15.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
خدای آنها دلار است و ما این را قبول کردیم!
چین حق دارد دیگر به ایران هیچ اعتمادی نداشته باشد، ایران تا هویج نشانش میدهند و در باغ سبز میبیند به سمت طویله آمریکا میرود.
بسنت، وزیر خزانهداری آمریکا میگوید: «تمام تلاش ما بر این محور است که سلطه دلار، به عنوان ارز جهانی، را برگردانیم. الان ونزوئلا بر پایه دلار کار میکند. مذاکرهکنندگان ایران هم مبنا قرار دادن دلار در معاملات را قبول کردهاند. روسیه هم، پس از پایان جنگ با اوکراین، به دلار باز خواهد گشت.»
ترجمه از
@foreverpalestinemedium
13.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
تفرقه افکنی مدعیان وفاق!
درحالیکه در میانه جنگ و پس از آن، آمریکا و اسراییل میلیاردها دلار اضافه خرج حمله به ایران و کشتن هموطنان ما کردند، رییس دولت ما منت میگذارد که اندکی پول خرج کرده!
همین امروز کاتس وزیر جنگ اسراییل گفت نتانیاهو تصویب کرد بودجه امنیت ۱۲ میلیارد دلار افزایش یابد.
ترامپ در میانه جنگ در واکنش به عصبانیت مردم بابت گرانی بنزین گفت خب به مردم فشار بیاید، ما در جنگیم!
کاش کمی آمریکایی بودید
@LIBANIRAN 🇮🇷🇱🇧
10.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📹 تصاویر هوایی از حضور گسترده مردم در پایتخت یمن در مراسم روز عاشورا
#عاشوراء
#هيهات_منا_الذلة
🔹 t.me/AMC_Midan
1.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
معجزه موشک ایرانی در فلسطین
چشمه موشکی یا بقول خودشان עין טיל در منطقه یوکنئام پس از اصابت موشک ایرانی جوشیده است.
میگفتند موشک نان نمیآورد، نه تنها نان میآورد، بلکه آب هم میآورد! 😂💪🏻
@LIBANIRAN 🇮🇷🇱🇧
در پی حملات صهیونیستها، اقدام دولت لبنان در مقابله با، ایران!
پس از آنکه تابلوهای تبلیغاتی جادههای منتهی به فرودگاه با بنر «ممنون ایران با وفا» پر شد، وزیر کشور لبنان دستور جمع آوری آنها را صادر کرد.
یک کاربر مسیحی نوشت تا جاییکه میدانم ما در یک کشور دموکراتیک هستیم که آزادی عقیده و رسانه و تبلیغات مورد حمایت است
این یک تبلیغ است که هزینهاش را دادهاند و قانونا کسی حق ندارد آن را پایین بکشد
چرا برای تابلوهای تشکر از ترامپ اقدام نکردند؟
دست از سر این مردم بردارید چون سرکوب موجب انفجار است و آنوقت اشک تمساح میریزید.
کاربران دیگر هم با اعتراض به اقدام غیرقانونی وزیر کشور (سنی و تابع عربستان) اعتراض کردند و گفتند تابلوی تشکر از ترامپ بچه خور بچه باز اشکال نداشت؟ به جای رسیدگی به امور و مشکلات واقعی کشور، دستاوردهای توهمی نسازید.
@LIBANIRAN 🇮🇷🇱🇧
انتقال کشته و زخمیهای دشمن متجاوز با هلیکوپتر
روز گذشته هم رژیم صهیونیستی بارها آتشبس را نقض کرد و در جنایتی بیشرمانه به مردمی که برای سرکشی به خانه خود میرفتند شلیک و دو غیر نظامی را به شهادت رساند.
اندکی قبل هم تیپ ۶۷۹ اقدام به پیشروی در منطقه بیت یاحون کرد که مقاومت با آنها درگیر شد.
در نتیجه اقلا یک کشته و تعدادی زخمی روی دست دشمن ماند و تا کنون دو هلیکوپتر به انتقال کشته و زخمیها پرداختند.
