hermeneutics-13.mp3
20.69M
هرمنوتیک و زبان قرآن
🎙دکتر مجتبی رستمیکیا
جلسه سیزدهم
دکتری تفسیر تطبیقی المصطفی
17 خرداد
▫️گفتمان شناسی قرآن کریم
ارایه مقاله کلاسی
🔺سرکار خانم #المیرعثمان (گفتمان زن در قران از یکی از اساتید دانشگاه کوفه)
🔻حجت الاسلام محمودی ( گفتمان تبلیغی موسی در مقابل فرعوت)
🔻آقای غلامیان (گفتمان طنز و کمیک در قرآن)
مقالات در ذیل بارگذاري خواهد شد
👇
#هرمنوتیک_زبان_قرآن
————-
فلسفه زبان اسلامی در ایتا
🆔@projectsystem
🌐@kiamojtabaphd
۱۸ خرداد ۱۴۰۳
JQR_Volume 28_Issue 106_Pages 5-24.pdf
1.1M
JQR_Volume 28_Issue 106_Pages 5-24.pdf
کار کلاسی
#غلامیان
————-
فلسفه زبان اسلامی در ایتا
🆔@projectsystem
🌐@kiamojtabaphd
۱۸ خرداد ۱۴۰۳
1548152834-9471-40-12.pdf
337.3K
1548152834-9471-40-12.pdf
کار کلاسی
#محمودی
————-
فلسفه زبان اسلامی در ایتا
🆔@projectsystem
🌐@kiamojtabaphd
۱۸ خرداد ۱۴۰۳
salam,+Journal+manager,+8+-.pdf
403.6K
salam,+Journal+manager,+8+-.pdf
کار کلاسی
#المیرعثمان
————-
فلسفه زبان اسلامی در ایتا
🆔@projectsystem
🌐@kiamojtabaphd
۱۸ خرداد ۱۴۰۳
hermeneutics-14.mp3
12.29M
هرمنوتیک و زبان قرآن
🎙دکتر مجتبی رستمیکیا
جلسه چهاردهم (پایانی)
دکتری تفسیر تطبیقی المصطفی
17 خرداد
🔸هرمنوتیک روشی شلایر ماخر
🔹مفهوم بیلدونگ
🔸بازسازی شخصیت مولف
🔹اثرات هرمنوتیک شلایر ماخر بر مطالعات قرآنی
#هرمنوتیک_زبان_قرآن
————-
فلسفه زبان اسلامی در ایتا
🆔@projectsystem
🌐@kiamojtabaphd
۱۸ خرداد ۱۴۰۳
هدایت شده از رسانهی نخبگان
تجربه شخصی:
هر چقدر از سیستم های رسمی شناسایی استعدادهای برتر و نخبگان فاصله میگیریم، نخبگان واقعی بیشتری یافت می شوند.
#شبه_نخبه
—————
🔘 رسانه نخبگان
https://eitaa.com/najmnews
۲۱ خرداد ۱۴۰۳
Alidost1- maqased-hoseinikia.mp3
24.67M
گل کرایی در روش استنباط فقهی شیعه با تمرکز بر آراء فقهی استاد علیدوست
گفتگوی اول
در سال های گذشته یکی از دغدغه های مطالعاتی من، نحوه خوانش فقه مقاصدی در فقه تشیع و روش استنباط و برجستگی « کل گرایی» به عنوان یک تکنیک زبان شناختی بوده است؛ از این رو کوشیدم برای تسلط بر نظریه آیت الله علیدوست، با سه تن از شاگردان ایشان گفتگو کرده و زوایای مختلف « کل گرایی ساختگرایانه» در اندیشه ایشان را به نظاره بنشینم.
🎙حجت الاسلام والمسلمین سید شمس الدین حسینی کیا
میزبان گفتگو: دکتر مجتبی رستمیکیا
#علیدوست
————-
فلسفه زبان اسلامی در ایتا
🆔@projectsystem
🌐@kiamojtabaphd
۲۱ خرداد ۱۴۰۳
Alidost 2- maqased-hoseini.mp3
18.47M
گل کرایی در روش استنباط فقهی شیعه با تمرکز بر آراء فقهی استاد علیدوست
گفتگوی دوم
در سال های گذشته یکی از دغدغه های مطالعاتی من، نحوه خوانش فقه مقاصدی در فقه تشیع و روش استنباط و برجستگی « کل گرایی» به عنوان یک تکنیک زبان شناختی بوده است؛ از این رو کوشیدم برای تسلط بر نظریه آیت الله علیدوست، با سه تن از شاگردان ایشان گفتگو کرده و زوایای مختلف « کل گرایی ساختگرایانه» در اندیشه ایشان را به نظاره بنشینم.
