خانه استعدادیابی | مرتضی خداوردی
دوره جامع ارتباط موثر 📚 سرفصل های دوره: - معرفی ویژگی نسلهای مختلف - معرفی مولفههای ارتباط - قو
.
❗️فقط ۲۴ ساعت تا پایان مهلت ثبتنام در دوره «ارتباط موثر»
📚 کتاب صوتی "استاد عشق"
🔸 زندگینامه و شرح خاطرات پدر علم فیزیک و مهندسی نوین ایران پروفسور سید محمود حسابی
🎙با صدای بهروز رضوی
✅ لینک دانلود کتاب صوتی "استاد عشق" 👇👇
B2n.ir/j43543
#کتاب_صوتی
https://eitaa.com/joinchat/3704422508C86b18b0af3
خانه استعدادیابی | مرتضی خداوردی
📚 کتاب صوتی "استاد عشق" 🔸 زندگینامه و شرح خاطرات پدر علم فیزیک و مهندسی نوین ایران پروفسور سید محم
.
🎁اینم یک هدیه درجه یک به مناسبت شب یلدا
تقدیم مخاطبین عزیز کانال خانه استعدادیابی😍
@Aminikhaah زنده باد شب یلدا.mp3
زمان:
حجم:
12.9M
🎙استاد مصطفی امینی خواه
✍️ فرهنگ ناب ایرانی
✅ شب یلدا یکی از عرفانیترین شبهاست، تفأل به حافظ در سیره علما
#شب_یلدا
✅@Aminikhaah
8.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
😊راز رشد دنیوی و اخروی !
https://eitaa.com/joinchat/3704422508C86b18b0af3
خانه استعدادیابی | مرتضی خداوردی
دوره جامع ارتباط موثر 📚 سرفصل های دوره: - معرفی ویژگی نسلهای مختلف - معرفی مولفههای ارتباط - قو
.
❗️کمتر از ۱۲ ساعت تا پایان مهلت ثبتنام در دوره «ارتباط موثر»
اگه کسی گفت بدونه تلاش، صبر و استمرار میتونی به موفقیت دنیوی و اخروی برسی بدون احتمالا یا نادان یا کلاهبردار ...
✅ راز موفقیت👇
تلاش است تلاش
صبر است صبر
استمرار است استمرار
📛 اما مهم در چه مسیری تلاش و صبر میکنی
در مسیر استعداد، رسالت و تکلیفت
یا در راهی که برای تو نیست !!!
https://eitaa.com/joinchat/3704422508C86b18b0af3
خانه استعدادیابی | مرتضی خداوردی
دوره جامع ارتباط موثر 📚 سرفصل های دوره: - معرفی ویژگی نسلهای مختلف - معرفی مولفههای ارتباط - قو
.
❗️آخرین مهلت ثبتنام در دوره «ارتباط موثر»
⏰امشب ساعت ۱۲
خانه استعدادیابی | مرتضی خداوردی
📚 کتاب صوتی "استاد عشق" 🔸 زندگینامه و شرح خاطرات پدر علم فیزیک و مهندسی نوین ایران پروفسور سید محم
.
دیشب موقع خواب بخش اول کتاب صوتی استاد عشق رو گوش دادم
امشب برم سراغ بخش دوم
♨️ آموزش و پرورش ضد دین، تقلیدی و کهنه
🔻 رهبر معظم انقلاب (۱۳۸۶/۰۵/۰۳):
✔️ آموزش و پرورش کنونىِ کشور ما، ساخته و پرداختهی فکر ما و برنامههای ما و فلسفهی ما نیست؛ این یک امر واضحی است؛ این هم جزء مسلمات است، منتها به آن توجه نمیکنیم! از روزی که نظامی به نام نظام آموزش و پرورش در این کشور به وجود آمد - از آغاز کار - بنای کار بر آن فلسفهای نبود که ما امروز دنبال آن فلسفه هستیم. دو عیب بزرگ وجود داشت. یک عیب از جنبهی اعتقادی و ایمانی، یک عیب از جنبهی سیاسی و مدیریتی کشور.
