eitaa logo
خانه طلاب جوان
8هزار دنبال‌کننده
4.6هزار عکس
1.4هزار ویدیو
304 فایل
﷽ 🌀کانال رسمی «خانه طلاب جوان» پویشی برای ترسیم #طلبه_عصر_انقلاب 💎صاحب امتیاز: ☑️ نشریه خط: @KHAT_NASHRIYE ☑️ نشریه عهد: @NASHRIYEAHD ☑️ رادیو روایت: @RADIOREVAYAT ☑️ سیر صراط: @SEIR_SERAT 👨🏻‍💻 ادمین: @admin_kht 🌐 سایت: www.khanetolab.ir
مشاهده در ایتا
دانلود
⁉️ مساله کلیدی در مواجهه با فضای مجازی 🔸 حضرت امام در شرح میفرمایند مبارزه با شیطان از «» آغاز میشود. خیال به منزله مرز است اگر آنجا جلوی شیطان ایستادیم، میتوانیم به پیروزی امیدوار باشیم و اگر آنجا شکست بخوریم در بقیه میدانها جلوگیری از شیطان سخت میشود. حالا منظور از خیال چیست؟ وقتی شیطان یک تصویر یا تصور از گناه یا اهانت به یک دوست به خاطر اشتباهش یا ... را در ذهن ما جلوه میدهد به محض خطور این تصور یا تصویر اگر جلوی آن ایستادیم و اجازه گسترش آن را ندادیم و از آن منصرف شدیم جلوی شیطان در خیال ایستاده ایم اما اگر به آن خیال پر و بال دادیم و پسندیدیم و خودمان هم اختیارا با آن تصور یا تصویر اولیه همراه شدیم آن وقت در خیال از شکست خورده‌ایم و نتیجه این شکست آن است که عمل ما تابعی از خواست شیطان خواهد بود و جلوگیری از آن خیلی سخت است. 🔸 شاید از این باب است روایاتی مثل "من اصغی الی ناطق فقد عبده فان کان الناطق عن الله فقد عبد الله و و ان کان الناطق ینطق عن لسان ابلیس فقد عبد ابلیس". بنابراین دقت روی ورودی‌های ذهنی‌مان مهم است. از کجا و چه کسی میگیریم؟ این بسیار مهم است. چون اینجا راحت‌ترین جایی است که ما میتوانیم در برابر شیطان و القائات او بایستیم و همین جا هم باید بایستیم وگرنه اگر این جا را که به منزله مرز است، شکست خوردیم ایستادن در برابر او خیلی مشکل میشود. به تعبیر روایت خود اینکه از چه کسی میگیریم و به سخن چه کسی گوش میکنیم مهم است. این روایت دقیقا روی همین نقطه استراتژیک ایستاده است که ما اجازه نداریم از هر کسی و از هر جایی بشنویم. باید «ورودی» خودمان را کنترل و مدیریت کنیم. 🔸 اما امروزه این نکته مهم دچار مشکلی جدی شده است. قبل از شکل گیری مردم اجازه انتخاب داشتند و هر انتخابی هزینه‌ای داشت مثلا برای رفتن پای منبر یک منبری باید وقت میگذاشتیم و به مسجد یا حسینیه یا مجلسی میرفتیم و هر کسی را هم انتخاب نمیکردیم برای گوش دادنمان ارزش قائل بودیم. رادیو و تلوزیون هم همیشه همراه ما نبودند اما امروزه ورودی‌ها خیلی در دسترس و همیشگی شده است و فقط کافی است گوشی‌ای که در دستمان هست را نگاه کنیم. این باعث شده است نسبت به «ورودی» خودمان حساس نباشیم و این «عدم حساسیت» غفلت بزرگی است. ما حق نداریم گوش جان و ذهن و دل خودمان را در اختیار هر کسی قرار بدهیم. اول باید مطمئن باشیم آن کس از خدا میگوید بعد به او گوش دهیم. 