eitaa logo
خانه دانشجویان
937 دنبال‌کننده
1.7هزار عکس
214 ویدیو
70 فایل
🏠خانه دانشجویان فعال فرهنگی استان اصفهان 📲ارتباط با مدیر: @khanedaneshjooyan_admin 📱صفحه اینستاگرام: Instagram.com/khanedaneshjooyan
مشاهده در ایتا
دانلود
✅ فراخوان دعوت به همکاری در عرصه های خدماتی ، بهداشتی و... ✅ در صورت تمایل به همکاری نام و نام خانوادگی خود را به شمارع ۰۹۳۸۹۲۴۷۴۳۰ ارسال نمایید. ✅ توجه فرمایید که محدوده فعالیت در سطح شهر اصفهان می‌باشد. گروه جهادی حضرت زهرا (سلام الله علیهما) 🔸خانه دانشجویان انقلاب اسلامی ✦➤ @khanedaneshjooyan
*🔴قرنطینه‌ی تشکیلاتی!* شش پیشنهاد برای این ایام ⚠️ با شیوع ویروس کرونا و در پی آن تعطیلی‌های عمومی، توصیه شده که همهٔ افراد حتی‌الامکان از خانه خارج نشوند و تا اطلاع ثانوی در قرنطینه‌ خانگی به سر ببرند. شرایط پیش آمده و نامعلوم‌بودن بازهٔ زمانی آن، باعث شده که بسیاری از فعالین تشکیلاتی از هم منفصل شده و به نحوی کار تشکیلاتی برای مدت نامعلومی راکد بماند که خود یک آسیب جدی برای تشکیلات به حساب می‌آید. ❓حال این سوال مطرح است که چگونه با شرایط موجود، می‌توان ارتباطات و حرکت پیوسته‌ی تشکیلات را حفظ کرد؟... در اینجا چندپیشنهاد را خدمت شما عرض می‌نماییم. 1⃣ به هیچ وجه حفظ ارتباط کلامی با تک تک اعضا را فراموش نکنید. برای این کار به کمتر از تماس تلفنی ولو یک دقیقه با تک‌تک اعضا(تاکید مجدد) قانع نشوید! با یک تقسیم‌ وظیفهٔ مناسب بین مسئولین تشکیلات به راحتی این حرکت قابل اجرا است. پس همین الان دست‌به‌کار شوید. 2⃣ باهوش‌ترین افراد کسانی هستند که از تهدیدها، بهترین فرصت‌ها را استخراج کرده و استفاده کنند. با وجود بستر فضای مجازی در سال‌های اخیر، آنچنان که باید و شاید از ظرفیت‌های آن استفاده نشده است. فرصت پیش‌ آمده، باعث شده است که افراد برای پیشبرد اهداف علمی-آموزشی، تجاری، فرهنگی و سیاسی و حتی ارتباطات خانوادگیِ خود، به فضای مجازی رجوع کنند. این فرصت همچنین می‌تواند محک خوبی باشد برای تشکیلات‌های منسجم، که تسلط خود بر امکانات فضای مجازی و استفاده بهینه از آن را آزمایش کنند. نرم‌افزارها و اپلیکیشن‌های بومی خوبی وجود دارند که به طور تخصصی با هدف پیشبرد کار تشکیلاتی ایجاد شده و خدمات مفیدی ارائه می‌دهند. 3⃣ جلسات شورای مرکزی تشکل را با قدرت ادامه داده و به طور مستمر گزارش‌های عملکردها ارائه شود. 4⃣طبیعتاً نقش کمیتهٔ آموزش_تشکیلات در این ایام از بقیه پررنگ‌تر خواهد بود. لذا با برنامه‌ریزی مناسب و جذاب، این قرنطینه را به یک اردوی آموزشی فشرده تبدیل کنید. همانطور که گفته شد باید از خلاقیت‌ها و جذابیت‌ها برای استفاده اعضا و مخاطبین استفاده شود. به عنوان مثال به جای پیشنهاد کتاب و طرح مطالعاتی شخصی و رهاشده، می‌توانید یک سامانهٔ مجازی برای تشکل خود ایجاد کرده و از جزوات مختصر اما متنوع و متناسب با نیاز تشکیلات و مخاطب، استفاده کنید. برای هریک، آزمونک و نمراتی در نظر گرفته که در ارتقاء و مسئولیت‌های آیندهٔ اعضا موثر باشد. کلیپ‌های تصویری و مسابقه‌های کوتاه و جذاب به همراه جوایز خوب، می‌تواند کمک شایانی به بهبود کیفیت آموزش شما کند. در روند آموزش‌های تشکیلاتی و محک افراد نیز می‌توانید از همان اپلیکیشن‌های تشکیلاتی استفاده کنید. 5⃣مابقی کمیته‌ها نیز می‌توانند در این ایام توانایی‌های اعضای زیرمجموعهٔ خود را ارتقا بخشیده و با تقویت بخش و ، محتوای خود را در فضای مجازی به عموم مخاطبین ارائه دهند. 6⃣ قابل توجه تشکل‌های دانشجویی: یکی از دغدغه های امروز دانشجویان ، انفصال از بدنه‌ی دانشگاه و کوتاه‌شدن دست آنها از دانشگاه است. شاید دغدغه‌ی متقابل آن برای مسئولین دانشگاه و اساتید نیز وجود داشته باشد. با توجه به قدرت تشکیلات در دانشگاه و وسعت مخاطبین شما در بین دانشجویان، اساتید و مسئولین، می‌توانید در این ایام نقش خود را در پل ارتباطی بین دانشجو و دانشگاه تقویت کنید. برگرفته از کانال *تشکل انقلابی* @tashakol_enghelabi 🔸خانه دانشجویان انقلاب اسلامی ✦➤ @khanedaneshjooyan
