15.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
♦️ زننده ترین قسمت صحبتهای پزشکیان عبور از رهبری است. با افتخار می گوید تمام نیروهای مسلح و اکثر شعام با او بوده اند؛ یعنی رسما نظر امام جامعه برایش مطرح نیست و افتخار می کند همه با او در برابر نظر ولی امر بوده اند.
برایم مهم نیست چه کسی این پیام را می بیند یا اصلا گوش شنوایی هست یا نه، اما صرفا برای قیامتم و تکلیفم می گویم، قبح زدایی ای که این روزها توسط پزشکیان و قالیباف از شکسته شدن جایگاه ولی فقیه و امام جامعه که طبق روایاتمان نقشه کعبه را در جامعه دارد، نقطه عطفی بسیار بسیار خطرناک و سرآغازی برای خودنمایی های مستمر خواص در برابر ولی فقیه جامعه و پاره شدن نخ تسبیح است.
هرچند دلم به وعده خدا و امام شهیدم قرص است و ملت مبعوث کار را تمام خواهد کرد اما به عنوان یک تاریخ نگار، گفتم تا شاید قلم بدستی که هنوز نمی داند در چه لحظاتی از تاریخ، جاده صاف کن شکسته شدن نرخ ولی امر جامعه شده، به خود آید. شاید.
✍ دکتر محمدعلی صدر
•┈┈••✾••┈┈•
✅ حجتالاسلام محمد کرباسی
🆔 @m_karbasi
فراخوان مهم مجمع نمایندگان استان قم برای مطالبه تحقّق کامل شروط امام خامنهای در تفاهمنامه
پیرو پیام روشنگرانه ولیّ امر مسلمین، امام خامنهای، مجمع نمایندگان استان قم ضمن تشکر از ملت مبعوث و بصیر ایران، با قدردانی از مردم سرافراز قم برای حضور چشمگیر در دو فراخوان قبلی، از آحاد مردم شریف قم دعوت مینمایند در راستای مطالبه تحقّق کامل شروط امام خامنهای در تفاهمنامه، در تجمعی که به همین منظور برگزار میگردد حضور به هم رسانند. انشاءالله ما نیز باحضور در این تجمع تاریخی شما، صدای شما در مطالبه تحقّق شروط مقام رفیع ولایت خواهیم بود.
زمان: دوشنبه ۱ تیرماه ساعت ۱۸
مکان: قم، خیابان صفائیه، مقابل دفتر رهبر معظم انقلاب
مجمع نمایندگان استان قم (مجتبی ذوالنوری، قاسم روانبخش، محمدمنان رئیسی)
•┈┈••✾••┈┈•
✅ حجتالاسلام محمد کرباسی
🆔 @m_karbasi
🔴 حذف #نظر_سنجی ۳۰۰ هزار نفری تابناک!
بعد از مخالفت ۸۴ درصدی شرکت کنندگان با مذاکرات، صفحه نظر سنجی از دسترس خارج شد!
درسته که نظر سنجی حذف شد ولی عیار نظر مردم مشخص شد، اگر حرف و رای مردم ملاک هست، مردم مخالف هستند، والسلام✋️
درضمن تابناک که نظرسنجی را گذاشته بود، رویکرد اصلاح طلبی دارد.
•┈┈••✾••┈┈•
✅ حجتالاسلام محمد کرباسی
🆔 @m_karbasi
🔻محاصره دریایی باعث صفر شدن صادرات نفت ایران شد؟ خیر
🔹اخیرا مسعود پزشکیان ادعا کرده: در دوره محاصره دریایی حتی یک بشکه نفت نفروختیم.
🔹این ادعا غلط است، در دوره محاصره، «عبور» نفت ایران از تنگه هرمز (تقریبا صفر) معادل ۳۰۰ هزار بشکه شد نه صادرات.
🔹صادرات نفت ایران از موجودی ذخایر نزدیکِ چین انجام میشد که طبق آمار کپلر، روزانه ۱.۱ میلیون بشکه تا ابتدای شهریورماه برقرار میبود.