🔸 اجتماع ما و مردممان باید بدانند هر کسی و هر تحلیلی و هر تصویری ارزش شنیدن و دیده شدن را ندارد. این دقیقا برای «» ما لازم است. اگر میخواهیم فارغ از فضای اغوای شیطان از مسیرهایی مثل شهوت و غضب بتوانیم «درست فکر» کنیم باید «ورودی» خودمان را مراقبت کنیم. 🔸 حضور بی حساب و کتاب در فضای مجازی بخصوص برای کودکان و نوجوانان آن هم در فضاهایی مثل که سرزمین اشغالی است و دشمن در آن هرگونه که بخواهد مدیریت میکند مثل خودکشی است. اینجا اگر روی خودمان مدیریت نکنیم بعد نمیتوانیم روی عمل نوجوان و جوانمان مدیریت کنیم. حتی بقیه اقشار و مردم عادی هم دقیقا باید متوجه باشند برای حراست از «آزادی‌شان» هم که شده ضروری است رعایت کنند. این مساله با در نظر گرفتن دو مساله بسیار جدی‌تر میشود. 🔸 «» و اینکه مردم به صورت روزمره تحت تاثیر بلکه تحت بمباران اطلاعات و تحلیلها و دروغها و ... هستند و این آرام آرام «ذهنیت» ها را تخریب میکند و ذهنیتها لاجرم در اعمال ظاهر میشوند. 🔸 «دشمنی» دشمن که با بازی‌های رسانه‌ای او مغفول واقع میشود. این واقعیت که دشمن صلاح مردم ایران را نمیخواهد و به دنبال اسارت آنها است با کارهای حرفه ای رسانه ای نباید کمرنگ شود. هر چقدر حساسیت مردم نسبت به دشمنی و جنایات دشمن بالاتر برود تاثیر رسانه‌ای او بر مردم هم کمتر میشود. 🔸 این نکته اولین جایی است که باید در تعامل مردم عزیزمان با فضای مجازی اصلاح شود. درکنار مطالبه از مدیران و مسوولان کشور برای راه اندازی هر چه سریعتر شبکه ملی اطلاعات و پرهیز از میدان دادن به بسترهایی که کاملا در اختیار دشمن است مانند اینستاگرام و واتس‌اپ ضروری است مردم متوجه اهمیت آنچه که میبینند و میخوانند، باشند. ✍ نویسنده: 🌐 @neshanha 🌀🌀 خانه طلاب جوان 🔰🔰 http://eitaa.com/joinchat/2731802626C6597703c2f
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎬 تا ساعاتی دیگر تشییع پیکر شهید مختارزاده از مصلی قم به سمت حرم مطهر برگزار می‌شود. 🌀🌀 خانه طلاب جوان 🔰🔰 http://eitaa.com/joinchat/2731802626C6597703c2f
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 طلاب و مردم انقلابی قم سنگ‌ تمام گذاشتند... 🇮🇷 مراسم تشییع پیکر مطهر طلبه شهید مدافع امنیت در با حضور گسترده و پرشور مردم انقلابی قم. 🔹 در این اغتشاشات هم از این به‌ اصطلاح تهدید -که حالا آنها این را برای ملّت ایران یک تهدیدی دانستند- ملّت ایران استفاده کرد. چه کار کرد؟ خودش و خودش را نشان داد؛ 🔹 کجا؟ در سیزدهم آبان. سیزدهم آبان ‌امسال با همه‌ی سالهای قبل فرق داشت. .... یک نمونه‌ی [دیگر] تشییع این شهدا است. یک شهید عزیز و یک جوانی به شهادت میرسد این روزها .... یک جمعیّت عظیمی برای تشییع جنازه بیرون می‌آیند! عکس‌العمل مردم این است. از آن تهدید فرصت درست میکنند؛ یعنی مردم خودشان را نشان میدهند؛ میگویند: ما این جور هستیم. شما جوان ما را به شهادت میرسانید، همه‌ی ما پشت این جوانیم! درست نقطه‌ی مقابل آن چیزی که میخواهد القا کند که ملّت ایران آمدند در خیابان، ملّت ایران علیه فلان است، ملّت ایران چنان [کرد]، [امّا]‌ ملّت خودش را نشان داد. از این تهدید استفاده کرد، فرصت درست کرد. 🗓 ۱۴۰۱/۰۸/۲۸ 🌀🌀 خانه طلاب جوان 🔰🔰 http://eitaa.com/joinchat/2731802626C6597703c2f
