eitaa logo
خزینة الجواهر
1.1هزار دنبال‌کننده
31هزار عکس
28.7هزار ویدیو
34.9هزار فایل
منبعی از محتوای ناب تبلیغی مناسبتی ارتباط باخادم كانال @a1nemati پستهای مفیدتان را به ما ارسال کنید
مشاهده در ایتا
دانلود
🚨وزیر همکاری‌های بین‌المللی امارات: ایران باید به اشغال جزایر سه‌گانه پایان بدهد تاریخ حاکمیت ما بر این جزایر را ثابت میکند پ‌ن: تا دیدند داخل ایران آشفته شد، شغال‌ها به نطق آمدند ـــــــــــــــــــــــ پایگاه خبری صابرین نیوز↙️ 🆘@sabreenS1_official
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️جانباز ۵۰٪ ارتشی که با چاقو آشوبگران هنگام خرید لوازم تحریر برای فرزندانش به شهادت رسید ـــــــــــــــــــــــ پایگاه خبری صابرین نیوز↙️ 🆘@sabreenS1_official
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️‌عرفان مرتضایی، پسرخاله مهسا امینی عضو رسمی حزب تروریستی کومله از اقلیم کردستان عراق در مصاحبه با یورونیوز: 🔹‌ مرگ مهسا جرقه‌ای برای آتش اعتراضات سراسری در ایران شد ! ـــــــــــــــــــــــ پایگاه خبری صابرین نیوز↙️ 🆘@sabreenS1_official
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 اشراف کامل نیروهای امنیتی به آشوبگران و اغتشاشگران مو به تنتان سیخ شود :) @sarbazane_g
🔺 مطالبات دختر جوان انقلابی معترض و نسلی که حوصله توصیه و گفتار درمانی ندارد! ✍ اکثر مطالبات از نظام ربطی به خطوط سیاسی ندارد؛ مردم خواهان ، ، ، ، و رعایت آموزه های بنیادین دینی توسط هستند؛ آنها اگر حس کنند خواسته هایشان، جدی گرفته نمی شود، تاب نمی آورند و به روش های مختلف ممکن، می کنند. ▫️در زمانه ای هستیم که بیشتر از هر وقتی، مختلف باید مجال حرف زدن داشته باشند؛ به بهانه صیانت از ، نباید با افکار عمومی شد؛ حوصله و بالاست، بگذاریم حرف ها زده شود و صداها شنیده شود؛ نسل جدید، هیچ آتوریته و اقتداری را نمی پذیرد، آنها فقط باید شوند، همین! 🔹استمرار مناظره های تلوزیونی، حضور مسئولین پای میز افکار عمومی در قالب های مختلف، انعکاس بی سانسور گزاره های مرکزی افکار عمومی به همراه ارائه پاسخ های چند وجهی و مطابق روحیه مخاطب امروزی و باور راستین به قدرت و نیک نهادی مردم از ضرورت های شکل گیری است! / حمید خیبری ✔️ را بدون پارازیت بشنوید 👇 eitaa.com/joinchat/1467023382C72b81b3b57
1_1711350485.pdf
146.7K
🔴مطالبه جدی اساتید، طلاب و فعالان فضای مجازی از رئیس قوه قضائیه 1⃣استمرار مسدودی اینستاگرام: با توجه به نقش محوری اینستاگرام در نابسامانی فرهنگی و امنیتی کشور که با تخریب فرهنگ و ارزش ها، ایمان مردم که به فرموده رهبر معظم انقلاب مهمترین مولفه امنیت ملی است را مورد حمله و تخریب قرار داده، به صورت دائمی مسدود گردد. 2️⃣محاکمه مسببین وضعیت موجود: وضعیت بی ضابطه و نابهنجار فضای مجازی معلول ترک فعل مسئولان مختلف به ویژه مرکز ملی فضای مجازی و وزارت ارتباطات است. از این رو خواستاریم - فارغ از مصلحت انگاری های ناصواب- ضمن رسیدگی به ترک فعل مسببین وضعیت موجود، آقایان ، ، و به عنوان متهمان ردیف اول ولنگاری موجود فضای مجازی احضار و تخلفات آنها مورد رسیدگی قرار گیرد. 🔹 مماشات دستگاه قضایی در انجام وظیفه، تضییع این خون‌ها و مشارکت در حرمت‌شکنی‌های این روزها است. ✍جهت امضای نامه، نام، نام خانوادگی و سطح تحصیلات خود را به آیدی زیر ارسال فرمایید. @Fazaye_majazi_pak
🔻آقای رییسی! بستر مناسب جهت شنیدن مطالبات اقشار مردم را فراهم کنید‌؛ بدون خروج لشکر تراکتوری! 📸 تصویر مربوط به امروز در تجمع میدان انقلاب بخشی از پیام حضرت آیت الله نوری همدانی به مناسبت وقایع اخیر: ✔️ برمسئولان لازم است كه به خواسته های مردم گوش دهند و مشكلات آنها را حل نمایند و نسبت به حقوق آنان حساس باشند و باید توجه داشته باشند كه حضرت امیر(علیه السلام) فرمودند: ستون دین همین مردم هستند و این مردم بودند كه در راه انقلاب از جان و مال خود گذشتند و همچنان پای آرمان امام و انقلاب ایستاده اند! 💠 پایگاه خبری، تحلیلی ؛ رسانه آزاد و مستقل طلاب و فضلای حوزه های علمیه 🌐 eitaa.com/joinchat/1467023382C72b81b3b57
