eitaa logo
مرز مقدس گیلان
257 دنبال‌کننده
4.1هزار عکس
3.9هزار ویدیو
14 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
38.95M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
𖣔﷽𖣔 🔻دیدار استاندار ایلام از غرفه فرهنگی در موکب الحسین (ع)شهدای فراجا مستقر در مرز بین المللی مهران 🔻استقبال پرشور زائرین کربلا در مرز مهران از طرح زیارت نیابتی از شهدای امنیت فراجا
💌بسمـ رب الشـهدا.....🕊🌸 ﷽یاد خاطرات عاشقان خدا ﷽ من گدایی درت را دوست می‌‌دارم حسین سائلان محضرت را دوست می‌‌دارم حسین دست‌بوس نوکرت‌بودن برای من بس است نوکری نوکرت را دوست می‌‌دارم حسین « بارالها، گریه‌کن‌های حسینم را ببخش! » این دعای مادرت را دوست می‌‌دارم حسین من برای ماندن اسلام بعد از کربلا دست زینب‌پرورت را دوست می‌‌دارم حسین در میان آن شهیدانی که دورت خفته‌اند زیر پایت، اکبرت را دوست می‌‌دارم حسین در کنار علقمه، با دیدن آب فرات هیبت آب آورت را دوست می‌‌دارم حسین 💚 🌺شادی ارواح طیبه شهدا صلوات 🦋الّلهُمَّ صَلِّ عَلَی مُحَمَّدٍ وَآلِ مُحَمَّدٍ
🔻حکمت ۲۵۵ نهج البلاغه ؛ تندخویى و جنون (اخلاقى، اجتماعى)🔻 الحِدَّةُ ضَرْبٌ مِنَ الْجُنُونِ، لاَِنَّ صَاحِبَهَا یَنْدَمُ،فَإِنْ لَمْ یَنْدَمْ فَجُنُونُهُ مُسْتَحْکَمٌ. امام علیه السلام فرمود : طغیان غضب، نوعى جنون و دیوانگى است، چراکه صاحبش بعدآ پشیمان مى‌شود و اگر پشیمان نشود دلیل بر آن است که جنونش مستحکم است.
23.33M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 برای موکبش خونه‌اش رو فروخت😭
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
توصیه مهم استاد فاطمی نیا به جاماندگان اربعین مرحوم آیت الله فاطمی نیا: پاداشی که برای زائر اربعین سینه به سینه از اولیاء رسیده و برای هیچ عملی ذکر نشده، این است که زائر اربعین حتما عاقبت به خیر میشود.
20.79M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
واکنش جالب مردم عراق با دیدن تصاویر مقام معظم رهبری و حاج قاسم «ایران و عراق جدایی ناپذیرند تا زمان ظهور حضرت مهدی (عج)»
📱 پویش رسانه ای راوی شو 🔻 روایت مسیر پیاده روی اربعین حسینی از قاب دوربین شما 🔰در محورهای: 1⃣ حمایت زائرین از مردم به ویژه کودکان مظلوم فلسطین 2⃣ افزایش وحدت و برادری زیر پرچم سیدالشهدا 3⃣ حضور خانوادگی افراد در پیاده روی 4⃣ نمایش افراد با ملل و مذاهب گوناگون 5⃣ مهمان نوازی مردم عراق 🗓 مهلت ارسال آثار : ۱۰ شهریور ماه ۱۴۰۳ 🎁 همراه با اهدای کمک هزینه سفر به مشهد مقدس برای نفرات برتر 🌀ارسال آثار از طریق شبکه های اجتماعی درج شده در: 🌐 https://www.iaahd.ir
26.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
آرزو بدری سلامت و تحتِ درمان‌ است در حالی که برخی رسانه‌هایِ خارج از کشور به دروغ از شرایطِ نامساعدِ سلامتی آرزو بدری سخن گفته بودند؛ در گزارش تصویری که اخیرا منتشر شده وضعیت سلامتی آرزو بدری مطلوب و تحتِ درمان‌ است.
