eitaa logo
خشت اول ⁦↔️⁩ کلاس⁦ اولی ها کلاس اول اول ابتدایی اول دبستان کلاس اولیها
5.3هزار دنبال‌کننده
13.4هزار عکس
3.9هزار ویدیو
1.8هزار فایل
بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ ن وَالْقَلَمِ وَمَا يَسْطُرُونَ ﴿۱﴾ 🎓کانال پایه اول ابتدایی مجموعه خشت اول 🏷زیر نظر مربیان رسمی آموزش و پرورش ✅آموزش با رویکرد های نوین و جذاب ارسال مطالب فقط با لینک جایز ارتباط با مدیر مجموعه👇 @Sh2Barazandeh
مشاهده در ایتا
دانلود
کلمات مروری نشانه ی ط ا╅━━━┅═❂═┅┅──┄┄ join🔜 @KheshteAvval 🇮🇷🕊⚜ ‌‌╆━━━┅═❂═┅┅──┄┄
37.24M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
#تدریس_علوم #بخش_دوازدهم #از_خانه_تا_مدرسه #قسمت_اول تهیه و تنظیم: رعنا فرهادصفت #ادمین_خشت_اول ا╅━━━┅═❂═┅┅──┄┄ join🔜 @KheshteAvval 🇮🇷🕊⚜ ‌‌╆━━━┅═❂═┅┅──┄┄ #خشتِ_اول
32.36M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
#تدریس_علوم #بخش_دوازدهم #از_خانه_تا_مدرسه #قسمت_دوم تهیه و تنظیم: رعنا فرهادصفت #ادمین_خشت_اول ا╅━━━┅═❂═┅┅──┄┄ join🔜 @KheshteAvval 🇮🇷🕊⚜ ‌‌╆━━━┅═❂═┅┅──┄┄ #خشتِ_اول
28.81M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
#تدریس_علوم #بخش_دوازدهم #از_خانه_تا_مدرسه #قسمت_سوم تهیه و تنظیم: رعنا فرهادصفت #ادمین_خشت_اول ا╅━━━┅═❂═┅┅──┄┄ join🔜 @KheshteAvval 🇮🇷🕊⚜ ‌‌╆━━━┅═❂═┅┅──┄┄ #خشتِ_اول
34.39M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
#تدریس_علوم #بخش_دوازدهم #از_خانه_تا_مدرسه #قسمت_چهارم تهیه و تنظیم: رعنا فرهادصفت #ادمین_خشت_اول ا╅━━━┅═❂═┅┅──┄┄ join🔜 @KheshteAvval 🇮🇷🕊⚜ ‌‌╆━━━┅═❂═┅┅──┄┄ #خشتِ_اول
30.39M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
#تدریس_علوم #بخش_دوازدهم #از_خانه_تا_مدرسه #قسمت_پنجم #ادمین_خشت_اول ا╅━━━┅═❂═┅┅──┄┄ join🔜 @KheshteAvval 🇮🇷🕊⚜ ‌‌╆━━━┅═❂═┅┅──┄┄ #خشتِ_اول
30.39M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
#تدریس_علوم #بخش_دوازدهم #از_خانه_تا_مدرسه #قسمت_ششم #ادمین_خشت_اول ا╅━━━┅═❂═┅┅──┄┄ join🔜 @KheshteAvval 🇮🇷🕊⚜ ‌‌╆━━━┅═❂═┅┅──┄┄ #خشتِ_اول
34.72M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
#تدریس_علوم #بخش_دوازدهم #از_خانه_تا_مدرسه #قسمت_هفتم(آخر) #ادمین_خشت_اول ا╅━━━┅═❂═┅┅──┄┄ join🔜 @KheshteAvval 🇮🇷🕊⚜ ‌‌╆━━━┅═❂═┅┅──┄┄ #خشتِ_اول
املای بی نقطه درس علی و معصومه تقویت حافظه ی دیداری و روان خوانی ا╅━━━┅═❂═┅┅──┄┄ join🔜 @KheshteAvval 🇮🇷🕊⚜ ‌‌╆━━━┅═❂═┅┅──┄┄
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
جایگاه و نقش معلم در جامعه ۳ صلوات هدیه‌ی سلامتی و عاقبت بخیری معلمان مهدوی ا╅━━━┅═❂═┅┅──┄┄ join🔜 @KheshteAvval 🇮🇷🕊⚜ ‌‌╆━━━┅═❂═┅┅──┄┄ #خشتِ_اول اللهم عجل لولیک الفرج بحق زینب کبری سلام الله علیها اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم 🕊همکاران فرهیخته و دلسوز خدا قوت تون 🍃
هدایت شده از  خبرخشت‌اول
