eitaa logo
خزینة الجواهر
1.2هزار دنبال‌کننده
31.8هزار عکس
29.9هزار ویدیو
35.9هزار فایل
منبعی از محتوای ناب تبلیغی مناسبتی ارتباط باخادم كانال @a1nemati پستهای مفیدتان را به ما ارسال کنید
مشاهده در ایتا
دانلود
جایگاه دعا.mp3
5.82M
#منبر_حرم 💠 حجت الاسلام مومنی 🔸موضوع: جایگاه دعا 🔸سه شنبه 21 فروردین 97 🔸حجم: 5.5 مگابایت 💠💠💠 کانال حرم حضرت معصومه (س) @astanqom
زمزم معرفت - احکام.mp3
8.25M
#زمزم_معرفت 💠پرسش و پاسخ احکام 🔸حجت الاسلام وحیدپور 🔸 یکشنبه 19 فروردین 97 🔸 حجم: 7.8 مگابایت #پرسش_پاسخ #اعتقادی 💠💠💠 کانال حرم حضرت معصومه (س) @astanqom
💠مسابقه کتابخوانی «قطعه ای از بهشت» 🔸ویژه ماه مبارک رمضان 🎁جوایز: دهها سفر به عتبات عالیات و مشهد مقدس 🔸نحوه شرکت در مسابقه: مراجعه به سایت مسابقات حرم مطهر به آدرس quiz.amfm.ir 🔹مهلت: تا 30 خرداد 97 📗فایل کتابچه مسابقه👇 💠💠💠 کانال حرم حضرت معصومه (س) @astanqom
کتابچه مسابقه قطعه ای از بهشت.pdf
2.4M
📗فایل کتابچه مسابقه «قطعه ای از بهشت» 💠💠💠 کانال حرم حضرت معصومه(س) eitaa.com/joinchat/1276641282C95bc79b98b
راه تثبیت اخلاق در وجود انسان.mp3
8.54M
#منبر_حرم 💠 حجت الاسلام ماندگاری 🔸موضوع: راه تثبیت اخلاق در وجود انسان و حفظ برکات ماه رمضان 🔸شنبه 26 خرداد 97 🔸حجم: 8.1 مگابایت 💠💠💠 کانال حرم حضرت معصومه (س) @astanqom
6.34M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 #کلیپ_تصویری 💠نماهنگ زیبای سلام به حضرت معصومه علیهاالسلام 🔸با صدای قاری نوجوان 💠💠💠 کانال حرم حضرت معصومه (س) eitaa.com/joinchat/1276641282C95bc79b98b
جوشقانیان - دنیا محل گذر است.mp3
6.85M
#منبر_حرم 💠 حجت الاسلام جوشقانیان 🔸موضوع: دنیا محل گذر است 🔸یکشنبه 27 خرداد 97 🔸حجم: 7 مگابایت 💠💠💠 کانال حرم حضرت معصومه (س) @astanqom
هدایت شده از هم قلم
🌀چگونه مخاطب را به وا بداریم؟ ✅ | ⭕️ بخش چهارم: نتایج و آثار محتوای تبلیغ| 1⃣وادار کردن مخاطب به تفکر 🔰مبلغ بیش از آنکه آگاهی به مخاطب بدهد لازم است او را به تفکر فرو برد. جنبه تفکری قصه های قرآنی قوی هست. مبلغی که فقط اطلاعات می دهد و نه اینکه مخاطب را به فکر فرو برد و با جاذبه اطلاعات مخاطب را جذب کند در حقیقت کسی را هدایت نمی‌کند. ................. 🔻زمانی تبلیغ موفق است که بتواند مخاطب را به فکر وا‌ دارد. مبلغ بیش از آنکه آگاهی به مخاطب بدهد لازم است او را به تفکر فرو برد. البته برخی از مخاطبان، عادت به اندیشیدن ندارند برای همین تفکر، برای آن‌ها سخت و دشوار است و ازنظر روحی خسته می‌شوند اما می‌توان مباحث دینی را شبیه معما و حل آن‌که سرگرم‌کننده نیز هست مطرح کرد. 🔻در قرآن می‌فرماید قصه‌ها را برای مردم بازگو کن شاید تفکر کنند.«فَاقْصُصِ الْقَصَصَ لَعَلَّهُمْ يَتَفَكَّرُونَ»(الأعراف،176) آن‌قدر تفکر مهم است که خداوند دربارۀ قصه که بیشتر جنبه سرگرم‌کننده دارد می‌فرماید باید به‌گونه‌ای بیان شود که موجب تفکر مخاطب شود. قصه‌های قرآنی حساب‌شده و تفکر برانگیز در قرآن طرح‌شده‌اند. 🔻فرق آگاهی دادن با تفکر این است که آگاهی یعنی فقط اطلاعات را از کتب دیگر بدون دخل و تصرف در آن‌ها به مخاطب منتقل کردن. مبلغی که فقط اطلاعات می‌دهد و نه اینکه مخاطب را به فکر فروبرد و با جاذبه اطلاعات مخاطب را جذب کند در حقیقت کسی را هدایت نمی‌کند. 🔻بهترین راه برای اینکه مخاطب به تفکر فرورود طرح مسئله و حل مسئله است. مثلاً دلایلی داریم که نشان می‌دهد جوان‌ها معنوی‌ترین قشر جامعه هستند. مثل آنکه شهدا اکثراً جوانان هستند یا اعتکاف و هیئت‌ها پر است از جوانان. دلایلی وجود دارد که زن بیشتر از مرد معنوی است. پس معنوی‌ترین قشر جامعه دختران جوان هستند و از سوی دیگر بی‌حجابی رفتاری است که اینان انجام می‌دهند. کمی عجیب و غیرطبیعی نیست؟ 👤 علیرضا پناهیان «کانال تخصصی» 🆔https://eitaa.com/Daneshetabliqedin
