eitaa logo
راه روشن ۱۱۴
1.2هزار دنبال‌کننده
10.1هزار عکس
3.5هزار ویدیو
9 فایل
هدف: بصیرت‌افزایی و آگاهی‌بخشی سیاسی سبک ارائه: پست‌های کوتاه و گویا
مشاهده در ایتا
دانلود
🔴دستاوردهای طوفان الاقصی(‌۲) ❇️در سالروز نبرد طوفان الاقصی دستاوردهای آن را مورد توجه و مداقه قرار می‌دهیم: ✅مسئله فلسطین که در آستانه فراموشی بود احیا و به مسئله اول جهان تبدیل شد ✅ثبات قدم و استواری ملتی برای آزادسازی سرزمین اشغال شده‌اش ✅احیای هویت ملی و اسلامی مردم فلسطین ✅تغییر چهره مظلومیت رژیم غاصب در بین کشورها به یک چهره جنایتکار نسل کش جهانی ✅وحدت گروه‌های مقاومت فلسطینی برای آزادی قدس شریف ✅اتحاد محورهای مقاومت برای آزادی قدس (ایران، یمن، عراق، لبنان ،سوریه و...) ✅کسب حمایت‌های افکار عمومی جهان برای آزادی سرزمین درسایه مقاومت و ایستادگی ✅تبلور اعتقادات و ارزش‌های دینی و مذهبی در صحنه عمل ☸البته دستاوردهای فوق برای ملتی که ۷۵ سال تحت ظلم و ستم رژیم صهیونیستی قرارداشته و شاهد قربانی فرزندانش بوده و برای استقلال، آزادی و نجات سرزمینش از دست اشغالگران که مورد حمایت جنایتکاران جهانی مانند آمریکا اروپاست و الان هم هزینه سنگینی پرداخت نموده تحسین برانگیز است هزینه ها عبارت است از 🔺بیش از ۴۰ هزار شهید از زن و مرد و کودک وبیش از ۹۰ هزار مجروح و مصدوم 🔺تخریب بیش از ۷۰ درصد سرزمینش 🔺آوارگی دو میلیون از مردمش ☸ولی همچنان مقاوم و استوار و با صلابت ایستاده و به خدا ایمان داشته و وعده او را صادق می‌داند و امیدوارانه به روزهای پیروزی می‌نگرد 《فاصبر ان وعدالله حق》 ✍غلامرضایی
. ♨️ موشک‌باران تل‌آویو توسط گردان‌های قسام 🔹گردان‌های قسام اعلام کرد که هم‌زمان با سالگرد عملیات طوفان‌الاقصی با دسته‌ای از موشک‌های M۹۰ عمق تل‌آویو را هدف قرار داد. ☸پ.ن:این عملیات یعنی شکست رژیم غاصب که مدعی پیروزی برحماس وگردان های عزالدین قسام شده است بعداز۳۶۵ روزبکارگیری همه امکانات وحمایت هاوانجام همه جنایتها،مقاومت سرافراز،ثابت قدم،باصلابت واستوار. سحر بعدازظلمت شب نزدیک است.انشاالله اللّهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم
🔴 پمپئو، وزیر امور خارجه سابق آمریکا در گفتگویی تأکید کرد: 🔹 ایران نیم میلیون موشک بالستیک دارد، یعنی می تواند عملیات اخیر خود را تکرار کند و ۲۵۰۰ بار اسرائیل را نابود کند.
🔴 سردار وحیدی: اسرائیل پاسخ دهد؛ تل‌آویو را با خاک یکسان می‌کنیم... ▪️فرمانده اسبق نیروی قدس سپاه تصریح کرد: اگر رژیم صهیونیستی خطا کند، ممکن است تصمیم‌مان را تغییر داده و ثابت کنیم که می‌توانیم فقط در یک شب، تل‌آویو را با خاک یکسان کنیم.
