فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
دو کلیپ الگو سازی زیر مربوط به سال گذشته 👇🕊👇
join🔜 @KheshteAvval
الگو سازی به صورت عملی در کلاس امروز شنبه 97/7/7
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
دو کلیپ الگو سازی زیر مربوط به سال گذشته ی کلاس👇🕊👇
join🔜 @KheshteAvval
الگو سازی به صورت عملی در کلاس امروز شنبه 97/7/7
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
الگو سازی به صورت عملی در کلاس
join🔜 @KheshteAvval
والدین عزیز
در منزل تکرار و تمرین کنید👌
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
الگو سازی به صورت عملی در کلاس
join🔜 @KheshteAvval
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
نکاتی در مورد زیر نویس ها
join🔜 @KheshteAvval
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
درس سایه از کتاب علوم تجربی
فعالیتی در کلاس
join🔜 @KheshteAvval
4_5796577073447306909.pdf
8.37M
#فایل #پی_دی_اف #کتاب
آموزش قرآن پایه اول
۹۸_۹۹
join🔜 @KheshteAvval
4_5796577073447306910.pdf
9.81M
#فایل #پی_دی_اف #کتاب
علوم پایه اول
۹۸_۹۹
join🔜 @KheshteAvval
#ویژگی_های_روانی_و_رفتاری_دانش_آموزان
🎯خود کم بینی
خود کمبینی در تضاد با اعتماد به نفس و یکی از موانع بزرگ رشد شخصیت یه شمار میرود.فردی که فکر میکند کمتر از دیگران است و چیزی برای عرضه ندارد، در واقع دارای عقده خود کمبینی است. او در مسابقهای شرکت نمیکند، از بازیهای دسته جمعی گریزان است و از این رو در مقام مقایسه با دیگران احساس وحشت میکند. وظیفه یک معلم در برابر دانش آموز خود کمبین دشوار است.
او باید بتواند تشخیص دهد ناتواناییهای جسمی، نامناسب بودن لباس و حتی اسم در احساس خود کمبینی دخیل هستند. برای چنین مشکلی نباید به این کودکان به عنوان افرادی بیمار توجه نشان بدهیم، بلکه باید آن ها را همانند سایر افراد بشماریم، تنها با این تفاوت که آن ها یک مشکل قابل حل دارند. یک معلم توانا با دادن مسئولیتهای قابل اجرا و در اندازه توان این افراد و با یاری کردن آن ها در به سامان رسانیدن آن کار، لذت اعتماد به نفس و پیروزی را به فرد میچشاند.
join🔜 @KheshteAvval
#برای_همکاران_بفرستید
🎀🎀
#خشت_اول
http://eitaa.com/joinchat/2699427849C950f3ea347
در تدریس صفحه ده اهدافی در پیش داریم
بیان دسته ی کمتر یا مساوی
ادامه ی یک الگو
بیان رابطه
join🔜 @KheshteAvval
برای تدریس بهتر است از حبوبات استفاده کنید(یک پیشنهاد بود) از دسته های زیر چهار تا استفاده کنید که دانش اموز بتواند بدون شمارش تعداد را بیان کند.با فعال کردن ذهن دانش اموز همزمان دسته های کمتر و بیشتر تا عدد پنج را اموزش میدهیم.
حال به صفحه ی اغازین برگردید و از بچه ها بخواهیث اشیا زیر پنج را سریع بدون شمارش و با حرکت چشم تشخیص دهند.
دانش اموز را از شمردن منع کنید تا از همین ابتدا سریع تشخیص دهند.
چون تصاویر کتاب ساکن هستن از اشیا در حال حرکت نیز تعداد ذهنی را از بچه ها بپرسید
مثلا چند دانش اموز کنار درخت در حیاط ایستاده چند دانش اموز کنار میز نشسته و..... از پشت پنجره کلاس هم قابل تشخیص است.