هدایت شده از هم قلم
🌀با مخاطب کم حوصله برای تفکر چه کنیم⁉️ 💎 | ⭕️ بخش چهارم: نتایج و آثار محتوای تبلیغ| 1⃣وادار کردن مخاطب به تفکر ✅پرسش: بیشتر مخاطبان، حوصله تفکر ندارند، با آنها چه باید کرد⁉️ 1⃣مبلغ لازم است در سبک زندگی مخاطب دخل و تصرف کند. باید به مخاطب گفت زیاد فیلم نبینید و به صفحات و شبکه های مجازی زیاد مراجعه نکند. در غیر این صورت قدرت تفکر مخاطب نابود می شود. 2⃣ اگر مخاطب هوشمند نبود، مسئله زیاد پییچده بیان نمی گردد ولی می توان روی یک موضوع ذهن مخاطب را نگه داشت. 3⃣ مبلغ لازم است سلسله وار سخن بگوید و جدا از پراکنده گویی و چند مطلب گویی پرهیز کند. الان موثرترین عامل در فرهنگ مردم، سریال های چند صد قسمتی است و سخنرانی هم می تواند مثل یک سریال چند صد قسمتی امتداد پیدا کند و جذاب باشد و مخاطب را به فکر فرو برد. 🔻مبلغ، استاد راهنمای تفکر مردم است. تفکر، یکی از خصلت های انسان است ، بالاخره مخاطب به موضوعاتی فکر می کند؛ که اگر استاد راهنما و تمرین نداشته باشد به سمت بدترین نوع تفکر نظیر حسادت و حسرت گذشته و نگرانی از آینده سوق می یابد. تفکر موجود زنده هست که در مخاطب های کم حوصله هم فعال است. مبلغ باید کاری کند که مردم چند دقیقه به موضوعات خوب و مهم فکر کنند. 👤 علیرضا پناهیان «کانال تخصصی» 🆔https://eitaa.com/Daneshetabliqedin
بر تن مکن این خرقه را چون عشق در جان تو نیست این حجره داران را مبین این جامه دکان تو نیست از هر چه تزویرت کند این جامه یعنی دور شو حتی سلیمانی اگر این جامه یعنی مور شو این خرقه بر تن میکنی تا عشق را لایق شوی در اسمان حل میشوی تا در  زمین عاشق شوی تکست آهنگ خرقه روزبه بمانی این خرقه بر این حکم نیست که تو خدای مردمی پوشید تا ثابت کنی که خاک پای مردمی که خاک پای مردمی تو هر دورغت قحطی است وقتی که باور میشود واعظ به کفر افتاد اگر یه شهر کافر میشود یه شهر کافر میشود عاشق زلیخا ماندن است چون قید دنیا را زده تقصیر یوسف نیست که دلبر به دنیا امده بر تن مکن این خرقه را چون عشق در جان تو نیست این حجره داران را مبین این جامه دکان تو نیست از هر چه تزویرت کند این جامه یعنی دور شو حتی سلیمانی اگر این جامه یعنی مور شو
هدایت شده از وحید یامین پور
29 خرداد، سالروز درگذشت "دکتر علی شریعتی" 💠گفتاری از آقای حسن رحیم پور ازغدی درباره افکار دکتر علی شریعتی 🔻اگر كسى بنشيند و بحث هاى امام(ره) و مرحوم دکتر شريعتى را مطابقت دهد و تفاوت هاى لفظى را كنار بگذارد و به محتوى توجه كند، به نكات جالبى ميرسد. مثلاً بحث "امّت و امامت" شريعتى از نظر بنده كاملاً تئوريزه كردن روشنفكرى و آكادميك نظريه "ولايت فقيه" امام است. "امّت و امامت " و نقدهايى كه به ليبرال دمكراسى لائيك ميكند را برويد درست بخوانيد، مي بينيد همان نظر امام است. نگاه دكتر را به مسأله كشف و نصب و جعل و انتخاب و انتصاب ببينيد، همان نظر امام است."اسلام آمريكايى-اسلام ناب" امام ، به "تشيع صفوى-تشيع علوى" شريعتى خيلى نزديك است. 🔻حدود بيست سال پيش، آن موقع ها كه سرحال بودم، بعد انقلاب و همان اوائل عمر سياسى ام، حدود سى چهل مورد از بحث هاى شريعتى را استخراج كردم كه دقيقاً ديدگاههاى امام است كه شريعتى آنها را با ادبيات آكادميك و روشنفكرى تبيين ميكند. دقيقاً همان ها است. البته الفاظ متفاوت است و اشتباه ها و خطاهايى هم حتماً دارد كه همه طبيعتاً اشتباه دارند. 