هدایت شده از مهدوی ارفع
2.01M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
#تقدیم_به_راس_هرم
ماجرای دیدار شجریان با مریم رجوی در پاریس...
پس از یادداشت #شجریان_و_لاشخورها که به بهانه فوت شجریان در کانالم نوشتم موج فشارهای به اصطلاح هواداران ایشان آغاز شد. با اینکه در آن یادداشت هم متذکر شدم که بهترین استراتژی در برابر این خبر، بی اعتنایی است و قصد نداشتم بیش از این درباره گل به خودیها و جفاهای او در حق این ملت سخن گفته شود ولی اکنون در برابر این موج توهین ها و فشارها فقط یک کلیپ از تلویزیون سازمان منافقین منتشر می کنم تا حضرات بدانند سنگ کسی را به سینه می زنند که به قاتل ۱۷۰۰۰ ایرانی شهید ترور می گوید راس هرم و باافتخار از او تجلیل می کند.
متاسفم که دیروز در همدان دیدم بنر بزرگ شجریان در خیابان نصب شده و این یعنی .... بگذریم امیدوارم سخنان شبکه منافقین دروغ باشه ....
#منافقین
#شجریان
#مهدوی_ارفع
@mahdavi_arfae
هدایت شده از مهدوی ارفع
51M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
#تقدیم_به_خسروآواز_ایران
واقعا پدیده جوزدگی، ایران و ایرانی و فرهنگ ایرانی را نابود خواهد کرد.فقط نمی دانم دوستان عزیزم که همیشه به طرف انتقاد و تخریب نظام غش می کنند و ژست جامعه شناسی میگیرند،چرا ساکت اند از خودشان تحلیلی درنمی کنند؟ امثال آقایان آشنا، زائری، حسام مظاهری و ... کجای این منطق قرار می گیرند.
ببینید طرف شبانه آمده پشت بیمارستان جم،دم از استاد میزنه و حتی یک ترانه او را هم گوش نداده. آن هم کدام استاد و اسطوره؟؟؟
#منافقین
#شجریان
#جوزدگی
#مهدوی_ارفع
@mahdavi_arfae
هدایت شده از متن روضه روشمند ومستند
شهادت پیامبر1.pdf
حجم:
287.5K
⚫️شهادت #پیامبراکرم ص(1)
📩pdf
✅ #فیش_روضه
⚫️ 28صفر ⚫️
#مَتْنِ_رُوضِـہ_روشمندومستند
🆔👇👇👇👇
https://eitaa.com/yaMojebalmoztr
http://eitaa.com/joinchat/550961166C2c98fe3e8a
هدایت شده از متن روضه روشمند ومستند
شهادت پیامبر 2.pdf
حجم:
328.8K
⚫️شهادت #پیامبراکرم ص(2)
📩pdf
✅ #فیش_روضه
⚫️ 28صفر ⚫️
#مَتْنِ_رُوضِـہ_روشمندومستند
🆔👇👇👇👇
https://eitaa.com/yaMojebalmoztr
http://eitaa.com/joinchat/550961166C2c98fe3e8a
هدایت شده از متن روضه روشمند ومستند
شهادت امام حسن 1.pdf
حجم:
489.2K
⚫️شهادت #امام_حسن
علیه السلام (1)
📩pdf
✅ #فیش_روضه
⚫️ 28صفر ⚫️
#مَتْنِ_رُوضِـہ_روشمندومستند
🆔👇👇👇👇
https://eitaa.com/yaMojebalmoztr
http://eitaa.com/joinchat/550961166C2c98fe3e8a
از آیه سوره انعام و سایر آیاتی که میگوید: پیامبر (صلّى اللّه علیه و آله) جز از وحی تبعیت نمیکند: «اِنْ اَتَّبِعُ اِلاّ ما یوحی اِلَیَّ ) (1) ( » میتوان به خوبی استظهار کرد که سیره رسول خدا چه در گفتار و رفتار و چه در املا ـ که کتاب تسبیبی است ـ هیچ گاه بدون اذن وحی نیست و در ابلاغ وحی نیز هرگز بخل نمیورزد.
عظمت روحی پیامبر اکرم (ص)
در عظمت رسول خدا (صلّى اللّه علیه و آله) همین بس که خدای سبحان میفرماید: وَ لَقَدْ اتَیْناکَ سَبْعاً مِنَ الْمَثانی و َالْقُرْآنِ الْعَظیم ) (2) (
ما سوره مبارکه "فاتحه" و قرآن عظیم را به تو دادیم.
1-. قُلْ لا أَقُولُ لَکمْ عِنْدی خَزائِنُ اللَّهِ وَ لا أَعْلَمُ الْغَیبَ وَ لا أَقُولُ لَکمْ إِنِّی مَلَک إِنْ أَتَّبِعُ إِلاَّ ما یوحی إِلَی قُلْ هَلْ یسْتَوِی الْأَعْمی وَ الْبَصیرُ أَ فَلا تَتَفَکرُونَ یونس، 15؛ سوره الأحقاف، آیه 9.
