eitaa logo
خط ولایت
178 دنبال‌کننده
16.4هزار عکس
19.7هزار ویدیو
77 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
این مصاحبه بلینکن نشان از ضعف و ترس آمریکا داره! به مواضع جبهه ی مقاومت حمله کردن و از جواب کوبنده ی جبهه ی مقاومت به وحشت افتادن✋ به وقتش مطمئن میشین که چه بلایی سرتون میاد😉 🛰 شاهد۱۳۶
هدایت شده از روشنگری
❤️ ‏عکس حاج قاسم نقطه اشتراک خیلی‌هاست؛حتی غیرمذهبی‌ها! ❌ اما وصیت نامه حاج قاسم نقطه شروع غربال خیلی‌هاست؛ حتی مذهبی‌ها! 🔻همان جایی که می‌گوید: «والله والله والله از مهمترین شئون عاقبت به خیری، رابطه قلبی و دلی و حقیقی ما با این حکیمی است که امروز سکان انقلاب را به دست دارد...!» 🇵🇸 @Roshangari_ir
انتشار اسناد و جزئیات ماموریت هتک حرمت و اباحه‌گری سازمان یافته 🔻مرکز رسانه قوه قضاییه ادعاهای کذب رویا حشمتی و وکیلش را برملا کرد. 🔻حشمتی در مقطعی با ارتباط گرفتن با یک جریان سازمان یافته در خارج از کشور و دریافت مبالغی، در ساعات مشخص در مکان‌های پر رفت و آمد تهران و با وضعیت پوشش بسیار زننده به ترویج اباحه‌گری پرداخته است. 🔻پس از بازداشت و بازجویی، اقدام سازمان یافته در قبال دریافت مبالغی از خارج از کشور اثبات می‌شود. 🔻رویا حشمتی و هم تیمی‌هایش در مقاطعی مثل ماه رمضان، اقدام به روزه‌خواری در ملاعام می‌کردند. @Afsaran_ir
هدایت شده از روشنگری
تو دنیایی که علی کریمی لیدر سیاسیه مریم رجوی کاندیدای ریاست‌جمهوری؛ اسرائیل هم مظلوم این سکانس میشه! 🇵🇸 @Roshangari_ir
هدایت شده از روشنگری
بابای کاپشن صورتی💔 ✍️hoseindarabi 🇵🇸 @Roshangari_ir
26.95M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
⛔️ خطر تغییر مذهب درایران❗️ مولوی سنی چهارزن و چهل فرزند و ۳۸ تا نوه دارد❗️😱 اونوقت شیعه ها و مذهبیها و انقلابی ها ، سه - چهار تا بچه هم نمیارن❗️☹️ ترکیب جمعیتی ومذهبی ایران بزودی تغییرات محسوسی به نفع سنی ها خواهد داشت❗️😱 💥دختران شیعه را ازخانه بیرون کشیدند و با زور و تبلیغات فرستادند به مدرسه و دانشگاه و باشگاه واستادیوم و سرکار و حمالی و نیروی کار ارزان وبرده کاری و برده جنسی برای تمدن وتوسعه شهری تامین کردند ❗️😔 و مردان شیعه را بیکار وخانه نشین کردند❗️😔 زبان زن ها را درازکردند و زبان مردان را کوتاه کردند❗️😔 زن ها را بر روی دوش مردان سوار کردند❗️😔 فرهنگ جامعه ما را عوض کردند و زن سالاری را درجامعه حاکم کردند❗️😔 با بیرون کشیدن زن های شیعه از محل امن خانه به محل فاسدکاری که پر از مردهای غریبه وهوسران است ، فساد وفحشا را زیاد کردند❗️😔 و خانواده شیعه را متزلزل کردند و طلاق را ببن شیعیان زیاد کردند و ... 😔 و دختران سنی را فرستادند به خانه بخت و دختران سنی رفتند وجهاد همسرداری و جهاد فرزندآوری کردند و جمعیت سنی را زیاد کردند❗️😱 🔥 خدا لعنت کند کسانی را که وزارت بهداشت صهیونیستی را حاکم بر جان و مال و سلامتی و نسل و اولاد شیعیان کردند تا جمعیت شیعه را منقرض کنند و جمعیت سنی را زباد کنند❗️😔 🔥 واقعا چه جوابی دارید که ان شاالله به زودی باظهور مولایمان امام مهدی ، به امام زمان و مولایمان امیرالمومنین و مادرمان حضرت زهرا و مولایمان امام رضا (صلوات الله علیهم) بدهید⁉️ 🚩 اللهم عَجّل‌ لِوَلیکَ‌ الفرج بحق سیدنا و مولانا امیرالمومنین و العافیة و النصر و اجعلنا من خیر انصاره و اعوانه 🚩
هدایت شده از کانال روشنگری‌🇵🇸
بوفون، دروازه‌بان افسانه‌ای ایتالیا و یوونتوس خاک تو سرت ‎ •┈┈•❀🕊🍃🌺🍃🕊❀•┈┈• کپی کن = گسترش آگاهی 👇👇 👉 @Roshangarii 🚩
