🔴🔵🔴🔵🔴🔵🔴🔵🔴🔵🔴
🔵🔴🔵🔴🔵🔴🔵🔴🔵🔴🔵
💢اعلام نحوه بررسی مغایرت معدل پذیرفته شدگان کنکور ۱۴۰۱
معاون امور آزمونهای سازمان سنجش آموزش کشور با اشاره به مقررات پذیرش دانشجو خاطرنشان کرد: بر اساس دستورالعملهای ارسالی به دانشگاهها و مؤسسات آموزش عالی، در کد رشته محلهایی که تعداد پذیرفتهشدگان آنها از ظرفیت مندرج در دفترچه کمتر بوده است، نیازی به بررسی معدل توسط دانشگاهها وجود ندارد و این کد رشته محلها در اختیار دانشگاهها است و ثبت نام و ادامه تحصیل این داوطلبان با هر معدلی در این کد رشته محلها بلامانع است.
🔴🔵🔴🔵🔴🔵🔴🔵🔴🔵🔴
🔵🔴🔵🔴🔵🔴🔵🔴🔵🔴🔵
🗳 دوستای درسخون و باهوشت رو به کانال دعوت کن 🤓👇
─┅═ঊঈ🍃🍂🍁🍃ঊঈ═┅─
@klase1_12/3
کلاس اول تا دوازدهم
gramer8.irantooshe.ir.pdf
10.56M
📘📕📙📗📙📙📕📗📘📗
📗📙📘📕📘📗📙📙📕📗
گرامر درس ۲
#زبان_انگلیسی
پایه #هشتم
📘📕📙📗📙📙📕📗📘📗
📗📙📘📕📘📗📙📙📕📗
🗳 دوستای درسخون و باهوشت رو به کانال دعوت کن 🤓👇
─┅═ঊঈ🍃🍂🍁🍃ঊঈ═┅─
@klase1_12/3
کلاس اول تا دوازدهم
جزوه-فصل-1-و-2-علوم-تجربی-(سری-1)-هشتم-متوسطه_Biamoz.com.pdf
984.3K
📘📕📙📗📙📙📕📗📘📗
📗📙📘📕📘📗📙📙📕📗
جزوه فصل ۱ و ۲
#علوم تجربی
#هشتم متوسطه
📘📕📙📗📙📙📕📗📘📗
📗📙📘📕📘📗📙📙📕📗
🗳 دوستای درسخون و باهوشت رو به کانال دعوت کن 🤓👇
─┅═ঊঈ🍃🍂🍁🍃ঊঈ═┅─
@klase1_12/3
کلاس اول تا دوازدهم
📘📕📙📗📙📙📕📗📘📗
📗📙📘📕📘📗📙📙📕📗
📚شیــوه مطالعــهی دروس حـــل کردنی📚
🔹اول یه دور مثالها و تمرینهای کتاب رو بخونین📖
🔹 دور بعد سعی کنین، هر مثال رو خودتون حل کنین و فرمول ها و نکات هر سوال رو تو خلاصه تون یادداشت کنین📝
🔹 نت برداری فرمول ها و نکات رو یک دور مطالعه کنین.🙇♀
🔹سراغ پاسخنامه تشریحی برین و تک تک راه حل هاتون رو با جواب درست تطبیق بدین و با دلیل راه حل های اشتباه تون رو رد کرده و راه حل درست سوال رو پیدا کنین و یک دور دیگر سوال را حل کنین👀
🔹نکات و فرمول های جدید تست ها و نمونه سوالات رو به خلاصه های خودتون اضافه کنین.✍
🔹در فواصل زمانی منظم تیپ های مختلفی از مباحث کار شده را حل کنین، تا باعث تثبیت یادگیری بشه و جلوی فراموشی های اولیه را بگیرین. ✏️
🔹 در ابتدای کار فرمول ها را حفظ نکنین و اجازه بدین با زدن تست ها و حل سوالات متفاوت ملکه ذهن تون بشه🧠
#مشاوره
📘📕📙📗📙📙📕📗📘📗
📗📙📘📕📘📗📙📙📕📗
🗳 دوستای درسخون و باهوشت رو به کانال دعوت کن 🤓👇
─┅═ঊঈ🍃🍂🍁🍃ঊঈ═┅─
@klase1_12/3
کلاس اول تا دوازدهم
هدایت شده از قلم اقتصادی
🌱 به نام حق
هشتگ خون #
«سیدمرتضی حسینی» شهادتت مبارک و گوارا🌷
شب را با آرامش خوابیده بودیم اما تو بیدار بودی. از شرف، عزّت، ناموس، مکتب و تمامیت ارضی ما دفاع میکردی
🔹مشکلت این بود که «سرباز» بودی نه «سر باز»، وگرنه برایت هشتگ میزدند❗️
🔹مشکلت این بود که از «ناموس وطن» دفاع میکردی نه از «بیناموسی و بیعفتی»، وگرنه برایت هشتگ میزدند❗️
🔹مشکلت این بود که «لباس نظامی و امنیتی» بر تن داشتی نه «لباس بیحیایی و آشوبگری»، وگرنه برایت هشتگ میزدند❗️
🔹مشکلت این بود که «سرباز دهههشتادی» بودی نه «آشوبگر دهههشتادی»، وگرنه برایت هشتگ میزدند❗️
🔹مشکل «شهادتت» بود نه «خیانتت»، وگرنه برایت هشتگ میزدند❗️
🔸آشوبگران را میگویم، ضدانقلاب داخلی را میگویم، آن دسته از اصلاحطلبان مفسد و بیشرف را میگویم که چهل روز است امنیت و آرامش را از کشور سلب کردند تا به اهداف شیطانی خود برسند.
