eitaa logo
خشت اول ⁦↔️⁩ کلاس⁦ اولی ها کلاس اول اول ابتدایی اول دبستان کلاس اولیها
5.3هزار دنبال‌کننده
13.4هزار عکس
3.9هزار ویدیو
1.8هزار فایل
بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ ن وَالْقَلَمِ وَمَا يَسْطُرُونَ ﴿۱﴾ 🎓کانال پایه اول ابتدایی مجموعه خشت اول 🏷زیر نظر مربیان رسمی آموزش و پرورش ✅آموزش با رویکرد های نوین و جذاب ارسال مطالب فقط با لینک جایز ارتباط با مدیر مجموعه👇 @Sh2Barazandeh
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
دو کلیپ الگو سازی زیر مربوط به سال گذشته 👇🕊👇 join🔜 @KheshteAvval الگو سازی به صورت عملی در کلاس امروز شنبه 97/7/7
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
دو کلیپ الگو سازی زیر مربوط به سال گذشته ی کلاس👇🕊👇 join🔜 @KheshteAvval الگو سازی به صورت عملی در کلاس امروز شنبه 97/7/7
4_5796577073447306909.pdf
8.37M
#فایل #پی_دی_اف #کتاب آموزش قرآن پایه اول ۹۸_۹۹ join🔜 @KheshteAvval
خانم محرمی روستای خنداب شهرستان خدابنده استان زنجان join🔜 @KheshteAvval
#الگو_یابی تناظر یک به یک الگو ها join🔜 @KheshteAvval #تم۱
🎯خود کم ‌بینی خود کم‌بینی در تضاد با اعتماد به نفس و یکی از موانع بزرگ رشد شخصیت یه شمار می‌رود.فردی که فکر می‌کند کمتر از دیگران است و چیزی برای عرضه ندارد، در واقع دارای عقده خود کم‌بینی است. او در مسابقه‌ای شرکت نمی‌کند‌، از بازی‌های دسته جمعی گریزان است و از این رو در مقام مقایسه با دیگران احساس وحشت می‌کند. وظیفه یک معلم در برابر دانش آموز خود کم‌بین دشوار است. او باید بتواند تشخیص دهد ناتوانایی‌های جسمی، نامناسب بودن لباس و حتی اسم در احساس خود کم‌بینی دخیل هستند. برای چنین مشکلی نباید به این کودکان به عنوان افرادی بیمار توجه نشان بدهیم، بلکه باید آن ها را همانند سایر افراد بشماریم، تنها با این تفاوت که آن ها یک مشکل قابل حل دارند. یک معلم توانا با دادن مسئولیت‌های قابل اجرا و در اندازه توان این افراد و با یاری کردن آن ها در به سامان رسانیدن آن کار، لذت اعتماد به نفس و پیروزی را به فرد می‌چشاند. join🔜 @KheshteAvval 🎀🎀 http://eitaa.com/joinchat/2699427849C950f3ea347
نمونه ای از دفتر مشق دانش اموزان جهت ایجاد انگیزه بهتر join🔜 @KheshteAvval
در تدریس صفحه ده اهدافی در پیش داریم بیان دسته ی کمتر یا مساوی ادامه ی یک الگو بیان رابطه join🔜 @KheshteAvval برای تدریس بهتر است از حبوبات استفاده کنید(یک پیشنهاد بود) از دسته های زیر چهار تا استفاده کنید که دانش اموز بتواند بدون شمارش تعداد را بیان کند.با فعال کردن ذهن دانش اموز همزمان دسته های کمتر و بیشتر تا عدد پنج را اموزش میدهیم. حال به صفحه ی اغازین برگردید و از بچه ها بخواهیث اشیا زیر پنج را سریع بدون شمارش و با حرکت چشم تشخیص دهند. دانش اموز را از شمردن منع کنید تا از همین ابتدا سریع تشخیص دهند. چون تصاویر کتاب ساکن هستن از اشیا در حال حرکت نیز تعداد ذهنی را از بچه ها بپرسید مثلا چند دانش اموز کنار درخت در حیاط ایستاده چند دانش اموز کنار میز نشسته و..... از پشت پنجره کلاس هم قابل تشخیص است.