eitaa logo
LIBANIRAN
4.1هزار دنبال‌کننده
4.7هزار عکس
1.6هزار ویدیو
2 فایل
کانال رسمی کامل ترین پایگاه مستقل اطلاع رسانی پیرامون مسائل لبنان 🇱🇧 در این پایگاه به موضوعات مختلف فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی، سیاسی، تاریخی از جمله تحصیل و ازدواج در لبنان پرداخته شده است. برای تماس با ادمین به سایت مراجعه فرمایید. Libaniran.com
مشاهده در ایتا
دانلود
توافق یکطرفه؟ اگر آنچه آمریکا مدعی است صورت پذیرد، و ایران باز هم یکطرفه به تعهدات عمل کند و طرف مقابل بدعهدی کند، خون رهبر و مردم شهید، و زحمت مردم مبعوث شده در این صد و چند شب بطور کامل به هدر رفته است. همانطور که گندم برجام به آل برجام نرسید، گندم مذاکره هم به بنی مذاکره نخواهد رسید. هر انتقادی را با چماق وحدت و وفاق سرکوب کردند و با بازیهای رسانه‌ای قرارگاه‌های پولی، وانمود کردند بینی آمریکا به خاک مالیده شده و ما پیروز تاریخیم و شرایط خود را به دشمن اجبار کردیم. امروز که برخلاف نظر رهبر و نظر هر انسان ملی‌گرا، تنگه باز شده و با هماهنگی عمان از مسیر دیگری درحال تردد هستند، سپاه تازه صدایش درآمده که نخیر حق ندارید از راه دیگری بروید. پایان هر جنگ توافق است، اما متن و محتوای آن مهم است. جنگ برای این است که برگ برندهای دو طرف رو شود و خط و مرزهای دو طرف برای آینده تعیین شود. اگر اهرم فشار بر دشمن را مفت واگذار کنیم، اورانیوم غنی شده را بدهیم، نفت مفت شود ولی پول فروش نفت ما صرف خرید غذا و یونجه آنهم از آمریکا شود، قطعا مثل عراق، چند سال بعد با یورش زمینی مرگبار آمریکا روبرو خواهیم بود. @LIBANIRAN 🇮🇷🇱🇧
☑️ مصر در روزهای عاشورا، حرم امام حسین (ع) را در قاهره به مدت سه روز می‌بندد. این اقدام هر ساله تکرار می‌شود و به بهانه «سامان‌دهی و نظم» صورت می‌گیرد. با این حال، تحلیل‌ها نشان می‌دهد که هدف اصلی، جلوگیری از برگزاری مراسم شیعی و پیشگیری از تنش‌های طائفی در جامعه سنی مصر است. 🔘 این حرم که در مسجد تاریخی «الحسین» در منطقه خان الخلیلی قاهره قرار دارد، محل دفن سر مطهر امام حسین (ع) محسوب می‌شود. این مکان در طول سال پذیرای زائران زیادی از جمله صوفیان و برخی شیعیان است. اما سیاست بستن حرم در عاشورا نشان‌دهنده رویکرد محتاطانه دولت مصر در مدیریت هویت مذهبی و جلوگیری از هرگونه نماد یا رفتاری است که ممکن است هویت «سنی رسمی» کشور را به چالش بکشد. این اقدام، هرچند با توجیهات اداری همراه است، اما ریشه در حساسیت‌های عمیق مذهبی و سیاسی دارد
1.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
دبیرکل ناتو به نقش ناتو و کشورهای اروپایی در بمباران ایران اعتراف می‌کند: «۵۰۰ هواپیمای آمریکایی از پایگاههای ایالات متحده در ایتالیا برای حمایت از عملیات خشم حماسی پرواز کردند.» آیا نباید این کشورها را تحریم کنیم؟ تحریم نمی‌کنید جایزه هم ندهید! قراردادهای آتی خودرو و محصولات دیگر، نباید با این کشورهای جنگ طلب خصوصا فرانسه بسته شود. @LIBANIRAN 🇮🇷🇱🇧
15.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
خدای آنها دلار است و ما این را قبول کردیم! چین حق دارد دیگر به ایران هیچ اعتمادی نداشته باشد، ایران تا هویج نشانش می‌دهند و در باغ سبز می‌بیند به سمت طویله آمریکا می‌رود. بسنت، وزیر خزانه‌داری آمریکا می‌گوید: «تمام تلاش ما بر این محور است که سلطه دلار، به عنوان ارز جهانی، را برگردانیم. الان ونزوئلا بر پایه دلار کار می‌کند. مذاکره‌کنندگان ایران هم مبنا قرار دادن دلار در معاملات را قبول کرده‌اند. روسیه هم، پس از پایان جنگ با اوکراین، به دلار باز خواهد گشت.» ترجمه از @foreverpalestinemedium
13.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
تفرقه افکنی مدعیان وفاق! درحالیکه در میانه جنگ و پس از آن، آمریکا و اسراییل میلیاردها دلار اضافه خرج حمله به ایران و کشتن هموطنان ما کردند، رییس دولت ما منت می‌گذارد که اندکی پول خرج کرده! همین امروز کاتس وزیر جنگ اسراییل گفت نتانیاهو تصویب کرد بودجه امنیت ۱۲ میلیارد دلار افزایش یابد. ترامپ در میانه جنگ در واکنش به عصبانیت مردم بابت گرانی بنزین گفت خب به مردم فشار بیاید، ما در جنگیم! کاش کمی آمریکایی بودید @LIBANIRAN 🇮🇷🇱🇧
