❓ #سؤال: گاهی انسان به خود اجازه منبر رفتن نمیدهد، چون میداند به تمام آنچه میگوید، عمل نمیکند. آیا این کار درست است؟
🔴 #جواب: یک نفر را به راه آوردن، یک سنی را شیعه کردن، یک کافر را مسلمان نمودن، از #اهم_واجبات است، چه ربطی به فاسق بودن انسان دارد؟! از این گذشته، آنچه را که دیگران نمیتوانند بگویند، بگوید. مانند فضائل اهلبیت علیهمالسلام، تا گفتارش بر خلاف کردارش نباشد.
📖 در محضر بهجت، ج۲، ص۴۰۸
#آیت_الله_بهجت
#تبلیغ
🔴🔴 خانه طلاب جوان 🔰🔰
http://eitaa.com/joinchat/2731802626C6597703c2f
40.24M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🌒 شب خاطره 🌘
📢 روایتگری کم نظیر یک جانباز در محضر رهبر انقلاب 📢
📺📺 خانه طلاب جوان 🔰🔰
http://eitaa.com/joinchat/2731802626C6597703c2f
خانه طلاب جوان
#معرفی_خانه_طلاب_جوان #اقدام_الگوساز 📕 #اقدام_الگوساز (ادامه) 📕 3⃣ اردوی جهادی محبین ائمه(علیهم ا
#معرفی_خانه_طلاب_جوان
#اقدام_الگوساز
📕 #اقدام_الگوساز (ادامه) 📕
4⃣ شبکه مومنین جهادی (در امتداد اردوی جهادی)
🆔 @khaneTolab
خانه طلاب جوان
#معرفی_خانه_طلاب_جوان #اقدام_الگوساز 📕 #اقدام_الگوساز (ادامه) 📕 4⃣ شبکه مومنین جهادی (در امتداد ا
#معرفی_خانه_طلاب_جوان
#اقدام_الگوساز
📕 #اقدام_الگوساز (ادامه) 📕
4⃣ شبکه مومنین جهادی (در امتداد اردوی جهادی)(ادامه):
💠 طرح یک روز وقف(به مثابه الگوی تربیتی #خدمت_رسانی در تهران)
🆔 @khaneTolab
خانه طلاب جوان
#معرفی_خانه_طلاب_جوان #اقدام_الگوساز 📕 #اقدام_الگوساز (ادامه) 📕 4⃣ شبکه مومنین جهادی (در امتداد ا
#معرفی_خانه_طلاب_جوان
#اقدام_الگوساز
📕 #اقدام_الگوساز (ادامه) 📕
4⃣ شبکه مومنین جهادی (در امتداد اردوی جهادی)(ادامه):
💠 طرح یک روز وقف(به مثابه الگوی تربیتی #خدمت_رسانی در تهران)(ادامه)
مراسم اعتکاف معنوی و بینشی
🆔 @khaneTolab
May 11
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
❌ حالا آقای رئیس جمهور که هیچ، وزیر خارجه هم همینجور! ❌
🔴 زمزمه میکنند که در حاشیه فلان اجلاس ممکن است با آمریکا #مذاکره انجام بگیرد، این بطور قطع منتفی است! 🔴
#امام_خامنه_ای
#مذاکره
📺📺 خانه طلاب جوان 🔰🔰
http://eitaa.com/joinchat/2731802626C6597703c2f
❌ امروز نمی توانیم 《حق الیقین》 و 《حیاه القلوب》 مرحوم مجلسی را تجویز کنیم، به درد مردم نمیخورد/ آن مضمون را به زبان امروزه بنویسید ❌
🔴 یک روز مرحوم مجلسی(رضوانالله علیه) در کتاب «حقالیقین» و «عینالحیاة» و امثال اینها، #اخلاق و #عقاید_دینی را با همان زبانِ خودش میگفت و دنیایی را به تفکر اعتقادىِ شیعی نزدیک میکرد. شما خیال نکنید که این کتب مجلسی بیهوده نوشته شده است؛ نخیر، پایههای تشیع را - در آن زمانی که تشیع در کشور ما تازه بود - همین کتابها قرص کرده است. به کتابهای «حیاةالقلوب» و «حقالیقین» و «عینالحیاة» مجلسی به چشم حقارت نگاه نکنید و نگویید اینها چه اثری دارد؛ نخیر، اینها یک روز خیلی اثر داشته است.
