دیدار رئیس ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر با امام جمعه کلور حجت الاسلام والمسلمین شیرعلیپور به روایت تصویر
۱۴۰۰/۰۳/۱۲
تعیین وقت ظهور.m4a
زمان:
حجم:
13.88M
♦️🌱🌹🌱♦️
🌹🏵🌹🏵🌹🏵
سلسله جلسات:
🍁 #دروس_مهدویت
✅ علائم ظهور امام زمان علیه السلام در احادیث و روایات معصومین علیهم السلام وتعیین وقت ظهور
🏵حجت الاسلام والمسلمین شیرعلیپور
✅ جلسه ۱۹
@kolur_shahrood
جریان شناسی انتخابات .mp3
زمان:
حجم:
26.68M
🎙 #بشنوید|| جریان شناسی انتخابات در جمع مبلغان سراسر کشور(۵خرداد ۱۴۰۰)
حجتالاسلام والمسلمین خسروپناه
🔹آقای #علی_لاریجانی کاندیدای #کارگزاران بود.
لاریجانی به #پنج_دلیل ردصلاحیت شده است که فقط یکی از آنها در حال حاضر در جامعه مطرح شده است.
🔹کارگزاران عامل ضبط مصاحبه #ظریف بودند و او را #حذف کردند تا کاندیدای خود را به میدان بیاورند.
892.9K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
می ایستی تا فصل پیروزی بیاید
باکی ندارد سرو از باد خزانی!
باکی ندارد مرد از نامردی دهر
جنگ است و لای زخم دارد استخوانی
این ماجرا مانند تو بسیار دارد
اما تو ای سردار، اوج داستانی
@kolur_shahrood
حضرت امام صادق علیه السلام تصریح کردند اساسا دینداری ذیل ولایت طاغوت، دینداری حقیقی نیست: «لاَ دِینَ لِمَنْ دَانَ اَللَّهَ بِوَلاَیَةِ إِمَامٍ جَائِرٍ لَیْسَ مِنَ اَللَّهِ.»(الکافی، ج1، ص375) در واقع ظاهر المتدینینی که کاری با عرصههای سیاسی ندارند و سکولارمآبانه و کفر به طاغوت ندارند، باید در تدین خود تردید و بازنگری جدی نمایند.
تنها عامل مقابله با حکومت و جریان طاغوت، کیمیای صبر و بصیرت است: «وَ لَا یَحْمِلُ هَذَا الْعَلَمَ إِلَّا أَهْلُ الْبَصَرِ وَ الصَّبْرِ.» صبر و بصیرت توأمان، خصوصیتی است که از التزام عملی به آموزههای امام صادق علیه السلام سرچمشه میگیرد و این امکان را فراهم میکنند در راه حاکمیت فقه جعفری، اگاهانه و روشنبینانه همراه ولیّ حق حرکت کنیم و در مواجه با مشکلات و فتنهانگیزی دشمنان، راه و هدف را گم یا فراموش نکنیم. حیات طیبه و موحدانه در گرو ایمان بالله و کفر به طاغوت می باشد
موسی علیه السلام به محضر الهی عرضه داشت پروردگارا! گاهی من در حالی هستم که شأن تو را بالاتر از آن میدانم که یادت کنم. خداوند فرمود: «ای موسی! مرا در همه حال یاد کن.»
حقیقت اذکار، «افاضه وجود» است، و اگر حقیقت ذکر به انسانی افاضه شود، مانند حقیقت علم، برای انسان "سعه وجودی" میآورد، که فرمود: «رَبِّ زِدْنِی عِلْمًا»(طه: ۱۱۴)- خدایا مرا زیاد کن و وسعت ببخش با علم(نه اینکه متأسفانه خیلی از ترجمههای قرآن به اشتباه آوردهاند: خدایا علم مرا زیاد کن).
اگر ذکر سعه وجودی نیاورد، خود حجاب است. خیلی باید مراقب بود که همانطورکه «العِلم هو الحجاب الاکبر» است، ذکر نیز هکذا، حجاب مذکور از ذاکر میگردد.
اولین نشانهی تحقق سعه وجودی ذکری برای انسان ذاکر(رب زدنی ذکرا)، حُسن خُلق است.
دومین نشانه سعه وجودی نیز ازدیاد محبةالله است.
سومین نشانه، احساس حضور در محضر الهی است.