eitaa logo
خزینة الجواهر
1.1هزار دنبال‌کننده
31.1هزار عکس
28.7هزار ویدیو
34.9هزار فایل
منبعی از محتوای ناب تبلیغی مناسبتی ارتباط باخادم كانال @a1nemati پستهای مفیدتان را به ما ارسال کنید
مشاهده در ایتا
دانلود
📚# معرفی کتاب 🖋اﯾﻦ ﭘﮋوﻫﺶ در دو ﺑﺨﺶ ﺳﺎﻣﺎن ﭘﺬﯾﺮﻓﺘﻪ اﺳﺖ؛ 🖋در ﺑﺨﺶ ﻧﺨﺴﺖ، ﺗﻌﺮﯾﻒ ﻣﺤﯿﻂ زﯾﺴﺖ و ﺗﻘﺪس ﻃﺒﯿﻌﺖ در ﺟﻬﺎنﺑﯿﻨﻰ اﻟﻬﻰ و ﺷﯿﻮه ﺗﺼﺮف در ﻃﺒﯿﻌﺖ از دﯾﺪﮔﺎه اﺳﻼم ﺑﺎزﮐﺎوى ﺷﺪه اﺳﺖ. 🖋در ﺑﺨﺶ دوم، اﺧﻼق زﯾﺴﺖﻣﺤﯿﻄﻰ رﺳﻮل ﮔﺮاﻣﻰ اﺳﻼم در ﭘﻨﺞ آﯾﻨﻪ «ﺣﯿﻮاﻧﺎت»و «درﺧﺖ و ﮔﻞ و ﮔﯿﺎه» ،«ﮐﺸﺖ و زرع»، «ﺧﺎك»، «آب» ﺑـﻪ ﺗﻤﺎﺷﺎ ﻧﻬﺎده شده است.
🖋 📚جدیدترین شماره فصلنامه ساحت منتشر شد. 📎در این نشریه مسائل خانواده، زنان، جوانان، نوجوانان و كودكان با توجه به نیازهای برنامه‌سازان رسانه ملی بررسی می‌شود. 📎تبیین آموزه‌های اسلامی درخصوص سبک زندگی، خانواده و تربیت به شکل كاربردی و مناسب با نیازهای برنامه‌سازان؛ آسیب‌شناسی برنامه‌های رسانه ملی در حوزه سبک زندگی و تربیت فرزندان و كمک به اصلاح آنها، بهبود و ارتقای روند ساخت برنامه‌ها؛ ارائه راهکاره‌ها و ایده‌های مناسب برای طرح «الگوی خانواده مطلوب ایرانی-اسلامی در برنامه‌ها»؛ طرح معضلات آسیب‌های سبک زندگی ایرانیان و بررسی كاربردی و رسانه‌ای آنها از اهداف این نشریه است. 📎شماره جدید نشریه مذكور را به موضوع مادر اختصاص داده‌ایم. امید است برنامه‌سازان از این پژوهش بهره ببرند.
🖋 📚جدیدترین شماره فصلنامه اشارات منتشر شد. 📎 آنچه در این شماره تقدیم برنامه‌سازان محترم رسانه ملی شده، تولید و تدوین آثاری است در بزرگداشت مقام مادر؛ که در قالب شعر، گفتار مجری، حکایات ادبی، داستانك، زیرنویس و معرفی کتاب جمع‌آوری شده‌اند. امید است دست‌اندرکاران محترم رسانه ملی از آن استفاده کنند و بهره ببرند.
توئیت آقای از تلاش هلی _عسگری.. 』 ════════════ ᴊᴏɪɴ°••☞ ⁦https://eitaa.com/joinchat/1766457400C11d86b856e
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
این کلیپ را ببینید..بسیار قابل تأمل هست./با دیدن این کلیپ متوجه خواهید شد که چرا دیپلماسی ظریف و روحانی، قتلگاه منافع ملی و عامل مصیبت‌های بزرگ برای ملت بود! 』 ════════════ ᴊᴏɪɴ°••☞ ⁦https://eitaa.com/joinchat/1766457400C11d86b856e
▪️بسم‌الله الرحمن الرحیم▪️ 🔹موضوع‌ کنفراس : تحلیلی بر سخنرانی 19 دی ماه رهبر معظّم انقلاب 🔹با حضور استاد بزرگوار : حجّة الاسلام و المسلمین جناب آقای احمد نعمتی صوت در https://eitaa.com/khazinatoljavaher