✴️ مجلسی وقتی آمده است که در همان شهر، یک قرن و نیم قبل از آن، برای اینکه مردم را به عقاید شیعه وادار کنند، چه کارهای حتّی غیرانسانی یی کرده بودند؛ مجلسی و امثال او آمدند این عقاید را در دلهای مردم محکم کردند. آن روز آن مطالب به درد میخورد؛ اما #امروز من و شما نمیتوانیم «حقالیقین» و «حیاةالقلوب» را تجویز کنیم؛ بگذارید در قفسه به عنوان تاریخ بماند؛ اگر #هنر داریم، آن مضمون را با #زبانِ_امروز بنویسیم. بنده امروز «حقالیقین» و «حیاةالقلوب» را برای مردم تجویز نمیکنم؛ به درد مردم نمیخورد. ممکن است خیلی از شماها اصلاً «حقالیقین» را نخوانده باشید؛ اما بنده خواندهام. «حیاةالقلوب»، «حقالیقین»، «عینالحیاة» - این کتب فارسی مرحوم مجلسی - پُر از مطلب است؛ اما نه مطلب باب #جوان_امروز؛ نه مطلب باب #تفکر_روشنفکرىِ_امروز که در زمان مجلسی از این حرفها عین و اثری نبود.
🎙 ۱۳۷۰/۱۲/۰۵
#امام_خامنه_ای
#نیاز_امروز
#ابزار_تبلیغ
✴️✴️ خانه طلاب جوان 🔰🔰
http://eitaa.com/joinchat/2731802626C6597703c2f
❌ در انتقادها، نقطه ضعف به طرف مقابلتان ندهید ❌
📢 البتّه جوانهای عزیز که صحبت کردند، غالباً #نگرانیها و #دردها را بیان کردند؛ خوب است، عیبی ندارد، من با بیان نگرانیها و اشکالات و مانند اینها #مخالف_نیستم، کاملاً موافقم که گفته بشود و مطرح بشود، منتها در تعبیرها یک مقداری #دقّت بشود؛ چون بیدقّتی در بیان و در تعبیر و مانند اینها ممکن است علاوه بر #مؤاخذهی_خدایی، #تأثیرات_خارجیاش هم مطلوب نباشد؛ با دقّت بایستی انتقادکرد. این روحیهی نشاط و طلبکاری -که من حالا عرض میکنم این را- خیلی خوب است.
⛔️ ...بعضی از دوستان #انتقادهایی کردند که خب خوب است، بسیاری از انتقادها هم بهجا است، منتها #لحن_انتقاد را خیلی #تند نکنید، یعنی دو چیز را توجّه داشته باشید:
1⃣ یکی اینکه در انتقادها سعی کنید که #نقطه_ضعف به #طرف_مقابلتان ندهید؛ یعنی جوری حرف نزنید که بتوانند شما را در مرجع قضائی محکوم کنند؛ این را توجّه داشته [باشید]؛ من شاید یک بار، یا دو بار دیگر در جمع جوانها این را تذکّر دادهام؛ توجّه داشته باشید جوری حرف نزنید که مورد استفادهی طرف مقابل قرار بگیرد برای محکوم کردن قضائی شما؛ این یک.
2⃣ دوّم اینکه از #افراط و #تفریط در بیان بپرهیزید.
🎙۱۳۹۸/۰۳/۰۱
#امام_خامنه_ای
#انتقاد
🔴🔴 خانه طلاب جوان 🔰🔰
http://eitaa.com/joinchat/2731802626C6597703c2f
#نشر_حداکثری
📕 کتابچهی تبلیغی فَاستقِم ... 📕
⚫️ #مقاومت_عاشورایی از نگاه قرآن ⚫️
📘 این کتابچه به همت جمعی #طلاب_انقلابی برای استفاده به عنوان #متن_تبلیغی در ماه #محرم تهیه و تدوین شده است.