| فضاسازی و ماجرای کنسرسیومی که عنوان افغانستان را یدک می‌کشد 🔹 ویدیویی هفته گذشته در شبکه‌های اجتماعی پخش شد که افرادی ظاهرا خطوط ریلی را تخریب می‌کنند. حادثه تخریب ریل قطار در ایستگاه «میوتک» ایران و واکنش‌های متعاقب آن، ابعاد مختلفی از این رویداد را نمایان ساخته است. 🔹 از یک سو، تخریب زیرساخت‌های حمل و نقل، اقدامی غیرقانونی و مخرب تلقی می‌شود که می‌تواند پیامدهای امنیتی و اقتصادی به دنبال داشته باشد. از سوی دیگر، واکنش‌های متناقض در فضای مجازی و رسانه‌ها به ویژه سوءاستفاده علیه منافع مردم دو کشور و تشدید مخالفت با مهاجران، نشان از پیچیدگی‌های این ماجرا و لزوم بررسی دقیق‌تر آن دارد. 🔹 راه آهن جمهوری اسلامی ایران در واکنش به ویدئوی منتشر شده و تخریب ریل در بیانیه‌ای اعلام کرده است عوامل مرتبط با شرکت خصوصی کنسرسیوم ریلی افغانستان دست به اقدامات غیرقانونی در حریم ریلی جمهوری اسلامی ایران زدند که پس از ممانعت همکاران فنی و حفاظتی راه آهن جمهوری اسلامی، متاسفانه عوامل این کنسرسیوم، پرسنل راه آهن ایران را ضرب و شتم کرده و شیشه خودروی آنها را نیز خرد کردند. 🔹 وجود منازعات قبلی بین شرکت راه آهن ایران و کنسرسیوم ریلی افغانستان، نشان می‌دهد که این حادثه ریشه در مشکلات عمیق‌تری دارد. این منازعات می‌تواند ناشی از اختلافات مالی، اختلاف نظر در خصوص اجرای قرارداد و یا حتی عوامل سیاسی باشد. در هر صورت، این منازعات پیشین زمینه را برای وقوع چنین حادثه‌ای فراهم کرده است. 🔹 پیش از این نیز زمانی که نخستین محموله تجاری افغانستان به مقصد ترکیه قصد عبور از ایران بدون اخذ مجوز لازم را داشت با واکنش راه آهن مواجه شد. 🔹 به نظر می‌رسد در ماجراهای جدید و گذشته، ردپای تخطی (عمدی یا سهوی) کنسرسیوم ریلی افغانستان وجود دارد زیرا راه آهن جمهوری اسلامی ایران به عنوان نماینده حاکمیت از طریق مجاری قانونی برخورد داشته است. 🔹 ابعاد امنیتی و اقتصادی: تخریب زیرساخت‌های حیاتی مانند ریل قطار، می‌تواند به اختلال در تجارت دو کشور، افزایش هزینه‌های تعمیر و نگهداری شود و حتی این چنین حوادثی می‌تواند بهانه‌ای برای گروه‌های مخالف دولت باشد تا اقدامات مشابهی را در آینده انجام دهند. 🔹 ابعاد سیاسی: اگر چنین حوادثی به طور ریشه‌ای حل نشود ممکن است واکنش‌هایی در دو کشور ایجاد کند که به پیچیده‌تر شدن روابط بینجامد. 🔹 ابعاد اجتماعی: این حادثه، می‌تواند به ایجاد جو ناامنی و بی‌اعتمادی در میان مردم محلی و همچنین، بین مردم دو کشور ایران و افغانستان منجر شود. همچنین، انتشار اخبار نادرست و شایعات در فضای مجازی، می‌تواند به تشدید این جو کمک کند. 🔹 درمجموع، به نظر می‌رسد با توجه به اهمیت راه‌آهن خواف – هرات برای افغانستان و ایران و ثمراتی که فعال شدن این مسیر ریلی می‌تواند برای اقتصاد افغانستان به همراه داشته باشد، در سطوح بالای دولت اعم از شرکت راه‌آهن، گمرک و مرزبانی، باید تکلیف تردد قطارهای ترانزیتی از این مسیر را روشن کنند و اجازه ندهند قواعد و قوانین حاکمیتی و سرزمینی بازیچه دست افراد شود و تا حد شایعه‌سازی در فضای مجازی تنزل پیدا کند.