eitaa logo
خزینة الجواهر
1.1هزار دنبال‌کننده
31.1هزار عکس
28.7هزار ویدیو
34.9هزار فایل
منبعی از محتوای ناب تبلیغی مناسبتی ارتباط باخادم كانال @a1nemati پستهای مفیدتان را به ما ارسال کنید
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از محتوای تربیت کودک
44.97M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🇮🇷 کارتون زیبای فهرست مقدس 🇮🇷 قسمت اول 🔮 @amoomolla 👈 رای ما ، اول توکل به خدا ، بعد رئیسی
هدایت شده از محتوای تربیت کودک
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🇮🇷 کارتون زیبای افسانه آرش 🇮🇷 قسمت ۱۰ : پهلوانگاه 🔮 @amoomolla 👈 رای ما ، اول توکل بر خدا بعد رئیسی
هدایت شده از محتوای تربیت کودک
31.85M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🇮🇷 کارتون زیبای فهرست مقدس 🇮🇷 قسمت دوم 🔮 @amoomolla 👈 رای ما ، اول توکل به خدا ، بعد رئیسی
هدایت شده از محتوای تربیت کودک
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🇮🇷 کارتون خاکریزهای نمکی 🇮🇷 قسمت سوم : گودزیلا وارد می شود @amoomolla رای ما با توکل بر خدا ، رئیسی
هدایت شده از محتوای تربیت کودک
41.28M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🇮🇷 کارتون زیبای فهرست مقدس 🇮🇷 قسمت سوم 🔮 @amoomolla 👈 رای ما ، اول توکل به خدا ، بعد رئیسی
هدایت شده از محتوای تربیت کودک
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🇮🇷 کارتون زیبای رعنا دختر دانا 🇮🇷 قسمت پنجم 🔮 @amoomolla 👈 رای ما ، با توکل بر خدا ، رئیسی
هدایت شده از محتوای تربیت کودک
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🇮🇷 کارتون روباه کلک خروس زیرک 🇮🇷 این قسمت : @amoomolla 💞 رای ما ، با توکل بر خدا ، رئیسی
هدایت شده از محتوای تربیت کودک
30.14M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🇮🇷 فیلم سینمایی منطقه پرواز ممنوع 🇮🇷 سبک : ماجراجویی ، هیجانی ، امنیتی 🇮🇷 قسمت اول 🔮 @amoomolla 👈 رای ما با توکل بر خدا ، رئیسی
6
6
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 سید ابراهیم رئیسی: در هیچ مسئولیتی جدا از مردم نبودم 🔹سه شرط برای کسانی که میخواهند با من کار کنند گذاشته ام. ✅ @Rajanews
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
❌ چند نفر را به رای دادن دعوت کردی؟ رای دادن شما به تنهایی کافی نیست؟ باید مثل حضرت زهرا (س) درِ خانه ها را بزنی! همسایه ها را دعوت کن... 🆘 @Roshangari_ir
چرا رای بدیم؟.pdf
1.21M
⁉️ | چرا باید رای بدهیم؟! 🔰 ۷ دلیل برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری 🔶 مجموعه ویژه 🔷 برگرفته از کتاب اثر پژوهشی 💠 اندیشکده راهبردی 🆔 @soada_ir
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
خبر واقعی ... دیروز در کرمان عده ای در ملا عام در شلوغ ترین چهارراه شهر کرمان پلاکارد رأی بی رأی را بر سر گرفتند ! مطالبه عمومی از مسئولین برای این کار هنجار شکنانه
