eitaa logo
آکادمی لوحه
398 دنبال‌کننده
716 عکس
97 ویدیو
73 فایل
خانه نوآوری تعلیم و تربیت | آکادمی رشد و توانمندسازی مدیران آموزشی- تربیتی برای تربیت نسل ارزش آفرین ارتباط با ما: 🆔 @Education_lohe ☎️ 09932293729 🌐 www.lohe.academy 🆔 www.instagram.com/lohe_academy ساعات پاسخگویی ۱۵ الی ۱۸
مشاهده در ایتا
دانلود
سلام آیا با در تضاد است؟! یعنی فرزند در هفت سال دوم (دوره دبستان) مثل عبد زر خرید است که باید صرفا به او دستور داد؟! ➕ نگاهی متفاوت در فهم روایت "سبع سنین" در تربیت و تبارشناسی آن ... 📽 کوتاه و شفاف توضیح می دهند. 👌 به زودی در ببینید . 🌀 آکادمی رشد و توانمندسازی والدین و مربیان برای تربیت نسل ارزش آفرین آکادمی لوحه @lohe_academy www.lohe.academy
سلام 📽 نگاه متفاوت و پاسخ های کوتاه و شفاف کارشناسان به چالش های تربیتی را در #مجله_تصویری_لوحه دنبال کنید. ⏳ به زودی ... 🌀 آکادمی رشد و توانمندسازی والدین و مربیان برای تربیت نسل ارزش آفرین آکادمی لوحه @lohe_academy www.lohe.academy
﷽ در چه می کنیم ⁉️ 📺 تنفس با قرآن , آغاز از ساعت 16.45 🌀 چرا ؟ معرفی ابعاد یک توسط آقای سعادت پور (دکترا مدیریت راهبردی, مدیر مدرسه روش میزان اصفهان) 🌀 نگاهی گذارا به رویکردهای آموزشی دنیا با ارائه خانم نقش (دكترا برنامه ريزي آموزش از دور, پژوهشگر برتر, معلم نمونه کشوری) 🌀 تجربه گردانی گروهی ها ☑️ موضوعات پیشنهادی: ✔️ رياضي: كسر (مسلسلي. تلسكوپي. مركبي و.....) ✔️ فارسي: علايم نگارش و كاربرد ان و هم خانواده ✔️علوم: روش کشف و مراحل كاوشگري 📢 دومین جلسه همکارانِ پایه چهارم_پنجم_ششم 👍 ➕ فقط با حضور ""مربیان"" و ""معلمان"" 🗓 4 شنبه , 23 مرداد , ساعت 17 💌 دبستان پسرانه هدهد (روش میزان) خیابان پروین , بعد از چهارراه صباحی , کوچه 39 , پلاک 24 آکادمی رشد و توانمندسازی والدین و مربیان برای تربیت نسل ارزش آفرین ... 📩 لطفا به بپیوندید: @hampaye_4 @hampaye_5 @hampaye_6 @lohe_academy
نظریه های برنامه درسی میلر دکتر محمود مهر محمدی 🌀 آکادمی رشد و توانمندسازی والدین و مربیان برای تربیت نسل ارزش آفرین آکادمی لوحه @lohe_academy www.lohe.academy
طبقه بندی میلر از تئوری های برنامه ریزی درسی.pdf
860.9K
خلاصه نظریه های برنامه درسی میلر دکتر محمود مهر محمدی 🌀 آکادمی رشد و توانمندسازی والدین و مربیان برای تربیت نسل ارزش آفرین آکادمی لوحه @lohe_academy www.lohe.academy
رویکردهای آموزشی ناصر یوسفی 🌀 آکادمی رشد و توانمندسازی والدین و مربیان برای تربیت نسل ارزش آفرین آکادمی لوحه @lohe_academy www.lohe.academy
موضوعات کتاب رویکردهای آموزشی ناصر یوسفی 🌀 آکادمی رشد و توانمندسازی والدین و مربیان برای تربیت نسل ارزش آفرین آکادمی لوحه @lohe_academy www.lohe.academy