🔹پول نفت ایران نیز با تاخیری دو سه ماهه به اقتصاد کشور تزریق میشود، یعنی ایران حداقل تا آبانماه (نوامبر) درآمد نفتی قابل قبولی داشت.
🔹ایران میتوانست با بسته نگه داشتن تنگه و افزایش قیمت بنزین آمریکا به بالای ۵ دلار، سرنوشت انتخابات میاندورهای نوامبر آمریکا را به نفع دموکراتها رقم زده و ماشین جنگی ترامپ را متوقف کند.
🔹البته طبق گفته ترامپ، نیازی به بستن تنگه تا آبانماه نیز نبود و اگر یک ماه دیگر ادامه مییافت، قیمت نفت و بنزین شاهد جهش بیسابقه میشد.
🔹اما عجله برای تنشزایی و آتشبس بیموقع، کشور را مجددا به زودی وارد «جنگ سوم» خواهد کرد.
•┈┈••✾••┈┈•
✅ حجتالاسلام محمد کرباسی
🆔 @m_karbasi
3.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
خوشچشم، کارشناس صداوسیما:
آمریکا ۱۰۰ آبنبات جلوی تیم مذاکره کننده ایرانی انداخته است تا مروارید ایران که تنگه هرمز است را از آنها بگیرد!
•┈┈••✾••┈┈•
✅ حجتالاسلام محمد کرباسی
🆔 @m_karbasi
حامد یزدیان نماینده اصفهان: زدن بعضی حرفها از سمت پزشکیان مشکوک است
🔹بیش از ۱۰۰ روز از آغاز جنگ و نزدیک به دو سال از ریاست جمهوری #پزشکیان میگذرد و ایشان هنوز نمیداند جای کدام حرف در چه جلسهای است، فارغ از اینکه حرفهایش سراسر اشتباه و مهمل گویی است.
🔹به نظر تئوری اینکه پزشکیان از روی سادگی حرف میزند دیگر چندان درست نباشد،زدن بعضی حرفها مشکوک است.
•┈┈••✾••┈┈•
✅ حجتالاسلام محمد کرباسی
🆔 @m_karbasi
✅ واقعا چه خبراست؟
🔸فتحالله توسلی، عضو کمیسیون اقتصادی مجلس:
عزل مدیرکل شبکه خبر،مامنتظرپاسخ جناب دکتر قالیباف رئیس تیم مذاکره و رئیس جمهور محترم نسبت به اظهارات مستندحجت الاسلام نبویان هستیم
🔸اگر این اظهارات درست نیست اعلام کنید و اگر درست است فقط پاسخ دهید چرا!
چرا به این همه تذکرات رهبرمعظم انقلاب توجه نشده است؟
واقعا چه خبراست؟
•┈┈••✾••┈┈•
✅ حجتالاسلام محمد کرباسی
🆔 @m_karbasi
⭕️ از سپاه به رئیسجمهور!
🔻قسمتهایی از نامه ۲۴ تن از فرماندهان سپاه پاسداران به رئیس جمهور:
«...جناب آقای رئیس جمهور! امروز وقتی چهره رهبر معظم انقلاب را دیدیم مرگ خودمان را از خداوند طلب کردیم چون که کتفهایمان بسته است و خار در چشم و استخوان در گلو باید ناظر پژمرده شدن نهالی باشیم که حاصل ۱۴ قرن شکنجه و زجر شیعه و اسلام است...
تا کی با اشک بنگریم و خون دل بخوریم و به قیمت از دست رفتن نظام،صبر انقلابی داشته باشیم؟
...جناب آقای رئیسجمهور!ما امروز ردپای دشمن را در این حوادث بخوبی میبینیم.. امروز را دریابید که فردا خیلی دیر است و پشیمانی فردا غیر قابل جبران است.
