حملات سنگین دشمن به شهر و روستاهای جنوب لبنان
در ادامه بمباران سنگین لبنان توسط رژیم صهیونیستی، روستای کوچک عربصالیم در نزدیکی نبطیه اقلا ده بار مورد هدف قرار گرفت.
به گفته دوستان اهل این روستا، منازل مسکونی اهالی بمباران شده است. برخی از اهالی اصلا عضو حزبالله هم نیستند.
سیاست کثیف رژیم صهیونیستی در حمله به مناطق مسکونی و کشتار مردم بیگناه و نابودی منازل و زمینهای کشاورزی آنها با هدف کوچ اجباری و اشغالگری است و در طول تاریخ بهانههای مختلف برای این کار ادعا کرده است.
حمایت و یا چشم پوشی آمریکا و کشورهای غربی و مدعیان حقوق بشر در جهان، از جنایات این رژیم تروریستی اتمی، موجب شده تا دیگر به هیچ قانون و توافق و معاهدهای پایبند نباشد و افسار گسیخته، به کشتار مردم و نابودی منازل آنها دست بزند.
آنها که سخن دشمن از حلقومشان بیرون میآمد و میگفتند چرا در لبنان هزینه میکنیم، زمینه حمله دشمن به خاک کشور و عمق تهران را فراهم کردند و دیگر نمیشود جلوی این دشمن را برای جنایتهای بعدی گرفت.
@LIBANIRAN 🇮🇷🇱🇧
4.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
کمین خونبار علیه نیروهای متجاوز
تروریستهای ارتش کودک کش با هدف اشغال ارتفاعات علی الطاهر و تسلط بیشتر بر جنوب لبنان، دوباره به کمین مقاومت خورده و تلفات سختی دادند بطوری که شش هلیکوپتر برای انتقال کشته و زخمیها آمدند.
سازمان سانسور ارتش صهیونیستی انتشار هرگونه اطلاعات را فعلا ممنوع کرده است.
حزبالله با انتشار کلیپی از سربازان دشمن پرسید اگر قرار است از جنوب لبنان عقب نشینی کنید، پس چرا آخرین کشته باشید؟
@LIBANIRAN 🇮🇷🇱🇧
غیر قابل مهار، غیر قابل اعتماد
وزارت بهداشت لبنان گزارش داد که در حملات از شب گذشته رژیم صهیونیستی تا این لحظه، ۴۷ نفر شهید و ۹۷ نفر مجروح شدهاند.
پس از آنکه قرار شد از ساعت ۱۶ به وقت محلی، آتش بس کامل برقرار شود، رژیم صهیونیستی به طرح زیر به مناطق مختلف حمله کرده است:
16:00 كفررمان
16:05 نبطية بالا
16:10 كفرصير
16:14 دوباره كفرصير
16:17 نبطية زبدين - شوكين
16:20 نبطية بالا
16:25 نبطية بالل
16:25 جبل الرفيع
16:36 ريحان
16:41 عدشيت
16:41 حبوش
16:45 كفرصير
رژیم صهیونیستی را آمریکا هم نمیتواند مهار کند، و به هیچ پیمان و قانونی هم پایبند نیست. چون خود را بالای همه میداند.
کسی که فکر کند میتوان با چنین طاغوتی که رهبر و فرماندهان و زن و بچه ما را شهید کرده، توافق کرد، کاملا در اشتباه است.
@LIBANIRAN 🇮🇷🇱🇧
رهبر انقلاب: «از این لحظه، ما یعنی شما ملت سرافراز و این خادم ناچیز، منتظر تحقّق شروط گفتهشده خواهیم بود.»
امروز هم جنوب لبنان در نقض بند اول تفاهمنامه مورد حملۀ وحشیانۀ خوک صفتان صهیونیست قرار گرفته و تعدادی از خانواده ها به خاک و خون کشیده شده اند.
رزمندگان حزب الله همچنان دلیرانه در حال جنگیدن هستند و به دشمن خسارات و تلفات زیادی را وارد می کنند، اما چشم امیدشان فقط و فقط به خدای متعال و اجر و قربی است که با همنشینی با ابا عبد الله (ع) خواهند داشت.
مرد داخل تانک پیروز نخواهد شد!
شعار لشکر زرهی ۴۰۱ دشمن صهیونیستی این است که مرد داخل تانک پیروز خواهد شد.
اما حزبالله این شعار را تبدیل کرده به مرد داخل تانک در صورت تجاوز خواهد مرد!
دشمن هنوز نتوانسته به تانک نابود شده فرمانده گردان ۵۲ زرهی و سه همراهش بشود که توسط مدافعان لبنان ذغال شدند.