10.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📹 تصاویر هوایی از حضور گسترده مردم در پایتخت یمن در مراسم روز عاشورا 🔹 t.me/AMC_Midan
1.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
معجزه موشک ایرانی در فلسطین چشمه موشکی یا بقول خودشان עין טיל در منطقه یوکنئام پس از اصابت موشک ایرانی جوشیده است. می‌گفتند موشک نان نمی‌آورد، نه تنها نان می‌آورد، بلکه آب هم می‌آورد! 😂💪🏻 @LIBANIRAN 🇮🇷🇱🇧
در پی حملات صهیونیست‌ها، اقدام دولت لبنان در مقابله با، ایران! پس از آنکه تابلوهای تبلیغاتی جاده‌های منتهی به فرودگاه با بنر «ممنون ایران با وفا» پر شد، وزیر کشور لبنان دستور جمع آوری آنها را صادر کرد. یک کاربر مسیحی نوشت تا جاییکه می‌دانم ما در یک کشور دموکراتیک هستیم که آزادی عقیده و رسانه و تبلیغات مورد حمایت است این یک تبلیغ است که هزینه‌اش را داده‌اند و قانونا کسی حق ندارد آن را پایین بکشد چرا برای تابلوهای تشکر از ترامپ اقدام نکردند؟ دست از سر این مردم بردارید چون سرکوب موجب انفجار است و آنوقت اشک تمساح می‌ریزید. کاربران دیگر هم با اعتراض به اقدام غیرقانونی وزیر کشور (سنی و تابع عربستان) اعتراض کردند و گفتند تابلوی تشکر از ترامپ بچه خور بچه باز اشکال نداشت؟ به جای رسیدگی به امور و مشکلات واقعی کشور، دستاوردهای توهمی نسازید. @LIBANIRAN 🇮🇷🇱🇧
انتقال کشته و زخمی‌های دشمن متجاوز با هلیکوپتر روز گذشته هم رژیم صهیونیستی بارها آتش‌بس را نقض کرد و در جنایتی بی‌شرمانه به مردمی که برای سرکشی به خانه خود می‌رفتند شلیک و دو غیر نظامی را به شهادت رساند. اندکی قبل هم تیپ ۶۷۹ اقدام به پیشروی در منطقه بیت یاحون کرد که مقاومت با آنها درگیر شد. در نتیجه اقلا یک کشته و تعدادی زخمی روی دست دشمن ماند و تا کنون دو هلیکوپتر به انتقال کشته و زخمی‌ها پرداختند. در ادامه، جنگنده‌های دشمن صهیونیستی بیت یاحون را بمباران کردند. @LIBANIRAN 🇮🇷🇱🇧
LIBANIRAN
در پی حملات صهیونیست‌ها، اقدام دولت لبنان در مقابله با، ایران! پس از آنکه تابلوهای تبلیغاتی جاده‌ها
جالب شد! وزیر کشور لبنان دستاورد توهمی ساخت پس از پیگیری انجام شده، مشخص شد اساسا این تابلوها فقط تا دهم محرم اجاره شده و پس از آن تعویض خواهد شد. وزیر کشور لبنان برای خودشیرینی نزد آمریکا و عربستان و دشمنان ایران، مدعی شده که دستور دادم طی دو روز آینده تابلوها جمع آوری شوند! همه چی شون به اربابشون ترامپ میاد!
یکی از اموری که دستگاه‌های جاسوسی اسراییل در بین اعراب رواج می‌داد اتهام تلاش ایران برای گسترش تشیع بود و با شیعه هراسی، به انواع روش‌ها و اتهامات، سعی در تفرقه افکنی داشتند. اما جنگ‌های اخیر نشان داد خطر واقعی، خود تروریست‌های مسلح پادگان اشغالی فلسطین هستند. بسیاری از اعراب صهیو وهابی که تا قبل جنگ مدعی بودند ایران مدافع اسراییل و دشمن اعراب است، حالا خفه شده‌اند. جالب اینکه خانم دکتر عصمت حوسو نویسنده اردنی نوشت: ندیدیم کسی شیعه شود، اما بسیار دیدیم که آدمها صهیونیست شدند! @LIBANIRAN 🇮🇷🇱🇧
ترامپ تاکید کرد ایران از ما گندم و ذرت و سویا می‌خرد او مدعی شد با پول ایران، برایش گندم ذرت و سویای آمریکایی می‌خرد! شاید برخی خوشحال شوند، اما خرید محصولات دستکاری شده ژنتیکی عوارض و مسائل بعدی را در پی خواهد داشت. آمریکا همانطور که مصر را از تولید کننده گندم به خریدار گندم رساند، با ایران هم همین کار را خواهد کرد. پاسخ نسل‌های بعد که هیچ، پاسخ مردم را بدهید که دارید چه می‌کنید؟ مجلس چرا تعطیل است؟ شما در کشور خارجی امنیت دارید مذاکره کنید اما نمایندگان در وسط تهران امنیت ندارند جلسه بگذارند؟ پس استخر شنای آنها چرا باز است؟ چرا نماینده سرکار نمی‌رود و حقوق میگیرد اما کارمند معمولی باید سرکار برود؟