eitaa logo
مرصاد(مهدویت)
330 دنبال‌کننده
8هزار عکس
4.5هزار ویدیو
12 فایل
السَّلاَمُ عَلَى الْحَقِّ الْجَدِيدِ #موسسه_فرهنگی_مذهبی_مرصاد باگرایش تربیتی و مهدویت #رسمی روبیکا RUBIKA.IR/M___MERSAD ایتا EITAA.IR/M_MERSAD ادمین: @ya_vasi
مشاهده در ایتا
دانلود
مولاجانم ✨ای پاک و نجیب مثل باران، برگرد ای روشنی کلبۀ احزان برگرد... ✨یعقوب امیدش همه پیراهن توست ای یوسف گمگشتۀ کنعان برگرد... تعجیل در فرج مولایمان صلوات
رَبــــِّ المَھـِـدے المُوعودﷻ‌…
💠حاج میرزا اسماعیل دولابی رحمت الله؛ 🔸بعضی مواقع خداوند متعال می‌خواهد کسی را در مراتب بندگی زود بالا ببرد، به همین خاطر درهای زندگی او را مثل دیگ زودپز محکم می‌بندد و او را در سختی قرار می‌دهد. 🔸خود ما نمی‌دانیم که آیا ما در سختی ها بهتر خداوند را بندگی می‌کنیم یا در خوشی‌هایمان... اکثر کسانی که به مراتب بالای بندگی رسیدند، زندگی سختی داشته اند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 🎙استاد پناهیان 🔸 همه چیز ما باید امام زمانی باشد... 👌کوتاه و شنیدنی 👈حتما ببینید و نشر دهید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
امام زمان علیه السلام در میان مردم 🎙حجت الاسلام فرحزاد
⭕️ بهترین روش بـــــرای تـــوسل به امام زمان عجل الله فرجه به منظــــــور تـــرک گناه چیــــست؟! ✅ آیت الله جاودان👇 1⃣ هر روز بلکه هر روز و شب نماز استغاثه به امام زمان بخوانید. 2⃣ هر روز صبح زیارت آل یاسین را با توجه و تضرع بخوانید. 3⃣ اگر مــــــوفق به تـــرک شدید این توسلات را رهــــــا نکنید و خیالتان به ترک چنــــــد روزه مطمـــئن نشود باید دست از توســــل و تضـــرع برندارید. 🔸وظیفه‌ امام در درجه‌ اول هدایت و کارهایی که مربوط به هدایت است. 🔸پس اگر از امام زمان علیه‌السلام، واقعا بخواهیم و راست بگوییم که ما را از گناه نجات دهد، جواب می‌دهند. 🔸در مورد توسل در موضوعات دیگر مثل بیمــــــاری و ... چنیـــــن قطعــیتی وجـــــود ندارد امــا در این مسئله حتما جواب می‌دهند.
♨️راه زیارت عجل الله 🔸آیت الله بهجت در پاسخ به اینکه راه های دستیابی به زیارت حضرت امام عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف چه می باشد گفت: ✔️ زیاد بفرستید و به وجود مقدس آن حضرت علیه السلام اهدا کنید. ✔️ دعا برای تعجیل فرج آن حضرت نمایید. ✔️ زیاد به مسجد جمکران مشرف شوید و نماز مخصوص آن جا را بخوانید. 📚 چراغ راه سالکان ص ۴۴
4_5989814824689735384.mp3
7.22M
دوران فتنه و بلا و آزمایش و غربال 🎙استاد شجاعی
4_6032680440844781247.mp3
1.51M
🛑پناهِ آخر یه روزی اگه همه تورو رد کردند برو در خونه امام زمان... اللهم عجل لولیک الفرج🤲
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
به نظرتون میرزای قمی چجوری به این آرامش رسیده غیر از فراموش نکردن خداست ؟ الیس الله بکاف عبده خدا کافی نیست ؟
🍂دلم به اين همه آيينه رو نخواهد كرد به جز نگاه تو را جست و جو نخواهد کرد... 🍂عزيز غايب من، ای هميشه در خاطر به جز تو را دل من آرزو نخواهد كرد... تعجیل در فرج مولایمان صلوات 🌙
رَبــــِّ المَھـِـدے المُوعودﷻ‌…
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
عجل الله تعالی فرجه الشریف : برای تعجیل در ظهور من زیاد دعا کنید که خود فَرَج و نجات شما است...❤️
✍انتظام کاشمری نقل می کند که خدمت حاج شیخ حسنعلی(ره) نخودکی عرض کردم: دستوری مرحمت فرما که توفیق تهجد یابم و گشایشی در کارم ایجاد شود. 🔹فرمودند: هر روز صبح از تلاوت قرآن مجید مخصوصا سوره یس غفلت منما!