✅ قسام از لحظات اولیه آغاز عملیات طوفان الاقصی پرده برداشت گردان‌های قسام اعلام کرد: روز هفتم اکتبر سال گذشته 4500 نفر از مجاهدان این گردان‌ها در عملیات طوفان الاقصی مشارکت داشتند که 3000 نفر از آن‌ها مامور اجرای عملیات مانور بودند و 1500 نفر هم در عملیات حمایت و پشتیبانی شرکت داشتند. مجاهدان فلسطینی در کمتر از دو ساعت موفق به عبور از دیوار امنیتی و موانع مرزی و حمله به تمامی 15 پایگاه نظامی لشکر دشمن شدند و علاوه بر این، 10 مرکز نظامی دیگر و نیروهای پشتیبانی دشمن در 22 شهرک صهیونیستی را مورد حمله قرار دادند و طی آن لشکر غزه را نابود کرده و بر پایگاه نظامی رعیم که مایه فخر و مباهات دشمن بود، سیطره یافتند. ۱۵۹۲ خودروی نظامی اسرائیلی اعم از تانک، نفربر و بولدوزر نظامی را در نبرد طوفان الاقصی تاکنون هدف قرار داده و منهدم کردیم و مقرها و محل تجمع نیروهای اشغالگر را نیز هدف قرار دادیم. دشمن به کشته شدن ۷۲۶ نظامی اعتراف کرده و ما به تاریخ‌سازی و وارد کردن ضربات سخت به نیروهای دشمن در نوار غزه ادامه می‌دهیم تا در نهایت آن‌ها را وادار به خروج از نوار غزه و سراسر سرزمین مبارک فلسطین نماییم.
🔴رژیم صهیونیستی در سالیان متمادی برای آرامش و امنیت خود با فلسطینیان می‌جنگید قبل از طوفان الاقصی برای عادی‌سازی روابط با کشورهای عربی --اسلامی و برای دیده شدن در یک قاب با آنها،تلاش می‌کرد ولی اکنون باهمه توان برای بقای خود می‌جنگد بلاشک سرنوشتی جز هلاکت و نابودی ندارد ✍غلامرضایی
🔴واحد سایبری «رضوان»: ما وزارت امنیت ملی رژیم صهیونیستی را هک کردیم و اطلاعات زیادی به دست آوردیم.
📷 تصویر ابوعبیده در سایت‌های باشگاه‌های ورزشی اسرائیلی! 🔰 ساعاتی پس از فراخوان سخنگوی گردا‌ن‌های القسام حماس در اولین سالگرد طوفان الاقصی، هکرهایی با نفوذ به سایت ‌های باشگاه‌های ورزشی رژیم صهیونیستی، تصویر ابوعبیده را در این صفحات به همراه اظهارات دیروز او منتشر کردند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴به نظرتون آیا این حقایق از زندگی حضرت آقا رو همه میدونن؟
مقام‌های آمریکایی: به‌دنبال آتش‌بس اسرائیل و حزب‌الله نیستیم 🔹سی‌ان‌ان، به نقل از مقام‌های آمریکایی: واشنگتن درحال حاضر به دنبال احیای توافق آتش‌بس میان اسرائیل و حزب‌الله نیست. 🔹دولت بایدن نگران است که وعده اسرائیل برای انجام عملیات زمینی محدود، به یک درگیری گسترده و طولانی مدت تبدیل شود. 🔹واشنگتن از اسرائیل می‌خواهد که از طریق حمله تلافی‌جویانه به ایران، تنش‌ها را تشدید نکند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. ♻️ حمله سید هاشم الحیدری، به وسط‌بازهای سیاسی: ما وسط نداریم که کسی در آن نقطه بایستد.
