یه تعداد از عزیزان تصاویر رو فرستادن منتهی به مسابقه نرسید
تصاویر این بزرگواران به عنوان بوسه های آسمانی فردا در کانال قرار داده میشه
#بوسه_های_آسمانی
هستی صالحی در حال بوسیدن دست پدر 😘🌸
مرحبا به این قدردانی 🙏
#بوسه_های_آسمانی
سیدمهدی خدایی ،فاطمه سادات خدایی،
زهراسادات خدایی،مریم سادات خدایی،
سیدمحمد حسین خدایی در حال بوسیدن دست پدر 😘🌸
مرحبا به این قدردانی 🙏
#بوسه_های_آسمانی
حنانه صانع تبار در حال بوسیدن دست پدر 😘🌸
مرحبا به این قدردانی 🙏
#بوسه_های_آسمانی
سیدمهدی خدایی ،فاطمه سادات خدایی،
زهراسادات خدایی،مریم سادات خدایی،
سیدمحمد حسین خدایی در حال بوسیدن دست پدر 😘🌸
مرحبا به این قدردانی 🙏
#بوسه_های_آسمانی
محمد صابری در حال بوسیدن دست پدر 😘🌸
مرحبا به این قدردانی 🙏
1400_Yahyavi_Paye (020).pdf
761.6K
جزوه کنکوری
#فیزیک
پایه #یازدهم
2
🗳 دوستای درسخون و باهوشت رو به کانال دعوت کن 🤓👇
─┅═ঊঈ🍃🍂🍁🍃ঊঈ═┅─
@klase1_12/3
کلاس اول تا دوازدهم
Note_1400_Yahyavi_Paye (021).pdf
118.7K
جزوه کنکوری
#فیزیک
پایه #یازدهم
3
🗳 دوستای درسخون و باهوشت رو به کانال دعوت کن 🤓👇
─┅═ঊঈ🍃🍂🍁🍃ঊঈ═┅─
@klase1_12/3
کلاس اول تا دوازدهم
وقتی شب امتحان تازه لای جزوهتو باز میکنی 😐😂
🗳 دوستای درسخون و باهوشت رو به کانال دعوت کن 🤓👇
─┅═ঊঈ🍃🍂🍁🍃ঊঈ═┅─
@klase1_12/3
کلاس اول تا دوازدهم
#ادمین_نوشت✍✍✍
با عرض سلام و ادب
بزرگوارانی که در مسابقه برنده شده بودن لطفا به پی وی مربوط @Zeraatkar95
مراجعه بفرمائید
4_5897819300974037465.pdf
2.3M
📚جزوه کامل #زبان _انگلیسی
پایه #دوازدهم
🗳 دوستای درسخون و باهوشت رو به کانال دعوت کن 🤓👇
─┅═ঊঈ🍃🍂🍁🍃ঊঈ═┅─
@klase1_12/3
کلاس اول تا دوازدهم
#مشاوره
روش های کاهش استرس🤒
برنامه ریزی : یکی ازمهمترین چیزهایی که باعث استرس میشود عدم برنامه ریزی است که باعث آشفتگی ذهنی میشود پس باید برنامه ریزی بلندمدت تارسیدن به هدف وهمچنین برنامه کوتاه مدت روزانه داشته باشیم💚
خواب کافی : خواب کافی واستراحت امری بسیارمهم وحائزاهمیت است زیراباعث فعال شدن حافظه کوتاه مدت وبه یادآوردن موضوعات میشود
به ویژه دردوران جمع بندی که مطالب بسیاری رابایددرخاطرداشته باشیم🔥
تغذیه :اگرموادمغذی به میزان کافی استفاده نشود ذهن مانمیتواندباحداکثرتوان خودبه یادگیری وتثبیت بپردازد
شکلات تلخ.بادام درختی.لبنیات.چای.ماهی.کلم بروکلی.سیر.سبزی وسالاد
حتمامصرف شوند ضداسترس هستند🌈
فعالیت و تحرک :سعی کنیددرطول روز به مدت چنددقیقه پیاده روی تندداشته باشید
قبل وبعداز امتحان نفس عمیق بکشید🚀
🗳 دوستای درسخون و باهوشت رو به کانال دعوت کن 🤓👇
─┅═ঊঈ🍃🍂🍁🍃ঊঈ═┅─
@klase1_12/3
کلاس اول تا دوازدهم
#تست_هوش
کلمات پنهان شده را پیدا کنید🧐
🔴اگه زیر 1دقیقه کلمات را پیدا بکنی نابغه ای 😍
⚪️اگه بالای5دقیه کلمات رو پیدا بکنی معمولی هستی😃
برای فهمیدن کلمات و هوش خود روی لینک زیر کلیک کنید👇😉👇
✅ کلاس اولی ها تا دوازدهمی ها 👇
@klase1_12
#نکته
ادبیات #فارسی
🟢چگونه ترکیبات وصفی و اضافی را از هم تشخیص دهیم؟
۱- در بین موصوف و صفت می توانیم حرف” ی” بیاوریم . مانند: درخت زیبا که می توان گفت: درختی زیبا. در بین مضاف و مضاف الیه نمی توانیم” ی “بیاوریم .مانند :” دفتر امین ” ؛ در اینجا نمی توان گفت: “دفتری امین.”