🍃یک بار دیگر بهار طبیعت آمد از پس زمستانی سخت زمستانی که همه چیز داشت 🔨همه جوره آب دیده شده ایم دیگر با جهاد و تلاش،با هم‌دلی و صبر مقاومت کرده ایم و ظرف وجودی مان بزرگ شد ای کاش آماده شده باشیم برای قدم‌های مصمم تر ای کاش به برکت همت جوانان‌مان و با محکم شدن رشته‌های پیوند صنعت و دانشگاه،در عرصه‌ی اقتصادی هم خوش بدرخشیم و با ، مقاوت اقتصادی را هم رقم بزنیم 🤲ان شاءالله که امسال پایانی باشد بر زمستان طولانی غیبت و بهار اصلی جان ‌ها بیاید 🌺سال نو مبارک🌺 🔸خانه دانشجویان انقلاب اسلامی ✦➤ @khanedaneshjooyan
🗣فراخوان جمع آوری ایده ❇️ برای همه‌ی ما فعالین فرهنگی بسیار پیش آمده که ایده‌ای فرهنگی داریم ولی شرایط اجرای آن را نداریم. و یا کم و کیف اجرایی آن برایمان روشن نیست. یا به هر نحو دنبال ایده‌ی جدید می‌گردیم. 💡همه‌ی این دغدغه‌ها مارا به سمت برگزاری جشنواره‌ی*«ایده شوی فرهنگی»*سوق داد. جشنواره ای چند‌جانبه که در کنار جمع‌آوری ایده هاو تشکیل بانک ایده،ارزیابی و تقدیر از برگزیدگان،نشست های تخصصی باحضور کارشناسان را هم شامل شود. 🔘اما با شرایط فعلی پیش آمده درکشور، امکان پرداختن به تمام جوانب جشنواره فراهم نیست. لذا از آنجایی که معتقدیم فرصت تعطیلات را غنیمت شمرده وفعلا در گام اول، به جمع آوری ایده و ارزیابی و نهایتا تشکیل بانک ایده‌ی سراسری می پردازیم تا بتوانیم به مدد تجارب جمعی فعالین فرهنگی، کیفیت و کمیت برنامه های دانشگاهی را ارتقا ببخشیم. ✨اکنون از شما فرهیخته‌ی گرامی دعوت می‌شود تا با مطالعه‌ی بروشور زیر و اطلاع از کم وکیف ماجرا،ایده‌های فرهنگی(اجراشده یاپیشنهادی) خودرا برای ما ارسال نمایید. 🔸خانه دانشجویان انقلاب اسلامی ✦➤ @khanedaneshjooyan
خانه دانشجویان
بروشور 👆با مطالعه‌ی این بروشور ازچگونگی برگزاری ایده شو مطلع شوید برای اطلاعات بیشتر میتوانید با ادمین کانال خانه دانشجویان در ارتباط باشید 🔸خانه دانشجویان انقلاب اسلامی ✦➤ @khanedaneshjooyan
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
• قرارگاه جهادی معین، در کمک به خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا • تولید روزانه 4000 ماسک و لوازم بهداشتی برای مراکز درمانی • افرادی که تمایل به همکاری با قرارگاه جهادی معین، در منزل دارند به دایرکت مراجعه کنند. همراهی‌های شما میتواند در زمینه‌های زیر باشد: ۱. نیروی اجرایی ۲. کمک‌های نقدی ۳. چرخ خیاطی و اتو ( به صورت امانتی) افرادی که تمایل به همکاری برای دوختن ماسک‌ها به صورت حضوری و یا غیرحضوری دارند، به دایرکت صفحه انجمن اسلامی دانشجویان در اینستاگرام و یا ادمین کانال تلگرام(@anjomanisf) مراجعه کنند. 🔸خانه دانشجویان انقلاب اسلامی ✦➤ @khanedaneshjooyan
📚 پویش سی‌و‌یک روز، سی‌ویک شهید شاخص دانشجو ⏰ هر شب حوالی ساعت ده، در کانال کالک 🎓 کالک؛ سامانه جامع مدیریت تشکل‌های دانشجویی @kalk_ir اگر دوست دارید در ایام تعطیلات کرونایی، با شهدا انس بیشتری بگیرید این پویش را از دست ندید👆 🔸خانه دانشجویان انقلاب اسلامی ✦➤ @khanedaneshjooyan