🔸هنوز هم در حال هشتگ زدن هستند اما نه برای تو؛ بلکه برای نفسانیت خود! برای منافع مادی خود!
🔸شاید همین هشتگها، در نقطه صفر مرزی کردستان تبدیل به تیری بر پیکرت شده باشد❗️
🔸شب در امنیت و آرامشی که تو سخاوتمندانه و شرافتمندانه برایشان فراهم میکردی، هشتگ میزدند!
شکسته باد قلمهایشان و قدمهایشان!
🔺بدا به حال ملتی که بخواهد اینها را بر سرنوشت خود حاکم کند❗️
حاشا و کلا !
خدا برایت هشتگ خون میزند. تمام آن هشتگها را خواهد شست.❤️
#شهید_سیدمرتضیحسینی
✍️ سیدجواد میرزازاده
✅ @ghalam14
⁉️چه سوالات و تست هایی تست علامت دار هستند؟
🔹هنگام زدن تست های آموزشی و همچنین حل سوالات ، برخی ، متناسب با ویژگی زیر علامتدار میشوند تا در زمان های مرور مجددا به آن ها پرداخته شود.
🔹ویژگی تست و سوالات علامتدار این است که، شما نتوانید به تست مربوطه با اطلاعات جزوه و کتاب درسی خود، پاسخ دهید.
🔹در این حالت پاسخ را با استفاده از پاسخنامه بیابید و نکته آن را وارد خلاصه نویسی های خود نموده و تست یا سوال را علامتدار نمایید. اگر تست یا سوالی خارج از الگوهای متعارف بود نیز، آن را علامتدار نمایید.
🌀این بدین معنی است که تا به حال با این نمونه تست ها یا سوالات آشنا نشده بودید. بنابراین اینها را نیز علامتدار نمایید.
🗳 دوستای درسخون و باهوشت رو به کانال دعوت کن 🤓👇
─┅═ঊঈ🍃🍂🍁🍃ঊঈ═┅─
@klase1_12/3
کلاس اول تا دوازدهم
#دعای_قشنگ ✨
+ خدایا، به زیبایی آنچه نزد توست،
از زشتی آنچه که نزد ماست در گذر...
🗳 دوستای درسخون و باهوشت رو به کانال دعوت کن 🤓👇
─┅═ঊঈ🍃🍂🍁🍃ঊঈ═┅─
@klase1_12/3
کلاس اول تا دوازدهم
معجــزه اون موقـعی اتفـــاق میُفتـــه که وا نمیـــدی و تسلیـــم نمیــشی،
حتــی وقتــی که دلــت میــخواد اینـــکارو بکنــی.
روزگـــار همیـشـــه عاشـــق آدمــی میشـــه کـــه قلــب سرسختـی داره🌥
🗳 دوستای درسخون و باهوشت رو به کانال دعوت کن 🤓👇
─┅═ঊঈ🍃🍂🍁🍃ঊঈ═┅─
@klase1_12/3
کلاس اول تا دوازدهم
🔴🔵🔴🔵🔴🔵🔴🔵🔴🔵🔴
🔵🔴🔵🔴🔵🔴🔵🔴🔵🔴🔵
💢آزمون سراسری فقط برای دروس تخصصی و در دو نوبت برگزار میشود
👤پورعباس، رئیس سازمان سنجش:
▫️کنکور ۱۴۰۲ با ۶۰ درصد تأثیر قطعی آزمون سراسری و ۴۰ درصد تأثیر سوابق تحصیلی در دو نوبت برگزار میشود.