2-. سوره الحجر، آیه 87.
لا تَجْعَلوُا دُعاءَ الْرَّسولِ بَیْنَکُمْ کَدُعاءِ بَعْضُکُمْ بَعْضاً ) (1) (
هر گاه خواستید پیامبر را صدا بزنید او را مانند مردی عادی صدا نزنید.
بلکه هم نحوه صدا زدن و هم اصل آن آمیخته با تجلیل و تکریم باشد.
عالم بودن به غیب و شهادت
از مقامهای منیع رسالت، اطلاع بر غیب است. خدای سبحان میفرماید:
قُلِ اْعْمَلوُا فَسَیَرَیْ اللّهُ عَمَلُکُمْ وَ رَسوُلُهُ وَ الْمُؤْمِنون ) (2) (
به مردم بگو هر کاری میکنید خدا، پیامبر و مؤمنان میبینند.
یعنی مقام رسالت که مقام اطلاع بر غیب، آگاهی بر نهان و نهاد انسانها، قلبها و فکرها و سرهای دیگران است، از کارهای شما اطلاع دارد. این که خدا فرمود: بگو پیامبر میبیند، تنها اخبار نیست بلکه با این بیان، پیامبر اکرم (صلّى اللّه علیه و آله) را مظهر عالم غیب و شهادت کرده است.
خداوند در جای دیگر میفرماید:
1-. سوره نور، آیه 63.
2-. سوره توبة، آیه 105.
راوی عرض کرد: این معنا را میدانم؛ کمی روشنتر بیان کنید که چرا رسول خدا (صلی الله علیه و آله و سلم) را ابوالقاسم میگویند؟
حضرت فرمود: چون علی بن ابیطالب (علیهماالسلام) قسیم الجنّة والنّار است، «قاسم» است؛ یعنی قسمت کننده بهشت و جهنم است. در قیامت آن حضرت به اذن خدا جهنمی ها را به جهنم و بهشتی ها را به بهشت فرا می خواند. پس علی (سلاماللهعلیه) قاسم است.
و چون خداوند متعال علی بن ابیطالب را در همان دوران کودکی به دامان پیامبر منتقل کرد و از همان طفولیت رسول خدا معلم و علیبن ابیطالب شاگرد پیامبر بود و از آنجا که هر شاگردی فرزند استاد است و استاد حق پدری بر او دارد، پس علی (علیهالسلام) به منزله فرزند اوست. از این رو پیامبر را «ابوالقاسم» مینامند.
این معنا و تفسیر برای ابوالقاسم از حکمت این کنیه است. و هر کسی نمیتواند بفهمد و معنا کند.
کلامش جز وحی نیست
پیامبر اکرم (صلّى اللّه علیه و آله) که کلام و سکوتش مظهر کلام و سکوت خداست، هر چه میگوید وحی است: وَ ما یَنْطِقُ عَنِ الْهوی اِنْ هُوَ اِلاّ وَحْیٌ یُوحی ) (1) (
یعنی آنچه را که به عنوان سنت و سیرت و گفتار دینی از او میشنوید، وحی است. این آیه کریمه به لفظ و لسان اختصاص ندارد بلکه مصونیت منطق، رفتار، سنت و سیره او را نیز میرساند. به فرض از این آیه نتوان این معنای وسیع و فراگیر را استنباط کرد.
1-. سوره النجم، آیه 3.
کتابی که "لَوْ اَنْزَلْنا هذَا الْقُرْآنِ عَلی جَبَلٍ لَرَأَیْتَهُ خاشِعاً مُتَصَدِّعاً مِنْ خَشْیَةِ اللّه ) (1) ( ". اگر حقیقت آن را بر کوه نازل میکردیم، آن کوه متلاشی میشد؛ کوه توان تحمل عظمت قرآن را ندارد اما تو به خوبی آن را تحمل میکنی.
او مظهر اسم «محیی» و «مغنی» است
خداوند سبحان، پیامبر اکرم (صلّى اللّه علیه و آله) را محور حیات قرار داده، او مظهر "محیی" است و پیروی از او حیات بخش است: یا اَیُّها الَّذینَ آمَنوُا اِسْتَجیبوا للّه وَ لِلْرَّسولِ اِذا دَعاکُمْ لِما یُحْییکُمْ ) (2) ( ، مقصود از این حیات، حیات نباتی یا حیوانی یا حیات نازلترین درجه انسانی و مانند آن نیست؛ زیرا خداوند به مردم خطاب نمیکند بلکه به مؤمنان خطاب میکند، به آنان که از اصل حیات اسلامی طرفی بستهاند، میفرماید: پیروی از پیامبر، شما را زندهتر میکند یا همچنان حیاتتان را محفوظ نگه میدارد.
تجلیل خداوند نسبت به پیامبر اکرم (ص) در خطاب
1-. سوره الحشر، آیه 21.
2-. سوره الأنفال، آیه 24.