eitaa logo
خط ولایت
178 دنبال‌کننده
16.3هزار عکس
19.5هزار ویدیو
77 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
ماجرای کتک خوردن شمر تعزیه از مردم و جان دادنش و اتفاقات عجیب بعدش 😭😭
🔴در مرداد ۱۴۰۳ پاسخ یک آزمایش DNA دیگر درباره امام موسی صدر منفی شد 🔹دبیر کمیته رسمی پیگیری پرونده امام صدر:در مرداد ۱۴۰۳ پاسخ یک آزمایش DNA دیگر درباره امام صدر منفی شده است.‌ رئیس دولت انقلابی لیبی، چندماه پس از سقوط قذافی به هیئت لبنانی تأکید کرد قذافی پس از وخامت اوضاع در لیبی امام صدر را اوایل سال ۲۰۱۱ به شهر سرت منتقل کرده است. 🔹اما از آن زمان تا کنون دولت‌های متوالی و متعدد لیبی، حاضر نشده‌اند برای آزادسازی امام با دولت لبنان همکاری کنند.
هدایت شده از محمد امین
♦️وزیر جنگ رژیم موقت : انتظار حمله ایران ما را دیوانه کرده است @Akhbarefori
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
❤️ هیچ کس مثل حسین علیه‌السلام به فکر گریه‌کنانش نیست...! 🔸شیخ حسین انصاریان
31.29M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 گاهی روضه را باید اینطور شنید!😭😭
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
چرا تو امریکا کارتن خواب زیاده؟؟ میدونستی هر امریکایی بطور متوسط 104 هزار دلار به دولت بدهکاره واگه تو هزینه ها دقت نکنه ممکنه کارتن خواب بشه😏
34.62M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
اکرام و احترام مومنین در عربستان VS احترام زائران در کربلا😍😍
. ♨️ سناتور آمریکایی در شبکه CNN: 🔹آن چیزی که ماهواره ها و ابزار های ما از ایران مخابره میکنند بسیار خطرناک است و این نگرانی را ایجاد کرده که شاید کار را برای دفاع از اسرائیل سخت کند. 🔊 @zaghnews
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
سهیلا سامی فوق تخصص مغز و اعصاب, بانوی با و موفق در هانوفر آلمان : از کودکی علاقمند به حفظ قرآن بودم🥺😍 @zaghnews
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📌 هویت تمدن آمریکایی ✔️جادوی دلار ✔️سرقت اطلاعات توسط مقالات ISI ✔️و .... 💥حقایقی که تا کنون نشنیده اید!!!!! 👌لطفا تا آخر ، ملاحظه و منتشر بفرمایید
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔞 حاوی صحنه‌های دلخراش؛ رژیم صهیونیستی در سایه بایکوت خبری رسانه‌های غربی، همچنان مشغول کشتار فلسطینیان است! ❌ در سایه سکوت خبری رسانه‌های دنیا، رژیم صهیونیستی به جنایات خود در غزه ادامه می‌دهد؛ حقوق بشر زمانی برای رسانه‌های غربی معنادار می‌شود که در گوشه‌ای از ایران اتفاقی رخ دهد و گرنه غربی‌ها سالهاست که مسئله حقوق بشر را دفن کرده‌اند.
🔴یک کشتی پر از مهمات به مقصد «اسرائیل» در بندر باندرمه در شمال ترکیه پهلو گرفت کمیته بین المللی تحریم «اسرائیل» (در ترکیه) گزارش می دهد: کشتی هلندی «نوردیک» با مهمات برای «اسرائیل» بدون هیچ مانعی وارد گمرک ترکیه شد و چند روز در بندر باندرما (در ساحل دریای مرمره) ماند. رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور ترکیه، در حالی از کشتی هلندی مملو از تسلیحات به مقصد اسرائیل استقبال می کند، که هدف آن کشتار فلسطینی‌ها در غزه و کرانه باختری و ساکنین لبنان می باشد. چند روز پیش کشور آفریقایی نامیبیا از پهلوگیری این کشتی در بنادر این کشور جلوگیری کرد، اما ترکیه موافقت کرد
رزمندگان مقاومت و استفاده از تسلیحات بی‌سابقه در جنین رسانه‌های صهیونیستی گزارش دادند، نیروهای فلسطینی برای اولین بار از موشک‌های دوش‌پرتاب جهت مقابله با ارتش اسرائیل در جنین استفاده کرده‌اند. همچنین استفاده از سلاح نیمه‌سنگینی چون RPG نیز برای اولین بار در درگیری‌ها دیده شده است.
رسانه‌های صهیونیستی: نیروهای فلسطینی از موشک‌های دوش‌پرتابی استفاده می‌کنند که احتمالا از ایران به کرانه باختری منتقل شده است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔺 | قطع ۵۰۰ هزار اصله درخت برای تولید خودروی برقی! 🔹۳۳۰ هکتار از جنگل‌های آلمان برای توسعه کارخانه تسلا پاکسازی شده تا با توسعه خودروهای برقی به محیط‌زیست آسیب نرسد!