🎙حجت الاسلام والمسلمین حسینی
میزبان گفتگو: دکتر مجتبی رستمیکیا
#علیدوست
————-
فلسفه زبان اسلامی در ایتا
🆔@projectsystem
🌐@kiamojtabaphd
۲۱ خرداد ۱۴۰۳
Alidost3-zeraatkashani.mp3
19.22M
گل کرایی در روش استنباط فقهی شیعه با تمرکز بر آراء فقهی استاد علیدوست
گفتگوی سوم
در سال های گذشته یکی از دغدغه های مطالعاتی من، نحوه خوانش فقه مقاصدی در فقه تشیع و روش استنباط و برجستگی « کل گرایی» به عنوان یک تکنیک زبان شناختی بوده است؛ از این رو کوشیدم برای تسلط بر نظریه آیت الله علیدوست، با سه تن از شاگردان ایشان گفتگو کرده و زوایای مختلف « کل گرایی ساختگرایانه» در اندیشه ایشان را به نظاره بنشینم.
🎙حجت الاسلام والمسلمین حمید زراعت کیش
میزبان گفتگو: دکتر مجتبی رستمیکیا
#علیدوست
————-
فلسفه زبان اسلامی در ایتا
🆔@projectsystem
🌐@kiamojtabaphd
۲۱ خرداد ۱۴۰۳
هدایت شده از مؤسسه پژوهشی امام علی (ع)
#نشست_علمی #مجازی_حضوری
📣 بایدها و نبایدهای تحصیل در علوم عقلی اسلامی
❇️ کارشناس:
حضرت حجت الاسلام و المسلمین
#محمد_رضا_مصطفی_پور
استاد سطوح عالی حوزه علمیه قم(ره)
❇️ دبیر علمی:
جناب استاد دکتر #ابوذر_رجبی
دانشیار گروه مبانی نظری دانشگاه معارف اسلامی قم
🗓 پنجشنبه 24/ 03/ 1403
🕰10:30 صبح
📍 مکان: قم، خیابان باجک، کوچه10، اولین فرعی سمت چپ، مجمع عالی حکمت، سالن همایش.
👈 شرکت حضوری در نشست برای عموم برادران و خواهران بلامانع است.
✅ پخش آنلاین در کانال مؤسسه پژوهشی امام علی(ع):
http://eitaa.com/joinchat/3181904050C32a22f4cab
#بایدها_نبایدهای_تحصیل_در_علوم_عقلی_اسلامی
💠 مؤسسه پژوهشی امام علی (ع)
🌐 ایتا |کانال پشتیبان| تلگرام | آپارات | اینستاگرام | کتابسرا
۲۲ خرداد ۱۴۰۳
📌 مدرسه علوم انسانی اسلامی آیه برگزار می کند؛
❖ هرمنوتیک و شلایرماخر
جلسه چهارم
🔸 با ارائه : استاد مجتبی رستمی کیا
▫️ پنج شنبه/۲۴ خرداد ماه/ساعت۱۶
🔹 لینک ثبت نام
💻 https://nsayeh.com/?p=6938
•
•
•
༺ مدرسه علوم انسانی اسلامی آیه ༻
https://eitaa.com/joinchat/2315124922C2faae9826b
۲۳ خرداد ۱۴۰۳
هدایت شده از «مسعا» | مرکز مطالعات سیاستگذاری علوم انسانی-اسلامی
این مدل شایستگی مدیران است، در مدیر عالی مهارت های ادراکی و در مدیر عملیاتی (پروژه) مهارت های فنی قوی تر است، ریاست جمهوری مقام عالی است، چه بسا یک تصمیم گیری یا پلن یا استراتژی یا خلاقیت در مدیر ارشد از هزاران پروژه عملیاتی ارزشمندتر باشد.
دچار مغالطه #برنامه_کارنامه نشویم
———-
مرکز مطالعات سیاستگذاری علوم انسانی (#مسعا)
@ihispsir
@projectsystem
۲۵ خرداد ۱۴۰۳