🔻«خوارج نو» در ایران امروز ▫️اصل «گسست میانِ من و دیگری» به مثابه نخستین اصل در اندیشه خوارج می باشد، اینکه هرکسی از من نیست در دارالکفر هست. این اصل، پایه‌ای موثر در اخلاق دینداری خوارج و خودشیفتگی و خودارضاییِ دینی و سیاسی آنها در برخوردهای اجتماعی¬ با دیگران بوده و همین نیز موجب انسداد گفتگوی خوارج با اغیار بوده است. آنگاه که این مقاله را می‌نوشتم فکر می‌کردم مصادیق مهم از این جریان را می‌توان در برخی از خطبا و گاه در ایران مشاهده کرد، لیکن تجربه‌های مختلف اجتماعی و سیاسی در ایران نشان داد که روحیۀ خوارجی صرفا یک روحیۀ دینی و مذهبی نبوده، بلکه قالب‌های و گاه ریشه‌های عمیقی دارد، قالب‌هایی که دارالکفرش را از خودی‌ها شروع می‌کند، «دیگری»هایش را از خودی‌ها و «خودی»هایش را از بیگانگان برمی‌گزیند، و به رغم ادعای گفتگوی تمدن‌ها، نمی‌تواند همین گفتگو را در وطن بوجود آورد و بلکه در دام تئوری های جدید خشونت می‌افتد. 🔹اصل دیگر در عقاید اجتماعی خوارج، اصل «عدم تبعیض ایمان» است، اینکه ایمان یک امر به هم پیوسته است و قابل تجزیه (بعض بعض کردن) نیست. از این رو کسی یا ایمان دارد و یا ندارد و کافر است. کسانی که گناهکاراند، نمی¬توانند ایمان داشته باشند و کسی هم که ایمان ندارد کافر و مهدور الدم است. دوباره زمانی که این مقاله را می‌نوشتم تصورم این بود که مصادیق این اصل را باید در میان برخی از جستجو کرد، لیکن بعدها دیدم این سخت‌گیری و گاه ساده‌لوحی را می‌توان در میان برخی جریان‌های روشنفکری در ایران نیز پی گرفت. بر اساس چنین اصلی همه باید نابِ ناب باشند و جامعه نیز باید مبرای از خطا باشد (برای همین، این طیف یا سفید سفید می بینند و یا سیاه سیاه). دشوارتر اینکه، نه تنها افراد جامعه باید مصون از خطا باشند، بلکه دولت اسلامی نیز باید خالی از ضعف و اشتباه باشد. از این نظر، اگر دولت جایی مرتکب خطا شود گناه کبیره کرده و «کافر» و «مرتد» می¬شود و در این صورت نه تنها باید از آن سرپیچی کرد بلکه باید با ایشان «جهاد» نمود. (اصل «استعراض» یا «اعدام مرتدان»). 🔸قاعدۀ دیگر در رفتار اجتماعی خوارج تقدم «شور» بر «عقلانیت» است. شور و هیجانات نفسانی (passion) همواره یکی از محوری¬ترین پرسش¬ها در اندیشه سیاسی بوده و هست. اندیشمندان بسیاری مانند اسمیت و پاسکال و دیگران در مورد امکان مهار (harnessing) و یا سرکوب (repressing) هیجانات نفسانی و غریزی سخن گفته¬اند و کسانی نیز با عنوان کردن "کنترل آتش با آتش"، شورهای نفسانیِ خطرناک را قابل کنترل با شورهای و هیجانات دیگر تلقی کرده اند. در این باره برخی نیز تأکید کرده‌اند که تا زمانی که شورهای نفسانی از رهگذر عقل و اندیشه تعدیل نشود (تبدیل به interest نشود) نظم اجتماعی بوجود نمی‌آید. آنگاه که این مقاله را می‌نوشتم دوباره مصادیق آن را در میان برخی از جریانات مذهبی و گروه‌های به اصطلاح انقلابی می‌دیدم، لیکن الان که تحولات پیرامونی‌ام را می‌بینم تقدم هیجانات و شورهای کور نفسانی بر عقل و اندیشه، و تقدمِ تعصب‌های کور بر قانون و اخلاق را در جریان‌های مدعی درایران بوضوح می‌بینم. ➖به نظرم آنچه در دو سویۀ به اصطلاح نخبگانی ایران می‌توان مشاهده کرد، دو گونه از خوارج‌بودگی است که مسیرهای گفتگو را از هر دو سویۀ عرفی و مذهبی در ایران به انسداد می‌برد و تراکمی از نفرت و خشونت را در جامعه بوجود می‌آورد. جنس این خوارج‌بودگی در ایران، جنس اخلاقی است و نه اندیشه‌ای، و باید آن را در نظام پر از عیب آموزش و پرورش‌مان چاره کنیم. لیکن عجالتا امروزه لازم است دلسوزان نظام از هر دو طرف برای شنیدن از یکدیگر (حسن الاستماع به مثابه اساس در صورتبندی گفتگوهای سازنده) اندیشه کنند و زمینه‌های لازم را برای ایجاد ارتباطی موثر با یکدیگر و گفتگو با نسل منتقد و گاه معترض (که بسیاری از آنها در خانه هستند و نه در خیابان) فراهم آورند. یکی از نقطه‌های مهم که باید در مورد آن فکر کرد و به توافقی در سطح ملی رسید، «فرایند مسالمت‌آمیز نقد و مکانیسم‌های قانونی آن» است تا بتوان انتقادات دلسوزان انقلاب و نخبگان جامعه برای اصلاح رویه‌ها و اقدامات به موقع را شنید. ✍️ حجت الاسلام دکتر حبیب اله بابایی ✔️ پایگاه خبری، تحلیلی ؛ رسانه آزاد و مستقل طلاب و فضلای حوزه های علمیه 🌐 eitaa.com/joinchat/1467023382C72b81b3b57