📓 کتابچهی حاضر شامل 10 منبر درباره #استقامت_انقلابی و #مقاومت_عاشورایی
با نگاهی تطبیقی بین قرآن، سیره اهل بیت و تاریخ انقلاب اسلامی تنظیم شده است.
📌 📌 محصولِ حوزه علمیه و عملیه نهضت/ با همکاری سازمان تبلیغات اسلامی تهران و بسیج حوزه علمیه مشکات...
📲📲 #دانلود 🔰🔰🔰🔰
کتاب مجازی فاستقم.pdf
6.97M
📖 #جزوات_طلبگی (۶۸)
#نشر_حداکثری
📕 کتابچهی تبلیغی فَاستقِم ... 📕
⚫️ #مقاومت_عاشورایی از نگاه قرآن ⚫️
📘 این کتابچه به همت جمعی #طلاب_انقلابی برای استفاده به عنوان #متن_تبلیغی در ماه #محرم تهیه و تدوین شده است.
📌 📌 محصولِ حوزه علمیه و عملیه #نهضت/ با همکاری #سازمان_تبلیغات_اسلامی_تهران و بسیج حوزه علمیه #مشکات...
📲📲 خانه طلاب جوان 🔰🔰
http://eitaa.com/joinchat/2731802626C6597703c2f
خانه طلاب جوان
#معرفی_خانه_طلاب_جوان #اقدام_الگوساز 📕 #اقدام_الگوساز (ادامه) 📕 4⃣ شبکه مومنین جهادی (در امتداد ا
#معرفی_خانه_طلاب_جوان
#اقدام_الگوساز (پایان)
📕 #اقدام_الگوساز (پایان) 📕
5⃣ اقدام پژوهی خانواده
🆔 @khaneTolab
May 11
🔴 در تبلیغ، امید و اعتماد باید وجود داشته باشد/ بدترین حادثه برای ملت این است که.... 🔴
✴️ قهراً #افکار_عمومی وقتیکه در یک مسئلهای فعّال شد و صاحبنظر شد، به طور طبیعی #جسمها را به حرکت درمیآورَد، #ذهنها را به حرکت درمیآورَد، #ابتکارها را وارد میدان میکند.
✳️ به طور طبیعی در #تبلیغ_اسلامی، فرصتها و تهدیدها برای مردم بیان میشود؛ دشمنها و دوستها برای مردم معیّن میشوند، شناسانده میشوند؛ #اعتماد_به_نفس به مردم داده میشود؛ اینها در تبلیغ وجود دارد.
🌕 شما تبلیغات پیغمبران را با آن شرایط سختی که داشتند نگاه کنید؛ در سختترین شرایط در جنگِ خندق که داشتند خندق میکندند -در یک ضلع مهمّی از مدینه، مسلمانها خندق میکندند- گرسنه هم بودند، هوا هم بسیار گرم بود، خود پیغمبر هم با اینها مشغول بود؛ یک جا مسلمانها رسیدند به یک سنگ سختی که هرچه کردند نتوانستند این سنگ را جابهجا کنند؛ به پیغمبر عرض کردند یا رسولالله اینجا یک سنگ خیلی سختی هست و نمیتوانیم آن را حرکت بدهیم؛ حضرت خودشان تشریف آوردند آنجا، کلنگ را گرفتند، یک ضربهی محکمی با کلنگ زدند و برق جست از این ضربهی مهم؛ پیغمبر فرمود که من در این برق، کاخ کسریٰ را دیدم که شما خواهید گرفت. شما ببینید! پیغمبر اکرم در چه شرایطی، در سختترین شرایط، میفرماید که من کاخ کسریٰ را میبینم که شما میگیرید؛ من امپراتور روم را -در یک ضربهی دیگر- میبینم که شما [شکست میدهید]؛ [یعنی] #امید، #اعتماد_به_نفس. البتّه نگاه پیغمبر با نگاه امثال ماها و امید دادن او و خبر دادن او با خبر دادن امثال ماها، زمین تا آسمان تفاوت دارد؛ او میدید، به طور واقعی مشاهده میکرد، امّا ما تحلیل میکنیم. امید و اعتماد، در تبلیغ باید وجود داشته باشد. برای یک ملّت #بدترین_حادثه این است که اعتمادبهنفساش را از دست بدهد، امیدش به آینده را از دست بدهد.