در ادامه، جنگندههای دشمن صهیونیستی بیت یاحون را بمباران کردند.
@LIBANIRAN 🇮🇷🇱🇧
LIBANIRAN
در پی حملات صهیونیستها، اقدام دولت لبنان در مقابله با، ایران! پس از آنکه تابلوهای تبلیغاتی جادهها
جالب شد! وزیر کشور لبنان دستاورد توهمی ساخت
پس از پیگیری انجام شده، مشخص شد اساسا این تابلوها فقط تا دهم محرم اجاره شده و پس از آن تعویض خواهد شد.
وزیر کشور لبنان برای خودشیرینی نزد آمریکا و عربستان و دشمنان ایران، مدعی شده که دستور دادم طی دو روز آینده تابلوها جمع آوری شوند!
همه چی شون به اربابشون ترامپ میاد!
یکی از اموری که دستگاههای جاسوسی اسراییل در بین اعراب رواج میداد اتهام تلاش ایران برای گسترش تشیع بود و با شیعه هراسی، به انواع روشها و اتهامات، سعی در تفرقه افکنی داشتند.
اما جنگهای اخیر نشان داد خطر واقعی، خود تروریستهای مسلح پادگان اشغالی فلسطین هستند.
بسیاری از اعراب صهیو وهابی که تا قبل جنگ مدعی بودند ایران مدافع اسراییل و دشمن اعراب است، حالا خفه شدهاند.
جالب اینکه خانم دکتر عصمت حوسو نویسنده اردنی نوشت:
ندیدیم کسی شیعه شود، اما بسیار دیدیم که آدمها صهیونیست شدند!
@LIBANIRAN 🇮🇷🇱🇧
ترامپ تاکید کرد ایران از ما گندم و ذرت و سویا میخرد
او مدعی شد با پول ایران، برایش گندم ذرت و سویای آمریکایی میخرد!
شاید برخی خوشحال شوند، اما خرید محصولات دستکاری شده ژنتیکی عوارض و مسائل بعدی را در پی خواهد داشت.
آمریکا همانطور که مصر را از تولید کننده گندم به خریدار گندم رساند، با ایران هم همین کار را خواهد کرد.
پاسخ نسلهای بعد که هیچ، پاسخ مردم را بدهید که دارید چه میکنید؟
مجلس چرا تعطیل است؟ شما در کشور خارجی امنیت دارید مذاکره کنید اما نمایندگان در وسط تهران امنیت ندارند جلسه بگذارند؟ پس استخر شنای آنها چرا باز است؟ چرا نماینده سرکار نمیرود و حقوق میگیرد اما کارمند معمولی باید سرکار برود؟
جمعیت پرشمار مراسم عاشورا در ضاحیه عزیز
در جایی که آدمکشان جنایتکار، هزاران تن بمب ریختند، خانهها را ویران کردند، مردم را شهید کردند،
نظافت و رسیدگی و مرتب کردن محیط مراسم، نشان از قدرت بالای مدیریت است.
این صحنه برای ما که هر روز از روی این پل رد میشدیم، و حالا تمیزتر از همیشه دیده میشود، شگفتی آفرین است.
@LIBANIRAN 🇮🇷🇱🇧
3.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
مراسم عاشورا در لبنان
این مردم، سه سال است زیر حمله اسراییل قرار دارند،
رژیم صهیونیستی خانه و کاشانه آنها را نابود کرده،
مردم را آواره کرده،
فرزندانشان را کشته تا تسلیم شوند،
اما امروز سربلند و با پیامی واضح به دشمنان گفتند:
"كِدْ كَيْدَكَ، وَاسْعَ سَعْيَكَ، وَنَاصِبْ جُهْدَكَ، فَوَاللَّهِ لا تَمْحُو ذِكْرَنَا، وَلا تُمِيتُ وَحْيَنَا"
نظم و برنامهریزی همیشگی حزبالله در مراسمها آن هم وسط جنگ، قابل توجه و الگوبرداری است.
@LIBANIRAN 🇮🇷🇱🇧