eitaa logo
خط ولایت
178 دنبال‌کننده
16.3هزار عکس
19.5هزار ویدیو
77 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
4_6023900054517977035.mp3
10.76M
مجموعه ۴۷ | √ علّت ریزش بسیاری از مومنین و اهل عبادت در فتنه‌‌ها و امتحانات الهی و تغییر ناگهانی سبک زندگی‌شان چیست؟
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📌 چطوری دعا کنیم دعامون مستجاب بشه 🎤 ✍ قصه زیبای حضرت موسی علیه السلام و پیرزنی که میخواست آدرس جایی رو بهش بده.. ✅ استاد میخواد نتیجه بگیره که👇 1_موقع دعا کردن ؛ کم نخواهیم از خدا ... 2_دعاهامون جمعی باشه؛ 🍃❣🤲 یعنی برا همه سلامتی ؛ شفا ؛ وسعتِ رزق و روزیِ ؛موفقیت و عاقبت بخیری بخواهیم 👌😇. ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
▪️مرحوم حاج سید احمد خمینی:هر کس بین اطاعت از مقام معظم رهبری و امام راحل تفاوت قائل باشد، در خط آمریکاست/می‌خواستند مرا در مقابل آیت الله خامنه‌ای قرار دهند توی دهانشان زدم ▪️گرامیباد 25 اسفند سالگرد رحلت حاج احمد خمینی و
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📹 | ایمن خواهید بود اگر... ✏️شرح حدیث اخلاق توسط حضرت آیت‌الله خامنه‌ای 🌙 💻 Farsi.Khamenei.ir
روزه‌داران شکست خورده.mp3
9.59M
| نحوه‌ی نشستن روزه‌دار سر سفره‌ی افطار، و نحوه‌ی غذا خوردن او همه آدابی دارند که در نتیجه‌ی روزه‌داری‌اش نقش مهمی دارند!
🔺تولید نفت ایران؛ ۳.۲ میلیون بشکه در روز/ صعود از جایگاه پنجم به سوم اوپک 🔹اداره اطلاعات انرژی آمریکا در جدیدترین گزارش خود از تولید روزانه ۳.۲ میلیون بشکه نفت خام ایران در ماه فوریه خبر داد. 🔹تولید نفت ایران در نوامبر ۲۰۲۳ برای نخستین بار از زمان خروج آمریکا از برجام به بالای ۳.۲ میلیون بشکه در روز رسید و در فوریه ۲۰۲۴ برای چهارمین ماه متوالی این رکورد حفظ شده است. 🔹طبق گزارش اوپک نیز، تولید نفت ایران در ماه فوریه ۳.۱۴۸ میلیون بشکه در روز بوده و ایران در دولت سیزدهم از جایگاه پنجم به سوم اوپک بازگشته است
🔺به بهانه امضای قرارداد فشارافزایی پارس‌جنوبی بدون گازپروم/ یک بازی آشنا درباره ایران و روسیه *خواندن این یادداشت توصیه می‌شود* 🔹یادداشت سردبیر| تیر ۱۴۰۱ بود که یک تفاهمنامه به ارزش ۴۰ میلیارد دلار بین شرکت نفت ایران و گازپروم روسیه امضا شد که مفاد آن شامل ۶ محور بود: ۱- توسعه میادین نفتی و گازی ۲- اجرای پروژه‌های ال‌ان‌جی بزرگ و کوچک‌مقیاس ۳- سوآپ گاز ۴- سوآپ فرآورده نفتی ۵-  احداث خطوط فشار قوی ۶- انتقال فناوری و تکنولوژی 🔹در همان برهه زمانی، یک هجمه رسانه‌ای با موضوع تصاحب بازار نفت ایران توسط روسیه ایجاد شد، پروژه‌ای که البته خیلی زود توسط آمار موسسات خارجی مثل کپلر، ورتکسا، تانکر ترکرز و ... رد شد. 🔹اما کار تخریب روابط دو کشور به جایی رسید که جبهه منتقدان، حتی مذاکره با طرف روسی برای حضور در مناقصه ساخت خط لوله تابش را در فضای رسانه‌ای به هدیه انقلابیون به پوتین تعبیر می‌کردند! 🔹طرح‌ رسانه‌ای ساده بود: در هر موضوعی اگر قرارداد امضا شود ایران را به روسیه فروخته‌اند و اگر نشود روسیه نیز به ایران پشت کرده! شبکه وایرال این طرح‌ریزی نیز در خارج تعریف شده بود. 🔹اخیرا امضای قرارداد فشارافزایی پارس‌جنوبی بدون حضور گازپروم مجددا موج حملات به روابط دو کشور را ایجاد کرده. اما در این مدت کمتر از ۲ سال هر چند هنوز فاصله زیادی تا نقطه ایده‌آل در روابط دو کشور هست ولی اتفاقات مثبتی رقم خورده. 🔹نکته اینجاست که جنگ اوکراین فرصت‌هایی برای ایران جهت همکاری با روسیه فراهم کرد که سوزاندن آنها بر پایه احساسات روس‌ستیزی منطقی نیست، همانقدر که تعویق کارها به پای احساسات اجنبی‌دوستی امر معقولانه‌ای نیست؛ اتفاقی که متاسفانه در ماجرای «توتال و فاز ۱۱» رخ داد ولی در ماجرای «گازپروم و فشارافزایی پارس‌جنوبی» خیر. 🟡اما چند نمونه از فرصت‌هایی که در تعامل با روسیه به ثمر نشست: 🔹طبق گزارش سازمان سرمایه‌گذاری، در دولت سیزدهم روسیه با بیش از ۳.۳ میلیارد دلار سرمایه‌گذاری در ایران، در جایگاه نخست قرار گرفته است. صنعت نفت مقصد اصلی جذب سرمایه با ۴.۸ میلیارد دلار است. 🔹در ابتدای دولت سیزدهم میزان تجارت دو کشور ۱.۲ میلیارد دلار بوده ولی در سال جاری به حدود ۵.۳ میلیارد دلار افزایش یافته و تراز تجاری ایران برای نخستین بار مثبت یک میلیارد دلار شده. 🔹با برگزاری نخستین نمایشگاه B2B بین ۱۸۰ شرکت دانش‌بنیان ایرانی و روسیه، ۲ قرارداد و ۸ تفاهمنامه امضا شده و صادرات کاتالیست و محصولات پتروشیمی به این کشور انجام و در حال توسعه است. 🔹طبق اعلام وزارت نفت، تولید نفت ایران با سرمایه‌گذاری روسیه در ۸ میدان نفتی روزانه ۲۰۰ هزار بشکه افزایش یافته. همچنین تجارت روزانه ۱۵ میلیون متر مکعب گاز روسیه و مبادله گاز این کشور در مرحله اجرا البته با چالش‌هایی مواجه است. 🔹در نتیجه کشور معطل و متکی به روسیه نیست و در عین حال از فرصت‌ جنگ اوکراین با خوبی استفاده می‌کند و تهدیداتی مثل رقابت در بازار نفت را نیز به نفع خود تمام کرده. حال دلیل این حملات رسانه‌ای چیست؟
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🗨️شیطان ایرانی پشت تمام آزارهایی است که قوم اسرائیل می‌بیند! خاخام صهیونیست: ایرانیان جهنمی هستند. یک بار در تاریخ، شیطان پارسی و ایرانی را شکست داده و پیروز شدیم، برای دومین بار هم پیروز می‌شویم.
🔹 گام بزرگ انصارالله برای قدرت‌نمایی در دریای سرخ هایپرسونیک یمنی خبرگزاری روسی ریانووستی از آزمایش موفقیت‌آمیز یک موشک مافوق صوت توسط انصارالله یمن خبر داد. این موشک با سوخت جامد به سرعت ۸ ماخ (حدود ۱۰ هزار کیلومتر در ساعت) می‌رسد و نیروهای مسلح یمن قصد استفاده از آن در حملات خود در دریای سرخ، دریای مکران و خلیج عدن و همچنین حمله به مواضع اسرائیل را دارند.
چراغ سبز آمریکا به اسرائیل برای حمله به رفح نشریه پالتیکو خبر داد مقامات ارشد آمریکایی به طور خصوصی به همتایان صهیونیستی خود گفته‌اند که دولت «جو بایدن» به‌جای جنگی همه‌جانبه، می‌تواند از طرحی که «بیشتر شبیه به عملیات ضدتروریسم» است و مقامات ارشد حماس را در رفح هدف قرار می‌دهد، حمایت کند.
غزه... رمضان۲۰۲۳ رمضان۲۰۲۴
حمله یمنی‌ها به یک کشتی دیگر در دریای سرخ‌
🔴آسیب به کتیبه‌‌ خشایارشاه هخامنشی در گنج‌نامه‌ همدان با نارنجک دستی شب چهارشنبه سوری
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔰 در سال ۱۹۷۸ ونسا ردگریو که اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل گرفت، پشت میکروفون از اقدامات رژیم صهیونیستی انتقاد کرد و جمعیت هو کردند! حالا ۴۶ سال بعد، جاناتان گلیزر در همون مراسم، پشت میکروفون علیه رژیم صهیونیستی و کشتار مردم غزه صحبت می‌کنه و تماشاگران تشویقش می‌کنند.
. 🔴 به مناسبت بیست چهارمین سالگرد ترور ساختگی سعید حجاریان . ضارب با نام سعید عسگر، توسط شخص حجاریان گزینش و به استخدام وزارت اطلاعات درآمده بود که تیرش بر خلاف برنامه کمانه کرد بازگویی بخشی از جزئیات توسط سردار حداد از مسئولین امنیتی کشور-سال ۹۲ سعید حجاریان بعد از این بدشانسی برای ادامه درمان به بیمارستان یهودی «طور سینا» در امریکا می‌رود که به گفته خودش ستاره بزرگ داوود بر سر در بیمارستان بوده و تمام پزشکان با موهای بلند و عرق‌چین در آنجا طبابت می‌کردند که ایشان را به یاد محله‌‌شان در کاشان می‌انداخته نکته جالب اینکه ضارب سعید حجاریان سال ۸۸ در ستاد میرحسین و از حامیان او و جنبش سبز بود که در آشوب‌های خیابانی آن سال شناسایی و دستگیر شد. همه چیز همینقدر مرموز