🔻مثلا با توجه به مبحث صدور انقلاب امام، به اين سخنان شريعتى توجه كنيد كه ميگويد: " يك ايدئولوژى انقلابى كه آمده تا تمدن حاكم بر جهان را اصلاح كند، نبايد در يك سرزمين ، پشت هيچ سيم خاردار، هيچ مرز اعتبارى و هيچ دولت-ملّتى متوقف شود، و الّا خواهد پوسيد. چون عشق، عدالت، حقيقت، ارزشها و انسانيت ، همگى مفاهيمى جهانى، فرانژادى و فراملى اند. اگر پيامبر ما براى همه بشريت و براى هميشه مبعوث شد، پس هدف ما همه جهان است، چنانچه موعود آزادى بخش ما جهانى است. در قرن فكر و كتاب و قلم و رسانه و عصر ارتباطات، هيچ چيز نميتواند نهضت انقلابى اسلام را در يك كشور محدود كند. ما بايد جهانى شويم...." اينها را قبل از شروع نهضت اسلامى توده ها ميگويد و بوى بيدارى را از راه دور استشمام ميكند. بخشی از سخنرانی آقای رحیم پور با عنوان "رفورميزم و توسعه، يا ايدئولوژى و انقلاب؟ 🆔️ @yaminpour
هدایت شده از وحید یامین پور
💠نظر رهبر انقلاب درباره‌ی انتقادات شهید مطهری به مرحوم دکتر شریعتی: 🔻چند روز پس از چهلمین روز درگذشت دکتر شریعتی، آیت الله مطهری نامه ای محرمانه به امام خمینی در نجف نوشت: goo.gl/wD5stg "اخیرا می‌بینم‌ گروهی‌ که‌ عقیده‌ و علاقه‌ی درستی‌ به‌ اسلام‌ ندارند و گرایش‌های‌ انحرافی‌ دارند، با دسته‌بندی‌های‌ وسیعی‌ در صدد این‌ هستند که‌ از او بتی‌ بسازند که‌ هیچ‌ مقام‌ روحانی‌ جرأت‌ اظهار نظر در گفته‌های‌ او را نداشته‌ باشد.» مطهری در نامه قسم میخورد که ریشه های نوشته های شریعتی «برضداصول اسلام» است و «کوچکترین گناه این مرد بدنام کردن روحانیت است». و «خدا می‌داند که اگر خداوند از باب مکرالله و ... در کمین او نبود، او در ماموریت خارجش چه به سر روحانیت و اسلام می آورد.» مطهری تاکید میکند که شریعتی از مناظره با او امتناع می ورزد اما قول داده که آثارش را برای اصلاح نزد استاد محمدرضا حکیمی و علامه محمدتقی جعفری بفرستد اما فقط برای حکیمی ارسال کرده! شهید مطهری در ادامه از شایعات و تهمت های طرفداران شریعتی به خود مینالد و از امام در باب مواجه با آثار شریعتی کسب تکلیف می کند. آن روزها که این نامه نوشته شد آقای خامنه ای از جمله طرفداران سرسخت دکتر شریعتی بودند. بعد از درگذشت دکتر و پیروزی انقلاب این حمایت در برابر مخالفان دکتر همچون مطهری و مصباح یزدی و بسیاری از روحانیون سنتی بیشتر هم شد. آقای خامنه ای معتقد بود: .«شریعتی نه فقط ضدروحانی نبود، بلکه عمیقا مومن و معتقد به رسالت روحانیت بود، او میگفت روحانیت یک ضرورت است و اگر کسی با او مخالفت کند، یقینا از یک آبشخور استعماری تغذیه میشود. اما میگفت روحانیت به رسالتش به طور کامل عمل نمیکند." . 30 سال بعد وقتی آقای خامنه ای ردای رهبری را به تن کردند، برخی فکر میکردند این نظرات در باب شریعتی برای دوران جوانی او بود و حتما دیگر تغییر کرده! اما وقتی رسول جعفریان در سال 87 کتاب جدید خود، "جریان ها و سازمانهای سیاسی مذهبی در ایران" را نزد ایشان برد تا تورق کند، ایشان در حاشیه متن نامه محرمانه مطهری به امام نوشت: «نظرات مرحوم شهید مطهری درباره شریعتی چه در آغاز آشنایی شان که تا 2-3 سال از وی به نحو شگفت آوری ستایش میکرد و چه در سالهای بعد که از او به نحوه شگفت آوری مذمت می فرمود، غالبا مبالغه آمیز بود. در همین مطالبی که ایشان به امام مرقوم داشته نشان های بزرگ نمایی آشکار است. برخی دیگر از دوستان ما از جمله مرحوم شهید بهشتی نیز همین نظر را درباره اظهارات شهید مطهری داشتند"