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥تعریف کارهای جدّی در زندگی ... درس ناب از ابتدای سال نو شروع کنیم💪 🔸خانه دانشجویان انقلاب اسلامی ✦➤ @khanedaneshjooyan
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔰نیازمندی به نیروی جهادی خانم و آقا جهت تکمیل انجام پروژه‌ی تولید ماسک و کش زنی با چسب ✔️از روز عید مبعث به مدت ۱۵ روز در دو شیفت 🕗صبح ها از ساعت ۸ تا ۱۲ 🕒بعدازظهر ها از ساعت ۱۵ تا ۲۰ 📌مکان: خیابان ابن سینا حسینیه بنی فاطمه ↩️توضیح؛ ماسک ها برای استفاده ی کادر درمانی بیمارستان های درگیر کرونا آماده می شود. 🔸خانه دانشجویان انقلاب اسلامی ✦➤ @khanedaneshjooyan
✅ قرارگاه مبارزه با کرونا بسیج دانشجویی دانشگاه هنر اصفهان 📣 محورهای فعالیت: 🔹حضور در ایستگاه های پایش سلامت 🔹دوخت ماسک و وسایل مورد نیاز کادر درمان 🔹سمپاشی معابر 🔹توزیع وسایل بهداشتی در مناطق حاشیه شهر 🔸و به صورت ویژه: طراحی انواع کلیپ، پوستر، کاریکاتور، موشن، پادکست، اینفوگرافیک و... 🔻علاقمندان می توانند با آی دی @mojtaba_shahrokhy در تلگرام مرتبط شده و یا با شماره +989384543285 تماس حاصل نمایند. 🔸خانه دانشجویان انقلاب اسلامی ✦➤ @khanedaneshjooyan
هیئت_مجازی📲 💚شکر خدا که در پناه حسینیم💚 📍ویژه برنامه ولادت سرداران کربلا 🗓مصادف با روز پاسدار و جانباز 💢ویژه خواهران💢 👥با حضور مدافعان حرم 👤آقای مسلم نبی پاسدار و فعال جهادی 👤آقای ابوالقاسم ظهیری جانباز مدافع حرم ⏰نهم و دهم فروردین ماه، ساعت ۲۰:۳۰ 📱برای ثبت نام به آیدی زیر در پیام رسان ها مراجعه فرمائید @dar_panah_hosein 🔸خانه دانشجویان انقلاب اسلامی ✦➤ @khanedaneshjooyan
👣 تیم نشریه‌ی ردپا برگزار میکند: 🔊کلاس مجازی آموزش نویسندگی 📆 زمان دوره‌: ۱۲ الی ۲۲ فروردین ماه 💰هزینه‌ی دوره: ۵ هزار تومان (ویژه دانشجویان دانشگاه اصفهان) ♨️ظرفیت محدود 👈 برای ثبت‌نام و کسب اطلاعات بیشتر، به دایرکت یا آیدی کانال تلگرام انجمن اسلامی دانشجویان (anjomanisf@) مراجعه کنید. 🔸خانه دانشجویان انقلاب اسلامی ✦➤ @khanedaneshjooyan
«امروز قوّت در فضای مجازی حیاتی است؛ امروز فضای مجازی حاکم بر زندگی انسان ها است. در همه‌ی دنیا و یک عدّه‌ای همه‌ی کارهایشان را از طریق فضای مجازی پیش میبرند؛ قوّت در این [زمینه] حیاتی است.» ۹۹/۱/۳، امام خامنه ای📚 💫باتوجه به تأکیدات مجدد مقام معظم رهبری بر اهمیت فعالیت رسانه ها و فعالیت در فضای مجازی و هم چنین فضای تعطیلات کرونایی که لزوم فعالیت های مجازی و ارتباط از این طریق با مخاطبین را بیش از پیش کرده است، از این پس سلسله مطالبی با هدف شناخت تکنیک های و و روش های در و فضای مجازی ارائه خواهد شد. 👈 اگر شما نیز خواهان استفاده موثر از این فضا و افزایش مخاطبین مجازی خود هستید با هشتگ همراه ما باشید... 🔸خانه دانشجویان انقلاب اسلامی ✦➤ @khanedaneshjooyan
🗣 در نگاه اول، ممکن است بسیاری از ما احساس کنیم، امروز بیش از هر زمان دیگری می‌توانیم حرف‌مان را به گوش هر کسی که می‌خواهیم برسانیم. 💬 ارسال یک پیغام برای مدیر ارشد یک سازمان مهم دولتی یا ارتباط با یک شخصیت محبوب بین المللی بسیار ساده شده است. همچنین صحبت با مردم و اظهار نظر در زمینه رویدادهای اجتماعی و فرهنگی سیاسی از هر زمان دیگری ساده‌تر به نظر می‌رسد. 💢 اما یک نکته را فراموش نکنیم: *وقتی همه می‌توانند حرف بزنند، شنیده شدن از هر زمان دیگری دشوارتر است.* حتی اگر شنیده شدن هم امکان‌پذیر باشد، تاثیرگذاری حرف‌ها دیگر به اندازه‌ی گذشته نخواهد بود. 👈 بنابراین امروزه مهارت متقاعدسازی یا مخاطب نقش کلیدی در ارتباطات ایفا می‌کند و کاربران با اهداف خاص می‌توانند از این مهارت برای یک تمام عیار استفاده کنند. 🔍 تسلط هرچه بیشتر بر این مهارت و تکنیک های آن، علاوه بر اینکه شما را از افتادن در دام پیام های رسانه ای در امان می دارد، به شما کمک می کند تا پیام خود را هرچه بهتر به اطلاع مخاطب برسانید. 🔸خانه دانشجویان انقلاب اسلامی ✦➤ @khanedaneshjooyan