پسرم محمد جواد نایب الزیاره خشت اولی های عزیز زیارتتون قبول باشه الهی پسرم ضامن آهو ع ضامن ظهور امام مون عج و حاجات دنیا و آخرت همه ی شما عزیزان باشه الهی بحق صلوات بر محمد و آل محمد اللهم عجل لولیک الفرج بحق زینب کبری سلام الله علیها اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم ا╅━━━┅═❂═┅┅──┄┄ join🔜 @KheshteAvval 🇮🇷🕊⚜ ‌‌╆━━━┅═❂═┅┅──┄┄ join🔜 @KheshteAvval1
ط.pptx
528.3K
تدریس نشانه ط خاطرات انقلاب ا╅━━━┅═❂═┅┅──┄┄ join🔜 @KheshteAvval 🇮🇷🕊⚜ ‌‌╆━━━┅═❂═┅┅──┄┄
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
تدریس درس آزاد کتاب بنویسیم همکار گرامی خانم نوروزی ا╅━━━┅═❂═┅┅──┄┄ join🔜 @KheshteAvval 🇮🇷🕊⚜ ‌‌╆━━━┅═❂═┅┅──┄┄
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
تدریس درس آزاد بخوانیم همکار گرامی خانم نوروزی ا╅━━━┅═❂═┅┅──┄┄ join🔜 @KheshteAvval 🇮🇷🕊⚜ ‌‌╆━━━┅═❂═┅┅──┄┄
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
اینم جملات طلایی واسه درس ط ا╅━━━┅═❂═┅┅──┄┄ join🔜 @KheshteAvval 🇮🇷🕊⚜ ‌‌╆━━━┅═❂═┅┅──┄┄
خشت اول ⁦↔️⁩ کلاس⁦ اولی ها کلاس اول اول ابتدایی اول دبستان کلاس اولیها
سوال پر تکرار شما عزیزان👆🦋 جواب خانم فرهاد صفت گرامی👇🦋 ا╅━━━┅═❂═┅┅──┄┄ join🔜 @KheshteAvval 🇮🇷🕊⚜ ‌‌╆
♦️یکی از اشکالات نویسی بچه ها به آنها بر می گردد. 💥 یکی از مشکلات کودکان در دوره دبستان که در دیکته نویسی خودش را نشان می دهد، ضعف حساسیت شنیداری کودکان است. کودکی که حساسیت شنیداری دارد معمولا” در دیکته نویسی این نوع اشتباهات را تکرار می کند : دنبال…………….دمبال بشقاب…………بشگاب صبح……………….صب مسواک………..مسباک پنبه…………………پمبه ژاله…………………جاله تلویزیون…….تلفزیون آمدند……………..آمدن رفتتند……………رفتن با کمی دقت متوجه می شویم که کودک صداهای یا را نمی تواند به درستی تشخیص دهد و نیز در نوشتن دیکته دچار اشکال می شود ⁉️ چگونه حساسیت شنیداری را در فرزندانمان کنیم؟ 🔶ازکودکان بخواهید چشمانشان را ببندند و به صداهایی که در محیط می شنوند گوش دهند. 🔺به طور مثال: صدای ماشین،حیوانات و یا صداهایی که از اتاق های دیگر به گوششان می رسد. 🔺صداهایی مثل: صدای قطار، حیوانات و صدای زنگ را می توان ضبط کرد و از کودکان خواست که به آن ها گوش دهند و آن ها را شناسایی کنند. 👈ازکودکان بخواهید چشمانشان را ببندند و به صداهایی که توسط شما ایجاد می شوند، گوش دهند. 🔺این صداها می توانند شامل : صدای انداختن مداد، پاره کردن تکه کاغذها، استفاده از منگنه، تراشیدن مداد، صدای سکه و ضربه زدن به لامپ، باشند. 👈از کودکان بخواهید به صدای خوردن، بریدن و جویدن خوراکی هایی مثل کرفس، سیب یا هویج گوش کنند. 🔺چیزهای کوچک و سخت مانند : سنگ، لوبیا، گچ، چوب یا برنج را داخل ظرف های بسته ای قرار دهید و 👈 از کودکان بخواهید که محتوای آن ها را از طریق تکان دادن و گوش دادن تشخیص دهند. ا╅━━━┅═❂═┅┅──┄┄ join🔜 @KheshteAvval 🇮🇷🕊⚜ ‌‌╆━━━┅═❂═┅┅──┄┄
