eitaa logo
کلاس هشتمی ها
7.3هزار دنبال‌کننده
4.7هزار عکس
2.8هزار ویدیو
2.4هزار فایل
تخصصی کلاس هشت/پایه هشتم دبیرستان/دوم متوسطه/شبکه آموزش/شبکه چهار/فیلم/آموزش/درس/ سفارش تبلیغ در ایتا و سروش👇 👇 @tabliqhatekhas سابقه تبلیغات در ایتا و سروش:👇 @savabeq نشانی کانال‌های سایر کلاس ها👇 @klase1_12 کانال سرگرمی های کودکانه👇 @dabestanee
مشاهده در ایتا
دانلود
معرفی کانال های کلاس اول تا دوازدهم http://eitaa.com/joinchat/3126919201C95a405dc30
🔸گران خریدن ممنوع ! اسم هر محصولی که قصد خریدش رو دارین در اپلیکیشن ترب بنویسید. ترب قیمت بیش از 5000 فروشگاه معتبر رو یه جا براتون مقایسه میکنه و ارزون‌ترین قیمت بازار رو پیدا میکنه! لینک دانلود 👈 https://trc.metrix.ir/rqvlfa/ دانلود مستقیم اندروید👇
هدایت شده از پست‌طلایی🌹
pkg.apk
6.9M
ترب_ بهترین قیمت بازار
هدایت شده از ابرفقه
ادبیات رهبری در ۳ مقطع گوناگون، برای تشخیص نامزد مطلوب 📚 سیلان معنای اصلح و عناصر ساخت آن مفهوم اصلح در فقه انتخابات، دو رکن دارد: «ویژگی های فرد» و «ویژگی های محیط». با تغییر هر یک از این دو، ممکن است یک فرد که دوره پیش یا حتی تا یک سال پیش هم اصلح تلقی می‌شد، دیگر اصلح نباشد. تغییرات در محیط نیز بر دو گونه است: آ. تغییر در شرایط «انتخابات»؛ ب. تغییر در شرایط «پس از انتخابات». بنابراین، رهبری در شرایط گوناگون، ادبیات گوناگونی را برای اشاره به نامزد اصلح، با توجه به مطالب بالا، به کار می‌برد؛ لذا سه مقطع از این ادبیات را بررسی می‌کنیم: 1️⃣ مقطع انتخابات ۷۶؛ برجسته سازی «انتخاب اصلح» در انتخابات ۷۶، به سبب این که رهبری شرایطی را فراهم کردند که از مشارکت بیشینه نگرانی ای نباشد، تمرکز مفهوم سازی را بر «انتخاب اصلح» گذاشتند: آ. امام خامنه‌ای در ۱۳ اردیبهشت ۷۶: «باید گشت و اصلح‏ را پیدا کرد. باید گشت و امین‏ترین را انتخاب کرد. باید جستجو کرد و در بین این چند نفر، به طور نسبی قادرترینِ بر اداره کشور را پیدا کرد.». ب. امام خامنه‌ای در ۳۱ اردیبهشت ۷۶: «[ملت] باید زحمت بکشد و دنبال اصلح‏ بگردد. من مکرّر عرض کرده‏ام که مسئله، مسأله دین و خدا و ادای تکلیف است. همچنان که اصل انتخابات یک تکلیف الهی است، انتخاب اصلح‏ هم یک تکلیف الهی است. ... ‏[نامزدها] در یک حد نیستند؛ بعضی صالحند، بعضی صالح‏ترند. بگردید آن صالح‏تر را شناسایی و پیدا کنید و به‌او رأی بدهید.» ج. امام خامنه‌ای در ۳۱ اردیبهشت ۷۶: «همه منتظرند که بتوانند به آن کسی که مورد علاقه‌شان است و به تشخیص آنها اصلح است، رأی بدهند. این، چیز خیلی خوب و برجسته‌ای است. ... بگردید آن صالحتر را شناسایی و پیدا کنید و به او رأی بدهید». د. امام خامنه‌ای در ۷ خرداد ۷۶؛ پس از انتخابات: «همه کسانی که به نحوی در این انتخابات شرکت کردند، دخالت کردند، تبلیغات انجام دادند و از کسی که مورد علاقه آن‏هاست و به نظرشان اصلح‏ بوده است، حمایت کردند، پیش خداوند متعال مأجورند». 