🎙 ۱۳۹۶/۱۰/۰۶
#امام_خامنه_ای
#تبلیغ
#امید
✴️✴️ خانه طلاب جوان 🔰🔰
http://eitaa.com/joinchat/2731802626C6597703c2f
d1fcbe12e9-5d6c76047a1ed81c008c3029.mp3
15.98M
✴️ باید رفت...
🎙 حاج مهدی رسولی
🔆 سال ۱۳۹۸
✴️✴️ خانه طلاب جوان 🔰🔰
@khaneTolab
🔴 تبلیغ، میدان جنگ است/ تبلیغ یعنی مواجهه ی با دشمن 🔴
💠 تلاش مهمّ جنگ نرم دشمن، امروز متوجّه این است که ملّت ایران #امیدش را از دست بدهد. از این آیهای که عرض کردیم -اَلَّذینَ یُبَلِّغونَ رِسالٰتِ اللهِ وَیَخشَونَهُ وَ لا یَخشَونَ اَحَدًا اِلَّا الله- معلوم میشود که این تبلیغ، #دشمن دارد؛ [وقتی]که میفرماید تبلیغ میکنند رسالات الهی را، از خدا میترسند، از غیر خدا نمیترسند، پیدا است که غیر خدا در مقابل این مبلّغین الهی، مبلّغین رسالاتالله، صفآرایی دارند؛ بحث بر سر دعوا است.
یا در آن آیهی شریفهی «بَلِّغ ما اُنزِلَ اِلَیکَ مِن رَّبِّکَ وَ اِن لَم تَفعَل فَما بَلَّغتَ رِسالَتَهُ وَ اللهُ یَعصِمُکَ مِنَ النّاس» که [میفرماید] خدا تو را حفظ میکند، نگران نباش، دغدغه نداشته باش از دشمن، پیدا است که در مقابل تبلیغ پیغمبر، #صف_دشمنان است، جبههی دشمنان است. برادران عزیز، خواهران عزیز! معنای این چیست؟ معنایش این است که شما آنوقتی که تبلیغ میکنید، تبلیغ اساسی میکنید، تبلیغ اسلامی میکنید، در مقابل این تبلیغ شما یک جبههی دشمنی #صفآرایی میکند؛ این را باید بدانید.
❌ تبلیغ #میدان_جنگ است. بعضیها از اسم جنگ بدشان میآید؛ تا گفته میشود جنگ اقتصادی یا جنگ نرم یا جنگ تبلیغاتی، اینها بدشان میآید، [میگویند] «آقا چرا اینقدر از جنگ صحبت میکنید؟ از صلح صحبت کنید»! خب جنگ هست. این غفلت ما است که اگرچنانچه دشمن متوجّه ما باشد -جبههی دشمن به طرف ما نشانه گرفته که تیرهای خودش را پرتاب کند- ما غافل باشیم. امیرالمؤمنین فرمود «مَن نامَ لَم یُنَم عَنه»؛ شما اگر در سنگر خوابت برد، معنایش این نیست که طرف مقابل شما و دشمن شما هم خوابش برده؛ او مواظب شما است، او مراقب شما است، او منتظر است که شما خوابت ببرد. از اسم جنگ که نباید انسان خوف کند؛ خب دشمن الان در حال جنگ است؛ جنگ، جنگ نظامی نیست -البتّه جنگ نظامی نمیکنند، غلط هم میکنند اگر بخواهند بکنند- امّا جنگ هست، #جنگ_نرم هست، جنگهایی هست که از جنگ نظامی خطرناکتر است؛ دشمن در حال جنگ با ما است. خب، پس توجّه داشته باشید که تبلیغ یعنی #مواجههی_با_دشمن؛ تبلیغ درست، یعنی سینهبهسینه شدن با دشمن حقیقت، با ظلم و با ظلمات؛ این، معنای تبلیغ است؛ این، #حقیقت_تبلیغ است.