آنها هنوز نمیدانند چه چیز موجب نابودی تانک و کشته شدن فرمانده و همراهانش شده است.
طبق گزارشها حزبالله دو شب پیش توانسته ۹ کماندوی دشمن متجاوز را داخل تانکهایشان در دو عملیات جداگانه در علی الطاهر و و کفرتبنیت ذغال کند و رژیم صهیونیستی در میان شوک جامعه اسراییلی تحقیق در مورد این حادثه را آغاز کرده.
دیشب هم تلاش دشمن صهیونیستی برای پیشروی در علی الطاهر با دفاع مقاومت روبرو شده و یک نظامی کشته و تعداد زیادی زخمی شدند.
رژیم صهیونیستی مدعی رعایت آتش بس توسط ارتش کودک کش، و نقض آن توسط حزبالله است!
@LIBANIRAN 🇮🇷🇱🇧
LIBANIRAN
مرد داخل تانک پیروز نخواهد شد! شعار لشکر زرهی ۴۰۱ دشمن صهیونیستی این است که مرد داخل تانک پیروز خوا
اعتراف دشمن به نقض آتشبس
شبکه ۱۳ عبری اعتراف کرد عملیات زمینی ارتش بین ارتفاعات علی الطاهر و کفرتبنیت در لبنان ادامه دارد!
به گزارش شبکه ۱۳، خانوادههای سربازان در برابر منزل رییس ستاد ارتش در اعتراض به ادامه عملیات در جنوب لبنان تظاهرات کردند.
@LIBANIRAN 🇮🇷🇱🇧
بی شرف مثل با شرف است؟
نجاح واکیم موسس جنبش ملت در لبنان نوشت:
اسرائیل تجاوز وحشیانهی خود را در جنوب تشدید میکند.
دولت لبنان خود را برای اعزام هیئت خود به مذاکرات با اسرائیل آماده میکند.
ایران به دلیل ادامهی تجاوز به لبنان، مشارکت خود در مذاکرات با آمریکا را به حالت تعلیق درآورده است.
آیا کسانی که شرف دارند مثل بیشرفها هستند؟
قطعاً نه.
@LIBANIRAN 🇮🇷🇱🇧
دروغ جدید صهیونیستها برای سرپیچی از دستور آمریکا
ارتش رژیم صهیونیستی امروز مدعی شد زیر ارتفاعات علی الطاهر تاسیسات و تونلهای فرماندهی و عملیات حزبالله قرار دارد و با بمباران هوایی از بین نمیرود برای همین باید عملیات زمینی را ادامه دهد.
دروغگویان مدعی شدند تعداد زیادی از نیروهای حزبالله آن زیر در محاصره هستند و آتش شدید حزبالله برای نجات آنها است.
برخلاف این ادعا، منطقه مورد نظر در عمق لبنان است نه خط مرزی و به همین دلیل حزبالله از نقاط مختلف عمقی توان اجرای آتش دارد.
علاوه بر آن، واحد روابط رسانهای حزبالله اعلام کرد ادعای اسرائیل در محاصره مبارزان ما در ارتفاعات علی الطاهر صحت ندارد.
@LIBANIRAN 🇮🇷🇱🇧
عجیب اما واقعی! دزدی در ساختمان خیابان پاستور!
در ساختمانی در خیابان پاستور دزدی شد.
دزدهای خشن سابقهدار ضمن سرقت، دست به تخریب ساختمان و آسیب به ساکنان زدند و پیرمرد مالک ساختمان و عروسش را کشتند.
پسر مالک با دزدها درگیر شد و جلوی آنها را گرفت.
مدیر ساختمان و برخی ساکنان، به پسر مالک فشار آوردند که با دزدها درگیر نشود و تعهد دادند که دزدها دیگر دست به تخریب و آسیب نمیزنند!
❗️این داستان متاسفانه واقعی است❗️
روز پدر در لبنان
روز پدر در لبنان مصادف با اولین روز تابستان است، و روز مادر اولین روز بهار.
در روز پدر از پدرهایی که پر کشیدند تا فرزندان ما در آغوشمان آرام بگیرند تشکر میکنیم.
@LIBANIRAN 🇮🇷🇱🇧
736.1K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
موکب کوچک پسرکی در ضاحیه بیروت با دلی به بزرگی دریا
تخریب، ملتی را که از عاشورا درسِ بخشودن را آموخته شکست نمیدهد.
شعار پرچم موکب، ما ترکتک یا حسین است یعنی حسین تو را رها نمیکنم
و صادقانه در میان آوارهای ضاحیه مظلوم، بساط خود را چیده و محله را ترک نکرده...
@LIBANIRAN 🇮🇷🇱🇧