eitaa logo
خشت اول ⁦↔️⁩ کلاس⁦ اولی ها کلاس اول اول ابتدایی اول دبستان کلاس اولیها
5.3هزار دنبال‌کننده
13.4هزار عکس
3.9هزار ویدیو
1.8هزار فایل
بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ ن وَالْقَلَمِ وَمَا يَسْطُرُونَ ﴿۱﴾ 🎓کانال پایه اول ابتدایی مجموعه خشت اول 🏷زیر نظر مربیان رسمی آموزش و پرورش ✅آموزش با رویکرد های نوین و جذاب ارسال مطالب فقط با لینک جایز ارتباط با مدیر مجموعه👇 @Sh2Barazandeh
مشاهده در ایتا
دانلود
4_5895546150877921483.pdf
352.4K
تم ۱۹ ا╅━━━┅═❂═┅┅──┄┄ join🔜 @KheshteAvval 🇮🇷🕊⚜ ‌‌╆━━━┅═❂═┅┅──┄┄
4_5895546150877921483.pdf
352.4K
۱۹ ا╅━━━┅═❂═┅┅──┄┄ join🔜 @KheshteAvval 🇮🇷🕊⚜ ‌‌╆━━━┅═❂═┅┅──┄┄ معلمان و والدین عزیز به ما بپیوندید
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🍃🍃🍃 ⭕️ چرا حواسمون نیست امام زمان داریم؟ ✔️ کلیپ تاثیر گذار در مورد حضرت ولیعصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف) سخنران: استاد رائفی پور @KhanevadehMontazeran
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
به عشق رهبرم میدهم ا╅━━━┅═❂═┅┅──┄┄ join🔜 @KheshteAvval 🇮🇷🕊⚜ ‌‌╆━━━┅═❂═┅┅──┄┄
4_5789884771370795121.pdf
370.8K
♦️ 🦋وبلاگ دبستان آبی ا╅━━━┅═❂═┅┅──┄┄ join🔜 @KheshteAvval 🇮🇷🕊⚜ ‌‌╆━━━┅═❂═┅┅──┄┄
4_753173522385207571.pdf
154K
♦️ ا╅━━━┅═❂═┅┅──┄┄ join🔜 @KheshteAvval 🇮🇷🕊⚜ ‌‌╆━━━┅═❂═┅┅──┄┄
4_5771585071068742681.pdf
1.11M
سوالات فارسی پایه ی اول ( بهمن ماه) خوزستان ؛ ناحیه سه اهواز👇👇👇 ا╅━━━┅═❂═┅┅──┄┄ join🔜 @KheshteAvval 🇮🇷🕊⚜ ‌‌╆━━━┅═❂═┅┅──┄┄
4_5771585071068742680.pdf
994K
سوالات ریاضی پایه ی اول ( بهمن ماه) خوزستان ؛ ناحیه سه اهواز👇👇👇 ا╅━━━┅═❂═┅┅──┄┄ join🔜 @KheshteAvval 🇮🇷🕊⚜ ‌‌╆━━━┅═❂═┅┅──┄┄
4_753173522385207684.pdf
366.5K
♦️ ا╅━━━┅═❂═┅┅──┄┄ join🔜 @KheshteAvval 🇮🇷🕊⚜ ‌‌╆━━━┅═❂═┅┅──┄┄
4_753173522385207689.pdf
280.2K
♦️ ا╅━━━┅═❂═┅┅──┄┄ join🔜 @KheshteAvval 🇮🇷🕊⚜ ‌‌╆━━━┅═❂═┅┅──┄┄
4_611183398228066360.pdf
405.9K
♦️ ا╅━━━┅═❂═┅┅──┄┄ join🔜 @KheshteAvval 🇮🇷🕊⚜ ‌‌╆━━━┅═❂═┅┅──┄┄
4_6028069020358411103.pdf
285.1K
♦️ ا╅━━━┅═❂═┅┅──┄┄ join🔜 @KheshteAvval 🇮🇷🕊⚜ ‌‌╆━━━┅═❂═┅┅──┄┄
4_202097087658067044.pdf
694.2K
♦️ ا╅━━━┅═❂═┅┅──┄┄ join🔜 @KheshteAvval 🇮🇷🕊⚜ ‌‌╆━━━┅═❂═┅┅──┄┄
4_753173522385207830.pdf
186.9K
♦️ جلو ورنگ بزن ا╅━━━┅═❂═┅┅──┄┄ join🔜 @KheshteAvval 🇮🇷🕊⚜ ‌‌╆━━━┅═❂═┅┅──┄┄
4_753173522385207833.pdf
178.7K
♦️ جلو ورنگ بزن ا╅━━━┅═❂═┅┅──┄┄ join🔜 @KheshteAvval 🇮🇷🕊⚜ ‌‌╆━━━┅═❂═┅┅──┄┄
6ta6ta.pdf
253.1K
♦️ برو جلو و رنگ بزن ا╅━━━┅═❂═┅┅──┄┄ join🔜 @KheshteAvval 🇮🇷🕊⚜ ‌‌╆━━━┅═❂═┅┅──┄┄
4_753173522385207831.pdf
156K
♦️ جلو ورنگ بزن ا╅━━━┅═❂═┅┅──┄┄ join🔜 @KheshteAvval 🇮🇷🕊⚜ ‌‌╆━━━┅═❂═┅┅──┄┄
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
استیکر و پروفایل ویژه 👇 @Labbeyk استیکر و پروفایل های مناسبتی و سفارشی👆
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
رکورد شکن بعضی از دانش‌آموزان رکورد شکنند و می‌توانند تمامی اشتباهات ممکن را در یک متن املایی ثبت کنند.👇 ا╅━━━┅═❂═┅┅──┄┄ join🔜 @KheshteAvval 🇮🇷🕊⚜ ‌‌╆━━━┅═❂═┅┅──┄┄
خشت اول ⁦↔️⁩ کلاس⁦ اولی ها کلاس اول اول ابتدایی اول دبستان کلاس اولیها
رکورد شکن بعضی از دانش‌آموزان رکورد شکنند و می‌توانند تمامی اشتباهات ممکن را در یک متن املایی ثبت ک
🌤🦋 ☀️🦋 🔻مراجعی داشتم که بعد از املای تشخیصی و هنگام تحلیل دو سطر مانده به آخر شمار اشتباهاتش از 30 مورد گذشت و ظرفیت جدول ثبت اشتباهات املایی فرم تحلیل کامل شد. دو سطر مانده را پای تخفیف گذاشتیم.😊 ▫️در چنین مواردی تجربه بهم یادآوری می‌کند. ( هر چند که تجربه است و بس ) که چنین املاهایی را صرفاً با تحلیل بعد از املا و از طریق طبقه‌بندی‌های مرسوم و رایج نمی‌توان تحلیل کرد. 1️⃣یکی اینکه چنین مواردی لازم هستند که هنگام نوشتن متن املا و به صورت همزمان رفتار و خروجی‌های دانش‌آموز مشاهده و تحلیل بشوند شاید در چنین مواقعی بهتر و موثرتر و دقیق‌تر بتوان کار تشخیص را پی گرفت. مثلاً ممکن است این دانش‌آموز هنگام پردازش صدای شنیده شده و در مسیر تبدیل آن به نماد تصویری دچار مشکل باشد. یا اینکه چنین دانش‌آموزی نشانه و حرف یا چند حرف خاص را بلد نباشد و دست به جایگزینی بزند و همواره از چند حرف تکراری و دم دستی به عنوان جایگزین استفاده کند. 2️⃣دوم هم اینکه بحث توانایی ساخت کلمه و ترکیب حروف به صورت عملی و کسب توانایی در ةآن به عنوان یک مهارت، خیلی مهم هست. بعضی از کودکان به صورت تکی و به عنوان یک واحد مشخص حروف را می‌شناسند اما در توانایی ترکیب دو یا چند حرف با همدیگر ناتوان هستند و نمی‌توانند آنها را با هم به عنوان یک واحد و کل بشناسند در نتیجه وقتی دو یا چند حرف به هم برسند و کلمه را تشکیل بدهند آنها از درک روابط بین اجزا و ساخت یک کلمه به عنوان یک واحد بزرگتر از حرف عاجز هستند و همواره در نوشتن املا مرتکب انواع اشتباهات رایج می‌گردند. 3️⃣سوم هم اینکه گاهاً یک جایی مشکلی حاد هست که توانایی و میزان پیشرفت کودک را به طور کلی تحت شعاع قرار داده است. ممکن است کودک از نظر حافظه نتواند دست به نگهداشت کلمه، عبارت و جمله بزند و هنگام نوشتن مدام حرف بعدی یا کلمه‌ی بعدی را فراموش کند و گاهاً در این باره پرسش نماید که حرف بعدی یا کلمه‌ی بعدی چه بود؟ و البته این پرسیدن خوب هست چون داریم کودکانی همین مشکل را دارند و نمی‌پرسند و در نتیجه امکان اینکه کلمه و جمله را بدون اشتباه بنویسند خیلی کم است. 4️⃣چهارم هم اینکه عدم رشد مهارتهای حکتی و نرسیدن به سطح قابل قبولی در مهارتهای دیداری حرکتی باعث می‌شود کودکی کند نویس باشد و این کودک هر چند حروف را می‌شناسد و می تواند ترکیبهای جدیدی بساز و آنها را سر هم کندو کلمه بسازد و از نظر حافظه هم مسکلی ندارد به این دلیل که کند می‌نویسد و از روند طبیعی نوشتن جا می‌ماند در ا╅━━━┅═❂═┅┅──┄┄ join🔜 @KheshteAvval 🇮🇷🕊⚜ ‌‌╆━━━┅═❂═┅┅──┄┄ دچار انواع اشتباهات املایی می‌گردد. که البته همان تحلیل هم‌زمان در چنین مواقعی می‌تواند در امر تشخیص به خوبی عمل نماید و مشکل کودک را بیان کند. ♦️خلاصه اینکه انواع دلایل و عوامل مختلفی هست و می‌تواند باشد تا اینکه یک کودک بعد از این همه آموزش باز کلمه‌ها را اشتباه بنویسد. بنابراین ساده انگارانه است با دیدن یک متن املایی و بدون توجه به سایر عوامل تشخیصی و بدون مشاهدات بالینی بتوان تشخیص دقیقی ارائه داد. طبیعی هم هست اگر تشخیص صحیح نباشد راهکارهای درمانی و آموزشی نیز کمترین اثر ممکن را خواهند داشت. ▫️اینها را گفتم که قبلش به خودم یادآوری کرده باشم. وقتی دانش‌آموزی با یک کلکسیون از انواع اشتباهات املایی داریم یعنی کار تشخیص سخت‌تر خواهد بود و ما نیازمند دقت بیشتری هستیم تا مسیر درمان و بازآموزی را اشتباه نرویم و زمان و انرژی موجود و البته محدود را هدر ندهیم. 👇👇👇👇👇 ✨ ا╅━━━┅═❂═┅┅──┄┄ join🔜 @KheshteAvval 🇮🇷🕊⚜ ‌‌╆━━━┅═❂═┅┅──┄┄
💥کارت کلمات را راندمی بچینید؛ بعد در خواندن کلمه با هم مسابقه بدهید. شما یک کلمه را با صدای بلند بخوانید تا دانش‌آموز ظرف چند ثانیه آن را بیابد و کارت را به عنوان جایزه برای خودش بردارد. بعد دانش‌آموز کلمه‌ای را بگوید و شما آن را پیدا کنید. می‌شود بین دو دانش‌آموز هم این مسابقه را برگزار کرد. ا╅━━━┅═❂═┅┅──┄┄ join🔜 @KheshteAvval 🇮🇷🕊⚜ ‌‌╆━━━┅═❂═┅┅──┄┄
یا صاحب الزمان ادرکنی: ⭕️ فراخوان پویش نذر صلوات 💠«اَللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ.. وَ أَعْطِ مُحَمَّداً وَ آلَهُ الْوَسِيلَةَ وَ الْفَضِيلَةَ. 🔻خداوند همۀ کارها و فرصت‌ها را در جهتِ اعتلای جبهۀ نبی اکرم(ص) و امیرالمؤمنین(ع) قرار دهد و در آن، سهمی برای شیطان و اولیای طاغوت قرار ندهد. 🔻مؤمنین از برای رسیدن به و تراز انقلاب اسلامی و ( وحدت نیروهای انقلابی )غافل نشوند.» 👤سید محمّدمهدی میرباقری، بهمن ۹۸ ا╅━━━┅═❂═┅┅──┄┄ join🔜 @KheshteAvval 🇮🇷🕊⚜ ‌‌╆━━━┅═❂═┅┅──┄┄
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا