eitaa logo
صلّی‌اللّه‌علــیكِ‌یافاطــمه‌‌الزهــــرا
362 دنبال‌کننده
8.1هزار عکس
4.1هزار ویدیو
29 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
• 📌 بیانیه خاخام یونس حمّامی رهبر دینی کلیمیان در دفاع از رهبری و عملیات ۲ 🌷 @labeik_ya_fatemata_zahra .
• 📌⏳ اسحاق و الیاس که همراه پدرشون به رفته بودند. 👌🏻 🤔 @labeik_ya_fatemata_zahra .
⭕️ بایدن: به ایران هشدار میدهم که ترور دونالد ترامپ به عنوان اعلان جنگ با آمریکا تلقی خواهد شد! ـــــــــــــــــــــــ @labeik_ya_fatemata_zahra
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
• 🎥🔴 ویدویی ۲۰ دقیقه‌ای از شکار نظامیان صهیونیست توسط تک‌تیراندازان حماس 🔺‌پ‌.ن: کلی اسرائیلی تو همین ۲۰ دقیقه راهی جهنم شدن صهیونیست‌ها چطوری مدعی‌ان کلا ۷۰۰ تا کشته داشتن؟! @labeik_ya_fatemata_zahra .
☑️ ادای احترام عراقچی به فرماندهان مقاومت 🔹وزیر امور خارجه کشورمان در بدو ورود به بغداد، با حضور در محل یادمان فرماندهان شهید سردار حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس، با قرائت فاتحه، به این شهدای بزرگوار ادای احترام کرد. ـــــــــــــــــــــــ @labeik_ya_fatemata_zahra .
• ❌ ادعای یوسی ملمن: حمله برنامه‌ریزی شده اسرائیل به ایران تا رسیدن پدافند هوایی ضد بالستیک تاد، مجدداً به تعویق افتاده است. اگر اسرائیل متعهد نشود که به سایت‌ های هسته‌ای و نفتی حمله نکند، ایالات متحده با استقرار آنها موافقت نمی‌کند. ‌‌‌ ✍ آسیب و میزان تخریب وارد شده از عملیات وعده صادق ۲ به سامانه های موشکی در اسرائیل آنچنان بالا بوده که حالا ما با رژیمی تقریبا بی دفاع روبرو هستیم. این نکته تنها یک ادعا نیست، گزارش امروز روزنامه های مهم اسرائیل بوده و تیتر شده است. آنها جنگ را دیده اند و می شناسند می دانند چه هزینه ای بر اسرائیل تحمیل است و به سمت چه دره ای در حال تاختن هستند. 🇮🇷 @labeik_ya_fatemata_zahra .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
• 📹🔺عراقچی: کاملا برای یک وضعیت جنگی آمادگی داریم و از جنگ نمی ترسیم! پ.ن: دمت گرم سید، زیبا صحبت می‌کنی 👌🏻 🗣 مصطفی گرجی 🇮🇷 @labeik_ya_fatemata_zahra .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
• 📋 ✨ 📍[المحاسن] قَالَ أَبُو عَبْدِ اللَّهِ علیه السلام ثَلَاثٌ إِذَا کُنَّ فِی الْمَرْءِ فَلَا تَتَحَرَّجْ أَنْ تَقُولَ إِنَّهُ فِی جَهَنَّمَ الْبَذَاءُ وَ الْخُیَلَاءُ وَ الْفَخْرُ . 📍و فرمود: سه خوى است که اگر در شخصی باشد، پروایى نیست که بگویى او دوزخى است: بد زبانی، تکبر و بزرگ منشى، و فخر فروشى. 📚 الخصال / ص ۲۰۴ @labeik_ya_fatemata_zahra
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🏴 ألسَّلاَمُ عَلَيکِ يَا فَاطِمَةَ المَعصُومِة ✨فاطمه را خواستم، معصومه را زائر شدم ✨فیض قبر مادری از قبر دختر می‌رسد... ════••✿❀✿••════ @labeik_ya_fatemata_zahra .
⭕️ حزب الله: برد موشک های ما به تدریج روز به روز به سمت عمق اسرائیل افزایش خواهد یافت ـــــــــــــــــــــــ @labeik_ya_fatemata_zahra
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
• 🎥🔴 قالیباف در اتحادیۀ بین‌المجالس: رژیم صهیونیستی فکر می‌کرد با ترور سید حسن نصرالله توانسته پایانِ مقاومتِ لبنان را رقم بزند اما عملیات گولانی نشان داد حزب‌الله زنده است ایران از هر آتش‌بسی که دولت، مجلس و مقاومت لبنان با آن موافقت کند، حمایت می‌کند. @labeik_ya_fatemata_zahra .
