5.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
تربیت رسانه ای کودک
🎥اولین قدم در دفع اعتیاد فضای مجازی، ترک اعتیاد توسط پدر و مادر است! 📲 اعتیاد نوجوان به گوشی را چطو
5.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥اعتیاد بیش از حد به اینترنت و فضای مجازی هیولای درون نوجوانان را آزاد می کند!
👈 جالبه اینستا و یوتیوب این کلیپ را ابتدا از بین محتواهای خود محدود و سپس حذف کرد!
💢 چند سال پیش فیلمی از فرزند خانم بازیگر و سلبریتی فراری در فضای مجازی وایرال شد و ایشان با صورت و بدنی پراز زخم و جراحت در مقابل دوربین ظاهر شد و آنگونه که اظهار کرد در اثر چنگ ودندان های دخترش این خشونت ها صورت گرفته است که دلیل آن قطع اینترنت و خاموش کردن وای فای بوده است!
به خانواده ها باید اعلام خطر کرد که اگرچه نمی توان به آن سلبریتی خورده گرفت چون نوجوان ایشان دچار بیماری واختلال اوتیسم هستند ولی باید به خانوادهها خاطر نشان کرد اعتیاد بیش از حد نوجوانان به فضای مجازی و سرگرم شدن به بازی های رایانه ای و آنلاین می تواند در درازمدت باعث بروز رفتارهای اتیستیک در بین آنها شود و آنچه زمانی به آن زامبی زاسیون اطلاق می کردند را نیز شاهد باشیم! ( همانطور که در خبرها شنیدید که دو کودک به همین دلیل ساده نقشه از بین بردن مادر خود را کشیده بودند! )
👈 اگر برای این موضوع راه وچاره ای اندیشه نشود دیری نخواهد پایید که خانواده های ایرانی نیز با معضل آزاد شدن هیولای هالک درونی نوجوان خود مواجه خواهند شد!
✍ محمد محسنی بیدگلی
⭕️🌼کانال تربیت رسانهای #کودک🌼⭕️
🎀| @kidkid |🎀
هدایت شده از جنگ شناختی ترکیبی
🔘قدرت جهانی رسانه، بازیچههای یهود
▪️پیتر فیلیپس؛ پژوهشگر آمریکایی حوزه یهود و هژمونی آن، نگاهی به ۷ بازیگر قدرتمند رسانه جهانی دارد که در کنترل افکار و ذهنیت ما مؤثر بودند.
▫️غولهای رسانه را چه کسانی در اختیار دارند؟
▪️فیلیپس برای خوانندگان آشکار میکند که این بازیکنان چه کسانی هستند. طبق آمار بینالمللی آکسفام، در میان تمام رسانههایی که اخبار، اطلاعات، کارتونها، فیلمها و سریالها را تولید میکنند، قدرتهای اصلی از آن ۷ شرکت و مؤسسه کلیدی است، شرکتهایی که تمام مدیران آنها، یهودی هستند.
▫️امّا این هفت شرکت و مدیران آنها چه کسانی هستند؟
▪️۱. کامکت کورپوریشن
با مدیریت رالف رابرتز
▪️۲. والت دیزنی
با مدیریت باب ایگر و باب چاپک
▪️۳. وارنر
با مدیریت جفری بیکز
▪️۴. قرن بیستویک، فاکس
با مدیریت رابرت مورداک
▪️۵. برتلسمان
با مدیریت توماس راب
▪️۶. ویاکوم اند سیبیاِس
با مدیریت رابرت بکیش و شری ردستون
▪️۷. اومینکوم گروپ
با مدیریت جان. دی رن
🚨انتشار محتوا در راستای جهاد تبیین با شماست👇
https://eitaa.com/joinchat/1066729623Cf64777909c
#معرفی_انیمیشن
✅ #انیمیشن خروس زیرک، روباه کلک
لینک دانلود:
https://www.aparat.com/v/C79jz
⭕️🌼کانال تربیت رسانهای کودک🌼⭕️
🎀| @kidkid |🎀
💢 ۷ گام جامع برای تهیه بهترین محتوای سالم رسانه ای
⭕️🌼کانال تربیت رسانهای کودک🌼⭕️
🎀| @kidkid |🎀
🤌 زمانی شما در #تربیت_رسانهای فرزندتان موفق شده اید که؛
فرزندتان از لحاظ #ذهنی به #رسانه #وابستگی نداشته باشد نه اینکه صرفا در طول روز یک زمان محدود، به استفاده از رسانه اختصاص دهد!!