*مردم‏ سالارى‏ دینى یعنى همان جمهورى اسلامى* رهبر معظم انقلاب: در مورد مردم، مهم‏ترین کارى که امام قدس سره کرد، این بود که مفهوم مردم‏ سالارى‏ را از چیزى که طرّاحان دموکراسى غربى و عوامل آن‏ها در صحنه هاى عملى میخواستند نشان دهند، به‏ کلّى دور کرد. سعى آن‏ ها این بود که این‏طور القاء کنند که مردم‏ سالارى‏ با دین‏ سالارى و دین‏ دارى سازگار نیست. امام قدس سره این مفهوم باطل را زایل کرد و مردم‏ سالارى‏ دینى یعنى همان جمهورى اسلامى را در دنیا مطرح نمود. او به زبان هم اکتفا نکرد، صرفاً استدلال فکرى هم نکرد؛ عملًا این را نشان داد. 🇮🇷 ۱۲ فرودین، روز جمهوری اسلامی و تحقق مردم سالاری دینی مبارک 🇮🇷 🔸خانه دانشجویان انقلاب اسلامی ✦➤ @khanedaneshjooyan
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
زهکلوت خط مقدم سیل ⭕️ شاید به علت بحران کرونا در کشور، کمتر خبری از سیل زهکلوت شنیده باشید. 🔆 زهکلوت مظلوم است زهکلوت منطقه‌ایست که گرچه از لحاظ مواهب دنیوی محروم به حساب می آید، اما مردمی ضعیف ندارد، گرچه استضعاف در آن موج میزند اما مردمی با روح ایمانی بلند دارد. مردمی که به شرط کمک آماده‌ی حرکت هستند و باید در این شرایط بحران کمکی کنیم تا قامتشان را دوباره راست کنند و به زندگیشان برگردند.... 📢 گروه جهادی قمر بنی هاشم بسیج دانشگاه صنعتی اصفهان در حال جمع آوری کمک های نقدی کسانی است که میخواهند رنجی از هموطنانمان کم کنند. ✅ لازم به ذکر است که کمک های شما عزیزان برحسب اولویت به نیازهای منطقه اختصاص خواهد یافت. 🔅 کسانی که تمایل به کمک نقدی دارند، می‌توانند مبلغ مورد نظر خودشان را به شماره حساب ۱۰۳۳۳۴۰۲۲۲ یا شماره کارت ۵۰۴۱-۷۲۱۱-۱۱۴۹-۴۵۹۸ نزد بانک رسالت به نام مسجد حضرت زهرا (س) دانشگاه صنعتی اصفهان واریز نمایند. ✅ جهت کسب اطلاعات بیشتر به آیدی تلگرامی زیر پیام دهید. 🆔 @e_javad 🔸خانه دانشجویان انقلاب اسلامی ✦➤ @khanedaneshjooyan
خانه دانشجویان
🗣 در نگاه اول، ممکن است بسیاری از ما احساس کنیم، امروز بیش از هر زمان دیگری می‌توانیم حرف‌مان را به
📊 یا متقاعدسازی می‌تواند در سه سطح متفاوت کارکرد داشته باشد: *سطح اول: کاهش مقاومت* در متقاعدسازی، فقط نظر مخاطب تغییر نمی‌کند، بلکه یکی از دستاوردهای متقاعدسازی می‌تواند کاهش مقاومت دیگران در برابر دیدگاه فرستنده باشد. این همان هدفیست که در جنگ روانی به عنوان کاهش حساسیت نسبت به مسائل خاص مثل ارزش های دینی یا ملی از آن یاد می کنند. *سطح دوم: متابعت و پذیرش بیرونی* به این معنا که مخاطب، حرف را قبول می‌کند و حتی در انجام هدف‌ِ فرستنده پیام کمک می‌کند، اما در درون خود با تصمیم یا نظر یا خواسته‌ی فرستنده مخالف است یا حداقل آن را نپذیرفته است. در بسیاری از موارد، همین که رفتار مورد نظر تغییر کند یا در راستای خواسته‌های مخاطب قرار بگیرد، مصداقی از متقاعدسازی است. *سطح سوم: تغییر باورهای درونی* این همان سطحی است که بسیاری از فعالین رسانه با هر بینشی آرزوی آن را دارند. ادامه دارد... 🔸خانه دانشجویان انقلاب اسلامی ✦➤ @khanedaneshjooyan