▫️ شنیدم که چند نفر از فریب‌خوردگان به انگیزه خراب کردن چهره حضرت ، حدود سه چهار هزار دینار به‌عنوان وجوهات شرعی برای امام می‌آورند. بعد از چند روز مجدداً مراجعه می‌کنند و می‌گویند: آقا اشتباهی به‌وجود آمده است؛ وجوهی که باید به آقای خویی بدهیم را اشتباهاً به شما داده‌ایم؛ شما لطف کنید و آن را به ما مسترد کنید! ▫️ حضرت امام بی‌درنگ برمی‌خیزند و وجه مزبور را بازمی‌گردانند و حدود یک ربع از مقام و منزلت آقای تعریف می‌کنند و از ایشان به‌عنوان یکی از استوانه‌های علمی یاد می‌کنند و می‌گویند: این مقدار وجه که قابل ایشان را ندارد. تمام وجوهی که برای من می‌آورند، در اختیار ایشان است! ما شاگردان ایشان هستیم و مانند آن. این برخورد حضرت امام مانند بمب در صدا می کند… 🗓 خاطرات آیت الله مسعودی 🌀🌀 خانه طلاب جوان 🔰🔰 http://eitaa.com/joinchat/2731802626C6597703c2f
🌹یادواره طلبه🌹 🎤استاد سید حسین مومنی 🎤حــــــاج عـلی مالکی نژاد 📅چهارشنبه ۲۳ آذر ۱۴۰۱ ⏰بعداز نماز ظهر و عصر 🕌حسینیه امام خمینی(ره) •┈••✾•🌿🌺🌿•✾••┈• 🇮🇷مدرسه علمیه امام جواد علیه‌السلام🇮🇷
خانه طلاب جوان
#پای_درس_اخلاق آقا 2⃣3⃣ ✅ هیچ کاری، از این واجب تر نیست 🔸 قرآن را مرتب بخوانید؛ روزی نباشد که شما
آقا 3⃣3⃣ 🔰 از جدل بیهوده و و عیب‌جویی و طعنه‌زنی پرهیز کنیم 🔹 يا اَباذَرٍّ! لا تَكُن‏ عَيّاباً وَ لا مَدّاحاً وَ لا طَعّاناً وَ لا مُمارياً. 🔸 پیامبر (ص) به اباذر فرمود: ای اباذر! عیب‌جوی این و آن نباش! که مدام انسان این و آن را تعییب کند، عیب این را بگیرد، عیب آن را بگیرد، عیب آن [دیگری] را بگیرد عیّاب یعنی کثیرالتّعییب؛ بعضی‌ها این جور هستند دیگر؛ مرتّباً در فکر این هستند که یک عیبی از کسی پیدا کنند و آن را ذکر کنند... 🔸 نقطه‌ی مقابلش هم این است: مدّاحِ این و آن نباش! همین طور مدام تعریفهای زیادی، بیش ‌از حد؛ این هم مَنهی (نهش شده) است در این روایت. مدح زیادی هم همین جور است، حالا یک وقت انسان منصفانه در مقامی که لازم است تمجیدی از کسی میکند امّا اینکه همین طور مدام مدح یکی را بکند یا مدح همه را بکند یا مبالغه‌آمیز درباره‌ی کسی حرف بزند و مدح بکند، ممنوع است؛ بخصوص مدح صاحبان قدرت و ثروت که عیب آن و زشتی آن خیلی بیشتر هم هست. 🔸 طعنه‌زن به این و آن [نباش]. طعنه‌زنی غیر از عیب‌جویی است. کارهای افراد را طعنه میزند، یک چیزی را در یک کسی مستمسک قرار میدهد. می‌بینیم دیگر این روزها طعنه زدن به این و آن متأسّفانه رایج است بخصوص در این مطبوعات و روزنامه‌ها و مانند اینها. یک کسی یک حرفی زده که مثلاً یک‌ خرده‌ای به نظر مبالغه‌آمیز می‌آید؛ این را به یک شکلی، [مثلاً] مسخره‌آمیز تیتر کنند در روزنامه و بزرگ کنند. 