2️⃣ مقطع انتخابات ۹۲؛ توجه دادن عادی به انتخاب اصلح آ. امام خامنه‌ای در ۲۵ اردیبهشت ۹۲: شما که در انتخابات شرکت میکنید، دنبال یک فرد اصلحی میگردید ... چگونه اصلح را پیدا کنیم و مشخصات یک انسانی که اصلح از دیگران است، چیست، نکاتی در این زمینه وجود دارد که ان‌شاءاللّه اگر بنده عمری داشتم، در آینده تا قبل از روز انتخابات عرض خواهم کرد.» ب. امام خامنه‌ای در ۱۴ خرداد ۹۲؛ یعنی ده روز پیش از انتخابات: «اصل مطلب در مسئله انتخابات، ایجاد حماسه سیاسی است ... در درجه‌ دوم هم، رأی به کسی است که یا شما، یا آن برادر و خواهر دیگر، یا بنده‌ی حقیر تشخیص داده‌ایم که برای آینده کشور مفیدتر از دیگران است.» تردیدی نیست که مفیدتر بودن برای آینده کشور، یعنی اصلح. ایشان هم چنین در روز ۲۲ خرداد ۹۲ سخنی دارند که برداشت های نادرست از آن را در مقاله «نظر رهبری درباره صالح مقبول و اصلح، آیا رهبری حرفی دال بر ائتلاف زدند؟» نقد کردیم. 3️⃣ مقطع انتخابات ۱۴۰۰؛ فروهشته سازی ادبیات انتخاب اصلح امام خامنه‌ای در این مقطع یعنی از سخنان نورور سال ۱۴۰۰ تا پیش از انتخابات، هفت سخنرانی داشتند (نوروز، ۲۵ فروردین، ۱۲ اردیبهشت، ۱۷ اردیبهشت، ۲۱ اردیبهشت، ۶ خرداد و ۱۴ خرداد) به دلیل شرایط این مقطع، در اکثر موارد تأکید بر اهمیت مشارکت مردم شده است و در هیچ مورد سخن از «انتخاب اصلح» نیامده است! در عوض مکرر بر معیارهایی مانند مبارزه با فساد و عدالت و قوت مدیریت تأکید شده است. تنها جایی که مفصل به معرفی معیارهای نامزد مطلوب اشاره کرده‌اند، در سخنان ۶ خرداد است که در آنجا هم در ذیل بحث نگرانی از مشارکت پایین مردم و راه حل این مشکل، وارد بحث می‌شوند، یعنی باز مستقلا به بیان میعارهای نامزد مطلوب، نمی‌پردازند و به مساله مشارکت در عنوان و صدر و ذیل مطلب می‌پردازند و متن آن نشان می‌دهد که به جای این که مردم را به شناخت نامزد اصلح با حداکثر دقت توصیه کنند، نه تنها سخن از نامزد اصلح نیست، بلکه سخن از این است که نامزدها باید «مدیریت قوی، قوت عمل، قوت اراده، کارامدی و صداقت» خود را به مردم نشان بدهند و آنان را قانع کنند. ✅ روشن است که انتقال بحث به ادبیات اصلح و صالح از یک سو، و از سوی دوم اصلح را صرف نظر از شرایط محیطی (رکن دوم سازنده مفهوم اصلح در فقه انتخابات) در نظر گرفتن و از سوی سوم، اصلح را کسی دانستن که برنامه تفصیلی بیشتری را تولید کرده باشد، سه خطایی است که با فقه انتخابات، ابرفقه و سخنان رهبری نمی‌تواند درست باشد. ❌ حیف عمرمان که صرف چیزی جز اطاعت از فرمایش رهبری (افزایش مشارکت)، ادبیات انحرافی، بازی در بستر تفرقه و فروریختن رأی نامزد مطلوب شود. اعوذ بالله من الشیطان الرجیم