📱 پویش 🎊به مناسبت فرا رسیدن اعیاد بزرگ شعبانیه، میخواهیم خانه هایمان را با پرچم اهل بیت (علیهم السلام) مزین کنیم. 💌شما هم میتوانید با خرید هر پرچم در این خیر سهیم باشید. 🚩هدیه هر پرچم ۱۰۰۰ تومان می باشد. 🎁جهت خرید پرچم می توانید از طرق زیر اقدام فرمایید.👇👇👇 ⌨ www.chashmentezar.ir/parcham/ 💳 ۵۰۴۱ ۷۲۱۰ ۷۸۶۹ ۰۱۰۵ بنام قرارگاه شهید امید اکبری 🔸خانه دانشجویان انقلاب اسلامی ✦➤ @khanedaneshjooyan
💌 دعوت به ✅ الحمدالله پیرو پیگیری‌های صورت گرفته امکانی فراهم شده تا برای افراد درگیر با کرونا از کادر درمان گرفته تا بیماران و بهبودیافتگان یک پیام صوتی ارسال کنیم. 💕به یاد همان نامه‌های دوران جنگ که مردم برای سربازان جبهه می‌نوشتند، شما هم نیت کنید، بسم الله بگید و برایمان ارسال کنید. ⬅️ برای ارسال صوت دقت بفرمایید: 1️⃣ پیامتان کمتر از دو دقیقه باشد( کمتر از یک دقیقه بهترین گزینه است) و *فقط* توسط ویس ریکوردر گوشی ضبط شود(با ضبط صوت پیام‌رسانتان ضبط نکنید) 2️⃣ برای کادر درمانی، بیماران بستری و افراد بهبودیافته درون نقاهتگاه‌ها به طور جداگانه پیام بدهید. 3️⃣ محتوای پیامتان محبت‌انگیز، انگیزشی و امید بخش باشد. 4️⃣ سعی کنید از کلمات با بار منفی استفاده نکنید. 5️⃣خلاق باشید! شعر، شوخی، دعا... صدای مرد، زن، کودک... کلا هر نوع دلتان خواست آزادید! قرار است این پیام‌ها بمب انرژی شود برایشان. فقط نکات بالا را رعایت کنید‌. 6️⃣ نامه‌های صوتی‌تان را به شناسه زیر در پیام رسان های ایتا، بله و تلگرام ارسال نمایید.👇 @pejvak_Hamdeli_admin 🌀ضمنا افرادی که تمایل به همکاری در تهیه پادکست دارند میتوانند به شناسه مربوطه اعلام آمادگی کنند. 🔸خانه دانشجویان انقلاب اسلامی ✦➤ @khanedaneshjooyan
خانه دانشجویان
📊 #اقناع یا متقاعدسازی می‌تواند در سه سطح متفاوت کارکرد داشته باشد: *سطح اول: کاهش مقاومت* در متقاع
امروزه تکنیک های ، نقطه اوج مباحث رسانه است، به طوری که با توسل به جذابیت ها و بدون استفاده از زور و قدرت، تغییرات لازم بر روی نگرش مخاطب صورت می‌گیرد. در این فرآیند با درگیری *عقل و احساس* و در قالب مهارت های کلامی یا غیرکلامی، فرد تحت تأثیر قرار می‌‌گیرد. مخاطب در چنین شرایطی احساس می‌کند با *آزادی* و مطابق میل خود، دست به انتخاب می‌زند؛ درحالیکه این انتخاب تحت تأثیر یک فشار روانی صورت گرفته است. بنابراین می‌توان گفت تکنیک های اقناع از انواع روش های *نفوذ* به شمار می آید. میزان تأثیرگذاری هر پیام رسانه ای وابسته به سه بخش اصلی است: *متن:* هرآنچه به عنوان ظاهر محصول رسانه ای درک می‌شود؛ مثل تصویر، صوت و نوشته ها *زیرمتن:* فنون پیدا و پنهانی که برای تأثیرگذاری بر مخاطب استفاده می‌شوند و شامل تکنیک های اقناع هستند. *فرامتن:* پیچیده ترین بخش پیام که خارج از متن و درون پیام است و شامل اوضاع محیطی، فرهنگی و بیرونی حاکم بر درک و اثرگذاری پیام است. فرامتن حتّی گاهی مفهوم یا هدف پیام را به ضد هدفی که سازنده دارد، تبدیل می کند. ادامه دارد... 🔸خانه دانشجویان انقلاب اسلامی ✦➤ @khanedaneshjooyan
❇️گروه جهادی حضرت فاطمه الزهرا (س) 🔶تلاش بر این است به مناسبت میلاد حجه بن الحسن لبخند رو به لب های هموطنانمان هدیه کنیم. 🔷امسال با نیمه شعبان متفاوت نذری هایتان را در قالب هزینه جهت خرید بسته ارزاق واریز فرمائید 🔶شماره کارت جهت واریز وجوه خود 6037997370467129 میسازیم تا ساخته شویم 🔸خانه دانشجویان انقلاب اسلامی ✦➤ @khanedaneshjooyan
خانه دانشجویان
امروزه تکنیک های #اقناع، نقطه اوج مباحث رسانه است، به طوری که با توسل به جذابیت ها و بدون استفاده ا