🔸️ و اهل جدل هم نباش. «ممارات» یعنی مجادله کردن، مباحثه‌های بیخودی؛ سر یک چیزی کوچکی یا بحث علمی یا بحث غیر علمی مدام سر و کله زدن و مدام بحث کردن و مدام استدلال کردن و مانند اینها. خب همه‌ی حرفهای دنیا را میشود یک دلیلی برایش ذکر کرد، و بر همه‌ی دلیلهای دنیا هم میشود یک اشکالی ــ وارد یا ناوارد ــ وارد کرد؛ این [یکی] به آن اشکال کند، آن به این اشکال کند؛ تمام‌شدنی نیست. 🗓 شرح حدیث اخلاق توسط رهبر انقلاب در جلسه درس خارج فقه؛ ۱۳۸۵/۵/۱۵ 🌀🌀 خانه طلاب جوان 🔰🔰 http://eitaa.com/joinchat/2731802626C6597703c2f
🌀 پاسخ طلاب مدرسه علمیه حقانی قم به برخی دانشجویان دانشگاه شریف 🔻 نگذاریم جای شهید و جلاد عوض شود. 💠 بسیج مدرسه حقانی 🌀🌀 خانه طلاب جوان 🔰🔰 🆔 @Khanetolab
34.16M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 فاعتبروا، فاعتبروا... یا اولوالابصار... 🏴 اون لحظه که علی تنهاشه، زهرا تو شعله‌ها می‌سوزه 🏴 این درس روشنه تاریخه، این قصه قصه‌ی هر روزه 🏴 و اعتصموا و اعتصموا بحبل الله؛ و اعتصموا و اعتصموا بولیّ الله 🏴 بی طرفی بزرگ‌ترین گناهه 🎙 مدّاح: 🌀🌀 خانه طلاب جوان 🔰🔰 http://eitaa.com/joinchat/2731802626C6597703c2f
اعدام نکنید؟!.mp3
10.93M
🎙 ‼️ اعدام نکنید؟! 🔸 تحلیلی درخصوص شرایط عجیب کنونی 🔸 سخنان حضرت زهرا سلام‌الله‌علیها در مسجد پیامبر(ص) که انگار برای همین امسال است. 🎙 حجت‌الاسلام 🌀🌀 خانه طلاب جوان 🔰🔰 http://eitaa.com/joinchat/2731802626C6597703c2f
ولایت - محمد عالم زاده نوری .mp3
36.33M
🎙 بیانات مهم (معاونت تهذیب حوزه های علمیه کشور) 🔻 پیرامون: 🌀 حقیقت ولایت؛ پیوند با پیشوایِ زمانه و فاصله گرفتن از جریان باطل 🏴 زیر کدام پرچم هستیم⁉️ خرج کدام جبهه می شویم⁉️ ✏️ قلم و زبان ما کدام جبهه را تقویت می کند ⁉️ ♨️ عده ای در مقابل اهانت به قرآن، ولی فقیه،حجاب و قتل مردم سکوت کردند ولی در مقابل اعدام، اجتهادشان گل کرد و اطلاعیه صادر کردند 🔴 نفرین بر علم و دانش و نماز شبی که مایه تقویت جبهه باطل شود ⭕️ مقدس نماهای احمق و مروّج اسلام آمریکایی 📚 حوزه علمیه، حوزه اقامه دین است و اقامه دین پیوند با ولایت می خواهد 💠 ولایت یعنی پیوستگی و معیّت با جریان حق ✅ ولایت، مهمترین عنصر تفکر الهی 🌀🌀 خانه طلاب جوان 🔰🔰 http://eitaa.com/joinchat/2731802626C6597703c2f
خانه طلاب جوان
#تشکیلات_یک_فریضه 4⃣ ✅ اخلاق تشکیلاتی یعنی اخلاق اسلامی منظم 🔻 يك #تشكيلات واحد، اولين و واضح ترين
5⃣ ✅ اخلاق تشکلاتی 🔸 دو کار را کلا به ما تعلیم میدهد: 🔻 یکی اینکه با خلق ها و خصلت ها و خوی های بد در خودمان دائما کنیم و آنها را خنثی کنیم. 🔻 دوم اینکه اخلاق نیک و فضائل را در خودمان به وجود بیاوریم و رشد بدهیم؛ 🔸 هر دو کار باید به موازات هم انجام بگیرد. مثلا یکی از اخلاق‌های مذموم و پلید، «» است. عُجب یعنی چه؟ یعنی خودشگفتی. این یک خصوصیت است، یک اخلاق است؛ بنده ده ساعت اینجا کار کنم مستمرا، اما از خودم ممنون باشم؛ این را می گویند عجب. ❓خب چه عیب دارد ما از خودمان ممنون باشیم، از خودمان راضی باشیم که داریم کار می کنیم؟ 🔸 این خیلی معلوم است؛ عیبش این است که تا خیلی از خودمان متشکر شدیم، متوقعیم همه از ما متشکر باشند. ما به این خوبی، به این منظمی، این جور خوب کار می کنیم، زیاد کار می کنیم، باید همه قدر ما را بدانند دیگر! 🔸 در رابطه با ، اصل همین است، بایستی جوری باشد که انسان منیت‌های خودش را، آن خودمحوری‌ها را در قبال جمع کنار بگذارد، خودمحوری ها در چند خصلت بد خلاصه می شود، یکی همین عجبی بود که گفتیم. همین خودشگفتی؛ این یکی از آن بدترین خصلت هاست. 🔸 این را علاج کنید با مقایسه خودتان با کسانی که بهتر و بیشتر و موثرتر از شما کار می کنند. علاج کنید با بزرگ کردن عیوب کارتان در ذهن خودتان و بالاخره به هر کیفیتی، این حالت را در خودتان بشکنید، یکی این است. 🗓 ۱۳۵۹/۰۳/۲۲ 🌀🌀 خانه طلاب جوان 🔰🔰 http://eitaa.com/joinchat/2731802626C6597703c2f
🔰از ابتدای دهه هشتاد رهبر معظم انقلاب مشغول به معماری نظام های مختلف کشور می باشند و مجموعه ارزنده ای از جهت حرکت به سمت ساخت نظام های کلان انقلابی تهیه شده است. 👈مجری این اسناد دولت می باشد که تا کنون بصورت جدی اراده ای برای عمل به آنها وجود نداشت. در یک دوره محدودی در دوران دولت نهم حرکت هایی در عرصه عدالت رخ داد. 🔹اسناد بالا دستی نظام مجموعه ای است که پشتیبانی اجماعی از نخبگان را به همراه دارد.این اسناد کاملا ناظر به مسائل عینی و واقعی نگاشته شده. کسانی نمی توانند این اسناد را به منصه ظهور و اجرا برسانند که همیشه مایلند کشور در بحران باشد و اینها مدیریت بحران کنند. ➖دولت ها محتاج داشتن برنامه کلان نیستند بلکه نظام دارای قانون اساسی و برنامه های توسعه و اسناد بالادستی است و دولت ها باید برنامه های اجرایی خود را برای این اسناد و قوانین ارائه کنند. 🔺اگر بخواهیم دولت سابق را در دو حوزه «عمل به قانون و اسناد بالادستی» و «پیگیری نهادها» بسنجیم؛ در دولت سابق شوراهای عالی مختلف کشور در حالت تعطیل یا نیمه تعطیل بسر می برد. بسیاری از این شوراها در دولت کنونی فعال شده و مشغول برنامه ریزی هستند. ✂️ برشی از گفتگوی با دکتر ، عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی و استاد دانشگاه امام صادق علیه السلام 🔻متن کامل گفتگو به زودی... 🗂 پرونده ویژه؛ ✅ با موضوع: "بررسی عملکرد یک ساله دولت" 🗓تاریخ: ۱۴٠۱/٠۸/۱۶ 🌐 کانال نشریه علمی_فرهنگی خط @KHAT_NASHRIYE
