eitaa logo
خط ولایت
178 دنبال‌کننده
16.3هزار عکس
19.5هزار ویدیو
77 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📣 طوفان‌الاقصای کرانه باختری چگونه پایان اسرائیل را رقم می‌زند؟ ╭━━⊰•🇮🇷•⊱━━━━━╮
🔴واکنش‌ها به اقدام آمریکا در وتوی آتش‌بس 🔹نماینده روسیه در شورای امنیت: آمریکا با وتوی قطعنامه آتش‌بس در غزه حکم به کشتار غیرنظامیان داد. 🔹نماینده چین در شورای امنیت: ما متاسفیم که آمریکا از وتوی خود علیه قطعنامه‌ای که خواستار آتش‌بس در غزه با وجود ادامه کشتار در آنجاست، استفاده کرد. 🔹عفو بین‌الملل: وتوی قطعنامه آتش‌بس توسط آمریکا، بی‌توجهی ظالمانه به رنج غیرنظامیان در نوار غزه است. 🔹حماس: وتوی قطعنامه شورای امنیت توسط آمریکا، مشارکت مستقیم در کشتار ملت فلسطین است. 🔹نخست وزیر تشکیلات خودگردان فلسطین: استفاده آمریکا از حق وتو، دروغ نگرانی از جان غیرنظامیان را برملا کرد. 🔹بعد از اقدام آمریکا در وتوی قطعنامه شورای امنیت نماینده اسرائیل در سازمان ملل از دولت بایدن تشکر کرد.
هدایت شده از حمید رسایی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. ♻️ پیام یک آمریکایی به فلسطینی‌ها و مردم غزه: شما جهان و آمریکا را تغییر دادید. آمریکا به قبل از ۷ اکتبر برنمی‌گردد. 🔺برای دیدن تحلیل‌های حمید رسایی عضو کانال شوید🔻 rubika.ir/rasaee eitaa.com/rasaee virasty.com/rasaee T.me/www_rasaee_ir twitter.com/hamidrasaee
اردن و عربستان و امارات با ایجاد کریدور زمینی قصد دارند اسرائیل را از دریای سرخ بی‌نیاز کنند... پ ن : خائنین به فلسطین و غزه نبرد_روایت_ها درایتا👇 عضوکانال شوید🔻 @nabarde_revayatha
🛑نیروی‌هوایی انگلیس از افزایش ترابری و تحرکات نظامی نیروهای محور مقاومت در عراق و سوریه خبر داده است.
🛑رسانه‌های دشمن: نیروهای اسرائیلی که در خان یونس فعالیت می‌کنند، لشکر ۹۸ هستند و تاکنون حدود ۸۰ سرباز را از دست داده‌اند.
🔥 پنتاگون: حمله به نیروهای ما در عراق و سوریه، طی 3 هفته اخیر 45 درصد افزایش یافته است.
⭕️ اعلام آمادگی مردم یمن برای شرکت در نبردهای غزه 🔸مردم یمن با شرکت در راهپیمایی های ضد صهیونیستی، آمادگی خود را برای شرکت در نبردهای طوفان الاقصی در غزه و اعمال همه گزینه‌های بازدارنده علیه قاتلان کودکان و زنان فلسطینی اعلام کردند.
🚨 🥀آمار شهدای حزب الله لبنان از آغاز نبرد با رژیم صهیونیستی تا امروز به ۱۰۰ شهید رسید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
☑️فیلمی از درهم کوبیدن ساختمان صهیونیست‌ها در پایگاه "متات" توسط حزب الله
🔺روسیه: وتوی آمریکا، حکم اعدام مردم فلسطین است 🔹دیمیتری پولیانسکی معاون نماینده روسیه در سازمان ملل: جلوگیری آمریکا از برقراری آتش‌بس به معنای صدور حکم اعدام برای هزاران و شاید ده‌ها هزار فلسطینی در نوار غزه است.
وقتی یه نقاش رو گذاشته بودی وزیر اطلاعاتت انتظار چی داری؟ معاونت اقتصادی وزارت اطلاعاتت کی بوده؟ یادته اون موقع که قرار بود برای برخورد با دزدی های برادرت اعلان جنگ کنی رئیس قوه قضائیه کی بود؟
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
التماس های یک پدر برای نجات کودکش به پزشک‌ها که در حملات هوایی رژیم صهیونیستی مجروح شده است.
وقتی از هوش مصنوعی میخوای بی غیرتی سران عرب رو به تصویر بکشه!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🗣️«جنون کشتار»؛ تحلیلی بر ویدئوی رقص نظامیان اسرائیلی در غزه 🔹در اوج شرایط جنگی غزه، ویدئویی از رقص و پایکوبی نظامیان اسرائیلی از شب گذشته در باریکه غزه منتشر که تصویری از دیدگاه ایدئولوژی «جنون کشتار صهیونیستم» ارائه می‎دهد. 🔹نظامیان می‎خوانند: «می‌خواهم غزه را تصرف کنم و بعد حزب‌الله را در هم بکوبم» اشاره به خوی توسعه‌طلبی اسرائیل دارد که اگر حماس را از بین ببرند، متوجه حزب‌الله خواهند شد. 🔹در ادامه می‎خوانند: «به میتسوا هلاخا عمل و قوم عمالیق را نابود خواهم کرد». میستوا، فرمان و هلاخا، مجموعه قوانین شریعت یهود است. 🔹نظامیان در این پایکوبی غزه را «عمالیق» می‌دانند، عمالیق نام قومی در تورات که با بنی‎اسرائیل در جنگ بودند، طبق فرامین شریعت یهود خداوند به بنی‌اسرائیل دستور می‌دهد که تمامی قوم عمالیق حتی زنان و کودکانشان را قتل عام کنند. 🔹در ادامه می‌خوانند: «خانه را ترک کردم و تا پیروزی نهایی برنخواهم گشت؛ شعارمان را به خوبی بلدیم، هیچ غیرنظامی در جنگ وجود ندارد». 🔴«ویدئوی جنون کشتار» نشان می‌دهد که حتی کشتار طفل شیرخواره در غزه برای اسرائیل نه تنها مجاز، بلکه بار معنوی نیز دارد. @BisimchiMedia
رفع خستگی چشم ناشی از کار با کامپیوتر و موبایل برای لازمست قسمتهایی که در تصویر نشان داده شده است ماساژ دهیم. ماساژ باید با نوک انگشتان، یک دقیقه انجام شود. @tebosalamat1200
🔺انتقال 62 شهید به بیمارستان ناصر طی ساعات اخیر منابع فلسطینی اعلام کردند که طی ساعات اخیر 62 شهید دیگر در بمباران‌های خان یونس به بیمارستان ناصر منتقل شدند.
🔴 زخمی شدن ۵ هزار نظامی اسرائیلی روزنامه عبری زبان یدیعوت احرونوت امروز اعلام کرد که ۵ هزار نظامی اسرائیلی از زمان شروع جنگ غزه از هفتم اکتبر تاکنون زخمی شده‌اند. این روزنامه افزود که وزارت «دفاع» اسرائیل قبلا از معلولیت ۲ هزار نظامی خبر داده بود. همچنین بنا به اعلام این منبع، بخش توانبخشی این وزارتخانه روزانه پذیرای ۶۰ نظامی زخمی است که وضعیت بیشتر آن‌ها وخیم است.
⭕️ پولیتیکو: آمریکا موعد پایان جنگ غزه را به اسرائیل اعلام کرده است 🔸در حالی‌ که رژیم صهیونیستی ادعا کرده که جنگ علیه نوار غزه را تا نابودی کامل جنبش حماس ادامه خواهد داد، یک رسانه آمریکایی به نقل از منابعی اعلام کرد که دولت جو بایدن به این رژیم برای پایان دادن به این تجاوز ضرب‌الاجل مشخص کرده است.
🔴️ تصویر تکان‌دهنده از شرایط اورژانس بیمارستان ناصر در خانيونس
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 اقدام خلاقانه اسپانیایی‌ها برای حمایت از فلسطین 🔹معترضان اسپانیایی در شهر گرنیکا با قرار گرفتن در کنار یکدیگر پرچم فلسطین و تابلوی گرنیکای پیکاسو را که قدرتمندترین نقاشی ضد جنگ تاریخ است، ترسیم کردند تا به این ترتیب حمایتشان را از غزه در برابر تجاوزات صهیونیست‌ها اعلام کنند.
شهردار قدس اشغالی از ارتش رژیم صهیونیستی خواست اسرای فلسطینی را زنده به گور کند! این درخواست آنقدر زننده بود که پلتفرم X برای این مسئول لفراطی آبروداری کرد و پست وی را حذف کرد!
نظامی صهیونیستی که به مناسبت تولد دخترش خانه مردم بی دفاع را بمباران کرده بود، توسط به هلاکت رسید
😮😧 یمن از حملات پهپادی به عمق فلسطین اشغالی خبر داد 🔹سرتیپ یحیی سریع سخنگوی نیروهای مسلح یمن: طی ساعات گذشته، با شمار زیادی پهپاد، اهداف مختلفی را در عمق فلسطین اشغالی هدف قرار دادند.
🔥شبکه دوازده اسرائیل گزارش داده که شلیک موشک از به سمت "الکوش" و "برانیت" در الجلیل غربی رصد شده است. این درحالی است که خبرنگار المیادین هم خبر از حملات مکرر به سمت پایگاه‌های اسرائیلی داده است.