منابع خطخطی های بولشت ✏️📉
ارتیسته
خیلی خوبه واهای دلم میخواد باهاش دوس شم ولی خجالتیم_
هدایت شده از چنل آرت سیب زمینی آبی🦦🏞
تاحالا اینطوری نگاه کردین؟
ما فرمانروا و ملکه ایم
[[ #استارتیل ]].°•☆
🌌[ https://eitaa.com/NaiasGuarden ]°.•☆
منابع خطخطی های بولشت ✏️📉
تاحالا اینطوری نگاه کردین؟ ما فرمانروا و ملکه ایم [[ #استارتیل ]].°•☆ 🌌[ https://eitaa.com/NaiasGua
از زاویه دید بنده نایا یه عدد روباه بلوبری ماننده که روش اکلیل ستاره ریختن و خیلی نرمههههه
دیان هم یه موز پرتقال مانند که خیلی خوب رشد کرده و عین رولتای توی قنادی شیرین بنظر میا_
هدایت شده از - ستویا | C.T.O.I.A -
یک فاتحه در صورت توان برای عزیز از دست رفته ی یکی از بچه ها اگه میشه بخونین
هدایت شده از Airy˚。𖦹🇮🇷
واقعا نمیدونم چیبگم..
امیدوارم خدا بهت صبر بده رادی..
کاش میشد کاری کنیم برات...
هدایت شده از تیمارستان گلها 🇮🇷
رادی واقعا بهت تسلیت میگم... نمیدونم چی بگم واقعا... امیدوارم غم آخرت باشه... خیلی سخته .... بدون هر وقت که بخوای ما کنارتیم