🔴 جهادی‌ها بخوانند ⁉️ کدام فقر افتخار دارد... ▫️ ، حایل و مانع بسیاری از موفقیت های است. مردم فقیر و طبقات محروم نه فقط از این رنج می برند که از لحاظ گذران زندگی دچار هستند، بلکه محرومیت بزرگ تر آنها این است که چقدر در میان قشرهای محروم و مستمند از بین می رود. ▫️ فقر برای جامعه است. فقری که نبیّ اکرم آن را مدح کرده اند و فرموده اند: "الفقر فخری" این است که یک نفر به ، زندگی‌اش را کند؛ به خصوص اگر مسئول و کلیددار و امانتدار مسئولیتی باشد؛ چه مسئولیت مالی، چه مسئولیت سیاسی، چه مسئولیت قانونی. اگر کسی به انتخابِ خود زندگی فقیرانه را انتخاب کند، برای او است؛ یعنی همان چیزی که امیرالمومنین علیه الصلاه والسلام داشت. ▫️ما اگر یک روز هم قدری به خود سخت بگیریم، در دلمان خیلی احساس می کنیم، در حالی که بیست سال، سی سال، پنجاه سال این گونه زندگی کردن هم اگر درست بفهمیم و فکرمان را به کار بیندازیم، یک دوره‌ی گذر است. مگر همه‌ی زندگی دنیا چقدر است؟ این احساس، گوهر تابناکی است که اگر در هر وجودی پیدا شود، خیلی با ارزش است. ▫️ اینکه انسان از مال طیّب و طاهر خود، خمس داده و زکات داده و صدقه در وقت خود داده، استفاده شخصی نکند و آن را کند و در اختیار فقرا و مردم بگذارد، افتخار بزرگی است و مصداق است. ▫️ فقری که در جامعه وجود دارد، جزو سیاه‌ترین و ترین چیزهاست. مردم محرومی در جامعه باشند و نتوانند زندگی خود را اداره و از مواهب زندگی استفاده کنند. مرد همه‌ی وقت خود را _اگر کار پیدا کرد_ برای این صرف کند که نان بخور و نمیری برای خود و خانواده‌اش فراهم کند. رسیدگی به اینها خیلی با ارزش است. این است که شما برعهده دارید. 🗓 صهبای اردوی جهادی/صص۷۰ و ۷۱ 🌀🌀 خانه طلاب جوان 🔰🔰 http://eitaa.com/joinchat/2731802626C6597703c2f
📢سلسله نشستهای 💡 🔸بررسی عملکرد دستگاه های تبلیغی و تبیینی در حوادث اخیر ⏰سه شنبه ۲۹ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۱۸ الی ۲۰ 📌لینک نشست 🌐https://www.skyroom.online/ch/pajooh/neshast 👇🏻 🌐https://eitaa.com/joinchat/4069130343Cba3978c77a 🌀🌀 خانه طلاب جوان 🔰🔰 🆔 @Khanetolab
بخشی از پیام آیت‌الله اعرافی به مناسبت فرارسیدن ایّام فاطمیه... ▪️اینک که میهن عزیز اسلامی ایران و امت اسلامی درشرایط ویژه‌ای قرار دارند؛ رسالت همه آگاهان، دردمندان، ، ، دانشگاهیان و نیروهای متعهد به اسلام عزیز و انقلاب اسلامی؛ و برخاستن برای ، روشنگری و مطالبه گری است. اکنون حوزه‌های علمیه، بمثابه پایگاه تاریخی نشر و گسترش پیام دین و تکیه‌گاه ملت شریف ایران و ملجأ محرومان و نیازمندان و به عنوان مهم‌ترین پشتوانه‌ی معرفتی، اعتقادی و اخلاقی جامعه، رسالتی تاریخی بردوش دارند و با اغتنام فرصت‌های پیش رو، از تا انقلاب اسلامی، تعطیلات سال نو و ماه مبارک رمضان، به عنوان یک فریضه‌ی فوری، پاسخ‌گوی نیازها و درخواست‌های گسترده دینی