فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⁉️ پوشیدن لباس یزید در لشکر امام حسین علیهالسلام !؟
🔺
لاَ تَلْبَسُوا لِبَاسَ أَعْدَائِي وَ🔺
لاَ تَطْعَمُوا طَعَامَ أَعْدَائِي وَ 🔺 لاَ تَسْلُكُوا مَسَالِكَ أَعْدَائِي♨️ برشی از سخنرانی #حجةالاسلام_راجی در هئیت و حسینیه روح الله(ره) رفسنجان _ دهه اول ماه صفر ۱۴۴۵ ه.ق ________________
۸ آذر ۱۴۰۲
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
غزه چطور دنیا را تکان داد؟
ببینید ….
#جبهه_واحد
#اخبار_جبهه_ مقاومت
۸ آذر ۱۴۰۲
🔻تحلیلی بر موضع اخیر رهبر انقلاب:
برادران و نابرادران
🖊 مهدی جمشیدی
۱. اختلافهای اجتماعی در جامعۀ اسلامی بر دو نوع هستند: «اختلافهای عقیدهای» و «اختلافهای سلیقهای». رهبر انقلاب بر این باور است که اختلافهای مبتنی بر «عقیده»، همچنان حجّت و اعتبار دارند و نباید تصوّر کرد که زمانۀ داوری بر اساس عقاید به سر آمده و دیگر نباید ارزشها را معیار و محک انگاشت. برخی گفتهاند که باید دامنۀ مرزبندیها را به فراتر از ارزشها گستراند و از جمله باید ملّیّت (به معنای تجدّدی و مستقل از دین) را مبنا انگاشت، اما بیان اخیر رهبر انقلاب نشان میدهد که باید خودی و غیرخودی و دوست و دشمن و بومی و بیگانه را از دریچۀ «ارزشهای دینی» تعریف کرد و به سوی معیارهای سکولار نچرخید. این ارزشها که وصل و فصل اجتماعی، برآمده از آنهاست عبارتند از «اسلام» و «انقلاب» و «ولایت فقیه». آنان که این ارزشهای بنیادی را باور دارند و هویت خود را ذیل آنها تعریف میکنند، برادر ما هستند. پس ملاک برادری و نابرادری، «ارزشها» هستند و نظر رهبر انقلاب این نیست که باید ایدئولوژی و لایهبندیهای ایدئولوژیک را کنار نهاد و شهروندی و ایرانیّت، ملاک است. آری، خدمات اجتماعی و عمومی، از آنِ همه هستند و شکافهای ارزشی در آنها دخالتی ندارند، اما پیوندها و اتصالها و اتحادها و ولایتهای اجتماعی، باید «ماهیّت ارزشی» داشته باشند. جامعۀ اسلامی، خنثی و بیجهت و بیهویّت نیست، بلکه حتی در درون خود، حامل ولاءهای ایمانیِ مثبت و منفی است و همبستگیهایش بر ارزشها تکیه دارد. این وضع، خواهناخواه، نوعی لایهبندی اجتماعی ایجاد میکند که البته حالت حداکثری و گسترده ندارد.
۲. اما دربارۀ «اختلافهای سلیقهای» باید گفت که حضورشان در زندگی اجتماعی، طبیعی است و این قبیل تنوّعها و تکثّرها، قابل زدودن نیستند. در این قلمرو باید تحمل و سعۀ صدر داشت و برتابید و همدلی کرد و حس غیریّت و دیگری نداشت. سلایق، در گسترۀ درون ارزشها تعریف میشوند و برخاسته از خصوصیّت «پیوستاری» و «طیفیِ» زندگی اجتماعی هستند. معتقدان به اسلام و انقلاب و ولایت فقیه، همگی در یک «سطح» نیستند، بلکه برخی اعتقاد راسخ دارند و عاملیّت عالی، و برخی فروتر هستند و دچار ضعف و کاستی. جامعۀ اسلامی به این اعتبار، جامعۀ یکدست نیست که در آن، همه همانند یکدیگر باشند و اثری از «درجات» و «مراتب» در آن به چشم نخورد. «مسائل بیخود» که در سخن رهبر انقلاب، نسبت به جبههبندی و غیریّتسازی پیرامونشان اعتراض شد، از همین اختلافهای سلیقهای حکایت میکنند. باید در مقابل این اختلافها، با دیدۀ اغماض نگریست و برآشفته نشد و طرد و حذف نکرد. از این جمله، میتوان به این واقعیت اشاره کرد که هر چند برترین و بهترین پوشش در منطق فرهنگیِ انقلاب، چادر است، اما این ارزشگذاری به آن معنی نیست که پوششهای دیگری که میتوانند بخش عمدۀ کارکرد چادر را برآورده سازند، ضدّارزش هستند و کسانی که در این جریان و جبهه قرار میگیرند، دیگریهای فرهنگیِ ما هستند.
