eitaa logo
آکادمی لوحه
398 دنبال‌کننده
716 عکس
97 ویدیو
73 فایل
خانه نوآوری تعلیم و تربیت | آکادمی رشد و توانمندسازی مدیران آموزشی- تربیتی برای تربیت نسل ارزش آفرین ارتباط با ما: 🆔 @Education_lohe ☎️ 09932293729 🌐 www.lohe.academy 🆔 www.instagram.com/lohe_academy ساعات پاسخگویی ۱۵ الی ۱۸
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از مدارس پسرانه هدهد
به یاد خدا دعوت به همکاری آموزگار , مربی , کادر اداری ➕ثبت درخواست و ارائه رزومه از طریق: http://www.hodhod.school/?page_id=370
بررسی رجالی 👈سند روایت "سید سبع سنین" از ابن جوزی به نقل از طبرانی ➕اولین ناقلان اهل سنت روایت; این روایت 👈"موضوع و متروک" هست! و در شان 👈توصیف و نه تجویز! ➕_سند شیعی روایت, به قرن 6 و به اهل سنت ارجاع دارد. ➕چطور "تک روایت" مجعول السند را مبدا برنامه ریزی نظام تعلیم و تربیت قرار دهیم؟؟!! ☝️و بگوییم 7 سال دوم,, عبودیت , فصل فرمان دادن و پادگان سازی است!!! ➕ این روایت , توصیف غلبه و شدت یک حال در هر دوره است. سایر روایات صحیحه , 7 سال دوم را فصل تادیب , کتابت, تعلیم می داند. ➕اینها هم غایت را نشان می دهد. نه روش را. منطقه الفراغ قائل شده. لذا می شود تربیت را بر اساس 👈قوای شناختی و محیطی (تربیت القائی و الگوسازی) در این دوره تعریف کرد. 👈لذا روش مبتنی بر انتخاب در این دوره موضوعیت دارد. بنا بر تذکر مستقیم نیست. مگر استفاده دارویی در موارد نیاز. ➕ایجاد محیط انتخابی بر اساس توان مربی و محیط , و تحلیلگری متربی به قصد بهگزینی مبتنی بر تفاوتهای فردی موضوعیت دارد. 🌱 طیب سازی این محیط به انتخاب و همراه سازی متربیان, مورد توجه هست. مثل امتدادبخشی تمرکز و سرعت عمل و ... .
شرط دین ورزی و تعالی است و موضوعی فطری است. اما روش آن اکتسابی است. وظیفه سیستم تزکیه و تعلیم; خلق موقعیت و امکان تجربه از طریق و بهگزینی در بستر آزادی عمل حداکثری برای متربیان است. (فعال سازی قوه به معنای توان طلب خیر, در بستر آزادی عمل حداکثری) مربی از سر قدرت و انعطاف پذیری اش , به متربی امکان انتخاب می دهد و مرجعیت دارد. ➕ عمل 1. در چهارچوب فهم و رشد متربی, 2. مبتنی بر مسئولیت و تلاش متربی, 3. آزادی معنوی 4. تجربه و روش فعال باشد. ➕ شایستگی ها, در فرایند یاددهی_یادگیری ; ارزشیابی مشارکتی با حداقل رقابت ; عملکرد محور ; و مبتنی بر تفاوت های فردی باشد. ➕ عامل, پرسشگر و فعال مبتنی بر تلاش متربی موضوعیت دارد. در رویکردهای تلفیقی و پروژه محور/ خدمت محور/ گروهی_جفتی و ... . بازخوانی در:
آکادمی لوحه
﷽ #آزادی شرط دین ورزی و تعالی است و موضوعی فطری است. اما روش آن اکتسابی است. وظیفه سیستم تزکیه و تعل
#فکر_کنیم ‼️ همراهان گرامی , سلام با توجه به معانی و تفاسیر متفاوتی که از روایات تربیتی می شود به نظرتون این نوع تعاریف و به دنبال آن راهکارهای تربیتی که در این تصویر ارائه شده است چه اِشکالاتی دارد ؟؟
مدیر پروژه فردی است که پروژه را بررسی می‌کند تا از انجام درست آن در محدوده‌ی زمانی و مالیِ موجود اطمینان حاصل کند. پنج گروه فرآیند مدیریت پروژه به شرح زیر هستند: آغاز برنامه‌ریزی اجرا نظارت و کنترل اتمام راهنمای پیکره‌ی دانش مدیریت پروژه (PMBOK Guide)، این گروه‌ها را به عنوان یک سری اقدامات و فعالیت‌هایی معرفی می‌کند که با هم رابطه‌ی متقابل دارند و برای رسیدن به نتیجه، هدف یا خدماتِ از پیش تعیین شده به اجرا درمی‌آیند. شبکه‌ کاری و نظارتی برای زایش و پیشرانی نوپاهای اجتماعی است. @sahab_link
مزاج خود را بشناسید ...🍃 🌀 آکادمی رشد و توانمندسازی والدین و مربیان برای تربیت نسل ارزش آفرین آکادمی لوحه @lohe_academy www.lohe.academy
هدایت شده از مهارتکده
🚌 #سیّاره_مهارت 💥 #کاردو هایی با طعم لذت ➕ آشنایی و کار با ابزار 🔧🔩⛓ #ماجرا هایی در راه است ... #کاردو #بساز_شارژشی #یادگیری_ازطریق_خدمت هماهنگی جهت حضور در مدارس و اردوهای دانش آموزی: ☎ 09135941260 ➕ @sayyare_maharat
#هم_پایه ای عزیزم 😍❤️ دلم براتون تنگ شده ! به زودی همدیگر رو خواهیم دید
نظریه ای مراحل رشد پیاژه به این شرح است: مرحله حسی حرکتی: از تولد تا دو سالگی مرحله تفکر پیش عملیاتی: از ۲ تا ۷ سالگی مرحله تفکر عملیات عینی: از ۷ تا ۱۱ سالگی مرحله عملیات انتزاعی یا صوری: پس از ۱۲ سالگی 🌀 آکادمی رشد و توانمندسازی والدین و مربیان برای تربیت نسل ارزش آفرین آکادمی لوحه @lohe_academy www.lohe.academy
خلاصه ویژگی های مهم مراحل رشد در نظریه رشد شناختی پیاژه 🌀 آنچه یک والد یا مربی بروز باید بداند ‼ آکادمی لوحه @lohe_academy www.lohe.academy
﷽پیاژه بر این باور بود که در فرآیند رشد خود کودک شرکت کننده ای فعال است و دست روی دست نمی گذارد تا رشد بیولوژیک یا محرک های خارجی کار خودشان را بکنند. او کودکان را دانشمندانی کنجکاو می دانست. 📩 #آکادمی_لوحه @lohe_academy