👈 بعضاً مدت زمان طولانی ذهن فرزندان درگیر رسانه است ولو اینکه زمان کوتاهی از آن استفاده کنند!
✅ این هنر والدین است که بتوانند ذهن فرزند خودشان را به سمت اهداف ارزشمند #مدیریت کنند.
⭕️🌼کانال تربیت رسانهای کودک🌼⭕️
🎀| @kidkid |🎀
❌کسی که زیاد به سرگرمی بپردازد، عقلش کم گردد.
علی علیه السلام
⭕️🌼کانال تربیت رسانهای کودک🌼⭕️
🎀| @kidkid |🎀
➕سنجش میزان سواد رسانه ای
▫️هرگاه خواستید میزان دانش خود از رسانه را بسنجید به این ۷ سوال پاسخ دهید.
1⃣ آیا می دانید تفاوت یک رخداد واقعی و یک رخداد رسانه ای چیست؟
2⃣ آیا می توانید توضیح بدهید که رسانه ها چگونه اطلاعات را به صورت نامحسوس دستکاری می کنند؟
3⃣ یا مغالطات رایجی که رسانه ها به کار می برند را می شناسید؟
4⃣ آیا می توانید قسمتی از داستان که کتمان میشود را کشف کنيد؟
5⃣ آیا می توانید توضیح دهید چگونه رسانه ها، با تکنیک هایی مانند زاویه دوربین، ترفندهای نورپردازی، موسیقی و ... می توانند تصویر ما را از یک شخصیت/رخداد دستکاری کنند و عواطف ما را از تنفر به عشق و یا برعکس تغییر دهند؟
6⃣ آیا می توانید توضیح دهید که چرا آدم ها، برداشت های کاملا متفاوت از یک پیام رسانه ای می کنند؟
7⃣ برای انتشار/بازنشر/فوروارد کردن مطلبی که خودم تهیه نکرده ام، چه نکاتی را باید برای رعایت مالکیت معنوی و اخلاق حرفه ای رعایت کنم؟
▫️اگر بیشتر پاسخ هایتان به این پرسش ها منفی باشد باید در امر بالا بردن سطح سواد رسانه ای تان بیشتر تلاش کرده و در این خصوص بیشتر مطالعه کنید.
#سواد_رسانه_ای
⭕️🌼کانال تربیت رسانهای کودک🌼⭕️
🎀| @kidkid |🎀
➕۱۰ مورد از اصول اخلاقی و آدابی که مناسب است در محیط مجازی و شبکههای اجتماعی رعایت کنید.
1⃣ هر چیزی را فوری share نکنید.
2⃣ هر چیزی را هر جایی پست نکنید!
3⃣ لطفا از شدت آزادی بیانی که در گروههای مجازی وجود دارد ، ذوقزده نشوید.
4⃣ اول از همه، اهداف گروهتان را مشخص کنید.
5⃣ هر کسی را به هر گروهی اضافه نکنید.
6⃣ حجم خبرهای بدی را که به اشتراک میگذارید خودآگاهانه و با وسواس کنترل کنید!
7⃣ گاهی تماشاگر باشید.
8⃣ واکنش سریع نشان ندهید.
9⃣ همیشه حواستان باشد که چه پست میکنید.
🔟 مطالب متناسب با مخاطب پست کنید.
#سواد_رسانه_ای
⭕️🌼کانال تربیت رسانهای کودک🌼⭕️
🎀| @kidkid |🎀