  📌 پزشک... 🔸 پزشک متخصص گفت: مریضتون باید زودتر عمل بشه. زن مستأصل پاسخ داد: پول عمل رو نداریم. اگه می‌شه عملش کنین تا پولش رو جور کنیم. پزشک بی‌حوصله گفت: ببرینش یه بیمارستان دولتی. اینجا یه بیمارستان خصوصیه. اول پول، بعد عمل! بفرمایید. نفر بعدی بیاد تو... پزشک، شب موقع نماز، دعای فرج می‌خواند. 👤 او هم خودش را می‌دانست! عج الله تعالی فرجه الشریف در نامه ای به شیخ مفید می فرمایند: سعی کنید اعمال شما (شیعیان) طوری باشد که شما را به ما نزدیک سازد و از گناهانی که موجب نارضایتی ما را فراهم نماید بترسید و دوری کنید.
🔵 مقام یاران امام زمان در آیه ۵۴ سوره مائده: 🔺۱. مقام عشق 🔺۲. مقام خشوع 🔺۳. مقام عزت 🔺۴. مقام مجاهدت 🔺۵. مقام شجاعت 🔴 تعریف مقام: 💠 دو واژه "حال" و "مقام" از اصطلاحات عرفان و تصوف است که تعاریف زیادی از آن‌ها شده است. بنا بر نظر غالب، "حال"، حالتی است که گذرا و غیر دائمی است و از مواهب حق تعالی است. 💠 "مقام" حالتی ماندگار و دارای ثبات است که با جد و جهد حاصل می شود و اکتسابی است.  💠 بنابراین یاران حضرت اهل سیر و سلوک در جاده معرفت هستند و با تهذیب نفس و مجاهده به این مقامات دست یافته‌اند. ❣یاران مهدی علیه‌السلام در "سلوک عاشقانه" به جایی رسیده‌اند که خدا عاشق وخاطرخواهشان شده. آنها هم عاشق و خاطرخواه خدا هستند. ❣آنها در "سلوک خاشعانه" تکبر و خودبرتربینی نسبت به مؤمنین ندارند زیرا تکبر سوزی و تکبرشکنی کرده‌اند. ❣در "سلوک عزتمندانه" تمام قد در برابر دشمن ایستادگی می‌کنند حتی اگر امکانات نداشته باشند. ❣در "سلوک مجاهدانه" در همه‌ی عرصه‌ها مدیریت شان جهادی است. طرف معامله و صاحب کار اصلی‌شان خداست. خدا را شناخته‌اند. ❣و در "سلوک شجاعانه" تا جایی پیش رفته‌اند که از سرزنش هیچ سرزنش کننده‌ای و ملامت‌گری در این عرصه نمی‌هراسند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 🎙آیت‌الله اراکی 🔸خیلی بده که آدم شیعه امام زمان عجل الله باشه و اصلا احساس نگرانی نکنه از این که دستش به امام زمان نمی‌رسه!!
🍂کاش از دلبر نشانی داشتیم بر سر کویش مکانی داشتیم... 🍂از برای مهدی صاحب زمان کاش در دل جمکرانی داشتیم...
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
مــیـــلاد بــاســعــــادت پــیــــامــبــــراڪرم﴿ﷺ﴾ برتمام‌مسلمین‌جهان‌مبارڪ💐
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
توسل به امام زمان معجزه می‌کنه فقط باید باور کنی همه کاره عالم اوست. 🎥 👌بسیار شنیدنی حتما ببینید و نشردهید.