eitaa logo
🇮🇷لبیک یا امام خامنه ای همان لبیک یا امام حسین ع است 🇮🇷
554 دنبال‌کننده
33.9هزار عکس
53.9هزار ویدیو
179 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
🔰تهدید رئیس جمهور با مُهره سوخته ظریف! 🔸این که محمد جواد ظریف استعفا کرده و از دولت رفته، یا تهدید به این کار کرده، مهم نیست. مهم این است که گویا او و کارفرمایانش، خود را قیم و آقا بالا سر رئیس جمهور می پندارند، و نه حداکثر، مشاور آقای پزشکیان. 🔻او در متنی که منتشر کرده، می نویسد: «از ۱۹ وزیری که امروز معرفی شدند، ۳ نفر نامزد نخست، ۶ نفر نامزد دوم یا سوم، و یک نفر، نامزد پنجم کمیته‌ها و یا شورای راهبری بودند... در کنار مشکلات دیگر، برای بنده ادامه راه در دانشگاه را رقم زد. در پیشگاه مردم بزرگ ایران برای ناتوانی خود در پیگیری امور در دالان‌های سیاست داخلی پوزش می‌خواهم». 🔸ظریف اذعان دارد که آقای پزشکیان، ۱۰ نفر از ۱۹ وزیر پیشنهادی را از میان پیشنهادهای شورای مشورتی، انتخاب کرده است. برخی رسانه های اصلاح طلب هم امروز نوشتند که ۶۰ درصد وزرای پیشنهادی، عینا همان پیشنهادهای شورای راهبری زیر نظر ظریف هستند. 🔻اما گویا ظریف توقع داشته رئیس جمهور محترم، آلت دست و ماشین امضای او و برخی متهمان امنیتی عضو شورا باشد و از این پدرخواندگان سیاسی تمکین و تبعیت کند! آیا بدتر از این می شود به رئیس جمهور اهانت کرد؟! یعنی ظریف توقع داشته رئیس‌جمهور به مثابه گماشته او و برخی افراطیون سابقه دار عمل کند؟ 🔸در این میان، برخی تحلیل ها بر آن است که ظریف پیشاپیش, از نتیجه منفی استعلام (برای تصدی معاونت خودساخته راهبردی) مطلع شده و بنابراین، پیشدستی و فرار به جلو کرده است. (برخی هم ماجرا را به ممنوعیت های قانونی مربوط به اقامت یا تابعیت نزدیکان مدیران مرتبط می دانند). 🔻نهایتا به نظر می رسد آقای ظریف و تیم پدرخواندگان پشت سر او، بازی تهدید و فشار به رئیس جمهور و باج خواهی بی حد و مرز را خیلی زود شروع کردند تا معلوم شود نفس تشکیل شورای کذایی، یک تحمیل شیک، با روکش و نقاب مشورت نخبگانی برای باج ستانی توتالیتری بوده است. 🔸بازی با مهره ظریف برای مرعوب کردن رئیس جمهور، پرده ای جدید از بازی ضد امنیتی خطرناکی است که مجرمان و محکومان امنیتیٕ جمع شده در گروهک موسوم به شورای راهبری به اجرا گذاشته اند. 🇮🇷
🔴خط‌ونشان مقاومت عراق برای آمریکایی‌ها؛ ♦️ اگر از حریم هوایی عراق علیه ایران استفاده کنید، هدف قرار می‌گیرید ♦️کمیته هماهنگی مقاومت عراق با اشاره به برخی اقدامات اخیر استکبار جهانی و همچنین احتمال حمله ارتش تروریستی آمریکا به مواضع محور مقاومت، بیانیه‌ای صادر کرد: ♦️با ادامه تجاوزهای وحشیانه و ناجوانمردانه‌ی نیروهای استکبار علیه ملت‌ها و مردان مقاومت، آن‌ها همچنان به حمایت و حفاظت از امنیت رژیم صهیونیستی به بهای امنیت منطقه ادامه می‌دهند؛ آن‌هم بدون توجه به حاکمیت عراق یا کشورهای مخالف سیاست‌های جنایتکارانه آن‌ها. ♦️کمیته هماهنگی مقاومت عراق به هیچ محدودیتی پایبند نیست. ♦️اگر نیروهای اشغالگر آمریکایی بار دیگر در هدف قرار دادن فرزندان ما در عراق یا در راستای استفاده از حریم هوایی عراق برای حملات علیه جمهوری اسلامی ایران اقدامی کنند؛ آن‌گاه با پاسخ بدون حد و سقف ما مواجه می‌شوند. (وَمَا ٱلنَّصْرُ إِلَّا مِنْ عِندِ ٱللَّهِ ٱلْعَزِیزِ ٱلْحَکِیمِ).
