eitaa logo
خط ولایت
178 دنبال‌کننده
16.4هزار عکس
19.7هزار ویدیو
77 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
🔥 شلیک ۳۰ راکت به پایگاه آمریکا در سوریه 🔹 منابع خبری از شلیک دستکم ۳۰ راکت به پایگاه اشغالگران آمریکایی در میدان نفتی العمر در شرق دیرالزور در شرق سوریه خبر دادند. 🔹 این حمله گسترده موشکی در واکنش به تجاوز آمریکا به یک کامیون در گذرگاه القائم، البوکمال میان عراق و سوریه صورت گرفته است.
نتانیاهو: اپیدمی درز اطلاعات داریم! 🔹نخست وزیر رژیم صهیونیستی: ما یک اپیدمی درز اطلاعات داریم و من آمادگی ادامه این روند را ندارم، این یک پدیده غیرقابل تحمل است و من هیچ دولتی در جهان نمی‌شناسم که در آن این اتفاق بیفتد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 بمباران جنون‌آمیز جنوب نوار غزه 🔻 ارتش رژیم صهیونیستی به طور گسترده و جنون‌آمیز در حال بمباران مناطقی در خان یونس در جنوب نوار غزه است. 🔻 جنگنده‌های صهیونیستی همزمان با این حملات، مرکز شهر رفح در جنوب نوار غزه را هم شدیدا بمباران کردند.
🔸تصویب بودجه یک تریلیون دلاری در مجالس آمریکا برای جلوگیری از تعطیلی احتمالی دولت 🔹سنا و مجلس نمایندگان ایالات متحده روز یکشنبه با کسب توافقی، یک بودجه 1.66 تریلیون دلاری برای تأمین مالی دولت در سال 2024 تصویب کردند که به‌طور موقت از تعطیلی دولت جو بایدن، رئیس‌جمهوری آمریکا جلوگیری می‌کند. به گزارش «واشینگتن پست»، در حالی که جمهوری‌خواهان راست‌گرای افراطی با هر گونه افزایش بودجه‌ای برای دولت مخالفت می‌کنند، کار مجلسین برای تصویب بودجه بلندمدت‌تر دشوار است. بودجه دولت بایدن به زودی برای تامین تقریبا 20 درصد فعالیت‌های دولتی به پایان می‌رسد. این شامل برنامه‌های ضروری مانند کمک به کهنه‌سربازان، خدمات ایمنی، و غذا و دارو در 19 ژانویه می‌شود. بودجه باقی دولت اندکی پس از آن در 2 فوریه تمام می‌شود. چاک شومر، سناتور دموکرات نیویورک و رهبر اکثریت سنا، و مایک جانسون، نماینده جمهوری‌خواه لوئیزیانا و رئیس مجلس نمایندگان، این توافق را به طور مشترک اعلام کردند. رهبران کنگره اعلام کردند که 886.3 میلیارد دلار از بودجه جدید خرج هزینه‌های دفاعی و 772.7 میلیارد دلار خرج هزینه‌های داخلی می‌شود.
🟥 آغاز درگیری‌های شدید در استان البیضا یمن 🔸 گردان های العماقه، با پشتیبانی یگان هایی از نیروهای دفاعی شبوه زیرمجموعه شورای انتقالی جنوب(تحت حمایت امارات)، نبردهای شدیدی را با نیروهای انصارالله یمن در جبل مغاب و منطقه استراتژیک العبد در ناحیه بیحان العلیا در مرز مجاور استان البیضاء، آغاز کردند.
🔺درهم کوبیده شدن مواضع صهیونیست با راکت F۹ 🔺گردانهای المجاهدین: رزمندگان ما، تجمعات نیروها و ادوات دشمن صهیونیستی را در محورهای شهر غزه با راکت F۹ درهم کوبیدند.
♦️نیویورک تایمز بار دیگر گزارش داد که پنتاگون برنامه‌های مفصلی برای حمله به اهداف انصارالله در یمن تدوین کرده است و تخمین می‌زند که چنین اقدامی احتمالاً در پاسخ به حمله بعدی که از یمن انجام می‌شود، اجرا خواهد شد.
🔺کره جنوبی دو ماهواره جاسوسی نظامی دیگر به فضا می‌فرستد 🔺آژانس تامین تسلیحات دولتی کره جنوبی اعلام کرد این کشور قصد دارد امسال دو ماهواره جاسوسی نظامی دیگر را برای نظارت بهتر بر کره شمالی پرتاب کند. 🔺این دو ماهواره بر روی موشک فالکون ۹ اسپیس ایکس از ایستگاه نیروی فضایی کیپ کاناورال در فلوریدا پرتاب شوند.