🎙 ۱۳۹۶/۱۰/۰۶
#امام_خامنه_ای
#تبلیغ
🔴🔴 خانه طلاب جوان 🔰🔰
http://eitaa.com/joinchat/2731802626C6597703c2f
4_6042090087125090616.mp3
3.22M
❌ خیلی ها به درد #فقه و #تفسیر و #حکمت می خورند، میدان جنگ را نمی توانند اداره کنند ❌
🔴 کُمیل، به درد دعای کمیل میخورد او که نمی تواند #شهید_فهمیده بشود 🔴
♨️ مگر هر کسی می تواند کشور اداره کند
#آیت_الله_جوادی_آملی
📖📖 خانه طلاب جوان 🔰🔰
http://eitaa.com/joinchat/2731802626C6597703c2f
May 11
🗺 بفهمیم نقشه دشمن چگونه است 🗺
🔴 توجّه داشته باشید: مهم این است که در هر دورهای از دورهها ما بفهمیم #دشمنیِ_دشمن چگونه است و چهکار دارد با ما میکند؛ نقشهی دشمن را بفهمیم؛ درست مثل جنگ نظامی. در جنگ نظامی اگر شما توانستی حدس بزنی که نقشهی دشمن چیست، پیشگیری میکنی، خودت را آماده میکنی؛ یا دفاعِ خوب میکنی یا حملهی پیشدستانه میکنی؛ در جنگ نظامی اینجوری است.
❌ در جنگ تبلیغاتی، در جنگ اقتصادی، در جنگ فرهنگی، در جنگ امنیّتی، در جنگ نفوذ -اینها همه جنگ است- در همهی اینها قضیّه این است: باید حدس بزنید دشمن چهکار میخواهد بکند. امروز حدس زدن ندارد؛ برای هر آدم آگاهی، روشن است. هزاران توپخانه -توپخانهی #دروغپردازی، توپخانهی #بزرگنمایی_مشکلات- به سمت این ملّت از راههایی که امروز وجود دارد و دیروز وجود نداشت، مشغول شلّیکند. ما در مورد فضای مجازی این را میگوییم ؛ میگوییم مواظب شلّیک توپخانهی دشمن باشید در این فضا؛ حواستان باشد. از این فضا، دشمن علیه هویّت شما، موجودیّت شما، نظام شما، انقلاب شما استفاده نکند. آمارهای بیپایه میدهند، دروغ میگویند، نسبت دروغ میدهند، چهرههای مورد قبول مردم را -که باید مردم به اینها اعتقاد داشته باشند- تخریب میکنند، موفّقیّتهای انقلاب را کتمان میکنند، دروغانگاری میکنند؛ ناموفّقیّتها را، ضعفها را، کاستیها را اگر یکی است هزار تا جلوه میدهند، اگر یکجا است به همهجا تعمیم میدهند؛ کارهای دشمن اینها است دیگر؛ اینها کارهای دشمن است؛ برای چه؟ برای اینکه راز پیروزی انقلاب اسلامی را دشمن فهمیده؛ رازش #اعتقاد_مردم و #ایمان_مردم است؛ میخواهد این ایمان را از بین ببرد. حالا اگر در طبقات سنین بالا نتوانست،[میخواهد] این اعتقاد را در جوان و نوجوان و نسل نو از بین ببرد که دیگر مردم پشت سر این انقلاب و این نظام نَایستند؛ هدفش این است. اینکه مردم را #ناامید کنند، مردم را #بدبین کنند، اعتماد به نفس مردم را بگیرند، آینده را تاریک نشان بدهند، کاری است که امروز دشمن دارد میکند.