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷 خیلی حرف پشت این بود خیلی ... 🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷 🗳 دوستای درسخون و باهوشت رو به کانال دعوت کن 🤓👇 ─┅═ঊঈ🍃🍂🍁🍃ঊঈ═┅─ @klase1_12/3 کلاس اول تا دوازدهم
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
⚡️🧠⚡️🧠⚡️🧠⚡️🧠⚡️🧠⚡️ 🧠⚡️🧠⚡️🧠⚡️🧠⚡️🧠⚡️🧠 چگونه هرسه زندانی فرار کنند؟ ⚡️🧠⚡️🧠⚡️🧠⚡️🧠⚡️🧠⚡️ 🧠⚡️🧠⚡️🧠⚡️🧠⚡️🧠⚡️🧠 🗳 دوستای درسخون و باهوشت رو به کانال دعوت کن 🤓👇 ─┅═ঊঈ🍃🍂🍁🍃ঊঈ═┅─ https://eitaa.com/klase1_12/3 کلاس اول تا دوازدهم
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🦋🌈🦋🌈🦋🌈🦋🌈🦋🌈🦋 آموزش حفظ سوره ماعون 🦋🌈🦋🌈🦋🌈🦋🌈🦋🌈🦋 🗳 دوستای درسخون و باهوشت رو به کانال دعوت کن 🤓👇 ─┅═ঊঈ🍃🍂🍁🍃ঊঈ═┅─ https://eitaa.com/klase1_12/3 کلاس اول تا دوازدهم
📘📕📙📗📙📙📕📗📘📗 📗📙📘📕📘📗📙📙📕📗 🔹 ارزشیابی غیرحضوری 💥 فصل۱۴ و ۱۵ #علوم ✅ پایه #هشتم قسمت اول 📘📕📙📗📙📙📕📗📘📗 📗📙📘📕📘📗📙📙📕📗 🗳 دوستای درسخون و باهوشت رو به کانال دعوت کن 🤓👇 ─┅═ঊঈ🍃🍂🍁🍃ঊঈ═┅─ @klase1_12/3 کلاس اول تا دوازدهم
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
BQACAgQAAxkBAAEuAAE_YKZuLktN71K8Ny3MJK9zeVedef8AAnYBAAJYNfBQ7EAKBPl2kDUfBA.pdf
385.8K
🔖نوبت دوم زبان 🎒پایه هشتم 🔗 بهترین کانال 👇🏻 ™️👉 🌐 📚 آموزش تخصصی متوسطه اول📝 ✅بدهید دوستانتان تا عضو شوند ⭕️ معرفی کانال های کلاس اول تا دوازدهم http://eitaa.com/joinchat/3126919201C95a405dc30
🍹🍹🍹🍹🍹🍹🍹🍹🍹🍹🍹🍹🍹 ✅ دمنوش زنجبیل ریشه‌ی زنجبیل حاوی مواد مغذی مانند ویتامین C، پتاسیم، فسفر و جینجرول است (ترکیبی از خواص آنتی اکسیداتیو و ضد التهابی). دمنوش زنجبیل تسکین‌دهنده‌ی استرس است. این دمنوش همچنین با رادیکال‌های آزاد مبارزه می‌کند، سوء هاضمه را درمان و روند چربی‌سوزی را تسهیل می‌کند. یک تکه ریشه‌ی زنجبیل را بردارید و بشویید. سپس آن را در آب جوش بیندازید و اجازه بدهید به مدت ۱۵ دقیقه روی حرارت پایین بجوشد. مقداری عسل هم به آن اضافه کنید و لذت ببرید! همچنین برای داشتن یک دمنوش زنجبیل متفاوت، می‌توانید چند برش سیب و چند برگ نعنا هم به آن اضافه کنید. دمنوش تابستانی‌تان آماده است! 🍹🍹🍹🍹🍹🍹🍹🍹🍹🍹🍹🍹🍹 🗳 دوستای درسخون و باهوشت رو به کانال دعوت کن 🤓👇 ─┅═ঊঈ🍃🍂🍁🍃ঊঈ═┅─ @klase1_12/3 کلاس اول تا دوازدهم