🔴مقاومت اسلامی عراق محل استقرار اشغالگران آمریکایی در پایگاه رمیلان واقع در شرق سوریه را هدف قرار داد
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔺گاز مفت ایران، صرف گرمایش فضای باز می‌شود! 🔹احسان گنجی‌آزاد کارشناس انرژی در صفحه توئیتر نوشت: رستورانی را می‌بینید که فضای بیرون را با سوزاندن گاز به بدترین روش گرم می‌کند، در شرایطی که به دلیل ناترازی گاز، نیروگاه‌ها سوخت مایع مصرف می‌کنند و پتروشیمی‌ها دچار محدودیت خوراک هستند.
🔺ایران چهارمین کشور جهان در فهرست دارندگان فناوری ساخت نیروگاه سیکل ترکیبی 🔹موسسه معتبر McCOY فعال در حوزه برق گزارش داد، ایران به همراه آمریکا، آلمان و ژاپن، چهار کشور دارنده فناوری ساخت نیروگاه سیکل ترکیبی با بیشترین سهم از بازار هستند. 🔹بر اساس این گزارش آلمان با سهم ۲۶.۹ درصدی از بازار، بیشترین نیروگاه سیکل ترکیبی در جهان را ساخته و ایران نیز با سهم ۶.۴ درصدی در جایگاه چهارم این فهرست قرارگرفته است.
سلام علیکم و رحمه‌الله دوستان عزیز و بزرگوار خودم در گروه خط ولایت بعرض میرسانم سوییت های امامزاده سررود بحمدالله درحال اتمام هست و الان نیاز به 4دستگاه آبگرمکن گازی و تعداد ۳عدد سینگ آشپزخانه ۳عدددوش حمام کامل و۶عددشیرمخلوط لازم هست اگه صلاح میدانید وامکان داره این شماره حساب هست هم ۶۲۷۷۶۰۱۲۹۱۰۶۰۱۹۰هرمبلغ صلاح میدانیدواریزنماییدممنونم از لحاظ اطمینان و درستی موضوع هیچ گونه شکی وجود ندارد . اگر دوستان کمک کردند ان‌شاءالله هر موقع که به روستای سررود کلات ، قبل از روستای ارتکند رفتند ، ان‌شاءالله با هماهنگی یک شب بصورت رایگان مهمان امام زاده خواهند بود . در کار خیر تاخیر نکنید دوستان عزیز یا علی مدد
شهید حسن طویل در کنار حاج قاسم 🔹تصاویری از شهید مجاهد سردار وسام حسن طویل «حاج جواد» در کنار سردار سلیمانی، عماد مغنیه و سیدحسن نصرالله
◼️جواد الطویل معاون فرمانده نیروهای رضوان طی حمله پهپادی صهیونیست‌ها به شهادت رسید. 🖤
🛑رسانه های عبری: هم اکنون شاهد تحرکات بزرگ نیروهای حزب الله لبنان در مرکز و جنوب لبنان هستیم
♦️کانال 14 عبری:پس از ترور این مقام ارشد در لبنان، دستور به نیروهای امنیتی و مقامات شمال صادر شد تا در حالت آماده باش حداکثری قرار گیرند. 🔹تمام سیستم های دفاعی از جمله سیستم های مدرن و آزمایشی در حالت آماده باش هستند.
⭕️ حمله پهپادی مقاومت عراق به پایگاه اشغالگران آمریکایی در سوریه 🔸مقاومت اسلامی عراق با صدور بیانیه ای اعلام کرد که پایگاه آمریکایی الرمیلان در سوریه را هدف حملات پهپادی قرار داده است.