۳. نکتۀ مهم دیگر این است که «معنا» و «مقوّمات» و «مرزها»ی اسلام و انقلاب و ولایت فقیه، دلخواهانه نیستند و اینگونه نیست که کسی بتواند ادعا کند به اسلام اعتقاد دارد اما خواهان حاکمیّت ارزشهای اسلامی بر جامعه نیست، یا انقلابی است اما نمیخواهد میان جهان فرهنگیِ انقلاب و جهان فرهنگیِ غرب، فاصله و حائل قرار بدهد، یا به ولایت فقیه باور دارد اما آن را زمینی و دورهای و وکالتی میانگارد. اعتقاد به این بنیانها به معنی اعتقاد به معنایی است که امام خمینی از آنها ارائه کرده است، نه هر «تفسیر رقیق» و «برداشت فروکاهیدهشده»ای که مرزبندی را موهوم و سیّال میسازد. کسی که میگوید به اسلام اعتقاد دارد اما نسبت به کشف حجاب، دلنگران نیست و معتقد است باید الزام را کنار نهاد و حجاب را به انتخابهای شخصی وانهاد، جامعۀ اسلامی را به سوی ولنگاری سوق میدهد و از این جهت، اعتقاد راستین و مؤمنانه به اسلام ندارد. همچنین کسانی که میگویند باید آرمانهای انقلابی را کنار گذاشت و در نئولیبرالیسم جهانی، هضم شد و جهان را همچون یک خانواده انگاشت و از جمله باید فضای مجازیِ غربی را پذیرفت، به آموزۀ بنیادین استقلال فرهنگی و هویّتی که جوهرۀ انقلاب را تشکیل میدهد، باور ندارند. به هر اندازه که اعتقاد واقعیِ دیگران به این ارزشهای بنیادین، بیشتر باشد، حس برادرانۀ ما به آنها نیز بیشتر خواهد شد و هرچه این اعتقاد، کمتر باشد، این حس نیز کمتر خواهد شد.
#
۸ آذر ۱۴۰۲
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♨️ دیدن این ویدیو، برای والدینی که گوشی در اختیار بچه قرار میدن واجبه!
♻️ استاد شجــــــاعی
#نـــــوری_موسوی
#کلیپ_کوتاه
#هشـــــــدار
۸ آذر ۱۴۰۲
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥رحیمپور ازغدی: صدا و سیما نتوانست 50 هنرمند متعهد تربیت کند/ تلویزیون عدهای را سلبریتی کرد که قبلا دولیبریتی و یکلیبریتی بودند و در قضایای اخیر علیه حجاب و انقلاب موضع گرفتند
♦️عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی در نشست «روایت عصر»؛ فیلم در خدمت روایت های مردمی:
🔸صدا و سیما دانشکده دارد و به 40 هزار کارمند خود چند هزار میلیارد حقوق می دهد؛ 40 سال گذشت ولی نتوانستید 50 هنرمند قوی با اعتقادات درست و جذاب تربیت کنید؟ دنبال افرادی می روید که همه می دانند زباله و قمارباز و معتاد و الکی هستند و با 10 نفر رابطه دارند و 6 بار طلاق داده اند و در بیرون علنا علیه اصل دین و همه چیز اهانت می کنند. پول های کلانی در برخی شبکه ها مثل نسیم و سه خرج کردند.
🔸تقریبا همه این افراد که در نسیم و شبکه سه بودند در قضایای اخیر علیه حجاب و انقلاب موضع گرفتند؛ خیال کردند جمهوری اسلامی در حال سقوط است.
🔸تلویزیون در مدیریت های قبلی یک عده را سلبریتی کرد کسانی آنها را نمی شناخت اینها قبلا دولیبریتی و یک لیبریتی بودند.؛ بعضی ها مشهور و میلیاردر شدند و همه را علیه انقلاب و اسلام مصرف کردند.
#لبیک یا امام خامنه ای لبیک یا حسین ع است 1️⃣
https://eitaa.com/khmanie
۸ آذر ۱۴۰۲
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔻 یمنی اراده کرده یک رژه ی اساسی روی اعصاب صهیونیست ها برود
تصویری از ماکت کشتی صهیون که در خیابان های صنعا دیده شده است.
اقدام اخیر یمنی ها 18 روز مسیر کشتی رانی یهودی های ساکن فلسطین را طولانی تر کرده است...