سلام دوستان ترفند تخریب غیر مستقیم رئیسی توسط ضد انقلاب ودارودسته های آشنا داره اجرا میشه نمونه ش همین شایعه ی ماجرای حمایت احمدی نژاده که نقشه به این شکله که برای اینکه اول مردم تا حدودی باورش می کنند وبعد به شدت تکذیب میشه تا مردم رو به نحوی توی تقابل بین رئیسی و احمدی نژاد قرار بدهند وباعث ریزش آرای مردمی که از احمدی نژاد خاطره خوب دارند بشود به هیچ وجه نباید اینها را منتشر کرد ضمناجرمها وتخلفات اطرافیان او مانع تمایل او به رئیسی است و اصولا سید نیازی به امثال او ندارد چون مردم او را می شناسند
✍️نگاهی به برخی تکنیک‌های انتخاباتی قسمت چهارم: 🎯تکنیک سایه تکنیک "سایه" یکی از متداول ترین و قدیمی ترین تکنیک‌های انتخاباتی محسوب می‌شود که در آن یک نامزد با دیدارهای مکرر و تبادل نظر با یک فرد خاص یا یک جریان سیاسی فراگیر، خود را به آن جریان یا فرد خاص منتسب می‌کند و با این روش وی صاحب آرای تمامی طرفداران آن فرد یا جریان سیاسی خاص می‌شود. 🔰میزمعارف @mizemaaref
🔴جنگ شناختی و انتخابات 1400 توهم یا واقعیت 📊 🔹مهم‌ترین ترفندهای جنگ شناختی آشنایی با شیوه‌ها و ترفندهای مهم و تأثیر گذار جنگ شناختی، اولین قدم در مواجهه مناسب با این جنگ مرموز در ایام سرنوشت ساز انتخابات 1400 است، چرا که وجود نورانی امیرالمؤمنین (علیه‌السلام) در باره کسب شناخت و معرفت در امور، خطاب به کمیل زیاد می‌فرمایند: «يَا كُمَيْلُ‏ مَا مِنْ حَرَكَةٍ إِلَّا وَ أَنْتَ مُحْتَاجٌ فِيهَا إِلَى مَعْرِفَة؛ ای کمیل هیچ حرکت و اقدامی نیست مگر این که در آن نیازمند معرفت و شناخت هستی». 🔻1- ترفند برچسب زنی ترفند برچسب زنی یکی از قدیمی‌ترین ترفندهاست که امروزه نیز در دستور کار اسلام و اسلامی و برخی غرض ورزان داخلی قرار دارد. در طول تاریخ انبیا الهی، خدا با انواع زنی‌ها نسبت به فرستاده‌گان الهی، سعی داشتند از نفوذ در بین ملت‌ها که منافع ایشان را تهدید می‌کرد جلوگیری کنند، به همین جهت برچسب‌هایی چون؛ ساحر، مجنون را به الهی می‌زدند. قرآن کریم با اشاره به این ترفند دشمنان درباره پیامبر اکرم ( صلی الله علیه و اله) می‌فرماید فرستادگان قبل از ایشان نیز مورد آماج حملاتی از این دست بوده‌اند: «كَذَالِكَ مَا أَتىَ الَّذِينَ مِن قَبْلِهِم مِّن رَّسُولٍ إِلَّا قَالُواْ سَاحِرٌ أَوْ مجَنُون؛‏ همچنين هيچ پيامبرى بر كسانى كه پيش از اينان بودند نيامد مگر اينكه گفتند: جادوگر يا ديوانه است!».(ذاریات، 52). امروزه ترفند برچسب زنی نسبت به افراد شایسته، کار آمد و معتقد به اسلام و انقلاب یکی از ماموریت‌های ویژه دشمنان و جریان ناکار آمد داخلی است. در این ترفند بدون ارائه دلیل، یا وارونه جلوه دادن حقیقت، سیلی از صفات منفی را درباره افراد مذکور مطرح کرده و با استفاده از جلوه‌های سمعی، بصری و ابزار گوناگون رسانه و نیز فنون تأثیر گذاری؛ مثل تأکید و تکرار سعی می‌کنند مطالب خود را به ملکه ذهن مردم تبدیل نمایند که در این صورت در حیطه رفتار ایشان هم تأثیر گذار خواهند بود چرا که نیک می‌دانند انسان، بر اساس افکار خود رفتار می‌کند. 