⭕️ بازی با امنیت ملی برای حل مشکل مستر ظریف ⏪ حمید رسایی: ارائه لایحه اصلاحیه عجیب دولت درباره قانون نحوه انتصاب اشخاص درمشاغل حساس فقط برای اینکه حضور غیرقانونی ظریف در دولت حل شود 🔹 متن قانون فعلی: " انتصاب اشخاص ذیل در مشاغل و پستهای حساس ممنوع است: الف- کسانی که خود، فرزندان یا همسر ایشان تابعیت مضاعف دارند." 🔸 متن قانون پیشنهادی: " الف – کسانی که تابعیت مضاعف دارند." ⬅️ یعنی تابعیت خارجی فرزند و همسر برای تصدی مشاغل حساس منعی نخواهد داشت استدلال دولتی‌ها برای توجیه حذف این قید مهم این است که شاید فرزند یک مقام مسئول بدون اذن و اجازه و رضایت آن مقام تابعیت بگیرد چرا باید کشور را از خدمات این مسئول محروم کنیم اولا تابعیت امری قهری مثل رنگ پوست نیست بلکه هر فردی می‌تواند آن را از خود سلب کند بنابراین اگر فرزند کسی تابعیت دارد می‌تواند آن را لغو کند ثانیا اگر کسی مراقبت کند و در تربیت فرزندانش به اصول و ارزش‌هایی پایبند باشد اجازه نمی‌دهد که چنین اتفاقی بیفتد. قانونی کردن این موضوع باعث می‌شود تا دیگر شخصیت‌ها هیچ حساسیتی نسبت به وضعیت خانواده خود نداشته باشند ثالثا اگر پدر، مادر یا فرزند کسی عضو گروهک منافقین باشد آیا اجازه اخذ مسئولیت به او می‌دهند؟ قطعا نمی‌پذیریم درحالی که او هم نقشی در پیوستن این عضو خانواده‌اش به گروهک نفاق نداشته ولی احتیاط شرط عقل است رابعا مگر قحط الرجال شده که حتما باید برای استفاده از یک نفر و قراردادنش روی صندلی معاونت، قانون به این مهمی را عوض کنیم
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴رهبر انقلاب: اگر مقابل جنایتکاران عالم بایستید،قطعاً عقب‌نشینی میکنند.
🔴وفاق ملی بعضی افراد و جریان‌های سیاسی وفاق ملی را به امور زیر می‌دانند ✅به کارگیری مجرمان در مناصب کشور ✅برگشت اخراج شدگان قانونی از دانشگاه به دانشگاه ✅بکارگیری فتنه گران وبراندازان نظام در فتنه‌های مختلف خصوصاً فتنه ۸۸ به مصادر امور کشور ✅بی توجهی به اجرای قوانین کشور مانند قانون عفاف و حجاب ✅انتخاب همکارانی که در بین مردم جایگاهی ندارند و محل نزاع هستند ✅تلاش برای رفع فیلترینگ قانونی کشور بمنظورخوش آمد عده ای ✅تلاش برای رفع حصر سران فتنه که نظام را تا لب پرتگاه پیش بردند ✅تلاش برای آزادی زندانیان امنیتی ✅گزینش و استخدام افراد معلوم الحال و مسئله‌دار ✅تلاش برای اصلاح قانون مصوب وتائیدشده شورای نگهبان بنفع عده ای نه منافع ملی ومصلحت نظام مانندقانون دوتابعیتی افراد ❇️حال به دو مصداق بارز وفاق واقعاً ملی توجه کنید 🍀نماز جمعه نصر با حضور مسئولین ،علاقه مندان که امکان حضور داشتند از سراسر کشورو حضور سلایق سیاسی به امامت، امام جامعه و ولی امر مسلمین حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) 🍀انجام عملیات افتخارآمیز و غرورآفرین وعده صادق ۲ برای امنیت کشور و حمایت از مقاومت منطقه در برابر رژیم جلاد وخون آشام صهیونیستی که مورد اتفاق همگان بود ☸این گونه برنامه هاوعملکردها مصادیق وفاق ملی است که مورد فخرومباهات همگان است ولی به کارگیری مجرمان،متخلفان و مسئله داران که آنها راجری، عده‌ای را بی انگیزه وناامید و از دایره وفاق خارج می‌کند ✍غلامرضایی
♦️ترامپ: اگر هریس رئیس‌جمهور شود، اسرائیل نابود می‌شود نامزد حزب جمهوری‌خواه در انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا: 🔹اگر و هنگامی که من رئیس‌جمهور ایالات متحده بشوم، بار دیگر روابط آمریکا و اسرائیل قوی‌تر و نزدیک‌تر از همیشه خواهد بود. 🔹من در قبال محافظت از اسرائیل و جوامع یهودی آمریکا متعهد هستم. 🔹وعده می‌دهم که از تهدیدات علیه اسرائیل جلوگیری و از مبارزه آن علیه "تروریسم" حمایت کنم.
