eitaa logo
صلّی‌اللّه‌علــیكِ‌یافاطــمه‌‌الزهــــرا
361 دنبال‌کننده
8.1هزار عکس
4.1هزار ویدیو
29 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
57.07M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
• 🎥💚 تصویر سازی زیبای هوش مصنوعی از صحن انقلاب رَبیعُ الاوّل... پر شکوفه باد این موسم و لبریزِ عشق باد این هَنگامه... ما آهوانِ تشنه و رمیده‌ی صیادِ روزگار جایی نمی رویم مگر صحنِ انقلاب... اثرِ «پناه» : نوش نگاهتون 🕊💖 ✍🏻 @labeik_ya_fatemata_zahra .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
• 🎥🔴 سعید افروز: مدالم را به امام رضا علیه‌السلام تقدیم‌ می‌کنم 🔹 خودم هم فکر نمی‌کردم چنین رکوردی بزنم. خوشحالم که توانستم دل مردم را شاد کنم. @labeik_ya_fatemata_zahra .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💭 🔺حزب الله لبنان تصاویری از حملات اخیر خود به مواضع و تجهیزات جاسوسی اسرائیل در نوار مرزی جنوب لبنان را منتشر کرد. @labeik_ya_fatemata_zahra .
• ⭕️ ساره جوانمرادی از ورزش قهرمانی خداحافظی کرد @labeik_ya_fatemata_zahra .
📲💭 فیسبوک و اینستاگرام... نرم افزارهای جاسوسی!! @labeik_ya_fatemata_zahra .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
• 📹🔵 روایت یک خدمت 🔸بیش از هزار موکب در مسیرهای منتهی به مشهد و در اطراف حرم ثامن الحجج در حال خدمت هستند. 🔹خادمان زائران بیشترشان ایرانی هستند اما در میان آنها خادمانی از دیگر کشورها نیز حضور دارند. @labeik_ya_fatemata_zahra .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
• 🌹 جان فدا 🔅«وَ مِنَ النَّاسِ مَنْ يَشْرِي نَفْسَهُ ابْتِغَاءَ مَرْضَاتِ اللَّهِ ۗ وَاللَّهُ رَءُوفٌ بِالْعِبَادِ». 📗 سوره بقره، آیه ۲۰۷ ________________________ @labeik_ya_fatemata_zahra .
• ❣❣ 📖 السَّلَامُ عَلَیْکَ أَیُّهَا السَّبَبُ الْمُتَّصِلُ بَیْنَ الْأَرْضِ وَ السَّمَاءِ... 🌱 سلام بر گوشه‌ی روشن قبایت که آسمان را بر ما زمینگیران دوری‌ات می‌تکاند. سلام بر تو و بر ریسمان مهربان دستانت که تنها راه نزول ملکوت آسمان‌ها بر برهوت غفلت زمین‌اند... 📘 صحیفه مهدیه، زیارت حضرت صاحب الامر در سرداب مقدس، ص ۶۱۰ 🤲🏻🌸 @labeik_ya_fatemata_zahra .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
• 🌸🔅بر چهره پر ز نور مهدی صلوات بر جان و دل صبور مهدی صلوات... 🌸🔅تا امر فرج شود مهيا بفرست بهر فرج و ظهور مهدی صلوات... 🔹امام صادق علیه السلام فرمودند؛ « هیچ عملی در روز جمعه، برتر از بر محمد و آل محمد صلی الله علیه و آله نیست. » 📚 الخصال، ص۳۹۴ ☀️ ════•❁✧🌺✧❁•════ @labeik_ya_fatemata_zahra .
• 💎 استغفار‌یعنی: خدایا‌من‌نتوانستم‌از‌زندگی‌ام‌خوب‌لذت‌ ببرم، حالم‌بد‌است،‌ اخلاقم‌بد‌شده،‌ عاشق‌نشدم‌و‌درخود پرستی‌مانده‌ام،‌ روحم‌کثیف‌شده‌ و‌دیگر‌ازچیزی‌لذت‌نمی‌ برم،‌درستم‌کن‌ تا‌باقی‌ماندۀزندگی‌ام‌ را‌لذت‌ببرم...(:❤️ 🌱 @labeik_ya_fatemata_zahra
• ♦️پهپاد جاسوسی رژیم صهیونیستی به کنترل مقاومت درآمد 🔹گردان‌های القدس: یک فروند پهپاد جاسوسی صهیونیستی «EVO Max» را در حالی که در حال انجام مأموریت‌های جاسوسی در آسمان منطقه مرکزی نوار غزه بود، به کنترل خود در آورده است. @labeik_ya_fatemata_zahra
• 📸🔺عکس های هوایی از پایتخت، صنعا، با لباس سبز در تدارک جشن سالروز میلاد پیامبر اکرم (ص) ۱۴۴۶ هجری قمری. @labeik_ya_fatemata_zahra .
• 🟢 فضیلت از شامگاه پنجشنبه تا غروب روز 🔺 امام صادق(علیه السلام) می‌فرماید: 🔹 هنگامی که شام پنج‌شنبه و شب جمعه فرا می‌رسد، فرشتگانی از آسمان نازل می‌شوند که به همراه خود قلم‌هایی از طلا و کاغذهایی از نقره دارند. آنها در طی این مدت تا غروب روز جمعه، هیچ عملی به جز بر پیامبر صلّی الله علیه و آله و سلّم را ثبت نمی‌کنند. 📚 من لا یحضره الفقیه، ج ۱،ص ۴۲۴ 🌕 در حد توان، حداقل ۱۰۰ ذکر شریف بفرستیم 🌹 در این فرصت طلایی امام خود را یاری کنید با دعا برای ظهور با ذکر صلوات همراه با عجّل فرجهم ____________________________ @labeik_ya_fatemata_zahra
• ⭕️ نترسید میثم مطیعی جای شماها رو تو تنگ نمیکنه. اونجاهایی که آب از لک و لوچه شما جاری میکنه، مقصد ما نیست. @labeik_ya_fatemata_zahra .
• ⭕️ پاسخ میثم مطیعی به هجمه اخیر اسلام ستیزها به سفر تبلیغی اخیر وی به تایلند @labeik_ya_fatemata_zahra .
• 🔴 دوست دارید معجزه در اسلام را بدانید؟ در 🇳🇬 در پزشکان بدون مرز کار میکردم؛ نیجریه۱۰۰میلیون مسلمان و ۱٠۵ میلیون غیرمسلمان دارد زنان مسلمان چون مشروب نمیخوردند بسیار زیباتر از زنان غیر مسلمان بودند ولی آمار تجاوز به زنان مسلمان ۱۰٪ و غیرمسلمان ٪۹۰ بودچون حجاب مصونیت است! (حسن نژاد) ✍️ باعث تعجب است که با وجود چنین آمارهایی و آمارهای تجاوز در کشورهایی که پوشش در آن است هنوز بعضی ها متوجه لزوم حجاب در تامین امنیت نشده اند. مقابله با بی‌حجابی در راستای تامین امنیت خود تو است فهم این مطلب چیز سختی نیست!! @labeik_ya_fatemata_zahra .
• 🔺پهپاد جاسوسی اسرائیل به کنترل مقاومت درآمد 🔹 مقاومت فلسطین اعلام کرد یک فروند پهپاد جاسوسی صهیونیست‌ها از نوع «EVO Max» را در حالی که در حال انجام مأموریت‌های جاسوسی در آسمان منطقه مرکزی نوار غزه بود، به کنترل خود در آورده است. @labeik_ya_fatemata_zahra .