🔐 بر اساس نکات مطرح شده پیرامون تکنیک های ، در ادامه به بررسی کاربردی ترین تکنیک ها می پردازیم: 1⃣ *تکنیک برجسته سازی* (بزرگنمایی یا اغراق) رسانه های مکتوب، صوتی و تصویری هرکدام در جایگاه خود می توانند یک خبر را به گونه ای مطرح کنند که آن را به نازلترین ارزش خود برسانند و در مقابل با بزرگ نمایی، سایه یک خبر را بر دیگر اخبار بگسترد. از این شیوه در بزرگ نمایی نقاط ضعف و اخبار مربوط به مشکلات اقتصادی و اجتماعی استفاده می شود و وسیله ای برای جنگ های سیاسی است. 2⃣ *تکنیک فوریت بخشیدن ساختگی* تاکید بر انتقال سریع و لحظه به لحظه پیام و افزایش کمیت پیام ها با هدف ایجاد نوعی طوفان مغزی برای مخاطب نسبت به سوژه مورد نظر و عدم تعمق وی بر اخبار صورت می‌گیرد و باعث ایجاد نوعی ایزوله کردن خبری مخاطب نسبت به دیگر منابع خبری می‌شود. از طرفی نیز رسانه های خبری با این روش سعی می کنند از فرصت ایجاد شده برای دست یابی به بسیاری از اهداف خود(که تاکنون مهیا نبوده) استفاده کنند و در زمان جنگ و بحران های سیاسی و اجتماعی مشابه شرایط بحرانی کرونا استفاده می شود. 3⃣ *تکنیک ترس* در این تکنیک که می‌توان گفت مکمل تکنیک فوریت بخشی است، رسانه ها با ایجاد فضای اضطراب و ترس در مخاطب، او را به طور ناخودآگاه مجبور به انجام دستورالعمل های بعدی می‌کنند. به طور مثال اخبار کاذب پیرامون کم یاب شدن ماسک و دستکش، قرنطینه شدن چندین شهر ایران ویا تکذیب اخبار وزارت بهداشت پیرامون آمار مبتلایان یا کشته شدگان، منجر به واکنش های احساسی و بدبینی و بی اعتمادی مخاطب می‌شود. این تکنیک با سوار شدن بر اضطراب مردم، باعث کاهش قدرت تمرکز و تعقل افراد می شود. 4⃣ *تکنیک مرور اتفاقات گذشته* از پرکاربردترین تکنیک های رسانه های خبری است. در این تکنیک با تکیه برحوادثی که در گذشته اتفاق افتاده، آن را به گونه ای به حوادث و موضوعات جدید ربط می دهند و پیام خود را به مخاطب القا می کنند. این تکنیک با ایجاد یک جریان مخالف فکری نسبت به یک رویداد یا موضوع صورت می گیرد. آنچه درباره *حکم حکومتی* رهبر انقلاب برای ویروس کرونا در رسانه ها منتشر شد، نمونه ای از استفاده این تکنیک است. ادامه دارد... 🔸خانه دانشجویان انقلاب اسلامی ✦➤ @khanedaneshjooyan
🤲بخوان دعای فرج را،دعا اثر دارد... 🌱اولش ندبه می کنی 🌱گلایه میکنی 🌱از دردت می گویی 🌱از بزرگی بلا 🌱از قطع شدن امید ها 🍃همان طور که داری شکایت می کنی از مصیبت هایت، می‌بینی راه فرار هم نداری ⚡️زمین با همه ی وسعتش چه تنگ شده است و آسمان با تمام سخاوتش چه بخیل❗️ 🔹در این لحظه ها تو هستی و خدایت اضطرارت نشانه ای‌ست از صداقتت ✨به خوب کسی پناه برده ای چاره‌ی کار دست اوست ✨استعانت و کمک خواستن فقط از خدا سزاواراست ✨طرح شکایت به غیر او هم جز خواری و ذلت،حاصلی ندارد ⭐️در پیشگاه معبود از عجز و ناتوانی ات می‌گویی و می‌دانی که سرزنشی در کار نیست 🌟هرچه هست مرهم است و امید و می‌دانی هرچه هم شدت و سختی بزرگ باشد، پروردگارت از آن بزرگتر است و چه تکیه گاه مطمئنی ست 🔹با چشمانی اشک بار و دلی پر امید بر بهترین مخلوقاتش درود و صلوات می‌فرستی و هنوز از خواسته‌‌ی اصلی ات نگفته ای. 🌿نام محمد و آلش که بر زبان جاری می شود گویی دلت آرام می‌گیرد ☘به خود نهیب می‌زنی که ما صاحب داریم عده ای بی کس و کار نیستیم که هنوز نمی‌دانند در مصایب و سختی ها به که پناه ببرند ✨یاد ولی نعمتان در دلت غوغا می‌کند فریاد بر می‌آوری که: ای پدران امت! یا محمد! یا علی جان! ✨فریاد رس‌مان باشید در این طوفان فتنه ها و بلایا کفایت‌مان کنید هدایت و یاری مان کنید دیگر تعلل بس است مقدمه ها را گفتی خدای بزرگ تو ذخیره ای دارد برای روز های آخر الزمانی 🦋صدایش می‌زنی و از عمق جانت امان و فریاد رسی را طلب می‌کنی و مولایمان را قسم میدهی به حق اجداد پاک و طاهرش دگر بس است جدایی خدا کند که بیایی...😢 🔸خانه دانشجویان انقلاب اسلامی ✦➤ @khanedaneshjooyan