پرچم بالاست 🇮🇷✌️
۸ آذر ۱۴۰۲
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
شوکه شدن دیپلماتهای دنیا از نصب تندیس ۴ دانشمند ایرانی در مقر سازمان ملل👆👆
#اَللّهُــمَّ_عَجـِّـل_لِوَلیِّــکَ_الفَــــرَج
۸ آذر ۱۴۰۲
🌸🎊✨ ﷽ ✨🎊🌸
🌸🎊✨🌸✨🎊✨🌸✨
🌸🎊✨🌸✨🎊✨🌸✨
🌸🎊✨🌸✨🎊✨🌸✨
🌸🎊✨🌸✨🎊✨🌸✨
🔴دعایی که در هنگام شهادت در جیب شهید ابومهدی المهندس بود:
🔹یامَن یَقبَلُ الیَسیرَ وَیَعفُو عَن الكَثیر، اِقبَل مِنّى الیَسیرَ وَ اعفُوعَنى الكَثیر، اِنّكَ اَنتَ الغَفورُ الرّحیم
📌اى خداوندى كه عمل اندک را مىپذیرى و ازگناه بسیار مىگذرى، عمل نیک اندكم را بپذیر و گناه بسیارم را ببخش، همانا كه تو آمرزنده مهربان هستی...
🌸🎊✨🌸✨🎊✨🌸✨
🌸🎊✨🌸✨🎊✨🌸✨
🌸🎊✨🌸✨🎊✨🌸✨
🌸🎊✨🌸✨🎊✨🌸✨
۸ آذر ۱۴۰۲
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
حتماً گوش کنید و ببینید
آنهایی که جیره خور نیستند در خصوص ایران چه می گویند..
اینها بخش کوچکی از دستاوردهای عظیم و مهم علمی است که در دنیا جزء کشورهای مطرح هستیم .
چرا دشمنان میخواهند مارا نسبت به آینده کشور ما با این همه پیشرفت ناامید کنند ؟
کدامیک از دستاوردهای علمی را در قبل از انقلاب داشتیم و الان نداریم ؟
به کشور خود و به این همه دانشمندان و نخبه ها که گمنامند ببال و با غرور و افتخار فریاد بزن من یک ایرانیم .
۸ آذر ۱۴۰۲
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
عملیات طریق القدس
به روایت برادر سیدعلی بنی لوحی
مسئول ستاد تیپ امام حسین علیه السلام
قسمت سوم
۸ آذر ۱۴۰۲
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
#بشنوید
📢 صوت منتشر شده از شهید فخری زاده:
🌷 جز شهادت، هیچ راه دیگری نیست...
ا▫️▫️▫️▫️▫️▫️▫️▫️▫️▫️
۷ آذر ۱۳۹۹ - سالروز شهادت دانشمند برجسته کشورمان، دکتر محسن فخری زاده
۸ آذر ۱۴۰۲
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
👤 شـهـیـد فـخـری زاده کـیـسـت ⁉️
هفتم آذرماه سالروز عروج🕊🕊
#دانشمند_شهید_محسن_فخری_زاده
۸ آذر ۱۴۰۲
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
دوستان رفته من خسته جگر جا ماندم
آه و صد آه کز آن قافله تنها ماندم
آخر انصاف نه این است رفیقان مددی
با شما بودم و از جمع شما واماندم
دوران #دفاع_مقدس
۸ آذر ۱۴۰۲
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🕌 آنکه با پای اختیار، قدم در طریق کربلا نهاده، می داند که اسرار جز بر سرهای بریده فاش نخواهد شد ....
🌷سید مرتضی آوینی
۸ آذر ۱۴۰۲
۸ آذر ۱۴۰۲
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎞 گردان امام امیرالمومنین علیه السلام -- لشکر مقدس امام حسین (ع)
🌷فرماندهان شهید
دوران جنگ تحمیلی
۸ آذر ۱۴۰۲
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 #فیلم / اجرای مشترک آتشبار توپخانه ارتش و بسیج
دوران دفاع مقدس
۸ آذر ۱۴۰۲
۸ آذر ۱۴۰۲
#بخوانید 👇
⚪️ پاهای استوار عبدالکریم
▫️ صدها شهید آورده بودند تهران. بردوش مردم خداجوی تشییع شده و در سالن معراج شهدا جای گرفته بودند.
سالن پر بود از تابوتهای پیچیده در پرچم سهرنگ جمهوری اسلامی. میان آنها میگشتم بلکه آشنایان را پیدا کنم. رفتم به آنسمت که شهدای استان خوزستان را چیده بودند. رفتم تا ببینم از "علی کریمزاده" خبری هست یا نه.