🔴 انتقاد منان‌رئیسی، نماینده قم در مجلس از وزیر پیشنهادی راه‌‌و‌شهرسازی (خانم فرزانه صادق) و نحوه انتخاب کابینه: ظاهرا معرفی ایشان سهم بانوان از ترکیب وزرا بوده؛ وزارت راه و شهرسازی با انبوهی از مسائل مهم عمرانی مردم سر و کار دارد، جای این نوع مانورهای جنسیتی نبود ♦️ متاسفانه برای وزارت راه و شهرسازی، یکی از مخالفان عرضه زمین به مردم و موافقان کوچک‌سازی و انبوه‌سازی که قبلا سالها در وزارت راه و شهرسازی مسئولیت داشته است و نتایج سالها سیاستهای اشتباه ایشان و همفکرانشان در مخالفت با عرضه زمین به مردم و وضعیت بغرنج امروز مسکن هویدا شده است به مجلس معرفی شد ♦️با توجه با کارنامه قبلی ایشان در عرصه سیاستهای زمین و مسکن، اعتقاد دارم که اگر ایشان موفق به کسب رای اعتماد از مجلس شوند باید هم فاتحه مسکن را بخوانیم و هم فاتحه راه را. لذا به رغم همه حاشیه‌های احتمالی، در وظیفه خود برای روشنگری درخصوص تبعات سیاستهای خطرناک ایشان و همفکرانشان فروگذار نخواهم کرد. ♦️از سوی دیگر، یکی از بخشهای مهم وزارت راه و شهرسازی بخش حمل و نقل است که خانم صادق در این حوزه کوچکترین سابقه‌ای ندارند؛ صنعت حمل و نقل هوایی، ریلی، جاده‌ای، بنادر و دریانوردی، راه‌های روستایی، احداث آزادراه‌ها و بزرگراه‌ها و ... مسائلی است که وزیر راه و شهرسازی بایستی نسبت به آن‌ها اشراف کامل داشته و بتواند تصمیمات لازم را اتخاذ نماید ♦️ظاهرا معرفی ایشان به عنوان تنها بانوی پیشنهادی به عنوان وزیر، سهم بانوان از ترکیب وزرا بوده است که اگر چنین بوده گلایه خود از رئیس جمهور محترم را بیان می‌کنیم. وزارت راه و شهرسازی به عنوان بزرگترین و عمرانی‌ترین وزارتخانه که با انبوهی از مسائل مهم عمرانی مردم سر و کار دارد، جای این نوع مانورهای جنسیتی نبود و بهتر بود سهمیه بانوان محترم در وزارتخانه‌های دیگری که سنخیت بیشتری با بانوان دارند ادا می‌شد! 🇮🇷
لیست درمانگاه های اطراف حرم مطهر امام علی علیه السلام ۱) درمانگاه۱ حرم مابین درب شیخ طوسی و شارع امام زین العابدین علیه السلام https://nshn.ir/sb_s7QWAAC48 ۲) درمانگاه ۲ حرم مطهر مابین ورودی شارع امام صادق علیه‌السلام از سمت حرم و سرویس بهداشت درب شارع امام صادق علیه‌السلام https://nshn.ir/sb_sEeOAAFly ۳) درمانگاه هلال احمر ایران در نجف خیابان سور جنب هتل نبا https://nshn.ir/rb_s1VOAAle6 ۴) درمانگاه نجف خیابان سور مقابل درمانگاه هلال احمر ایران https://nshn.ir/sb_sfBOAAyrN ۵) بیمارستان امام علی علیه السلام دارای بخش های اورژانس و تخصصی و فوق تخصصی ابتدای خیابان قادسیه https://nshn.ir/2b_23zpACxYc ۶) بیمارستان الحکیم العام شارع کوفه ابتدای خیابان الغدیر https://nshn.ir/rb_7KE5ACuur 🔴 در صحن حضرت زهرا سلام الله علیها هم در قسمت زیر زمین و همکف غرفه هایی جهت حضور دکتر و داروخانه تعیین شده است . 🔴 در تمامی درمانگاه ها و بیمارستان ها مترجم ایرانی وجود دارد . ⭕️ شماره تماس هلال احمر : ۱۱۲ ⭕️شماره تماس اورژانس عراق : ۱۲۲