۲- در بین مضاف و مضاف الیه می توان « این » و آن » اضافه کرد مانند : “برگ درخت” :”برگ این درخت” یا “مدیر آن مدرسه. ” اما در بین صفت و موصوف نمی توانیم صفت اشاره « این » و « آن » اضافه کنیم .
مانند :” درخت زیبا “که نمی توانیم بگوییم:” درخت این زیبا یا درخت آن زیبا ”
۳- اگر به صفت ،”تر” اضافه کنیم کلمه ی جدید معنی دار خواهد بود مانند :
“دانش آموز کوشا” که اگر به آن تر اضافه کنیم می شود:
” دانش آموز کوشاتر” که معنی می دهد. درحالی که اگر” تر” به مضاف الیه بپیوندد ، معنی نخواهد داشت.
مانند:” درکلاس تر “که معنی نمی دهد.
۴- اگر کسره صفت و موصوف را برداریم و فعل “است” را به آن اضافه کنیم جمله ای معنی دار ساخته می شود. مانند : آموزگار مهربان+ است که می شود: “آموزگار ,مهربان است.” اما مضاف و مضاف الیه چنین نیست . مانند “کفش فاطمه + است” که می شود :”کفش, فاطمه است” و جمله ما در این شکل درست نیست
🗳 دوستای درسخون و باهوشت رو به کانال دعوت کن 🤓👇
─┅═ঊঈ🍃🍂🍁🍃ঊঈ═┅─
@klase1_12/3
کلاس اول تا دوازدهم
#نکته
ادبیات #فارسی
قسمت دوم
🟢چگونه ترکیبات وصفی و اضافی را از هم تشخیص دهیم؟
۱- در بین موصوف و صفت می توانیم حرف” ی” بیاوریم . مانند: درخت زیبا که می توان گفت: درختی زیبا. در بین مضاف و مضاف الیه نمی توانیم” ی “بیاوریم .مانند :” دفتر امین ” ؛ در اینجا نمی توان گفت: “دفتری امین.”
۲- در بین مضاف و مضاف الیه می توان « این » و آن » اضافه کرد مانند : “برگ درخت” :”برگ این درخت” یا “مدیر آن مدرسه. ” اما در بین صفت و موصوف نمی توانیم صفت اشاره « این » و « آن » اضافه کنیم .
مانند :” درخت زیبا “که نمی توانیم بگوییم:” درخت این زیبا یا درخت آن زیبا ”
۳- اگر به صفت ،”تر” اضافه کنیم کلمه ی جدید معنی دار خواهد بود مانند :
“دانش آموز کوشا” که اگر به آن تر اضافه کنیم می شود:
” دانش آموز کوشاتر” که معنی می دهد. درحالی که اگر” تر” به مضاف الیه بپیوندد ، معنی نخواهد داشت.
مانند:” درکلاس تر “که معنی نمی دهد.
۴- اگر کسره صفت و موصوف را برداریم و فعل “است” را به آن اضافه کنیم جمله ای معنی دار ساخته می شود. مانند : آموزگار مهربان+ است که می شود: “آموزگار ,مهربان است.” اما مضاف و مضاف الیه چنین نیست . مانند “کفش فاطمه + است” که می شود :”کفش, فاطمه است” و جمله ما در این شکل درست نیست
🗳 دوستای درسخون و باهوشت رو به کانال دعوت کن 🤓👇
─┅═ঊঈ🍃🍂🍁🍃ঊঈ═┅─
@klase1_12/3
کلاس اول تا دوازدهم
#پاسخ_تست_هوش
جای کلمات را پیدا کردین؟ 👏👏👏
🌸تنوع را در هوش ایرانی تجربه کن👏👏👏
✅ کلاس اولی ها تا دوازدهمی ها 👇
@klase1_12