و فرهنگی اقشار مختلف جامعه خواهند بود و بی‌گمان مردم شریف و جوانان عزیز و هسته‌ها و جریان‌های مردمی و نخبگان فکری و فرهنگی نیز استقبال و همکاری خواهند نمود. ▪️ از روحانیت آگاه و بیدار، اساتید و بزرگان حوزه و به ویژه از و جهادی انتظار می‌رود که شوری نو دراندازند، طرح های نو در افکنند، سنت سلف صالح را زنده سازند، سیره‌های نیکوی تاریخی را بازسازی نموده و تجربه‌های جهادی دوره‌های سیل و زلزله و کرونا را جانی دوباره بخشند و نشان دهند که روحانیت با انقطاع الی‌الله و توکل بر خدا، از آن مردم، در خدمت مردم و جان‌فدای امنیت، عزت و سربلندی مردم و جوانان عزیز است و در یورش بی امان بیگانگان و شیطان صفتان به عقاید، اخلاق و فرهنگ مردم و در عرصه‌ی مقابله با و ترکیبی و چند ضلعی پیچیده و نامتقارن بر ضد اسلام، ایران و انقلاب، استوار، شجاع و مدافع و مطالبه‌گر، - هرچند با مظلومیت - خواهد ایستاد. ▪️ کامیابی در تربیت و تبلیغ دینی در پرتو "ید واحده" شدن دست یافتنی خواهد بود و از علمای بلاد، امامان جمعه، نهادهای تبلیغی و فرهنگی و حوزه‌های علمیه انتظار می‌رود، بیش از گذشته؛ پیشگام ایجاد این همبستگی، طراحی بنیادی و راهبردی و ساماندهی لازم امور باشند. 💠 مطالعه کامل متن پیام: 🌐 https://hawzahnews.com/xc2vy 🌀🌀 خانه طلاب جوان 🔰🔰 http://eitaa.com/joinchat/2731802626C6597703c2f
نقش روحانیت در انقلاب اسلامی ⏪ برنامه تلویزیونی با موضوع نقش روحانیت در انقلاب اسلامی 🔻 با حضور: اساتید و ۲۸ آذر ۱۴۰۱ 💠 جهت مشاهده و دانلود این برنامه، از طريق پیوند زیر اقدام نمایید: 🌐 https://telewebion.com/episode/0x53df344 🌀🌀 خانه طلاب جوان 🔰🔰 http://eitaa.com/joinchat/2731802626C6597703c2f
🔴 داستان فراری‌ها در نهج البلاغه ▫️ اما بعد[از ستایش خداوند] به من رسید که مردانی از نزد تو[در حیطۀ فرمانداری تو] با حرکتی دزدانه[و پنهانی] به سمت معاویه(🇺🇸) می‌روند؛ هرگز به‌دلیل تعدادی که از دست تو می‌روند که یاری و کمک کردن آنها را نخواهی داشت، غضبناکِ اندوهگین مباش. برای گمراهی‌شان و آرامش تو از دست آن‌ها، همین گریختنشان از هدایت و حقیقت، و شتابشان به کوردلی و ناآگاهی کافی است. ▫️ آنها فقط اهل دنیایند که به‌سوی آن روی می‌کنند و از سر هراس (از خطر یا منافع) به سمت آن شتاب می‌نمایند؛ درحالیکه را شناخته و [ظهور] آن را دیده و آن را شنیده و ضبط کرده بودند، و می‌دانستند مردم نزد ما درباره حق، برابرند و لذا به سمت گزینش دنیا گریختند. پس دور شدن از رحمت خدا و در هم کوبیده شدن نصیب آنان باد! ▫️ به خداوند سوگند! آنان از حقیقت کوچ نکردند[و نگریختند] و به عدالت هم نپیوستند [بلکه از عدالت گریختند و به جور ملحق شدند] و اما در این موضوع دل بسته‌ایم که خداوند دشواری پدیدآمده را آسان، و ناهمواری آن را صاف کند؛ اگر خدا بخواهد. والسلام. 🗓 نهج البلاغه ترجمه حجت الاسلام 🌀🌀 خانه طلاب جوان 🔰🔰 http://eitaa.com/joinchat/2731802626C6597703c2f