🎙 ۱۳۹۶/۱۰/۰۶
#امام_خامنه_ای
#نقشه_دشمن
#دروغ_پردازی
✴️✴️ خانه طلاب جوان 🔰🔰
http://eitaa.com/joinchat/2731802626C6597703c2f
📚 #جزوات_طلبگی کانال خانه طلاب جوان همراه لینک برای دسترسی آسان 🔰🔰🔰
🔴 لیست اول 🔰🔰🔰
1⃣ از محدودیت های زندگی، تا بایدهای بسیار طلبگی
📝 #استاد_عالم_زاده_نوری
📌 محصولِ خانه طلاب جوان
https://eitaa.com/khanetolab/472
2⃣ برنامه ریزی ماموریت گرا و برنامه ریزی منابع محور
📝 #استاد_فلاح
https://eitaa.com/khanetolab/510
3⃣ سیر مطالعاتی تحصیل و تحقیق فلسفه و عرفان اسلامی
📝 #استاد_امینی_نژاد
https://eitaa.com/khanetolab/531
4⃣ ظرفیت های عرفان در تمدن زایی
📝 #استاد_یزدان_پناه
https://eitaa.com/khanetolab/550
5⃣ حساب و کتاب انقلاب
https://eitaa.com/khanetolab/557
6⃣ خطبه نماز جمعه مقام معظم رهبری، ۱۳۸۸/۰۳/۲۹
https://eitaa.com/khanetolab/572
7⃣ خطبه نماز جمعه مقام معظم رهبری، ۱۳۸۸/۰۶/۲۰
https://eitaa.com/khanetolab/573
8⃣ جهت گیری تخصصی طلبه
📝 #استاد_عالم_زاده_نوری
https://eitaa.com/khanetolab/617
9⃣ لباس روحانیت، چراها و بایدها
📝 #استاد_عالم_زاده_نوری
https://eitaa.com/khanetolab/648
🔟 انقلاب چهل ساله
https://eitaa.com/khanetolab/732
1⃣1⃣ ویژگی های عرفانی امام خمینی(ره) از منظر #آیت_الله_جوادی_آملی
https://eitaa.com/khanetolab/749
2⃣1⃣ راه و رسم طلبگی (جلد اول)
📝 #استاد_عالم_زاده_نوری
https://eitaa.com/khanetolab/759
3⃣1⃣ راه و رسم طلبگی (جلد دوم)
📝 #استاد_عالم_زاده_نوری
https://eitaa.com/khanetolab/760
4⃣1⃣ بیانات مقام معظم رهبری پیرامون جهان بین، اهداف و نقشه راه انقلاب
https://eitaa.com/khanetolab/1386
5⃣1⃣ آینده در قلمرو اسلام
📝 #سید_قطب
https://eitaa.com/khanetolab/1406
6⃣1⃣ راهکارهای ارتقاء فلسفه
📝 #استاد_یزدان_پناه
https://eitaa.com/khanetolab/1412
7⃣1⃣ الزامات تحصیلی فقه حکومتی (بخش اول و دوم)
📝 #استاد_صرّامی
https://eitaa.com/khanetolab/1418
https://eitaa.com/khanetolab/1419
8⃣1⃣ چهارگام برای پویایی فقه حکومتی
📝 #استاد_علیدوست
https://eitaa.com/khanetolab/1432
📚📚 خانه طلاب جوان 🔰🔰
@khaneTolab
📚 #جزوات_طلبگی کانال خانه طلاب جوان به همراه لینک برای دسترسی آسان 🔰🔰🔰
🔴 لیست دوم 🔰🔰🔰
9⃣1⃣ الی 1⃣3⃣ مبانی معرفتی فقه حکومتی
📝 #استاد_میرباقری
https://eitaa.com/khanetolab/1435
https://eitaa.com/khanetolab/1436
https://eitaa.com/khanetolab/1437
https://eitaa.com/khanetolab/1438
https://eitaa.com/khanetolab/1439