ناگهان چشمم افتاد به اسمی آشنا که اصلا در فکرش نبودم. شهید "عبدالکریم دزفولی" ، اندیمشک. جاخوردم. نام پدرش را که از بچههای معراج پرسیدم، درست بود. برادرِ رحمان بود که در عملیات رمضان، تابستان سال 61 در شلمچه مفقودالاثر شده بود.
اصرار لازم نبود. تا از بچههای معراج درخواست کردم، اجازه دادند تابوت را بازکنم. تابوت را که بالای همه بود، آوردیم پایین. هیچ احساس خاصی نداشتم، ولی در درونم کسی میگفت اتفاق جالبی خواهد افتاد.
درِ تابوت باز شد. خودم بندهای کفن را بازکردم، مات ماندم. سری در بدن نبود ولی صحنهای دیدم که جای تعجب داشت. هر دو پای شهید از زانو به پایین داخل جوراب کلفت و ساق بلندی مانده بودند. پای چپ داخل جوراب اسکلت شده بود. پای راست را که برداشتم، یکی از بچهها گفت: - احتمالا گلولای منطقه داخل جورابش رفته که اینطور سنگین شده ... سنگینتر از پای استخوانی بود. از پای چپ هم سنگینتر.
جوراب را که از زانو پایین کشیدم، متوجه شدم پا سالم است. همه به دورم جمع شدند. جوراب آبی رنگ را که کاملا به پا چسبیده بود، بهکمک قیچی پاره کردیم. پا از زیر زانو بهپایین سالم مانده بود. پوست و موها بود ولی کمی خشک شده بودند. پاشنهی پا، همچنان محکم بود. انگشتها و ناخنها کاملا سالم بودند.
از همه جالبتر، این بود محلی که انگشت کوچک پای راست قرار داشت، جوراب کمی پاره شده بود و بهواسطهی همین سوراخ، انگشت کوچک اسکلت شده بود ولی بقیهی انگشتها هیچ آسیبی ندیده بودند.
همه متعجب بودند که چه شده. پس از چهارده سال، از تمام بدن عبدالکریم، تعدادی استخوان با دوپا بازآمدند که از آن میان پای راست کاملا سالم مانده بود.
همان قدمی که آن را "بسمالله" گویان در مسیر حق جلو گذاشته بود.
— عکاس: حمید داودآبادی
🌷 شهید "عبدالکریم دزفولی" متولد: 8 آذر 1345 شهادت 26 تیر 1361 عملیات رمضان در شرق بصره. رجعت پیکر: 2/8/1375 مزار: گلزار شهدای اندیمشک
📚 نقل از کتاب: تفحص
✍️ نوشته: حمید داودآبادی
کانال دفاع مقدس
👇👇
۸ آذر ۱۴۰۲
۸ آذر ۱۴۰۲
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🌴 #سرباخته_کوی_عشق 💕
🎞 برشی از مستند #روایت_فتح
🎙 با گفتاری شنیدنی از #شهید_آوینی
💦 آب كه با عقل تسبيحی خود اهل حق را خوب می شناسد ، بر قايق ها آغوش می گشايد و آنان را بر سينه نيلگون خويش سبكبار می لغزاند و به ساحل می سپارد. آسمان نيز نظاره می كند و هيچ مرز و حجابی فی مابين عالم خلق و امر باقي نمانده است. طوفان رعب می پيچد و به قلب مضطرب دشمن حمله می برد. ابر ، حجاب خورشيد می شود و چشم پرندگان آهنين را كور می كند. زمين زير پای دشمن بی تاب می شود و از خدا اذن می خواهد كه دهان بگشايد و سپاه كفر را ببلعد ، اما از عالم امر سروش می رسد : " فمهل الكافرين امهلهم رويدا. " فرشتگان به صفوف ما می پيوندند و سواد سپاه حق در چشم دشمن دوچندان می گردد.
در جهان امروز سخن گفتن از راه انبیاء و غايات الهی آفرينش بسيار غريب می نمايد. شيطان زده ها می گويند كه اين سخنان اساطير پيشينيان است ، و لكن ما برای معرفی خود راهی جز اين نداريم كه از پيوند و اتحاد نهضت خويش با راه انبیاء و وارثان آنها سخن بگوييم. راه ما راه سيدالشهداست و آنان كه پای يقين در اين راه نهاده اند آرزوی سرباختن دارند تا به ذبيح اعظم از همه نزديك تر شوند...
دوران دفاع مقدس
۸ آذر ۱۴۰۲
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎞 اعزام به جبهه
رزمندگان استان مرکزی
دوران جنگ تحمیلی
۸ آذر ۱۴۰۲
۸ آذر ۱۴۰۲
۸ آذر ۱۴۰۲
۸ آذر ۱۴۰۲