🩸امان من النار لزوار الحسين عليه السلام ليلة الجمعة🩸 🥀 سليمان اعمش گفت: من در کوفه همسايه‌ای داشتم که گاهب شبها نزدش ميرفتم و با هم صحبت و اختلاط ميکرديم. يک شب، در ميان صبحتها اتفاقا صحبت پيش آمد. از او سئوال کردم که عقيده تو درباره زيارت حضرت سيدالشهداء عليه‌السلام چيست؟! 🥀 گفت: زيارت حسين عليه‌السلام بدعت است و هر بدعتی ضلالت است و فرجامش جهنم است. 🥀 من خيلی ناراحت شدم و از نزد او برخاستم و با خود گفتم: وقتي که سحر شد نزدش ميروم و قدری از فضائل حضرت سيدالشهداء عليه‌السلام را برای او نقل ميکنم و اگر او بر عناد و انکارش اصرار ورزيد، او را ميکشم. 🥀 سليمان گفت: وقتي که سحر شد، پشت در خانه‌اش آمدم و دق‌الباب کردم. همسرش پشت در آمد. شوهرش را خواستم. زن گفت: از اول شب به حضرت سيدالشهداء عليه‌السلام رفته است. با تعجب از او خداحافظی کردم و به طرف رهسپار شدم. با خود گفتم: اولا زيارتی کنم و ثانيا دوستم را ببينم. 🥀 وقتی که وارد مطهر شدم، ديدم همسايه‌ام سر به سجده گذاشته است و پيوسته ميکند و از خدا طلب استغفار و توبه ميکند! بعد از مدت زيادب سر از سجده برداشت و مراد ديد نزد او رفتم، ديدم حالش منقلب است. پس به او گفتم: ای مرد، تو ديروز ميگفتی: زيارت حضرت عليه‌السلام بدعت است و فرجام آن دوزخ است، اما امشب می‌بينم برای زيارت آمده‌ای؟! 🥀 گفت: سليمان، مرا سرزنش نکن! زيرا من قائل به امامت و ولايت اهل بيت عليهم‌السلام نبودم. تا اينکه امشب خوابم برد و خوابی ديدم که به وحشت افتادم! امشب در عالم خواب ديدم مردی جليل القدر که نميتوانم وصف جمال و جلال و کمالش را بيان کنم، اطراف او را جمعيتی احاطه کرده و در پیش او سواری بود و آن سوار تاجی بر سر داشت و آن تاج دارای چهار رکن بود و بر هر رکن گوهری درخشان نصب شده بود که تا مسافتها راه را روشن می‌نمود! 🥀 به يکی از خدمتگزاران آن حضرت گفتم: اين آقا کيست؟ گفت: حضرت صلي‌الله عليه و آله و سلم هستند. گفتم: آنکه در پيش روي اوست کيست؟! گفت: آقا علي عليه‌السلام هستند. بعد نگاه کردم، ديدم ناقه‌ای از نور پيدا شد و بر آن هودجی از نور بود و ناقه در ميان زمين و آسمان پرواز ميکرد! پرسيدم اين ناقه از کيست؟! گفت: از و حضرت زهرا سلام‌الله عليهما است. پرسيدم: اين جوان کيست؟! گفت: حضرت عليه السلام هستند و همه آنها براي زيارت کربلا میروند. 🥀 در اين هنگام متوجه هودج شدم و ديدم نوشته‌هایی از طرف آن بر زمين پخش ميشود. پرسيدم: اينها چيست؟ گفت: در اينها نوشته شده «امان من النار لزوار الحسين عليه السلام ليلة الجمعة» کسانی که در شب جمعه به زيارت عليه_السلام می‌آيند از آتش جهنم در امان هستند. 🥀 من خواستم يکی از آنها را بردارم اما او گفت: تو ميگفتی: امام حسين عليه‌السلام بدعت است، اين نوشته بدست تو نميرسد! مگر آنکه با اعتقاد به فضيلت و شرافت آن حضرت، ايشان را زيارت کنی. 🥀 با حالت جزع و گريه و ترس و وحشت، از خواب بيدار شدم و در همان ساعت به حضرت سيدالشهداء عليه‌السلام مشرف شدم و توبه کردم. 🥀 اي سليمان، به خدا قسم، من از قبر عليه_السلام جدا نمیشوم تا روح از بدنم جدا شود. 📕 کرامات الحسينيه، جلد ۲، صفحه ۱۵۲
📌رسانه های عبری:جواد الطویل فرمانده تیپ جنوب در نیروی رضوان که توسط نیروی هوایی رژیم صهیونیستی ترور شد، برادر همسر حسن نصرالله است.
📌رویترز به نقل از شش منبع از جمله یک افسر اطلاعاتی سوریه و منابع مرتبط با حزب الله گزارش داد که اسرائیل از زمان کشتار 7 اکتبر تغییر استراتژی داده است و در حال انجام حملات مرگبار در سوریه به محموله های تسلیحاتی و سامانه های پدافند هوایی ایران در مقیاسی بی سابقه است. به گفته چندین منبع، «اسرائیل قوانین معمول بازی را کنار گذاشته و به نظر می‌رسد دیگر از وارد کردن خسارات سنگین به حزب‌الله نمی‌ترسد». همان منابع ادعا می‌کنند که ارتش اسرائیل قبل از اصابت به هدف، یک تیر اخطار شلیک می‌کرد، اما اکنون «آنها پشت سر هم به همه شلیک می‌کنند - شلیک می‌کنند تا بکشند».
🔵 حذف کمک به اوکراین از بودجه سال جدید دولت آمریکا 🔹سران کنگره آمریکا بر سر لایحه بودجه دولت فدرال برای سال جدید به توافق رسیدند، بودجه مورد توافق اما شامل منابع مالی جهت کمک به اوکراین برای جنگ با روسیه، که کاخ‌سفید درخواست کرده بود،نمی شود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔥مقاومت اسلامی عراق آماده از استفاده از موشک‌ها و پهپادهای جدید 📣 دبیرکل جنبش نُجَباء: اگر اشغالگران آمریکایی به اراده خود از عراق نروند، جسدهای متعفنشان از عراق خارج خواهد شد.