🔻2- ترفند شایعه سازی یکی دیگر از ترفندهای جنگ شناختی که دشمنان از گذشته دور و حتی در کنار جنگ سخت از آن بهره می‌گرفتند، ترفند شایعه سازی است. هدف از این ترفند ایجاد یأس و ناامیدی در جامعه از طریق تأثیرگذاری در حیطه شناختی است. در طول تاریخ اسلام نیز مصادیق متعددی از بکار گیری این ترفند توسط دشمنان و منافقان در جامعه سلامی به چشم می‌خورد؛ شایعه شهادت پیامبر اکرم ( صلی الله علیه واله ) در جنگ احد از جمله مصادیق بارز این ترفند است که باهدف ایجاد ناامیدی و شکاف در بین رزمندگان اسلام صورت گرفت که در آیه 144 سوره آل عمران مورد اشاره قرار گرفته است. در ایام انتخابات پیش رو دشمنان و منافقان داخلی و خارجی هم صدا و هماهنگ شایعاتی چون انتخابات مهندسی شده، عدم شرکت مردم در انتخابات، رئیس جمهور بعدی هم یکی مثل قبلی ، تقلب در انتخابات، و همچنین شایعاتی درباره کاندیداهای اصلح و کارآمد را مطرح می‌کنند تا از این طریق به اهداف شوم خود دست یازند. ادامه دارد... ✍رسول علی زمانی، دانشجوی دکتری مدرسی معارف 🔰میزمعارف @mizemaaref
⭕️نگاهی به یک تکنیک رسانه‌ای که می‌تواند نظر ما را در انتخابات تغییر دهد و القای آنچه نیست! 🌀براي زنده نگه داشتن اثر يک پيام با تكرار زمان بندی شده، سعی می‌کنند اين موضوع تا زمانی كه مورد نياز هست زنده بماند. در اين روش با تكرار پيام، سعی در القای مقصودی معين و جا انداختن پيامی در ذهن مخاطب دارند. 🌀روش تكرار از قواعد خاصی پيروی می‌کند زيرا فاصله‌های تكرار، نبايد چنان دراز باشد كه سبب محوشدن آثار قبلی شده و نه چندان كوتاه باشد كه ملال‌انگیز و خسته‌کننده شود. 🌀تكرار مثل ضربه‌های پياپی چكش است كه سرانجام ميخ را می‌کوبد و به داخل می‌راند. بنابراين فرستنده پيام اميدوار است كه اين شكلی از ضربه زدن مداوم، باعث دريافت نكات پيام شود. گزاره‌های: ◀️رأی دادن ما فایده‌ای ندارد. ◀️انتخابات فرمایشی است و نه رقابتی؛ رأی‌گیری معنی ندارد. ◀️اگر فلان فرد یا جریان رأی بیاورند، کشور نابود می‌شود. ◀️ما می‌توانستیم اما نگذاشتند. و...از نمونه‌هایی است که با استفاده از تکنیک و البته هم‌افزایی رسانه‌ای، با هدف مهندسی افکار عمومی در زمینه انتخابات به کار گرفته می‌شود. 🔰 میزمعارف @mizemaaref
✍️نگاهی به برخی تکنیک‌های انتخاباتی قسمت پنجم: 🎯تکنیک دشمن فرضی (Virtual enemy) این روش نیز مشابه تکنیک "شکستن آرا" است و تنها از آن جهت تغییر کرده که موضوعات خاص و به روز را در مسیر خود قرار می‌دهد تا با بیشترین آرا مواجه شود؛ مانند : "مباحث مربوط به زنان و حقوق اجتماعی آنان" ، "حقوق بشر" ، "آزادی زندانیان" و ... 🔰میزمعارف @mizemaaref
🔹 دوقطبی‌های انتخابات ۱۴۰۰ با چه هدفی ساخته میشوند؟ ▫️دو قطبی اساسا با هدف یک گزاره یا مقوله رخ می‌دهد. دوقطبی های انتخاباتی با هدف معنادار کردن گزینه‌ها و کاندیداهای مختلف تهیه و تدارک دیده می‌شود. ▫️در موقعیتی که دوقطبی ساخته و با برچسب های مختلف به افراد و تفکرات الصاق میشود، یعنی در وهله نخست قرار است افکار عمومی ذیل کلمات ساخته شده، فریب داده شود. در قدم‌ بعد قرار است با مانور بر روی همان کلمات به جای جلب نظر به برنامه ها، زمینه تخریب فراهم شود و در نهایت با و ، به مهندسی افکار عمومی پرداخته شود. 🔰میزمعارف @mizemaaref