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🕋🕋🕋🕋🕋🕋🕋🕋🕋🕋🕋 آموزش حفظ سوره فیل ویژه تابستان 🕋🕋🕋🕋🕋🕋🕋🕋🕋🕋🕋 🗳 دوستای درسخون و باهوشت رو به کانال دعوت کن 🤓👇 ─┅═ঊঈ🍃🍂🍁🍃ঊঈ═┅─ @klase1_12/3 کلاس اول تا دوازدهم
⚡️🧠⚡️🧠⚡️🧠⚡️🧠⚡️🧠⚡️ 🧠⚡️🧠⚡️🧠⚡️🧠⚡️🧠⚡️🧠 آیا همه رنگ ها متفاوت هست یا خیر سعی کنید فقط به چشمانتان متکی باشید و از نرم افزارهای کمکی استفاده نکنید. ✅ پاسخ تست خطای دید ... شاید قبولش مشکل باشد اما سه نوار C-G-L دقیقاً همرنگ هستند. اگر باور ندارید می توانید امتحان کنید! ⚡️🧠⚡️🧠⚡️🧠⚡️🧠⚡️🧠⚡️ 🧠⚡️🧠⚡️🧠⚡️🧠⚡️🧠⚡️🧠 🗳 دوستای درسخون و باهوشت رو به کانال دعوت کن 🤓👇 ─┅═ঊঈ🍃🍂🍁🍃ঊঈ═┅─ https://eitaa.com/klase1_12/3 کلاس اول تا دوازدهم
🆎🆎🆎🆎🆎🆎🆎🆎🆎🆎🆎🆎 روز درمیان اموزش پنج لغت زبان انگلیسی 🆎🆎🆎🆎🆎🆎🆎🆎🆎🆎🆎🆎 🗳 دوستای درسخون و باهوشت رو به کانال دعوت کن 🤓👇 ─┅═ঊঈ🍃🍂🍁🍃ঊঈ═┅─ @klase1_12/3 کلاس اول تا دوازدهم
آزمون-نوبت-دوم-علوم-پایه-هشتم-دبیرستان-شهید-بهشتی-خرداد-96-سوالات-آزمون-پرسش-های-آزمون.pdf
397.3K
📘📕📙📗📙📙📕📗📘📗 📗📙📘📕📘📗📙📙📕📗 🔹آزمون 💥 دوره و مرور 📝 ✅ پایه 📘📕📙📗📙📙📕📗📘📗 📗📙📘📕📘📗📙📙📕📗 🗳 دوستای درسخون و باهوشت رو به کانال دعوت کن 🤓👇 ─┅═ঊঈ🍃🍂🍁🍃ঊঈ═┅─ @klase1_12/3 کلاس اول تا دوازدهم
سم جدید...😂😁 🗳 دوستای درسخون و باهوشت رو به کانال دعوت کن 🤓👇 ─┅═ঊঈ🍃🍂🍁🍃ঊঈ═┅─ @klase1_12/3 کلاس اول تا دوازدهم
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥ویدیو انگیزشی: 🔸 اگر تو هم همان کارهایی را انجام بدهی که انسان های موفق انجام دادند، تو هم دقیقا به همان نتیجه ای می رسی که آنها رسیده اند .💚💜 🗳 دوستای درسخون و باهوشت رو به کانال دعوت کن 🤓👇 ─┅═ঊঈ🍃🍂🍁🍃ঊঈ═┅─ @klase1_12/3 کلاس اول تا دوازدهم
ebook10022[www.takbook.com].pdf
10.98M
📗📙📗📙📗📙📗📙📗📙📗📙 ✅ کتاب شگفت انگیز ولی واقعی 🔹 جلد سوم 🌺 بسیار زیبا و جذاب 😍 📗📙📗📙📗📙📗📙📗📙📗📙 🗳 دوستای درسخون و باهوشت رو به کانال دعوت کن 🤓👇 ─┅═ঊঈ🍃🍂🍁🍃ঊঈ═┅─ @klase1_12/3 کلاس اول تا دوازدهم
⚡️🧠⚡️🧠⚡️🧠⚡️🧠⚡️🧠⚡️ 🧠⚡️🧠⚡️🧠⚡️🧠⚡️🧠⚡️🧠 شانزده مثلث داریم و می خواهیم آنها را با اعداد 0 یا 1 پر کنیم. به چند طریق می‌توان در 16 مثلث شکل بالا اعداد 0 یا 1 نوشت، به طوری که مجموع اعداد موجود در مثلث‌های مجاور هر مثلث، فرد شود؟ به چند طریق می‌توان همین کار کرد که مجموع اعداد موجود در مثلث‌های مجاور هر مثلث، زوج شود؟ (دو مثلث مجاورند اگر در یک ضلع مشترک باشند.) پاسخ‌های این دو سوال به ترتیب کدامند؟ الف) 1و 16 ب) 16 و 1 پ) 16 و 16 ت) 0 و 16 ث) 0 و 128 ⚡️🧠⚡️🧠⚡️🧠⚡️🧠⚡️🧠⚡️ 🧠⚡️🧠⚡️🧠⚡️🧠⚡️🧠⚡️🧠 🗳 دوستای درسخون و باهوشت رو به کانال دعوت کن 🤓👇 ─┅═ঊঈ🍃🍂🍁🍃ঊঈ═┅─ https://eitaa.com/klase1_12/3 کلاس اول تا دوازدهم
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا