eitaa logo
خزینة الجواهر
1.1هزار دنبال‌کننده
31.1هزار عکس
28.7هزار ویدیو
34.9هزار فایل
منبعی از محتوای ناب تبلیغی مناسبتی ارتباط باخادم كانال @a1nemati پستهای مفیدتان را به ما ارسال کنید
مشاهده در ایتا
دانلود
شرح 40 حدیث اخلاقی امام خمینی ره.apk
3.2M
دانلود نرم افزار ره شرح 40 حدیث اخلاقی توسط رهبر کبیر انقلاب امام خمینی ره @kargahetalabos
آموزش فقه فلاح زاده_3.0.apk
757.4K
دانلود نرم افزار کتاب احکام پایه اول حوزه علمیه کاربردی برای آزمون علمی تلبس @kargahetalabos
مجموعه آثار آیت الله مصباح يزدی_1.apk
31.16M
دانلود نرم افزار ره مجموعه ای از آثار صوتی و مکتوب از علامه مصباح یزدی ره @kargahetalabos
مجموعه آثار آیت الله میرباقری.apk
2.63M
دانلود نرم افزار حفظه الله مجموعه ای از آثار صوتی و مکتوب از آیت الله میر باقری حفظه الله @kargahetalabos
مجموعه آثار استاد حسن رحیم پوز ازغدی.apk
2.47M
دانلود نرم افزار حفظه الله مجموعه ای از آثار صوتی و مکتوب از استاد حسن رحیم پور ازغدی حفظه الله @kargahetalabos
مجموعه آثار حجت الاسلام پناهیان.apk
2.58M
دانلود نرم افزار حفظه الله مجموعه ای از آثار صوتی و مکتوب از حجت الاسلام پناهیان حفظه الله @kargahetalabos
مجموعه آثار حجت الاسلام قرائتی_1.6.apk
31.68M
دانلود نرم افزار حفظه الله مجموعه ای از آثار صوتی و مکتوب از حجت الاسلام قرائتی حفظه الله @kargahetalabos
مجموعه آثار شهید مطهری ره.apk
27.32M
دانلود نرم افزار ره مجموعه ای از آثار صوتی و مکتوب از شهید مطهری ره @kargahetalabos
مجموعه آثار علامه جوادی آملی.apk
27.74M
دانلود نرم افزار حفظه الله مجموعه ای از آثار صوتی و مکتوب از علامه جوادی آملی حفظه الله @kargahetalabos
مجموعه آثار علامه طباطبایی ره.apk
42.59M
دانلود نرم افزار ره مجموعه ای از آثار صوتی و مکتوب از علامه طباطبایی ره @kargahetalabos
🔰بهشت راندیده بایدخرید. شاه اسماعیل صفوی ، علاقه شدید به صوفی گری داشت و برای زیارت مزار شمس به شهر خوی* زیاد سفر می کرد. طوری که 40 روز در کنار منار شمس در خوی، چله گرفت و شکار کرد و با شاخ های قوچ، مناری بر مزار او ساخت. روزی شاه اسماعیل، با لباس مبدل سوار اسب در خوی بر مزرعه گندمی رفت. صاحب مزرعه ، سر بالا گرفت و گفت: ای مرد مواظب باش مزرعه مرا نابودی کردی. شاه چون نزدیک رسید، از اسب پایین آمد و گفت: چقدر به این مزرعه هزینه کرده ای؟ کشاورز گفت: 5 سکه اشرفی. شاه پرسید: چقدر انتظار برداشت وفروش محصول داری؟ گفت: 50 سکه اشرفی طلا. شاه دست در جوال اسب کرد و 50 اشرفی داد و گفت: برو و کار نکن. مرد از این حرکت شناخت او شاه است. به دنبالش راه افتاد. شاه به مزرعه دیگری رفت اما نگذاشت اطرافیان با او وارد مزرعه شوند و با اسب روی گندم زار حرکت کرد، اما صاحب مزرعه سر هم بالا نیاورد و چیزی نگفت.سلامی داد و گفت: چقدر هزینه این مزرعه کرده ای؟ گفت : 5 سکه اشرفی. گفت: چقدر انتظار برداشت داری؟ گفت: 200 سکه اشرفی طلا. شاه دست در خورجین کرده و 200 سکه داد. کشاورز اولی ناراحت شد و گفت: من ندانستم شما سلطان اسماعیل هستید و گرنه بی ادبی نمی کردم. به من نیز کاش این اندازه محبت می کردید . شاه اسماعیل گفت: این مرد بر عکس تو صبور بود و هم خوش گمان. وقتی مرا با اسب بر روی گندم های خود دید، خودش فهمید، کسی که با اسب بر روی گندم زار حرکت می کند یا شرور است یا مومن. چون نگاه کرد دید من شرور نیستم پس صبر کرد و دنبال حکمت این کار من بود. پس اگر بدانیم که خدا هم می بیند و مومن است در برابر مشکلات و تلخی ها صبر می کنیم. ناصبری ما از ناشناختن خداست. دوم این که این مرد به کرم من امید داشت و خوش بین بود و مرا به چشم مردی توانگر دید .با این که 50 سکه ارزش محصول او بود ولی 4 برابر گفت و من دانسته قبول کردم چون سزای خوش بینی به سلطان ، دریافت پاداش نیک است. ولی تو خوش بین نبودی و مرا به چشم گدا و ناتوان دیدی. سزای مزد تو هم آن است که در قلب خود داشتی. پس بدانیم که به خدا نیز هر اندازه در چشم توانگر و کریم نگاه کنیم همان اندازه از سفره و خوان کرمش بهره مند خواهیم شد. و سزای خوش بینی به خدا نیز ، قابل توصیف نیست. ای مرد بدان بهشت را ندیده باید خرید. ✍از کتاب جوامع الحکایات و والمواعظ الحسنات *خوی نام شهری در آذربایجان غربی که مزار شمس تبریزی در آن شهر قرار دارد. 🕊🕊
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴حاشیه جالب ملاقات بورل با شمخانی 🔺تشریح نقشه ایران برای جوزف بورل توسط شمخانی در حاشیه دیدار روز گذشته جوزپ بورل مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا با دریابان شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی کشورمان 🔺در این دیدار دریابان شمخانی نیز بر خلاف رویه همیشگی خود که با مهمانان خارجی صرفا با زبان فارسی صحبت می‌کند، توضیحات جامعی را به زبان انگلیسی برای جوزپ بورل ارائه کرد. 🔺بورل در ادامه به شمخانی گفت که از کوهنورد بودن او اطلاع دارد و چون خود نیز به صورت حرفه‌ای کوهنوردی می‌کند، خواستار دریافت این اطلاعات از او شده است و از شمخانی خواست که در برنامه کوهنوردی مشترک با او شرکت کند و پاسخ شمخانی این بود که؛ کاملا آماده‌ام.
💡دلیل عصبانیت غربی ها از پوتین چیست؟ 🔶 امروزه که امپراطوری رسانه ای غرب، از ولادمیر پوتین یک شیطان تمام عیار ساخته برام سوال کدام علت، غرب هژمون را بیشتر عصبانی کرده : کمک به بشار اسد دفاع در مقابل پیشرویی ناتو شکستن تحریم ها و قرار گرفتن کنار ایران کنار زدن دلار یا از همه مهم تر اتخاذ موضع ضد همجنس بازی در روسیه؟
🧐 شاعر شعر سلام فرمانده کیست؟ ✍سید مهدی بنی هاشمی شاعر شعر سلام فرمانده می باشد او از شاعران و نویسنده های جوانی کشور بوده و متولد ۱۳۷۲ در شهرستان لنگرود است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴دومین پرتاب تحقیقاتی ماهواره‌بر ذوالجناح 🔺سخنگوی وزارت دفاع: ماهواره‌بر ذوالجناح سه مرحله‌ای از نظر ویژگی‌های فنی، قابل رقابت با ماهواره برهای روز دنیاست که دارای دو مرحله پیشرانش جامد و یک مرحله با پیشرانش مایع است. 🔺این پرتاب با هدف زیرمداری انجام گرفته. مرحله سوم توسعه این ماهواره‌برِ ترکیبی با بهره‌گیری از اطلاعات حاصل از این پرتاب آغاز شده است.