🛑 تحول جدید در جنگ محور مقاومت علیه اسرائیل 🔸️دیشب مقاومت عراق با یک موشک کروز پیشرفته و دور برد که نام "الارقب" بر آن نهاده اند ، حیفا بندر اصلی اسرائیل را با موفقیت هدف قرار داد. در خصوص این اتفاق مهم چند نکته باید ذکر شود. 1️⃣ این موشک از سوی مقاومت عراق "الارقب" به معنای "مرد گردن کلفت" نام نهاده شده که حاکی از تهدید رژیم صهیونیستی توسط این گروههاست. 2️⃣ این موشک کروز دوربرد توانسته از سامانه های دفاعی اردن و رژیم صهیونیستی عبور کند و به بخش صنعتی بندر حیفا در غرب فلسطین اشغالی اصابت نماید. 3️⃣ نکته مهم تکنولوژیکی این حمله اینست که سامانه های راداری رژیم صهیونیستی این موشک را کشف نکرده و حتی آژیر خطر به صدا در نیامده است‌. 4️⃣ این اتفاق یک تحول مهم در جنگ با اسرائیل است زیرا بخش قابل توجهی از تاسیسات مهم و راهبردی اسرائیل شامل پالایشگاه و تاسیسات انرژی در این بندر قرار گرفته و در صورت لزوم می تواند به راحتی هدف قرار گیرد. 5️⃣ برخی از حلقه های محور مقاومت به دلیل محذورایت و محدودیاتی که دارند ، نمی توانند با این کیفیت و چنین سلاحی به حیفا حمله کنند و به همین دلیل این وظیفه را مقاومت عراق بر عهده گرفته تا با سلاح های پیشرفته و ویرانگر در صورت لزوم فشار بر تل آویو را افزایش دهند. 6️⃣ یکی از راهبردهای دفاعی اسرائیل تکیه بر سامانه های پیشرفته پدافندی است تا تکنولوژی ، ضعف ها و تنگناهای ژئوپلیتیکی رژیم صهیونیستی را پوشش دهد اما حمله امشب نشان داد که تکنولوژی محور مقاومت بر سامانه های پیشرفته دفاعی اسرائیل غلبه دارد. 7️⃣ در پایان ذکر این نکته ضروری است که محور مقاومت در پاسخ به ترورهای اخیر اسرائیل رفتار هیستیریک و غیرعقلانی انجام نمی دهد بلکه همین روند کنونی ۳ ماهه که به فرسایش رژیم صهیونیستی منجر شده را ادامه داده و به تدریج کیفیت و کمیت ضربات خود را افزایش خواهد داد.
🔥 شلیک ۳۰ راکت به پایگاه آمریکا در سوریه 🔹 منابع خبری از شلیک دستکم ۳۰ راکت به پایگاه اشغالگران آمریکایی در میدان نفتی العمر در شرق دیرالزور در شرق سوریه خبر دادند. 🔹 این حمله گسترده موشکی در واکنش به تجاوز آمریکا به یک کامیون در گذرگاه القائم، البوکمال میان عراق و سوریه صورت گرفته است.
نتانیاهو: اپیدمی درز اطلاعات داریم! 🔹نخست وزیر رژیم صهیونیستی: ما یک اپیدمی درز اطلاعات داریم و من آمادگی ادامه این روند را ندارم، این یک پدیده غیرقابل تحمل است و من هیچ دولتی در جهان نمی‌شناسم که در آن این اتفاق بیفتد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 بمباران جنون‌آمیز جنوب نوار غزه 🔻 ارتش رژیم صهیونیستی به طور گسترده و جنون‌آمیز در حال بمباران مناطقی در خان یونس در جنوب نوار غزه است. 🔻 جنگنده‌های صهیونیستی همزمان با این حملات، مرکز شهر رفح در جنوب نوار غزه را هم شدیدا بمباران کردند.
🔸تصویب بودجه یک تریلیون دلاری در مجالس آمریکا برای جلوگیری از تعطیلی احتمالی دولت 🔹سنا و مجلس نمایندگان ایالات متحده روز یکشنبه با کسب توافقی، یک بودجه 1.66 تریلیون دلاری برای تأمین مالی دولت در سال 2024 تصویب کردند که به‌طور موقت از تعطیلی دولت جو بایدن، رئیس‌جمهوری آمریکا جلوگیری می‌کند. به گزارش «واشینگتن پست»، در حالی که جمهوری‌خواهان راست‌گرای افراطی با هر گونه افزایش بودجه‌ای برای دولت مخالفت می‌کنند، کار مجلسین برای تصویب بودجه بلندمدت‌تر دشوار است. بودجه دولت بایدن به زودی برای تامین تقریبا 20 درصد فعالیت‌های دولتی به پایان می‌رسد. این شامل برنامه‌های ضروری مانند کمک به کهنه‌سربازان، خدمات ایمنی، و غذا و دارو در 19 ژانویه می‌شود. بودجه باقی دولت اندکی پس از آن در 2 فوریه تمام می‌شود. چاک شومر، سناتور دموکرات نیویورک و رهبر اکثریت سنا، و مایک جانسون، نماینده جمهوری‌خواه لوئیزیانا و رئیس مجلس نمایندگان، این توافق را به طور مشترک اعلام کردند. رهبران کنگره اعلام کردند که 886.3 میلیارد دلار از بودجه جدید خرج هزینه‌های دفاعی و 772.7 میلیارد دلار خرج هزینه‌های داخلی می‌شود.
🟥 آغاز درگیری‌های شدید در استان البیضا یمن 🔸 گردان های العماقه، با پشتیبانی یگان هایی از نیروهای دفاعی شبوه زیرمجموعه شورای انتقالی جنوب(تحت حمایت امارات)، نبردهای شدیدی را با نیروهای انصارالله یمن در جبل مغاب و منطقه استراتژیک العبد در ناحیه بیحان العلیا در مرز مجاور استان البیضاء، آغاز کردند.
🔺درهم کوبیده شدن مواضع صهیونیست با راکت F۹ 🔺گردانهای المجاهدین: رزمندگان ما، تجمعات نیروها و ادوات دشمن صهیونیستی را در محورهای شهر غزه با راکت F۹ درهم کوبیدند.
♦️نیویورک تایمز بار دیگر گزارش داد که پنتاگون برنامه‌های مفصلی برای حمله به اهداف انصارالله در یمن تدوین کرده است و تخمین می‌زند که چنین اقدامی احتمالاً در پاسخ به حمله بعدی که از یمن انجام می‌شود، اجرا خواهد شد.
🔺کره جنوبی دو ماهواره جاسوسی نظامی دیگر به فضا می‌فرستد 🔺آژانس تامین تسلیحات دولتی کره جنوبی اعلام کرد این کشور قصد دارد امسال دو ماهواره جاسوسی نظامی دیگر را برای نظارت بهتر بر کره شمالی پرتاب کند. 🔺این دو ماهواره بر روی موشک فالکون ۹ اسپیس ایکس از ایستگاه نیروی فضایی کیپ کاناورال در فلوریدا پرتاب شوند.
🔴مقاومت اسلامی عراق محل استقرار اشغالگران آمریکایی در پایگاه رمیلان واقع در شرق سوریه را هدف قرار داد
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔺گاز مفت ایران، صرف گرمایش فضای باز می‌شود! 🔹احسان گنجی‌آزاد کارشناس انرژی در صفحه توئیتر نوشت: رستورانی را می‌بینید که فضای بیرون را با سوزاندن گاز به بدترین روش گرم می‌کند، در شرایطی که به دلیل ناترازی گاز، نیروگاه‌ها سوخت مایع مصرف می‌کنند و پتروشیمی‌ها دچار محدودیت خوراک هستند.
🔺ایران چهارمین کشور جهان در فهرست دارندگان فناوری ساخت نیروگاه سیکل ترکیبی 🔹موسسه معتبر McCOY فعال در حوزه برق گزارش داد، ایران به همراه آمریکا، آلمان و ژاپن، چهار کشور دارنده فناوری ساخت نیروگاه سیکل ترکیبی با بیشترین سهم از بازار هستند. 🔹بر اساس این گزارش آلمان با سهم ۲۶.۹ درصدی از بازار، بیشترین نیروگاه سیکل ترکیبی در جهان را ساخته و ایران نیز با سهم ۶.۴ درصدی در جایگاه چهارم این فهرست قرارگرفته است.
سلام علیکم و رحمه‌الله دوستان عزیز و بزرگوار خودم در گروه خط ولایت بعرض میرسانم سوییت های امامزاده سررود بحمدالله درحال اتمام هست و الان نیاز به 4دستگاه آبگرمکن گازی و تعداد ۳عدد سینگ آشپزخانه ۳عدددوش حمام کامل و۶عددشیرمخلوط لازم هست اگه صلاح میدانید وامکان داره این شماره حساب هست هم ۶۲۷۷۶۰۱۲۹۱۰۶۰۱۹۰هرمبلغ صلاح میدانیدواریزنماییدممنونم از لحاظ اطمینان و درستی موضوع هیچ گونه شکی وجود ندارد . اگر دوستان کمک کردند ان‌شاءالله هر موقع که به روستای سررود کلات ، قبل از روستای ارتکند رفتند ، ان‌شاءالله با هماهنگی یک شب بصورت رایگان مهمان امام زاده خواهند بود . در کار خیر تاخیر نکنید دوستان عزیز یا علی مدد
شهید حسن طویل در کنار حاج قاسم 🔹تصاویری از شهید مجاهد سردار وسام حسن طویل «حاج جواد» در کنار سردار سلیمانی، عماد مغنیه و سیدحسن نصرالله