📣 اسرائیل درباره موشک‌ها دروغ می‌گوید| جیغ دشمن را خواهید شنید 🔻 شیخ نعیم قاسم معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان: 🔹به همه اطمینان می‌دهم امکانات ما در بهترین شرایط قرار دارد و ادعای دشمن در هدف قرار دادن امکانات نظامی و موشک‌های ما، دروغ است. 🔸 ما ثابت‌قدم هستیم و پیروز و به شما بشارت می‌دهم که فرماندهی و اداره حزب‌الله با دقت در حال فعالیت است. 🔹جیغ و فریاد دشمن را خواهید شنید.
🔳زخم فقدان نصرالله بهبود خواهد یافت/ طوفان الاقصی چهره خاورمیانه را تغییر داد 🔹‌شیخ نعیم قاسم معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان:تجمع دشمن که کشورهای غربی و آمریکا را درکنار خود می‌بیند، با هدف ترساندن ماست، اما ما از آن‌ها نمی‌ترسیم. 🔹‌وصف حال‌مان در نبود سید حسن قابل بیان نیست، اما از این شرایط خارج می‌شویم. 🔹‌ ما فرزندان این شهید هستیم. او میراث مستحکمی در مسیر مقابله با صهیونیست‌ها از خود بجا گذاشت. 🔹‌ طوفان الاقصی اتفاقی غیر عادی و استثنایی بود که چهره خاورمیانه را تغییر داد. 🔹‌صهیونیست‌ها می‌خواستند با قتل‌عام ملت فلسطین، مقاومت را پایان دهند و توانایی‌های آن را خنثی کنند.
🔴نعیم قاسم: هیچ جایگاهی در حزب‌الله بدون مسئولیت نمانده اسرائیل ناراحت می‌شود اگر بداند کسانی که در مسئولیت‌ها جایگزین شده‌اند، از نسل اول حزب‌الله هستند و اطلاعات گسترده‌ای برای جنگ با صهیونیست‌ها دارند. دشمن در درگیریِ زمینی پیشرفتی نداشته و ارتش آن‌ها از قدرت مقاومت شگفت‌زده شده است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴عراقچی: هرگونه اشتباه راهبردی دشمن با پاسخ سخت‌تری مواجه خواهد شد 🔹پیام سفر من به بیروت و دمشق، واضح بود؛ جمهوری اسلامی ایران با تمام قوا پشتیبان مقاومت بوده، هست و خواهد بود. 🔹ما به رژیم صهیونیستی توصیه می‌کنیم که ارادهٔ ایران را آزمایش نکند؛ هر حمله‌ای به ایران پاسخ قدرت‌مندانه‌تری خواهد داشت. 🔹دشمنان ما می‌دانند چه اهدافی در رژیم صهیونیستی در دسترس ماست و دقت و قدرت موشک‌های ما را مشاهده کرده‌اند.
لاوروف: به محض اینکه بفهمیم کشوری برای حمله به روسیه سلاح دوربُرد به اوکراین داده، تهدید رئیس‌جمهور عملی می‌شود 🔸پوتین پیش‌تر گفته بود «اگر با پرتاب گستردهٔ موشک مواجه شویم، با حملهٔ هسته‌ای پاسخ می‌دهیم».
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📹 موشن‌گرافی جدید KHAMENEI.IR ✏️ رهبر انقلاب: کاری که نیروهای مسلّح ما کردند، کمترین مجازات برای رژیم غاصب صهیونی در برابر جنایتهای حیرت‌آور آن رژیم بود؛ رژیم خون‌آشام، رژیم گرگ‌صفت و سگ هار آمریکا در منطقه. ۱۴۰۳/۷/۱۳
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
وزیر اطلاعات اسرائیل: اردوغان برای ما دوستی است که در نقش دشمن ظاهر می شود. او بر سر ما فریاد می زند و ماهم ظاهراً پاسخ او را می دهیم. اسرائیل به کمک و لطف اردوغان به بزرگترین دستاوردها دست یافته است.