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🔴جزئیات ۵ بار استعفای ظریف در سال‌های ۹۲ تا ۱۴۰۰ ♦️آقای محمدجواد ظریف در بخشی از کتاب خاطراتش با عنوان پایاب شکیبایی جزییات ۵ بار استعفای خود در سال‌ها ۹۲ تا ۱۴۰۰ را روایت کرده است! این بخش از کتاب را در ادامه می‌خوانید: ♦️«نخستین‌بار که تا مرز کناره‌گیری پیش رفتم، در سفر نخست آقای رئیس‌جمهور بهنیویورک در سال ۱۳۹۲ بود. برخی مشاورین آقای رئیس‌جمهور بدون هماهنگی تلاش کرده بودند نشست وزرای خارجۀ پنج به اضافه یک و ایران را به نشست سران تبدیل کنند. ♦️دومین بار طرحی پیرامون کمیته نیازهای هسته ای کشور بدون هماهنگی با وزارت امور خارجه برای زمامداران کشور فرستاده شده بود، که گفتگوها را پیشاپیش محکوم به شکست می‌کرد. ♦️سومین نوبت به دنبال شکایت از بی توجهی سایر وزارتخانه‌ها به بایسته‌های بنیادین سیاست خارجی و به ویژه در ارتباط با ناهماهنگی در پیوندهای با روسیه بود که انجام وظیفۀ وزیر امور خارجه را برهم ریخته بود. ناگفته نماند که وزارت امور خارجه برای دفاع ازپیوندها با روسیه وارد شده بود. ♦️نوبت دیگر، بر سرسفر بشار اسد در اسفندماه ۱۳۹۷ بود. ♦️کناره‌گیری بعدی مربوط به فعالیتهای دیپلماتیک ما برای شکست دادن تلاش آمریکا برای بازگرداندن قطعنامه های شورای امنیت در برابر ایران در تابستان و پاییز ۱۳۹۹ بود.آقای پوتین یک پیشنهاد مطرح کرده بود که به نظر وزارت امور خارجه می‌بایست با روش دیپلماتیک با آن برخورد می‌شد. ♦️در شورای عالی امنیت ملی و در دولت با لحنی تند مخالفت کردند، که توهین به وزارت و وزیر امور خارجه بود. پس از آن تقاضا کردم از حضور در هیأت دولت معاف شوم، که موافقت نشد. ♦️آقای ظریف دیروز هم اعلام کرد که از معاونت راهبردی دولت اقای پزشکیان استعفا داده است! 🇮🇷
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
1.82M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🚨گوشی‌های لاکچری برخی مداحان 🔹غم‌انگیزتر از این پدیده، پیج های مداحی اینستاگرام است که اساسا برای آن‌ها یک تعریف می‌شود، و دقیقا مانند سلبریتی‌ها به حواشی آن‌ها پرداخته می‌شود تا به هنر و حرفه‌ی اصلی آن‌ها... 🔶
🔰 تاب‌آوری پزشکیان مقابل مشورت‌های سمّی 👤 🔸 رئیس‌جمهور، پس از مشورت با گروه موسوم به «شورای راهبری دولت چهاردهم» و محافل دیگر، کابینه پیشنهادی خود شامل ۱۹ نفر را برای اخذ رای اعتماد به مجلس معرفی کرد. طبعا نمی‌شود درباره افراد پیشنهادی قضاوت یکسره کرد. هر کدام از آنها باید جداگانه بر اساس سوابق، کارنامه، برنامه و تناسب توانایی‌شان با وزارت مورد نظر، مورد ارزیابی قرار بگیرند. 