🎙امروز یک صوت و
🌇 یک گرافیک برای مراحل اهدا و اعطای گوشی و ابزار دیجیتال به فرزندان میفرستم
سوالتونو میتونین قبلش بپرسین 👉 (روی بپرسین کلیک کنید تا صفحه چت باز بشه)
📲 مادران و والدین گوش کنن حتما به دردتون میخوره
📱 پنج مرحله اعطای گوشی (وسیله دیجیتال) به فرزندان
⏳ سیر طبیعی رشد جسمی و روانی فرزندان رو در ورود فناوری به زندگی اونا لحاظ کنیم
💡 از سال ۹۷ که این دسته بندی رو ایجاد کردم در همه کلاسها و کارگاهها به والدین میگم. چندماه پیش دیدم در تلویزیون یکنفر داره به نام خودش میگه. اصلا مهم نبود چرا منبع نگفت این مهم بود که داره یک استاندارد و چارچوب رفتار تراز میشه 👏👏
🖥کلیک کن تا پل بزنی به دنیای سواد رسانه
https://eitaa.com/joinchat/2912485665C7f8183b18c
محمد لسانی
📱 پنج مرحله اعطای گوشی (وسیله دیجیتال) به فرزندان ⏳ سیر طبیعی رشد جسمی و روانی فرزندان رو در ورود ف
زمان:
حجم:
1.8M
🎙 میتونید این صوت رو به والدین دغدغهمند به خصوص مادران مهارتجو بفرستید و در توسعه آگاهی دیجیتال در جامعه شما هم کمک بدین 😊🤝
https://eitaa.com/joinchat/2912485665C7f8183b18c
10.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
💠 اگر نتانیاهو این تبلیغ را دیده بود از آب برای بقیه کشورها حرف نمیزد!
💀 صورت اسرائیلیا از بی آبی تبدیل به کویر ترک خورده میشه
🖥کلیک کن تا پل بزنی به دنیای سواد رسانه
https://eitaa.com/joinchat/2912485665C7f8183b18c
محمد لسانی
🎙 میتونید این صوت رو به والدین دغدغهمند به خصوص مادران مهارتجو بفرستید و در توسعه آگاهی دیجیتال در
💢در خصوصی سوال پرسیدن:
اگر پدر و مادری قوانین سواد رسانه رو رعایت نکرده باشن و گوشی رو از سن کم در اختیار فرزند قراد داده باشن، الان تو سن ۱۶ سالگی چطور میتونن کنترل کنن اونا رو و راهکارش چیه؟
👆
سوال خیلیا میتونه باشه
بهر دلیل رعایت نکردن یا دانش یا باور به این قضیه نداشتن... جواب میدیم
🔰فقط کارگاه شناخت اخبار جعلی با ارائه نتانیاهو رو کم داشتیم!
او بهشدت علیه نیویورک تایمز شمشیر کشید که چرا عکسهای جعلی از گرسنگی در غزه منتشر کرده!
یادش رفته در ۱۴۰۱ چقدر خوشحالی کرد وقتی خبر جعلی در مورد بیماری شدید رهبر ایران در نیویورک تایمز به چاپ رسید!
🖥کلیک کن تا پل بزنی به دنیای سواد رسانه
https://eitaa.com/joinchat/2912485665C7f8183b18c
شبیهپنداری چهره ای یک شگرد در تبلیغات!
پژوهشگران دانشگاه ساری (Surrey) بهتازگی بررسی کردهاند که این اثر دیداری عجیب چگونه میتواند توجه ما را جلب کند.
اگر تاکنون در اشیای روزمره، صورت یا حالات شبیه به انسان دیدهاید، به احتمال زیاد تجربهگر پدیدهای هستید که دانشمندان آن را پاریدولیای (شبیهپنداری) چهرهای (Face Pareidolia) مینامند.
در پاریدولیا، ما کل ساختار چهره را درک میکنیم که به تمرکز قویتر و پایدارتر از دیدن دو چشم وقعی منجر میشود.
تبلیغکنندگان میتوانند چیدمانهای شبهچهره با عناصر برجسته چشممانند را در طراحیهای خود بگنجانند تا توجه مصرفکنندگان را بیشتر جلب کنند و تصویری بهیادماندنیتر از محصولات خود در ذهن آنها بر جای بگذارند.
🖥کلیک کن تا پل بزنی به دنیای سواد رسانه
https://eitaa.com/joinchat/2912485665C7f8183b18c