eitaa logo
آکادمی لوحه
401 دنبال‌کننده
708 عکس
97 ویدیو
73 فایل
خانه نوآوری تعلیم و تربیت | آکادمی رشد و توانمندسازی مدیران آموزشی- تربیتی برای تربیت نسل ارزش آفرین ارتباط با ما: 🆔 @Education_lohe ☎️ 09932293729 🌐 www.lohe.academy 🆔 www.instagram.com/lohe_academy ساعات پاسخگویی ۱۵ الی ۱۸
مشاهده در ایتا
دانلود
33.06M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
﷽ جنبش جهانی فرآیندهای یادگیری مهم هستند نه ""صرفا"" نتایج رفتاری و عملکردی. 📩 📩 @lohe_academy
﷽ به نحوه مداد گرفتن بچه ها دقت کنید . نحوه گرفتن مداد متفاوت است . هیچ مشابهی در شکل مداد گرفتن مشاهده نمی شود . 📌 کلیشه ای به نام « مداد در دست گرفتن مشابه » وجود ندارد . 📌 در مدرسه « شبیه سازی » نکنیم . کانادا _ ونکوور کلاس هنرهای ظریف #دکتر_رحیمی 📩 #مدرسه_مربیان 📩 #مدرسه_اولیا @lohe_academy
﷽ #ناارزنده_سازی در نقاشی با نکشیدن اجزای صورت نقاشی کلیشه ای با خطوط و نحوه ترسیم تکراری برای اعضای خانواده کودک ۱۰ ساله . پسر . بسیار باهوش . به دلیل فشار آموزشی و توقع بالای والدین ، مدت سه هفته است که حرف نمی زند . #دکتر_رحیمی 📩 #مدرسه_مربیان 📩 #مدرسه_اولیا @lohe_academy
آکادمی لوحه
﷽ به نحوه مداد گرفتن بچه ها دقت کنید . نحوه گرفتن مداد متفاوت است . هیچ مشابهی در شکل مداد گرفتن مش
پ.ن ﷽ بنا بر نظر اساتید ( همه کسانی که در شاخه هماهنگی عصب _عضله و هماهنگی چشم و دست و جانبی شدن مغز در کودکان فعالیت دارند ) ، اگر کودک یا بزرگسال: 👈روان و بدون فشار مداد را در دست حرکت می دهد و اگر روان و خوانا می نویسد ، تاکیدی در گرفتن مداد به روش کلیشه ای وجود ندارد . 📌 در صورتی که مداد از قسمت دو سوم پایین ، با مشت گرفته شود و یا از نوک مداد گرفته شود ، اقدام به تغییر سبک گرفتن مداد می شود . 📌 تا قبل از سنِ تقویمی ۷ سال تمام ، مغز هنوز به رسش و تکامل در منطقه حرکتی نرسیده . اگر توقع از کودک در زمینه نوشتار یا رنگ آمیزی فراتر از توانِ او باشد ، شاهد حرکت دست کودک از آرنج یا از کتف خواهیم بود . 📩 📩 @lohe_academy
14.62M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
﷽ تمرین های « پوتی » به جای تاکید بر نحوه گرفتن مداد ، از تمرین های انبساطی استفاده کنید . 📩 📩 @lohe_academy
﷽ مدارس و آموزگاران که معتقد به موفقیت « ۱۰۰% » باشند ، زمینه وسواس و اضطراب را در دانش آموزان ایجاد خواهند کرد . #دکتر_رحیمی 📩 #مدرسه_مربیان 📩 #مدرسه_اولیا @lohe_academy
اصطلاحی است برای توصیف دانش آموزانی که با ریاضی دست و پنجه نرم می کنند و در مواجهه با کلاس و آزمون ریاضی دچار اضطراب می شوند . 🚫 این اضطراب چگونه ایجاد می شود و مدارس چه نقشی در ایجاد آن دارند ؟ 👈🎥در کلیپ به این سوال پاسخ داده شده : 📩 @lohe_academy
16.93M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
چیست و چگونه ایجاد می شود ؟ والدین و مدارس چه نقشی در ایجاد آن دارند ؟ چگونه می توان بر این اضطراب غلبه کرد ؟ 📩 @lohe_academy
﷽ همایش"نقدی بر آموزش وپرورش" سخنران: آقای دکترغفرانی استادمدرسه قرآن و عترت تهران چهارشنبه (۱۹دی) , ساعت ; 15:30 الی 17 مکان: شیخ صفی, پلاک 7, بیت النور
9.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
﷽ تعریف جدید یونسکو از : با ی توانایی «تغییر»است و با کسی است که بتواند با آموخته‌هایش، تغییری در زندگی خود ایجاد کند ؟ آیا مدارس دانش آموزان « با » تربیت می کنند ؟ 📩 @lohe_academy
﷽پیاژه بر این باور بود که در فرآیند رشد خود کودک شرکت کننده ای فعال است و دست روی دست نمی گذارد تا رشد بیولوژیک یا محرک های خارجی کار خودشان را بکنند. او کودکان را دانشمندانی کنجکاو می دانست. 📩 #آکادمی_لوحه @lohe_academy