▫️نوبت اول آزمون سراسری به شیوه جدید در اواخر دی ماه ۱۴۰۱ و نوبت دیگر آزمون تیرماه ۱۴۰۲ برگزار میشود و اعلام نتایج در شهریورماه خواهد بود.
🔴🔵🔴🔵🔴🔵🔴🔵🔴🔵🔴
🔵🔴🔵🔴🔵🔴🔵🔴🔵🔴🔵
🗳 دوستای درسخون و باهوشت رو به کانال دعوت کن 🤓👇
─┅═ঊঈ🍃🍂🍁🍃ঊঈ═┅─
@klase1_12/3
کلاس اول تا دوازدهم
✍ #عدالت_آموزشی آرمانی گمشده
1⃣ قسمت اول
2⃣ قسمت دوم
🔻 آیا مدارس غیرانتفاعی عدالت آموزشی را نقض میکنند؟
🔸ایده ساخت مدارس غیرانتفاعی در شکل کنونی آنها پس از پایان جنگ تحمیلی مطرح شد. با توجه به رشد جمعیت در آن سالها و مشکلات دولت برای بازسازی کشور، این ایده با هدف مشارکت بخش خصوصی در آموزش، با حمایت گروهی از نمایندگان، توسط مجلس تصویب و به دولت ابلاغ شد.
🔸بر اساس این قانون، مدارس غیرانتفاعی مدارسی هستند که با مشارکت مردم، مطابق اهداف، ضوابط، برنامهها و دستورالعملهای عمومی وزارت آموزش و پرورش و تحت نظارت این وزارتخانه تأسیس و اداره میشوند.
🔸غیرانتفاعی بودن در این قانون یعنی درآمد حاصله صرفاً صرف هزینههای جاری و توسعهی آتی مدارس شود.
🔸حدود سه دهه بعد از آغاز به کار این مدارس، کشور با کاهش جمعیت دانشآموزان مواجه شد. پیک جمعیت این قشر از حدود ۱۹ ملیون و ۳۰۰ هزار نفر در دورهی سازندگی به حدود ۱۲ ملیون نفر رسید و بهانهی ساخت این مدارس از بین رفت. با این حال مدارس غیرانتفاعی به شیوهای متفاوت از متن قانون به رشد و توسعهی خود ادامه دادند.
🔸این مدارس اکنون با گردشهای مالی کلان، خصوصاً در کلانشهرها، در کنار قوانین و ساختارهای حمایتی که برای تأسیس و توسعه دارند، با استفاده از نقاط ضعف نظام آموزشی و رانتهایی که ایجاد میکنند، تعادل نظام آموزشی کشور را به نفع خود بر هم میزنند.
🔸مدارس غیرانتفاعی با استفاده از مزیتهایی که آییننامهها و درآمد زیاد در اختیارشان قرار میدهد، فضا و شرایطی کاملاً متفاوت از مدارس دولتی ایجاد میکنند که مهمترین پیامد آن ایجاد آموزش طبقاتی در جامعه است. از جملهی این مزیتها عبارتند از: ساعت آموزشی بیشتر، کلاسهای خلوتتر، ارائهی محتوای آموزشی پیشرفتهتر و گستردهتر از محتوای مصوب آموزش و پرورش، دورههای فوقبرنامه، استفاده از معلمان توانمندتر، ارائهی فضای تربیتی تلطیفشده و به دور از سختگیری و محدودیتگذاری.
🔸با وجود اینکه این امکانات به خودی خود ناقض عدالت آموزشی نیستند، قرار گرفتن آنها در کنار قوانین دست و پا گیر مدارس دولتی، و کنکور که یک رقابت مقایسهای برای تصاحب صندلیهای دانشگاه است، سبب بروز بی عدالتی میشود.
🔸آموزش و پرورش یک نهاد انسانی مبتنی بر تعلیم و تربیت است. از نظر کارشناسان، در آموزش، مسئلهی گردش پول به این شکل، روابط موجود در این نهاد را به نفع خود بر هم میزند و در کنار گسترش بیعدالتی آموزشی، فضایی برای آموزش پنهان دانشآموزان ایجاد میکند که در آن، پول عامل دستیابی به پیشرفت، خدمات آموزشی با کیفیتتر و زندگی بهتر معرفی میشود.
🔸ادارهی این مدارس به این شیوه روز به روز منجر به افزایش شکاف طبقاتی در آموزش کشور و در نتیجه گسترش بیعدالتی اجتماعی و اقتصادی در ابعاد مختلف زندگی افراد در جامعه خواهد شد.
🗳 دوستای درسخون و باهوشت رو به کانال دعوت کن 🤓👇
─┅═ঊঈ🍃🍂🍁🍃ঊঈ═┅─
@klase1_12/3
کلاس اول تا دوازدهم