حافظه ی دیداری   بسیاری از دانش آموزان در نوشتن برخی واژه ها که در آن حرفی  به کار رفته که اشکال مختلفی دارد دچار مشکل می شوند . ( مثلاً منظور را  منزور می نویسند ) علت عمده ی این نوع غلط های املایی ضعف حافظه ی دیداری است ، یعنی کودک به خوبی قادر نیست تصویر حرف مورد نظر را در کلمه به خاطر بیاورد . رونویسی کردن این واژه ها می تواند به دانش آموز کمک کند ، اما این کمک لزوما به سایر موارد انتقال نمی یابد . پس بهتر است حافظه ی دیداری کودک را تقویت کنیم . تا نه تنها دیکته ی درست واژه ای را که غلط نوشته است را فراگیرد ، بلکه با خواندن و دیدن هر کلمه جدید ، توانایی به خاطر سپاری آن را داشته باشد . برای تقویت حافظه دیداری باید «خوب دیدن» را تمرین کرد. راه های تقویت حافظه ی دیداری   1-     نشان دادن تصاویر و خواستن شرح هریک.  2-     نشان دادن تصاویر مرکب و پیچیده و طرح سؤالات جزیی از آنها.   3-     نشان دادن وسایل و پنهان کردن یکی از آنها. 4-     تغییر محل دانش آموزان  و تشخیص جای آنها.  5-     تهیه کارت واژگان کلمات دشوار هم خانواده و مترادف.  6-     تشخیص یک نشانه از نشانه های دیگر یا یک کلمه از کلمه های دیگر.  7-     استفاده از پازل. 8-     یافتن تصاویر در هم ریخته .  9-     رنگ زدن تصاویر درهم. 10- یافتن حروف درهم.  11- یافتن واژه در متن کتاب یا روزنامه. 12- روی کارت 3 کلمه می نویسیم بعد از نشان دادن به دانش آموز، آن را مخفی می کنیم و دانش آموز بایدکلمات کارت را به ترتیب بیان کند.   تقویت تمیز دیداری    بسیار اتفاق افتاده است که دانش آموزان کلماتی مثل « زود » را« دوز » می نویسند که این مشکل مربوط به تمیز دیداری آن ها است . برای رفع این مشکل باید تمرین هایی برای دانش آموزان تدارک دید که در حیطه ی ادراک های متعدد دیداری قرار گیرد .   الف ) توانایی در تمیز دیداری     توانایی تشخیص تفاوت بین چند چیز . مثل « ش » از « س »    راه های تقویت توانایی در تمیز دیداری  1- آزمون شماره 4 فراستیگ ( تصاویری را رسم کرده و از دانش آموز می خواهیم دور یکی از اشکال که از او می خواهیم دایره بکشد .) 2- آزمون زیر را انجام می دهیم .   نمونه حروف سمت راست را در بین حروف دیگر بیابید . چ چ – ح – د – ا – ک – ت – چ – ب د ا – ر – ذ – د – گ – ع – ز – د  3- آزمون فوق را برای واژه ها نیز می توان انجام داد .  رویا فرهادصفت ا╅━━━┅═❂═┅┅──┄┄ join🔜 @KheshteAvval 🇮🇷🕊⚜ ‌‌╆━━━┅═❂═┅┅──┄┄
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
44.08M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
✔️ درس "فارسی و نگارش 👈 سه شنبه ۲ اردیبهشت 1399 📌تدریس های مجازی شبکه آموزش ا╅━━━┅═❂═┅┅──┄┄ join🔜 @KheshteAvval 🇮🇷🕊⚜ ‌‌╆━━━┅═❂═┅┅──┄┄
47.65M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
✔️ درس "فارسی و نگارش 👈 سه شنبه ۲ اردیبهشت" 1399 📌تدریس های مجازی شبکه آموزش ا╅━━━┅═❂═┅┅──┄┄ join🔜 @KheshteAvval 🇮🇷🕊⚜ ‌‌╆━━━┅═❂═┅┅──┄┄
الله اکبر لا حول و لا قوه الا بالله العلی العظیم اندر احوالات نفت و آمریکا👇😊🌤☀️