شباهت من و سوزان اینه که توی گفتگوهای روزمره، جفتمون تقریبا نرمالیم. تفاوتمون اینه که وقتی بحث جدی میشه، من میگم "اگر این دنیا رو یک مجموعه در نظر بگیریم، تعداد اعضای اون انگشتشمارن. بیشتر افراد به علت یکسان بودنشون، اصلا شمرده نمیشن." و سوزان میگه "همهی انسانها یه گوه مشابهان، با این که هر کسی دوست داره فکر کنه یه گوهِ خاصه."
هنوز ویسشو پلی میکنم فکم باز میشه
احساس میکنم بتمن با شورت کیتی نشسته پشت خط