✔️ عیبِ جنبهی ایمانی این بود که آن کسانی که آموزش و پرورش جدید را وارد کشور کردند، نه فقط نیتشان متدین کردن مردم و جوانها نبود، بلکه بعکس، نیتشان دور کردن مردم از عقاید دینی بود. به طور مسلم این است. البته آن کسانی که طراحان اولیهی وزارت آموزش و پرورش در کشور بودند، برنامهها را ریختند، کتابهای درسی را نوشتند، بعضیشان کاملاً جزو آدمهای بیدین نبودند؛ نه، در بین آنها آدمهای متدین هم بودند، لکن کلانِ برنامه این بود. همان برنامهای بود که در آموزش و پرورش به یک شکل، در مسئلهی کشف حجاب به یک شکل، در مسئلهی کوبیدن مراکز مذهبی به وسیلهی رضاخان به یک شکل خودش را نشان میداد؛ یعنی توسعهی تفکرات غیر دینی، بلکه ضد دینی. آموزش و پرورش بر اساس یک چنین فکری به وجود آمد ... اساس، اساسِ ضد دینی بود، نه غیر دینی؛ بر اساس ضدیت با دین بود. هر چه هم گذشت، این جنبهی ضد دینی، پیوسته و تا آخرِ دوران پهلوی بیشتر و بیشتر شد.
✔️ نظام آموزش و پرورش ما یک نظام غربزده، تقلیدی، مبتنی بر باورها و مبانی پذیرفتهی در اروپا بود. حالا یکی بلژیک را ترجیح میداد، یکی انگلیس را ترجیح میداد، یکی فرانسه را ترجیح میداد؛ بالاخره مربوط به آنها بود. در بخشهای مختلف اداری و تشکیلات دولتی ما، این محسوس بود. آموزش و پرورش هم عیناً به همین کیفیت شکل گرفت و همینطور ماند. حالا نکتهی قابل توجه این است که آن کسانی که الگوی آموزش و پرورش سنتی و قدیمی ما بودند، آنها به همان شکلها و قالبهای آن روز بسنده نکردند؛ مرتباً تحولات به وجود آوردند و خودشان را پیش بردند؛ اما این مقلدان آن تحولات را دیگر نفهمیدند و همان شکل سنتی را نگه داشتند.
✔️ این دو عیب بزرگ، یعنی اول، جنبهی ضدیت با دین - حداقل مغایرت با مبانی دینی و اخلاق دینی و تربیت دینی - و دوم هم بشدّت ترجمهای بودن، وابسته بودن، تقلیدی بودن، از نیازهای حقیقی کشور و ملت ایران نجوشیده بودن، عیب اساسی آموزش و پرورش ما بود که ماند تا دورهی انقلاب اسلامی.
✔️ در دورهی انقلاب، خیلی کارها در آموزش و پرورش انجام گرفته است؛ اما نظام آموزش و پرورش تحول پیدا نکرده و همان نظام قدیمی است!
✔️ البته بیشتر در مسائل روبنائی کارهای زیادی شده است: کتابها با «بسماللَّه» شروع نمیشد، حالا با «بسماللَّه» شروع میشود؛ آیهی قرآن نداشت، حالا دارد. کارهای خوب انجام گرفته؛ نه، من حقاً و انصافاً منکر کارهای خوب نیستم ... منتها اینها هیچکدام تحول نیست. تحول یک حرکت ریشهای است و شماها میتوانید بکنید.
رهبر معظم انقلاب
۱۳۸۶/۰۵/۰۳
https://khl.ink/f/3394
https://eitaa.com/joinchat/3704422508C86b18b0af3
16.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
اگه آموزش و پرورش فاسد بشه...
https://eitaa.com/joinchat/3704422508C86b18b0af3