موضوعات کتاب رویکردهای آموزشی ناصر یوسفی 🌀 آکادمی رشد و توانمندسازی والدین و مربیان برای تربیت نسل ارزش آفرین آکادمی لوحه @lohe_academy www.lohe.academy
﷽ ➕ آفت هایی که مدارس برای حفظ اصالت اسلامی خود با آن مواجهند؟؟ 🌀 از منظر خروجی (دانش آموختگان) 🍃 ✔️ رفتارگرایی اسلامی (نسخه اسلامیزه شده) ✔️ مناسک گرایی قشری و خطر ریاکاری ✔️ قرنطینه سازی فکری و اخلاقی ✔️ گزینش دانش آموز و خانواده (در غرب هم وجود دارد . مثل مدل فرانسوی نخبه گرا _ بر عکس مدل آمریکایی عامه گرا) ✔️ گرایش به مقاطع پایین تر و دوره کودکی 🌀 از منظر فرآیند 🍃 ✔️ نظری : ابهام رویکرد تربیتی مورد استفاده (از فقدان تا نقص, عدم انسجام یا عدم اصالت) ✔️ عملی : کمبود منابع انسانی مناسب (تغییرات مداوم_تحصیلات غیرمرتبط) در نهمین جلسه آقای در جمع مدارس به موضوع پرداختند. [شبکه ... 🌀] (با نگرش اسلامی)
﷽ ➕ چالش های نظری تربیت در مدارس اسلامی ابهام رویکرد تربیتی مورد استفاده (از فقدان تا نقص, عدم انسجام یا عدم اصالت) در نهمین جلسه #همتا آقای #دکتر_محمدرضا_مدنی_فر در جمع مدارس به موضوع #مدرسه_اسلامی پرداختند. [شبکه #همتا ... 🌀] #همجوشی #مدارس_تحول_خواه #اسلامی (با نگرش اسلامی)
﷽ 👈اشاره (John Dewey) فیلسوف و مربی آمریکایی هدف تعلیم و تربیت‌ را <جامعه دموکراتیک> می داند . و در تعریف آن می‌گوید: جامعه دموکراتیک، جامعه‌ای است که از پیدایش اختلافات و تبعیضات طبقاتی، قومی و نژادی جلوگیری می‌کند. وی می‌گوید: تعلیم و تربیت عبارت است از: بازسازی و سامان‌دهی تجربه که بر معنی‌دار شدن و عمق آن می‌افزاید و توانایی هدایت جریان تجربه را توسعه می‌بخشد. دیوئی در کتاب دموکراسی و تعلیم و تربیت، چهار ویژگی تعلیم و تربیت را ذکر می‌کند: الف) تعلیم و تربیت ضرورت زندگی است: دیویی تعلیم و تربیت را به عمدی و غیرعمدی تقسیم کرده است، اساس آموزش و پرورش را ارتباط و انتقال فرهنگی و اجتماعی می‌داند زیرا بدون آموزش و پرورش عمدی و غیرعمدی زندگی میسر نیست. ب) تعلیم و تربیت به مثابه کنش اجتماعی: محیط اجتماعی نقش مهم‌ تربیتی دارد و فراگیری کودک امری انتزاعی و مجرد از مناسبات و روابط اجتماعی و محیط نیست، بلکه در متن همین مناسبات مطالب فراوانی را فرا می‌گیرد. ج) تعلیم و تربیت به مثابه راهنمایی: به اعتقاد دیویی انگیزه‌ها و کوشش‌های مشخص نوآموز را باید کنترل و هدایت کرد و نقش راستین تعلیم وتربیت همین است. د) تعلیم و تربیت به مثابه رشد: دیویی در این مورد بر این نکته تاکید تام می‌ورزد که تعلیم و تربیت به رشد رساندن است و رشد عمیق زندگی است. تا زندگی هست، تعلیم و تربیت هم است. با توجه به آنچه گذشت می‌توان گفت تعلیم و تربیت متربی عبارت است از: فرآیندی اصیل - نه فقط مقدماتی - میان مربی و مترّبی، ناشی از ضرورت زندگی اجتماعی و مبتنی بر رغبت‌های درونی و فعلی دانش‌آموز و متربی به منظور بازسازی تجربه برای رشد و دموکراسی اجتماعی.