خانه دانشجویان
🔐 بر اساس نکات مطرح شده پیرامون تکنیک های #اقناع، در ادامه به بررسی کاربردی ترین تکنیک ها می پردازیم
ادامه تکنیک های : 5⃣ *تکنیک تکرار و تأکید پیام* در این روش با تکرار زمان بندی شده پیام سعی در القای مقصودی معین و جا انداختن پیامی در ذهن مخاطب دارند. استفاده از این اصل نفوذ را بیشتر می کند و گیرنده پیام به تدریج منبع پیام را فراموش کرده، فقط توجه خود را به خود پیام معطوف می نماید. موضوعاتی نظیر سوء قصد ترور، فسادهای مالی و اخلاقی و درگیری های سیاسی از این جمله هستند. اصل تکرار می تواند به شکل های مختلف از جمله کاریکاتور، سمبل های خاص، نواها، تصاویر، تکرار کلماتی خاص و. . .  صورت پذیرد در استفاده از تکنیک تکرار باید توجه نموده که این تکرار از حد اعتدال خارج نشود، چرا که در این صورت واکنش منفی ایجاد می کند. نکته دیگری که در استفاده از اصل تکرار حائز اهمیت است، این است که فرهنگ ویژگیهای نگرش ورفتار مخاطبی را که می خواهیم برای او پیام خاصی را تکرار کنیم، لازم است دقیق بشناسیم نمی توان به صورت یکسان و همگون برای همه مخاطبان ، از یک نوع تکرار استفاده کرد. 6⃣ *تکنیک محک زدن* برای ارزیابی اوضاع جامعه و طرز تفکر مردم جامعه درباره موردی خاص که نسبت به آن حساسیت وجود دارد و یا دریافت بازخورد نظر حاکمان  یا گروهی خاص یا صنفی از اصناف جامعه، خبری منتشر می شود که عکس العمل به آن، زمینه طرح سوژه های بعدی قرار می گیرد. این شیوه یکی از شیوه های است. اما امروزه در بازیهای تبلیغاتی و انتخابی  نیز مورد استفاده قرار می گیرد. ادامه دارد... 🔸خانه دانشجویان انقلاب اسلامی ✦➤ @khanedaneshjooyan
با قرارگرفتن در شرایط فعلی و تعطیلی طولانی مدت این روزها، برنامه های تشکل ها هم دستخوش تغییراتی شده؛ از فعالیت های برون تشکیلاتی تا برنامه ریزی های داخلی جهت آمادگی اعضای فعال جهت ورود به انتخابات و تشکیل شورای مرکزی تازه نفس! اما از آنجایی که برای نسل جوان هرتهدیدی، فرصتی ارزشمند است، در این نوشته سعی داریم پیشنهاداتی را برای این دوران داشته باشیم تا و فعالیت هایمان همچون گذشته برقرار باشد. 📲فضای مجازی: برگزاری هییت های هفتگی، کلاس ها و دوره های آموزشی و مطالعاتی، برگزاری پخش زنده با موضوعات آموزشی و یا روانشناسی در جهت کمک به دانشجویان برای مدیریت بهتر برنامه های درسی و یا رهایی از افسردگی و اضطراب این روزها، ارتباط با مسئولین دانشگاه جهت پرسش و پاسخ مستقیم دانشجویان از طریق اینیستاگرام 🤝 ترغیب اعضا به شرکت در برنامه ها و طرح های جهادی و خیریه ای این روزها از جمله دوخت ماسک، تهیه بسته های ارزاق، پویش های همدلی با کادر درمان، حمایت از مشاغل اسیب دیده و.....اگر تشکل خودتان هم طرح ویژه ای دارد که چه بهتر! 🌐 رصد اخبار سیاسی داخلی و خارجی و ارایه تحلیل در مورد آن ها. مبادا این اخبار در حاشیه مسائل بهداشتی بحران کرونا به فراموشی سپرده شود خصوصا مسائل مربوط به جهان اسلام! 📰تهیه و انتشار پرقوت نشریه های تشکل 💡برگزاری مسابقات کتابخوانی، چالش های عکس و خاطره دانشجوی، مسابقات طنز و.... 