🔸 معرفی کابینه چهاردهم، با دوره‌های قبل، اندکی تفاوت داشت. هر چند که در هر دوره، رئیس‌جمهور منتخب با مشاوران مشورت و کابینه را معرفی می‌کرد، اما این بار آقای ظریف اعلام کرد «شورای راهبری» و کارگروه‌های زیر نظر آن تشکیل شده تا برای هر وزارت، چند نفر را پیشنهاد کند. متاسفانه باید گفت ترکیب این شورا، بی‌صداقتی در امانتی بود که آقای پزشکیان به متولیان آن سپرده بود. برخی از افرادی که عضو شدند و کار را به دست گرفتند، از مجرمان و محکومان امنیتی، به‌شدت سیاسی کار و تندرو، دنبال غنیمت انتخاباتی و بعضا حتی ذی‌‌نفعان اقتصادی بودند. معلوم بود که عناصر فاقد صلاحیت، نتوانند افراد ذی‌صلاح و کارآمد را پیشنهاد کنند. شماری از افراد پیشنهادی که نهایتا از سوی آقای پزشکیان کنار گذاشته شدند، برخلاف خود ایشان، با مبانی اسلام و انقلاب و سیاست‌های کلی نظام و قانون اساسی زاویه داشتند (همچنان یکی دو نفر از افراد پیشنهادی زاویه‌دار هستند). 🔸 هنوز نامه آقای پزشکیان درباره کابینه پیشنهادی به مجلس نرفته بود، که فضاسازی و طلبکاری و فرافکنی مسئولیت، از سوی برخی افراطیون مدعی اصلاحات آغاز شد و حال آنکه از طریق شورای راهبری، بیشترین تاثیر را در چینش کابینه ایفا کرده بودند: 🔻سخنگوی جبهه اصلاحات: اخبار نگران‌کننده‌‌ای درباره برخی اسامی کابینه معرفی شده به ‌گوش می‌‌رسد. ‏برخی از آنها نه نسبتی با اصلاحات دارند و نه حتی به رویکرد اعتدالی نزدیک هستند. 🔻سلحشوری: پزشکیان در اولین امتحان به‌جز در مواردی معدود، نمره مردودی گرفت. کابینه‌ای که نه بر اساس شایستگی و تخصص و مشورت کارگروه‌‌ها و شورای راهبری، بلکه با سهم‌خواهی و دخالت این و آن شکل گرفت. 🔻«مصطفی/ ن»، روزنامه‌نگار اصلاح‌طلب: متاسفانه سازوکار انتخاب وزرا با شکست سنگینی مواجه شد و شورای راهبری نتوانست تا آخر، مسیر تعریف شده را راهبری کند. متغیر‌های متعدد منجر به تغییر مداوم گزینه‌ها و سردرگمی عجیب در افکار رئیس‌جمهور شده لابی‌ها و فشار‌های درون جناحی، ملاحظات بیرونی و عملیات‌های متعدد روانی خودی‌ها، در همین آغاز راه، دولت را با چالش بزرگی مواجه کرده است. 🔸چه اتفاقی میان رئیس‌جمهور و برخی مشاوران ناهمراه در جریان است؟ آقای پزشکیان دو هفته قبل در دیدار شورای عالی استان‌ها گفت: «قطعا با وحدت می‌‌توانیم موفق باشیم. من به تنهائی هیچ کاری نمی‌‌توانم بکنم». فارغ از ارزیابی مصادیق افراد پیشنهادی، به نظر می‌رسد او کوشیده به شعار وفاق ملی عمل کند. نکته قابل تاملی که از مخالف‌خوانی برخی مدعیان اصلاحات رازگشایی می‌کند، سخنان سه هفته قبل رئیس‌جمهور در جمع اعضای ستاد‌های مردمی خود است که به گلایه گفت: «انتخاب مسئولان، برای ما معضل شده، چون شعار دادیم انتخاب برتر می‌‌کنیم، اما حالا به همه می‌‌گوییم کمک کنید، اما آدم‌‌های خودشان را معرفی می‌‌کنند؛ نمی‌‌دانم باید چه کار کنیم». 🔸مرحله پس از اخذ رای اعتماد مجلس و تشکیل کابینه جدید، راهبردنگاری دولت است. البته رئوس کلی، همان گونه که آقای پزشکیان بارها تاکید کرده، در بیانات رهبر انقلاب، سیاست‌های کلی نظام و برنامه هفتم توسعه روشن است. در عین حال، نحوه اجرائی کردن این الزامات و تعیین اولویت‌ها تعیین‌کننده است.