...جناب آقای رئیسجمهوری! اگر امروز تصمیم انقلابی نگیرید و رسالت اسلامی و ملی خودتان را عمل نکنید فردا آن قدر دیر و غیر قابل جبران است که قابل تصور نیست...در پایان با کمال احترام و علاقه به حضرتعالی اعلام میداریم کاسه صبرمان به پایان رسیده و تحمل بیش از آن را در صورت عدم رسیدگی بر خود جائز نمی دانیم.۱۳۷۸/۰۴/۲۲
غلامعلی رشید،قاسم سلیمانی،جعفر اسدی،احمد کاظمی،محمد کوثری، اسدالله ناصح،محمد باقری،غلامرضا محرابی،عبدالحمید رئوفی نژاد،نورعلی شوشتری،علی احمدیان،احمد غلامپور، یعقوب زهدی،نبی الله رودکی،علی فدوی، غلامرضا جلالی،امین شریعتی،حسین همدانی،اسماعیل قاآنی،علی فضلی،علی زاهدی،مرتضی قربانی،عزیز جعفری، محمد باقر قالیباف.
🔻این نامه در سال ۱۳۷۸ و با هدف دفاع از ولایت فقیه به رئیس جمهور وقت(سیدمحمد خاتمی)نوشته شده است!
🔻پس از انتشار پیام اخیر رهبر انقلاب (آقاسیدمجتبی خامنه ای)درباره توافق با آمریکا،سپاه با انتشار بیانیه ای اعلام کرد مانند کوه استوار پشتوانه دولتمردان خواهد بود!اما در این بیانیه عبارتی دال به "حمایت از رهبری" نبود! از سوی دیگر رئیسجمهور با صراحت از موافقت سپاه در جلسه شعام با توافق میان روسای جمهور ایران و امریکا خبرداد! آن هم در حالی که از عدم رضایت رهبر انقلاب از این توافق مطلع بود!
🔻آیا فلسفه وجودی سپاه،سربازی ولایت نبوده و نیست؟آیا سپاه نباید مالک اشتر ولایت و بازوی قدرتمند ایشان باشد؟ آیا راه و رسم سرداران و پاسداران شهید سپاه در ۴۷ سال گذشته،تبعیت کامل از ولایت فقیه و جانبازی در مسیر اجرای منویات و مطالبات رهبری نبوده؟ آیا مشروعیت سپاه به انطباق کامل اقدامات آن با فرامین و نظرات ولی فقیه نیست؟
🔻اگر شهدایی مانند کلاهدوز،بروجردی، همت،باکری ها،زین الدین ها تا قاسم سلیمانی و همدانی و...شهدای نبرد رمضان،الگو و شاخص ارزیابی سپاه باشند،سپاه و فرماندهان آن باید نماد حمایت و تبعیت محض از ولایت باشند!
🔻ملت مسلمان ایران در این روزهای تاریخ ساز،همان "سپاهی" را می خواهد که نسبت به ولایت فقیه "غیرت" داشت! همان سپاهی که نامه سرداران ارشد آن به رئیسجمهور وقت،در تاریخ ماندگار شده است!
✍دکتر کوشکی
•┈┈••✾••┈┈•
✅ حجتالاسلام محمد کرباسی
🆔 @m_karbasi
🔎 مروری بر ۷ شرط گفته شده در تفاهمنامه اسلامآباد
🖼 در انتظار تحقق شروط
🗯 رهبر انقلاب: از این لحظه، ما یعنی شما ملت سرافراز و این خادم ناچیز، منتظر تحقّق شروط گفتهشده خواهیم بود. ۲۸/خرداد/۱۴۰۵
1️⃣ خاتمه عملیات نظامی
2️⃣ رفع محاصره دریایی ایران
3️⃣ تثبیت حاکمیت بر تنگه هرمز
4️⃣ تأمین خسارت و بازسازی
5️⃣ لغو جامع تمامی تحریمها
6️⃣ خاتمه موضوعات هستهای
7️⃣ در دسترس قرار گرفتن داراییهای مسدود
📲 @rahbar_enghelab_ir
•┈┈••✾••┈┈•
✅ حجتالاسلام محمد کرباسی
🆔 @m_karbasi
3.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
♦️رهبر شهید انقلاب:
جوانان حزباللهی را متّهم نکنید به تندروی،
اینها همان کسانی هستند که با همهی وجود، با همهی اخلاص در میدان حاضرند!
•┈┈••✾••┈┈•
✅ حجتالاسلام محمد کرباسی
🆔 @m_karbasi