https://eitaa.com/khanetolab/1440
https://eitaa.com/khanetolab/1441
https://eitaa.com/khanetolab/1442
https://eitaa.com/khanetolab/1443
https://eitaa.com/khanetolab/1444
https://eitaa.com/khanetolab/1445
https://eitaa.com/khanetolab/1446
https://eitaa.com/khanetolab/1447
2⃣3⃣ بررسی ارکان، الزامات و اقتضائات فقه حکومتی
📝 #استاد_اراکی
https://eitaa.com/khanetolab/1452
3⃣3⃣ قله کمال انسان در مناجات شعبانیه
📝 #استاد_تحریری
https://eitaa.com/khanetolab/1456
4⃣3⃣ خاطراتی از درس خارج مقام معظم رهبری
📝 #استاد_اسماعیلی
https://eitaa.com/khanetolab/1465
5⃣3⃣ برنامه مطالعاتی 《حدیث خوانی روشمند》
📝 #استاد_سید_کاظم_طباطبایی
https://eitaa.com/khanetolab/1486
6⃣3⃣ اسلام پابرهنه ها
📝 #استاد_مهدیان
https://eitaa.com/khanetolab/1496
7⃣3⃣ انسان کامل و جایگاه آن در هستی
📝 #استاد_یزدان_پناه
https://eitaa.com/khanetolab/1518
8⃣3⃣ حق عقل در اجتهاد
📝 #شهید_مطهری
https://eitaa.com/khanetolab/1562
9⃣3⃣ بیانات مقام معظم رهبری با حوزویان از سال ۱۳۶۸ الی ۱۳۹۴
https://eitaa.com/khanetolab/1595
0⃣4⃣ نقش عرفان در منظومه فکری و رفتاری امام خمینی(ره)
📝 #استاد_یزدان_پناه
https://eitaa.com/khanetolab/1598
1⃣4⃣ منشور تجدید عهد هنر
📝 #شهید_آوینی
https://eitaa.com/khanetolab/1612
2⃣4⃣ بیانات مقام معظم رهبری پیرامون پیام قطعنامه ۵۹۸
https://eitaa.com/khanetolab/1631
3⃣4⃣ پیام مقام معظم رهبری در اولین سالگرد رحلت امام خمینی (ره)
https://eitaa.com/khanetolab/1645
4⃣4⃣ پیام امام خمینی(ره) به حجاج بیت الله الحرام
https://eitaa.com/khanetolab/1650
5⃣4⃣ بیانات امام خمینی(ره) در جمع اساتید دانشگاه تهران
https://eitaa.com/khanetolab/1654
📚📚 خانه طلاب جوان 🔰🔰
@khaneTolab
📚 #جزوات_طلبگی کانال خانه طلاب جوان به همراه لینک برای دسترسی آسان 🔰🔰🔰
🔴 لیست سوم 🔰🔰🔰
6⃣4⃣ پیام قطعنامه ۵۹۸
https://eitaa.com/khanetolab/1659
7⃣4⃣ بیانات مقام معظم رهبری در جمع طلاب حوزه های علمیه، ۱۳۹۸/۰۲/۱۸
https://eitaa.com/khanetolab/1747
8⃣4⃣ ظرفیت شناسی حکمت متعالیه برای دانش کلام
📝 #استاد_امینی_نژاد
https://eitaa.com/khanetolab/1793
9⃣4⃣ حکمت متعالیه و انقلاب اسلامی
📝 اساتید: #پارسانیا، #لک_زایی_صدرا
https://eitaa.com/khanetolab/1839
0⃣5⃣ بیانات مقام معظم رهبری در حرم امام خمینی(ره)، ۱۳۹۸/۳/۱۴
https://eitaa.com/khanetolab/1918
1⃣5⃣ موسیقی را نجات دهید
📝 #امام_خامنه_ای
https://eitaa.com/khanetolab/1951