💬پیشنهاداتی برای برنامه درون تشکیلاتی: تدوین طرح های مطالعاتی و بازخوانی اسناد مهم تشکیلاتی ارتباط گیری با اعضای فعال جهت برعهده گرفتن مسئولیت هایی از راه دور برای اداره برنامه های مجازی تشکیلات (پیشنهاد می شود هریک از اعضای شورای مرکزی، متکفل ارتباط با چند نفر از اعضای فعال باشند تا هم کمیت و هم کیفیت این ارتباطات در سطح مطلوبی باشند) 🔀 ما و دوستان شما در دانشگاه ها مشتاقانه در انتظار دریافت تجربیات شما دررابطه با برنامه های کرونایی تشکل های دانشجویی هستیم. تجربه های موفق برگزاری برنامه در این ایام را با ما به اشتراک بگذارید. 🔸خانه دانشجویان انقلاب اسلامی ✦➤ @khanedaneshjooyan
خانه دانشجویان
ادامه تکنیک های #اقناع: 5⃣ *تکنیک تکرار و تأکید پیام* در این روش با تکرار زمان بندی شده پیام سعی در
7⃣ *تکنیک ادعا به جاي واقعيت* اين شيوه از جمله شيوه‌های جنگ روانی است. رسانه‌های خبری برای دستيابی به اهداف موردنظر خود گاهی ادعاهايی عليه افراد، گروههای مختلف و رسانه‌های رقيب مطرح میكنند و آنان را مجبور به پاسخگويی می نمايند. درواقع در اين روش اخبار مخابره‌شده و يا به‌چاپ رسيده نوعی ادعا به جای واقعيت را در ذهن مخاطب تداعی می كند و با استفاده از كلماتي نظير « ادعا » منبع خبر سعی می كند اولا خبر را ازدست ندهد، درثانی صحت و سقم خبر را به گردن منبع مدعی آن انداخته، ثالثا چنانچه خبر مورد تاييد قرار گرفت، اعتبار پخش آن را نصيب خود كند و در نهايت پيامی را كه مدنظرش می باشد به همراه خبر القا نمايد و سپس اين ادعا تاييد يا تكذيب می شود. اين شيوه در حقيقت مانند يك برگ دوطرف برنده است؛ استفاده‌كنندگان از آن، چه ادعا را رد و چه آن را تاييد نمايند، در هر دو صورت منبع جواب خود را گرفته است. در جريان حمله امريكا به افغانستان ، پس از هر بمباران شديد مقرهای طالبان، ادعاهايی دال بر كشته‌شدن بن‌لادن از سوی رسانه‌های امريكايی و رسانه‌های همسو با آنها مطرح می شد. زماني كه طالبان خبر را تكذيب می كرد، آمريكايی ها می فهميدند كه تلاش آنها در انهدام مواضع طالبان و كشتار آنها چندان موثر نبوده است. اگر طالبان سكوت می كرد، اين سكوت صحت ادعای آمريكايي ها را اثبات می كرد و نيروهای طالبان را نيز از نظر روحی تضعيف می نمود. ادامه دارد... 🔸خانه دانشجویان انقلاب اسلامی ✦➤ @khanedaneshjooyan
⭕️ دومین جشنواره رسانه‌ای نبأ |ویژه دانشجویان سراسر کشور| 🔴تا ۱۵ اردیبهشت ماه تمدید شد🔴 🔶 در ۶ محور: - نشریه - برد - پادکست - تبلیغات - فضاسازی و دکور - و کلیپ 💠 بخش ویژه‌ جشنواره (در دو بخش کلیپ و نشریه)؛ ✅ نظارت مردمی بر تصمیم مسئولان با محوریت اعتراضات مردمی ✅ مصرف گرایی و جایگاه آن در سبک زندگی ✅ فعالیت اجتماعی زنان ✅ خاورمیانه در دوران بعد از معامله قرن ✅ رواج یافتن آموزش پولی در دانشگاه‌ها همراه با اعطای جوایز نقدی، لوح تقدیر، همراه با جوایز ارزنده غیرنقدی دیگر به برگزیدگان بخش‌های مختلف جشنواره 📆 مهلت ارسال آثار: تا ۱۵ اردیبهشت ٩٩ 🔺 ارسال آثار از طریق بات تلگرامی به آدرس: @NabaaFest_Bot 🆔 t.me/nabaa_com 🔸خانه دانشجویان انقلاب اسلامی ✦➤ @khanedaneshjooyan
⚠️تنور ایده : مستندسازی در بحران 📌کارگاه مجازی آموزش، تجربه نگاری و ایده پردازی 💬با حضور : جواد موگویی و محمدرضا امامقلی 📆پنجشنبه ۲۸ فروردین ⏰ساعت ۱۷ 📝 جهت ثبت نام به لینک زیر مراجعه فرمایید: chashmentezar.ir/idea1 🔺شرکت در این برنامه به همه فعالان و علاقه مندان به فعالیت در عرصه مستندسازی درباره بحران کرونا توصیه می شود. (هور) 🔸خانه دانشجویان انقلاب اسلامی ✦➤ @khanedaneshjooyan