🔴رئیسی: سازمان ملل پاسخ دهد چرا بسیاری از فناوری‌های مبارزه موادمخدر برای ایران تحریم است 🔺در دو دهه تسلط آمریکایی‌ها و ناتو در افغانستان، موادمخدر تولید و از سنتی به صنعتی تبدیل و در سراسر جهان توزیع می‌شد. چرا جامعه جهانی به وظیفه قانونی، اخلاقی و حقوق بشری خود در پاسخگو کردن آمریکا و ناتو در این زمینه عمل نمی‌کند؟
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 ۴ تیر ماه سالروز شهادت جوانی بود که فرمانده قرارگاه نصرت بود. 🎋 قرارگاهی که در طول دفاع مقدس وظیفه شناسایی مناطق عملیاتی از هورالعظیم تا جاده بغداد به بصره و همچنین شناسایی‌های برون‌مرزی در عراق، از جمله شهرهای نجف، کربلا و سامرا را بر عهده داشت و نقش مهمی در دفاع مقدس ایفا می‌کرد. ..🌹🍃 🕊🕊
🔴وزیر صمت: زیر بار فشارها برای انتصاب نامعقول، نمی‌روم 🔺فاطمی‌امین با تایید خبر روز گذشته فارس گفته زیر بار فشارهای دو نماینده مجلس برای انتصاب نامعقول در شرکت صنعتی‌ومعدنی چادرملو نمی‌روم. 🔺جمعی از نمایندگان مجلس هم در نامه‌ای به قالیباف خواستار بررسی صحت و سقم اعمال فشار خارج از قانون چند نماینده مجلس به وزیر صمت درباره انتصاب برخی افراد در شرکتی خاص و ارتباط احتمالی این موضوع به مساله پیگیری استیضاح فاطمی‌امین شدند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴سفیر اسبق ایران در برزیل: اگر دولت قبلی کار را رها نمی‌کرد 10 سال قبل عضو بریکس می‌شدیم! محسن شاطرزاده، سفیر اسبق ایران در برزیل: 🔺موافقت برزیل و آفریقای جنوبی را گرفته بودیم ولی دولت یازدهم و دوازدهم کار را رها کرد و اقدامی نکرد وگرنه 10 سال قبل عضو بریکس می‌شدیم. 🔺با درخواست جدید ایران و سخنرانی رئیسی، استارت کار زده شده است. 🔺ظرفیت اقتصادی بریکس 10 برابر پیمان شانگهای است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴رئیس سازمان بازرسی کل کشور: درباره تخلفات بورس هنوز فردی بازداشت نشده است / سقوط شاخص بورس ناشی از تخلفاتی بود که در این حوزه صورت گرفت 🔺خداییان: بعد از ورود همکاران ما به موضوع بورس و آسیب شناسی با اقداماتی که انجام شد وضعیت بورس رو به بهبودی پیدا کرد.در رابطه با عملکرد بازار بورس یک پرونده کیفری برای هیئت مدیره وقت تشکیل شد و درباره شرکت بورس و اوراق بهادار تهران که در آن رمز ارز راه اندازی کردند یک پرونده کیفری تشکیل شد. 🔺برای بسیاری از مدیران شرکت های حقوقی و فعال در بازار سرمایه پرونده تخلفاتی تشکیل و حدود 220 نفر از مدیران به مجازات های التزامی جریمه و سلب فعالیت تا شش ماه محکوم شدند.
🔴 «ایلان ماسک» مالکِ اطلاعات توییتربازها شد! 🔹هیئت مدیره توییتر به اتفاق آرا قرارداد تصاحب این شرکت توسط ایلان ماسک، میلیارد آمریکایی و مدیرعامل شرکت خودروسازی تسلا و شرکت فضایی اسپیس ایکس، را تصویب کرد. #⃣ جبههٔ اسلامی در فضای مجازی
✊🏻 @jebheh
صدای ماهواره‌بر ذوالجناح به آمریکا رسید 🔹سخنگوی کاخ سفید با انتقاد از پرتاب ماهواره بر ذوالجناح مدعی شد که این اقدام «غیرمفید و بی‌ثبات‌کننده» است. کاخ سفید همچنین اعلام کرد که متعهد به استفاده از تحریم‌ها و سایر اقدامات برای جلوگیری از پیشرفت بیشتر برنامه موشکی ایران است. @Farsna