2⃣5⃣ مصاحبه با آیت الله صدیقی پیرامون آیت الله بهاءالدینی(ره) و امام خمینی(ره)
https://eitaa.com/khanetolab/1961
3⃣5⃣ هویت دینی و اسلامی 《فلسفه اسلامی》
📝 #استاد_امینی_نژاد
https://eitaa.com/khanetolab/2031
4⃣5⃣ بیان پذیری مشاهده های عرفانی
📝 #استاد_یزدان_پناه
https://eitaa.com/khanetolab/2043
5⃣5⃣ اربعین موسوی
📝 #استاد_فیاض_بخش
https://eitaa.com/khanetolab/2063
6⃣5⃣ سلوک در آموزه های دینی
📝 #استاد_امینی_نژاد
https://eitaa.com/khanetolab/2103
7⃣5⃣ رستاخیز شگفت انگیز
📝 #امام_خامنه_ای
https://eitaa.com/khanetolab/2146
8⃣5⃣ مکتب اصولی شهید صدر (ره)
📝 #استاد_رضا_اسلامی
https://eitaa.com/khanetolab/2151
9⃣5⃣ ابعاد مسئله غناء و روش درس خارج رهبری
📝 #استاد_رضا_مختاری
https://eitaa.com/khanetolab/2164
0⃣6⃣ روح توحید، نفی عبودیت غیر خدا
📝 #استاد_سید_علی_خامنه_ای
https://eitaa.com/khanetolab/2173
📚📚 خانه طلاب جوان 🔰🔰
@khaneTolab
📚 #جزوات_طلبگی کانال خانه طلاب جوان به همراه لینک برای دسترسی آسان 🔰🔰🔰
🔴 لیست چهارم 🔰🔰🔰
1⃣6⃣ بیانات مقام معظم رهبری پیرامون تربیت کودک
https://eitaa.com/khanetolab/2218
2⃣6⃣ بررسی اصول و مبانی تاویل عرفانی از منظر روایات
📝 #استاد_یزدان_پناه
https://eitaa.com/khanetolab/2221
3⃣6⃣ طلبه و نظام فکری
📝 محصولِ خانه طلاب جوان
https://eitaa.com/khanetolab/2238
4⃣6⃣ گسترش قلمرو تکالیف و اخلاق اسلامی در عصر امام خمینی (ره)
📝 #استاد_عالم_زاده_نوری
📌 محصولِ خانه طلاب جوان
https://eitaa.com/khanetolab/2258
5⃣6⃣ وظیفه و نحوه سلوک طلبه عصر انقلاب
📝 #استاد_طاهرزاده
📌 محصولِ خانه طلاب جوان و گروه فرهنگی المیزان
https://eitaa.com/khanetolab/2278
6⃣6⃣ ولایت مومنین راه وصول به ولایت امام(علیه السلام)
https://eitaa.com/khanetolab/2326
7⃣6⃣ ده گفتار پیرامون عقلانیت انقلابی
https://eitaa.com/khanetolab/2401
8⃣6⃣ کتابچه تبلیغی فاستقم(مقاومت عاشورایی از نگاه قرآن)
https://eitaa.com/khanetolab/2438
9⃣6⃣ صعود چهل ساله انقلاب اسلامی
https://eitaa.com/khanetolab/2461
0⃣7⃣ قله حرکت انسان و مقصد رشد اخلاقی معنوی
📝 #استاد_عالم_زاده_نوری
https://eitaa.com/khanetolab/2488
📚📚 خانه طلاب جوان 🔰🔰
@khaneTolab
کتاب-صعود-چهل-ساله.pdf
17.85M
📖 #جزوات_طلبگی (۶۹)
⛰ صعود چهل ساله انقلاب اسلامی ایران 🏔
🔴 مــروری بـر #دســــتاوردهـای چهـل ســاله انقلاب اســلامی براسـاس آمارهای بیـن المللی
🌐🌐 خانه طلاب جوان 🔰🔰
http://eitaa.com/joinchat/2731802626C6597703c2f