زیست‌شهرهای نوین مولّد) (۴۹ دقیقه) 6️⃣ قسمت ششم: مروری بر برخی نمونه‌های ایرانی (۵ دقیقه) 7️⃣ قسمت هفتم: بسترها و ظرفیت‌های قانونی (۴ دقیقه) 8️⃣ قسمت هشتم: مثال‌هایی از نظامات اجتماعی جایگزین (۲۳ دقیقه) 9️⃣-1️⃣ قسمت نهم (بخش ۱): نظام تولید، توزیع و مصرف تراز انقلاب اسلامی (۵۶ دقیقه) 9️⃣-2️⃣ قسمت نهم (بخش ۲): نظام تولید، توزیع و مصرف تراز انقلاب اسلامی (۲۴ دقیقه) 🔟 پیوست: روایت رهایی از اغلال (ساختارهایی که منجر به سرپرستی سرمایه بر جامعه می‌شوند / نهادهای اغلال‌زدا) (۶ دقیقه) ╭┅─────────┅╮ @khane_estedad🏡 ╰┅─────────┅╯
خانه استعدادیابی | مرتضی خداوردی
🔴 محتوای دوره مقدماتی زیست‌شهرهای نوین مولّد 💎 الگویی ارزان و امکان‌پذیر، برای حل مشکلات مسکن، اشتغ
. وقتی این دوره به دستم رسید در کوتاه‌ترین زمان ممکن، تمام فیلم‌های اون رو مشاهده کردم 😇 خیلی خیلی لذت بردم👌 و برای تشکیل تمدن نوین اسلامی، عزمم بیشتر جزم‌ شد 😎
😷 علت فقر بسیاری از افراد جامعه ؟! 😍داشتم محتوای «دوره‌ جامع استعدادیابی و کشف رسالت شخصی» رو بروزرسانی میکردم به جمله‌ای جالبی از رابرت کیوساکی نویسنده کتاب «پدر پولدار پدر فقیر» رسیدم 🧐روی تصویر زوم کنید، جمله مشخصه ! https://eitaa.com/joinchat/3704422508C86b18b0af3
محتوای دوره هشتم داره نهایی میشه😍 مطالب دوره فوق‌العاده جذاب و کاربردیه👌 به اذن الله چه دوره‌ای بشه این دوره😎