𝑳𝒐𝒔𝒕 𝑰𝒏'𝑳𝒐𝒗𝒆
منبهشدتآدمِ« بیابریمزیربارونخیسشیم » هستم .
پس چرا نمیای بریم
𝑳𝒐𝒔𝒕 𝑰𝒏'𝑳𝒐𝒗𝒆
فککنمقبلاهمگفتهبودمخوشمنمیاد «بچم..پسرم»صداشکنن
آتیشمبزنین،ولینزدیکآدمایموردعلاقمنشین.