🔻مثال: دوگانه و دوقطبی و 🔻مخاطب باید چه کند؟ ◾️بلافاصله سابقه فرد یا افراد گوینده را سرچ کند. ببیند اطلاعات درباره فرد پیرامون کلیدواژه‌هایی که به کار برده چیست؟(نظامی گری و دادگاه) ◾️آیا در دوقطبی ها فرد راهکار دقیق ارایه داده یا کلی گویی کرده است؟ ◾️کشف کنید آنها از ساخت این دوقطبی بناست چه محصولی برداشت کنند؟ ◾️گوینده با واژگانی که به کار برده کدام رقبایش را با چه کارنامه‌ای مورد حمله قرار داده است؟ ◾️درگذشته چه کسانی دوقطبی ساختند و چه عملکردی داشتند؟ ◾️دوقطبی مشکل‌مردم را حل می‌کند یا فقط به سبد رأی کاندیداها کمک میکند؟ و متعدد سوالاتی که یک مخاطب هوشمند باید از خود در برابر اظهارات کاندیداهای انتخاباتی بپرسد. ✅با چشمان باز و حواس جمع همه افراد، برنامه و کارنامه هایشان را بررسی کنید. دوره توجه به شعار گذشته است. 🔰میزمعارف @mizemaaref
🔴جنگ شناختی و انتخابات 1400 توهم یا واقعیت ؟ 📊 3- ترفند تأثیرگذاری بر و افراد جامعه. 🔻بُعد احساس و هیجان یکی از ابعاد روحی انسان‌هاست. انسان از دیدن صحنه‌های دل‌انگیز یا دل-خراش ناخودآگاه تحت تأثیر عواطف و احساسات خود قرار می‌گیرد. 🔻 تحقیقات نشان می‌دهند دروندادهای حسی که ما دریافت می‌کنیم قبل از آنکه به بخش‌هایی از ما که مربوط به تحلیل منطقی داده‌ها است برسند از مراکز هیجان‌محور مغز می‌گذرند. معنای این سخن به زبان ساده این است که هیجانات و عواطف مقدم بر تفکرند. بنابراین اگر این داده‌های حسی مورد تحلیل و بررسی عقلانی قرار نگیرند چه‌بسا انسان تحت تأثیر این احساسات، به تصمیمات نسنجیده و ناشایستی دست بزند که موجبات فرصت سوزی و پشیمانی عمیق و طولانی در پی داشته باشد. 🔻باید توجه داشت جنگ شناختی از این خاصیت ذهن برای تحریف واقعیت‌ها نهایت استفاده را می‌کنند. به این صورت که در موقعیتی، قبل از آنکه مخاطب فرصت روبه‌رو شدن با اطلاعات درست و واقعی را داشته باشد، عواطف و احساسات او را بر می‌انگیزانند تا در ادامه با ارائه اطلاعات جهت‌دار، روند فکر او را تحت کنترل گرفته و به هدف مورد نظر هدایت کنند؛ نظیر کشته‌سازی های 88 که تا روشن شدن حقیقت پشت پرده زمان لازم بود که دشمن با علم به کشف حقیقت قصد داشت از این فرصت نهایت استفاده را ببرد. بنابراین با توجه به این خباثت‌های دشمنان قسم خورده، دور از ذهن نیست که پس از اتمام زمان قانونی تبلیغات کاندیداها، دشمن با جنگ شناختی و تأثیر در بُعد احساسات جامعه دست در نتیجه انتخابات برده و دخالت کند و جای و را عوض کند. با توجه به توضیحات پیش‌گفته، واقعیت‌های میدانی و نیز سوابق دشمن در جنگ مذکور، نباید از ترفندهای جنگ شناختی دشمن در انتخابات 1400 غفلت ورزیده و آن را انگاره‌ای توهمی پنداشت. ادامه دارد... ✍🏻 رسول علی زمانی، دانشجوی دکتری مدرسی معارف 🔰میزمعارف @mizemaaref