PTT-20240720-WA0068.opus
زمان:
حجم:
222.7K
فایل صوتی از طرف معصومی
2.47M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
صبح است.....
بیا دلی به دریا بزنیم......
در گوشِ سپیده،لب به نجوا بزنیم.......
صبح است......
بیا برای مستانه شدن.....
بر غصه و غم دست به حاشا بزنیم🥰
سلام صبحتون پرازعشق ♥️
الهی به امید تو.....🌹
با من همراه باش👇
https://eitaa.com/kulbeye_aramesh
✨
ســلام امــام زمــانــم ......
و دل چه آرام میشود.....
وقتی که میفهمد......
مرهمِ تمامِ زخمهایش:.....
فقط نگاه توست...♥️
🌺
با من همراه باش👇
https://eitaa.com/kulbeye_aramesh
4.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
بفرمایید.....
صبحانه بهمراه آرامش نوش جان کنید.....
#خدایاشکرت🤲
با من همراه باش👇
https://eitaa.com/kulbeye_aramesh
12.89M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
تا وقتی خدا هست.....
غم وغصه چرا؟
بفرمایید......
حس آرامش.....🌹
#آرامش
#زندگی
#خدا
با من همراه باش👇
https://eitaa.com/kulbeye_aramesh
10.85M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🍇حجامت درخت انگور
بزرگ کردن حبه های انگور بدون استفاده از هورمون و اصلاح درختی که بار نمی دهد
هیأت حضرت رقیه سلام الله علیها و
کانون تخصصی سلامت(تنها طبیب)
https://eitaa.com/joinchat/3312779319Cd4f04fb5b6
3.92M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
هیچ وقت نگو نمیشه
هر جا اراده باشه
راهی هم هست...
همسفر شو 👇
https://eitaa.com/kulbeye_aramesh
اسرار امیرالمؤمنین علیه السلام
و از اين قبيل است روايت زاذان، خادم حضرت سلمان كه گفت چون امير المؤمنين عليه السّلام تشريف آوردند به جهت تغسيل و تكفين سلمان، ديدند كه از دنيا رفته [است]. چون قطيفه را از روى سلمان كشيدند سلمان تبسّم نمود و خواست كه برخيزد، حضرت فرمود: «عد إلى موتك فعاد» . يعنى برگرد به موت خود، پس عود نمود.
سنگین شمارد اين مطلب را آنكه در تحقيق ضعيف است دليل او، و در سستى اعتقاد و شك، زياد است گفتوگوى او، و كور است در راه هدايت، چشم دل او. پس گفتم به آن كس بدان اى ضعيفالاعتقاد، اسرافيل عليه السّلام تلقين كرده خدا او را كلمهاى كه به آن كلمه مىدمد صور را و به اين واسطه اهل آسمان و زمين همه مدهوش شوند و مضطرب گردند 1، و آن كلمهاى است كه آسمان و زمين به او برپاست. پس ندا كند تمام خلق را به آن كلمه و همه اموات برخيزند، و زنده گرداند استخوانهاى پوسيدۀ خردشده را، و جمع كند اعضاى متلاشى و پراكنده از استخوانهاى كهنه را، و به آن كلمه تمام مبادرت نمايند؛ مثل آنكه خداوند جبار در روز ازل ايشان را ندا نمود و همه اجابت كردند به كلمات تامهاى كه از براى آنهاست جمع و تفريق و موت و حيات، و آن كلمات در قرآن مجيد مستور است.
پس اى ضعيفالاعتقاد بزرگ و عجب نمىشمارى برخاستن تمام اموات را به كلمهاى كه اسرافيل با آن كلمه خواند، ولكن بزرگ شمارى برخاستن يك ميت را و حال آنكه خود اسم اعظم، او را حاضر شده [است]، يعنى سلمان را، و آيا نفهميده و ندانسته آن ضعيفالاعتقاد كه خداوند برىّ است از صورت و مثال، يعنى صورت و مثال ندارد، و اوست حىّ كريم متعال و آنكه به اسم خود و قدرت خود و امر خود اشياء را به وجود آورده و معدوم گرداند هرزمان [كه]بخواهد. و در اينجا جوارح و اعضايى نيست كه به فعل آورد، و حركاتى نيست؛ ولكن به رموز و كلمات تامّات است كه كسى نمىفهمد.
و به اين مطلب اشاره است بقوله تعالى «إنّي خمّرت طينة آدم بيدي» 2يعنى من ساختم طينت و گل آدم را به دست خود؛ يعنى به قدرت خود. خلق نمود خداوند تعالى آدم را بر [هر]صورتى [كه]خواسته و اراده نموده، بدون اينكه انتقال يابد از علقه به سوى مضغه و از مضغه به سوى عظام، بلكه به ارادۀ كُنْ فَيَكُونُ. هرگاه مطلع شوى بر سرّى كه در ميانه كُنْ فَيَكُونُ است هرآينه مىفهميدى آنچه را در ميانه قلم و نون است.
1) . ر. ك: مصباح المتهجد، ص 293.
2) . عوالى اللآلي، ج 4، ص 98.