🔺 صادرات نفت ایران به چین رکورد زد؛ روزانه ۱.۷۵ میلیون بشکه! 🔹طبق گزارش موسسه کپلر، واردات نفت خام چین از ایران در این ماه به رکورد ۱.۷۵ میلیون بشکه در روز می‌رسد. 🔹این رقم از اوج قبلی خود با ثبت عدد ۱.۶۶ میلیون بشکه در روز در اکتبر ۲۰۲۳ فراتر خواهد رفت و در مقایسه با ۱.۲۴ میلیون بشکه در روز در ماه گذشته، تقریبا ۵۰ درصد بیشتر است. 🔹چین در ماه جولای  ۱.۴۷ میلیون بشکه نفت از مالزی وارد کرد که تقریباً سه برابر میانگین تولید روزانه نفت در این کشور است. 🔹دریاهای مالزی مدت‌هاست که مرکز انتقال نفت خام و فرآورده‌های نفتی از یک نفتکش به نفتکش دیگر بوده تا کشور مبدا، به ویژه از ایران را بپوشاند. 🔹طبق آمار گمرک، واردکنندگان ثبت‌شده در استان شاندونگ چین، بزرگ‌ترین خریداران نفت خام ایران - با پوشش مالزیایی - بودند که بیش از ۷۰ درصد حجم را به خود اختصاص داده‌اند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
والتین و الزیتون و اثرشفابخش اون 🫒🫐👌👌 روغن زیتون رو تا جایی که تموم انجیرها رو بگیره بریزین، بعد درشو ببندین و ظرف رو در یک جای تاریک و خنک قرار بدین و بگذارین ٢٠ روز بگذره تا روغن زیتون به بافت انجیر نفوذ کنه 🤌 از روغن زیتون فرابکر استفاده کنید👌 مصرف این ترکیب این فواید رو برای بدن داره : 🌱 ضد پیری 🌱 ضد سکته 🌱 ضد یبوست 🌱 ضد پوکی استخوان 🌱 ضد درد و ورم مفاصل 🌱 ضد استرس، آلزایمر
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️‌ وقتی از مرام و معرفت خادمان امام حسین(ع) حرف می‌زنیم یعنی با همچین مردمی طرفیم...
✅ پیش‌بینی و بشارت دقیق و قرآنی رهبر انقلاب درباره خاورمیانه بدون اسرائیل 🔴 خاورمیانه اسلامی معنای دیگر خاورمیانه‌ی است با محوریت مثلث و و شریف، تحت هدایت شیعی که اجازه‌ی تحقق رویای تشکیل آمریکا و اسرائیل و کشورهای مرتجع عربی را نداده و نخواهد داد. ✍ امام خامنه‌ای در اسفند ماه سال هزار و سیصد و هشتاد و هشت در دیدار با گروه‌های مبارز فلسطینی فرموده بودند: «شکی نیست که بر اساس حقایقی که خدای متعال تقدیر کرده، خاورمیانه‌ی جدید شکل خواهد گرفت و این خاورمیانه، خاورمیانه‌ اسلام خواهد بود» ⁉️ به نظر شما خاورمیانه اسلام با حضور -این غده سرطانی- شکل خواهد گرفت یا بدون حضور کودک‌کش؟ ✅ قطعا بدون حضور صهیونیست‌ها... ✨ زیرا طبق آیات ۴ تا ۸ و در سالهای منتهی به امام علیه‌السلام؛ یهودیان اشغالگر در حال فتنه‌انگیزی هستند و دو مرتبه (یکبار پیش از ظهور و سرکوب اول، و یکبار پس از ظهور و سرکوب نهایی) توسط و لشگریان جبهه مقاومت زمینه‌ساز ظهور، مجازات خواهند شد. 📚 در احادیث معتبر شیعی (کتاب معتبر الکافی مرحوم شیخ کلینی جلد ۸ صفحه ۲۰۶ و کامل‌الزیارات صفحه ۶۳) هویت و مصداق آیات ابتدایی سوره اسراء، مؤمنان و شیعیان علیه‌السلام معرفی شده‌اند. ✅ بنابراین خاورمیانه‌ی اسلامی، همان خاورمیانه عصر ظهور است که قطعا رژیم اسرائیل در آن حضور ندارد. و رهبری مطابق آیات است.✌️ ❤️ السلام عليک يا بقيةالله 🏴🇮🇷🇵🇸
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
کارشناس فاکس نیوز: من می‌ترسم، به سراسر خاورمیانه نگاه کنید، ایرانیان می‌خواهند اسرائیل زیر فشار باقی بماند و آمریکا با گسترش حضور خود نحیف شود، این ایران بدون بمب اتم است با بمب چگونه خواهد بود؟
🔻مجموع کمک نظامی اتحادیه اروپا به اوکراین از ۴۳ میلیارد یورو گذشت! 🔹️مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا می‌گوید که مجموع کمک نظامی این بلوک به اوکراین، به ۴۳.۵ میلیارد یورو رسیده است.
بازداشت نوجوان ۱۶ساله به‌دلیل توهین به اردوغان! 🔹دختر ۱۶ساله‌ای که به کاروان خودرویی «رجب طیب اردوغان» به‌خاطر سرعت زیاد اعتراض کرده بود، ابتدا بازداشت و سپس بر اساس شکایت مدعی‌العموم به اتهام توهین به رئیس‌جمهور متهم شد! 👤 این نوجوان در اظهارات خود بیان کرده است: 🔺روز حادثه در حالی که در گذرگاه عابر پیاده منتظر بودم، ترسیدم و به خودرویی که با سرعت حرکت می‌کرد واکنش نشان دادم. نمی‌دانستم که در آنجا مقام دولتی حضور دارد.
🟥 پوتین: اگر تولیدکنندگان نفت در خاورمیانه استفاده از دلار آمریکا را متوقف کنند، پایان دلار خواهد بود. 🛑