بررسی مختصات شخصیت و شاکله امام خمینی(ره)-227-55.mp3
463.4K
💠 برجسته کردن و الگو کردن حوزه نجف در مقابل حوزه قم بخاطر تضعیف اندیشه امام خمینی! 🎙 🌀🌀 خانه طلاب جوان 🔰🔰 http://eitaa.com/joinchat/2731802626C6597703c2f
هدایت شده از نشریه خط
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 📣📣 ... ✅ نسخه مکتوب نشریه خط با موضوع "بررسی مسئله رشد دینداری در دوران بعد از انقلاب اسلامی" و با عنوان "" منتشر شد. 🔰 با آثار و گفتاری از: - حضرات آیات: و - - حجج اسلام: ، شیخ‌جعفر ، ، ، ، و - آقایان: دکتر مجید ، ، دکتر ، ، و و 🎁تخفیف ۴۰ درصدی ویژه طلاب و دانشجویان 📲 سفارش این محصول از طریق🔻🔻 ۱.تماس با شماره ۰۹۱۶۹۵۸۹۸۹۲ ۲.ارسال پیام به آیدی زیر در پیام‌رسان ایتا @gohari_67 📢 لطفا رسانه ما باشید 🌐 کانال نشریه علمی_فرهنگی خط @KHAT_NASHRIYE
💠 رسانه و جنگ ترکیبی و پیشینه آن ⁉️ رهبر انقلاب اسلامی تأکید دارند که دشمن با یک جنگ ترکیبی به مصاف ملت ایران آمده است. «رسانه» در «جنگ ترکیبی» چه جایگاهی دارد و کدام بخش از هندسه تهاجمی دشمن را تکمیل می‌کند؟ 🔻 استفاده از عنصر در نبردها و جنگ‌ها پیشینه‌ای طولانی در تاریخ دارد؛ از رجزخوانی در جنگ‌های کهن گرفته تا پروپاگاندای نظامی در که هم توسط متفقین و هم متحدین به کار گرفته شد. 🔻 در جنگ اول خلیج‌فارس استفاده از رسانه در جنگ وارد مرحله جدیدی شد و خبرنگاران شبکه تلویزیونی سی‌ان‌ان (CNN) سوار بر تانک‌های آمریکایی در حمله به عراق نقش‌آفرینی می‌کردند و عملیات و بمباران‌ها زنده پخش می‌شد. به تعبیر برخی از اندیشمندان مانند ژان بودریار، تصویر در سی‌ان‌ان واقعی‌تر از خود جنگ بود. 🔻 اکنون آن چیزی که جدید است تحولات فناوری رسانه و امکانات جدیدی است که در اختیار دولت‌ها و سازمان‌ها و نهادها و نیز کنش‌گران غیردولتی قرار گرفته است. البته بسیاری از این کنش‌گران و بنیادها و اندیشکده‌ها در جهان هم وابستگی‌های پنهان و آشکار دولتی دارند و از فناوری‌های نوین رسانه‌ای و روش‌های جدید ارتباطات و اطلاع‌رسانی مبتنی بر و استفاده می‌کنند و عملیات مختلف تبلیغاتی و جنگ روانی بر پا می‌کنند. 🔻 اصطلاح «» (Hybrid warfare) نخستین‌بار در مطالعات راهبردی توسط یک تحلیلگر نظامی به نام فرانک هافمن در سال ۲۰۰۷ در کتابی با عنوان «منازعه در قرن ۲۱: ظهور جنگ‌های ترکیبی» به کار رفت. از نظر هافمن در جنگ ترکیبی علاوه بر فنون نظامی از ابزارهای غیرنظامی مانند و ، ، و خصوصاً و جنگ روانی استفاده می‌شود. 🗓 گفت‌وگوی رسانه KHAMENEI.IR، با آقای دکتر شهاب اسفندیاری، رئیس دانشگاه صدا و سیما 💠 مطالعه کامل متن در پیوند زیر: 🌐 https://khl.ink/f/51532 🌀🌀 خانه طلاب جوان 🔰🔰 http://eitaa.com/joinchat/2731802626C6597703c2f