eitaa logo
خانه استعدادیابی | مرتضی خداوردی
3.4هزار دنبال‌کننده
4.8هزار عکس
4.2هزار ویدیو
25 فایل
﷽ 🌎 اگه تو این عالم دنبال ماموریت خودتون هستین، اینجا خانه شماست. با رویکرد خودشناسی، اصلاح باورها و تغییر سبک‌زندگی ⛰️مرتضی خداوردی؛ کوچ استعدادیابی و کشف رسالت شخصی ارتباط👇 @Mortezakhodaverdi
مشاهده در ایتا
دانلود
885.4K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
وقتی برای رسیدن به قراری عجله داری، موتور عالیه🏍 فقط ان‌شاءالله با این روش موتور سواری زنده برسیم😃
📚 کتاب صوتی "استاد عشق" 🔸 زندگینامه و شرح خاطرات پدر علم فیزیک و مهندسی نوین ایران پروفسور سید محمود حسابی 🎙با صدای بهروز رضوی ✅ لینک دانلود کتاب صوتی "استاد عشق" 👇👇 B2n.ir/j43543 https://eitaa.com/joinchat/3704422508C86b18b0af3
@Aminikhaah زنده باد شب یلدا.mp3
زمان: حجم: 12.9M
🎙استاد مصطفی امینی خواه ✍️ فرهنگ ناب ایرانی ✅ شب یلدا یکی از عرفانی‌ترین شب‌هاست، تفأل به حافظ در سیره علما @Aminikhaah
اگه کسی گفت بدونه تلاش، صبر و استمرار میتونی به موفقیت دنیوی و اخروی برسی بدون احتمالا یا نادان یا کلاه‌بردار ... ✅ راز موفقیت👇 تلاش است تلاش صبر است صبر استمرار است استمرار 📛 اما مهم در چه مسیری تلاش و صبر میکنی در مسیر استعداد، رسالت و تکلیفت یا در راهی که برای تو نیست !!! https://eitaa.com/joinchat/3704422508C86b18b0af3
♨️ آموزش و پرورش ضد دین، تقلیدی و کهنه 🔻 رهبر معظم انقلاب (۱۳۸۶/۰۵/۰۳): ✔️ آموزش و پرورش کنونىِ کشور ما، ساخته و پرداخته‌ی فکر ما و برنامه‌های ما و فلسفه‌ی ما نیست؛ این یک امر واضحی است؛ این هم جزء مسلمات است، منتها به آن توجه نمیکنیم! از روزی که نظامی به نام نظام آموزش و پرورش در این کشور به وجود آمد - از آغاز کار - بنای کار بر آن فلسفه‌ای نبود که ما امروز دنبال آن فلسفه هستیم. دو عیب بزرگ وجود داشت. یک عیب از جنبه‌ی اعتقادی و ایمانی، یک عیب از جنبه‌ی سیاسی و مدیریتی کشور. ✔️ عیبِ جنبه‌ی ایمانی این بود که آن کسانی که آموزش و پرورش جدید را وارد کشور کردند، نه فقط نیتشان متدین کردن مردم و جوانها نبود، بلکه بعکس، نیتشان دور کردن مردم از عقاید دینی بود. به طور مسلم این است. البته آن کسانی که طراحان اولیه‌ی وزارت آموزش و پرورش در کشور بودند، برنامه‌ها را ریختند، کتابهای درسی را نوشتند، بعضیشان کاملاً جزو آدمهای بیدین نبودند؛ نه، در بین آنها آدمهای متدین هم بودند، لکن کلانِ برنامه این بود. همان برنامه‌ای بود که در آموزش و پرورش به یک شکل، در مسئله‌ی کشف حجاب به یک شکل، در مسئله‌ی کوبیدن مراکز مذهبی به وسیله‌ی رضاخان به یک شکل خودش را نشان میداد؛ یعنی توسعه‌ی تفکرات غیر دینی، بلکه ضد دینی. آموزش و پرورش بر اساس یک چنین فکری به وجود آمد ... اساس، اساسِ ضد دینی بود، نه غیر دینی؛ بر اساس ضدیت با دین بود. هر چه هم گذشت، این جنبه‌ی ضد دینی، پیوسته و تا آخرِ دوران پهلوی بیشتر و بیشتر شد. ✔️ نظام آموزش و پرورش ما یک نظام غرب‌زده، تقلیدی، مبتنی بر باورها و مبانی پذیرفته‌ی در اروپا بود. حالا یکی بلژیک را ترجیح میداد، یکی انگلیس را ترجیح میداد، یکی فرانسه را ترجیح میداد؛ بالاخره مربوط به آنها بود. در بخشهای مختلف اداری و تشکیلات دولتی ما، این محسوس بود. آموزش و پرورش هم عیناً به همین کیفیت شکل گرفت و همینطور ماند. حالا نکته‌ی قابل توجه این است که آن کسانی که الگوی آموزش و پرورش سنتی و قدیمی ما بودند، آنها به همان شکلها و قالبهای آن روز بسنده نکردند؛ مرتباً تحولات به وجود آوردند و خودشان را پیش بردند؛ اما این مقلدان آن تحولات را دیگر نفهمیدند و همان شکل سنتی را نگه داشتند. ✔️ این دو عیب بزرگ، یعنی اول، جنبه‌ی ضدیت با دین - حداقل مغایرت با مبانی دینی و اخلاق دینی و تربیت دینی - و دوم هم بشدّت ترجمه‌ای بودن، وابسته بودن، تقلیدی بودن، از نیازهای حقیقی کشور و ملت ایران نجوشیده بودن، عیب اساسی آموزش و پرورش ما بود که ماند تا دوره‌ی انقلاب اسلامی. ✔️ در دوره‌ی انقلاب، خیلی کارها در آموزش و پرورش انجام گرفته است؛ اما نظام آموزش و پرورش تحول پیدا نکرده و همان نظام قدیمی است! ✔️ البته بیشتر در مسائل روبنائی کارهای زیادی شده است: کتابها با «بسم‌اللَّه» شروع نمیشد، حالا با «بسم‌اللَّه» شروع میشود؛ آیه‌ی قرآن نداشت، حالا دارد. کارهای خوب انجام گرفته؛ نه، من حقاً و انصافاً منکر کارهای خوب نیستم ... منتها اینها هیچکدام تحول نیست. تحول یک حرکت ریشه‌ای است و شماها میتوانید بکنید. رهبر معظم انقلاب ۱۳۸۶/۰۵/۰۳ https://khl.ink/f/3394 https://eitaa.com/joinchat/3704422508C86b18b0af3