• 🔴 احتمال استفاده رژیم صهیونیستی از مواد شیمیایی و ممنوعه در جنوب لبنان 🔹یونیفل: به‌رغم اینکه صلح‌بانان سازمان ملل در جنوب لبنان از ماسک محافظتی استفاده می‌کردند، اما ۱۵ نفر از آن‌ها پس از ورود دود به مقر خود، دچار علائمی مانند سوزش پوست و مشکلات گوارشی شدند. @labeik_ya_fatemata_zahra .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
• 🎥🔴 تقدیر اژه‌ای از سفر شجاعانه قالیباف به بیروت 🔹رئیس قوه قضائیه: اقدام شجاعانه و مدبرانه رئیس مجلس شورای اسلامی در سفر به بیروت و حضور در محله‌هایی که در پی حملات صهیونیست‌ها آسیب دیده قابل تقدیر است. @labeik_ya_fatemata_zahra .
• 🔻بازداشت دو تیم وابسته به گروهک جیش الظلم 🔹با رصدهای مستمر اطلاعاتی و سلسله عملیات آفندیِ سربازان گمنام امام زمان(عج) در اداره کل اطلاعات استان سیستان و بلوچستان و با پشتیبانی فراجای استان، دو تیم تروریستی وابسته به گروهک تروریستی جیش الظلم در شهرستانهای راسک و سرباز مورد شناسایی قرار گرفته و تمامی اعضای آن دستگیر شدند. 🔹افراد دستگیر شده با استفاده از سلاح‌های جنگی و سازه‌های انفجاری، قصد انجام اقدامات تروریستی و ایجاد ناامنی در استان را داشتند که پیش از هرگونه عملیات ضد امنیتی، بازداشت شده و محل اختفای سلاح و تجهیزات انفجاری آنها با کمک مردم شریف استان کشف و تجهیزات ضبط گردید. @labeik_ya_fatemata_zahra
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
• 🎥⭕️ اظهارات جالب و شنیدنی دکتر مرندی از حمله مرگ‌بار حزب‌الله لبنان 🔶 «دکتر سید محمد مرندی» تحلیلگر سیاسی در گفتگو با شبکه آرتی: 🔺این نشان می‌دهد که گنبد آهنین و سایر سیستم‌های دفاعی چقدر ضعیف و ناکارآمد هستند؛ اگر آمریکا سیستم دفاعی خود را وارد کند و شکست بخورد، چه چیزی در مورد توانایی نظامی خودش به جهان می‌گوید! 🔺اگر رژیم اسرائیل به ایران حمله کند، ایران قبلا قول داده است که با شدت بیشتری پاسخ دهد و انتقام‌جویی در دور بعدی حتی گسترده‌تر از دوره قبلی خواهد بود. @labeik_ya_fatemata_zahra .
• 💢 پسران شهید نیلفروشان در حال حمل پیکر مطهر پدرشان | بغداد @labeik_ya_fatemata_zahra .
• ♦️حمله پهپادی مجدد مقاومت عراق به اراضی اشغالی 🔹مقاومت اسلامی عراق اعلام کرد که شامگاه امروز دوشنبه هدفی مهم را در شرق اراضی اشغالی با یک پهپاد قدرتمند و پیشرفته هدف قرار داده است. 🔹مقاومت اسلامی عراق بر ادامه عملیات‌های خود و هدف قرار دادن مواضع دشمن صهیونیستی با روندی فزاینده تاکید کرد. @labeik_ya_fatemata_zahra
• 🔴 مادورو: هیتلر جنایت‌هایی اسرائیل را مرتکب نشد! رئیس جمهور ونزوئلا: 🔹حملات رژیم اسرائیل به لبنان و غزه را شدیدا محکوم می‌کنم. رژیم اسرائیل به نخست وزیری نتانیاهو، روی آدلف هیتلر را سفید کرده است. 🔹نتانیاهو دست به یک کشتار دسته جمعی علیه فلسطین و لبنان زده و آنچه رخ می‌دهد، اسمش جنگ نیست. 🔹هیتلر جرأت نکرد آنچه را که این وحشی ساخته دست اتحادیه اروپا و آمریکا علیه فلسطین و لبنان انجام می‌دهد، انجام دهد. @labeik_ya_fatemata_zahra