▪️انا لله و انا الیه راجعون
مراسم ختم سوم مرحومه مغفوره حاجیه زینب سادات قاضوی، خواهر مکرمه آقای دکتر قاضوی ریاست محترم دانشکده معارف و انديشه اسلامی دانشگاه تهران
زمان: دوشنبه ۲۸ آبان ۱۴۰۳
ساعت: ۱۵ الی ۱۶:۳۰
مکان: تهران، خیابان شوش، خیابان یزدی، مسجد بقیهالله (عج)
🖤 حضور پرمحبت شما موجب تسلای خاطر بازماندگان و شادی روح آن مرحومه خواهد شد.
موقعیت مراسم در مسیریاب بلد
https://balad.ir/location?latitude=35.660506&longitude=51.437227&zoom=16.500000
🔹كرسی ترويجی عرضه و نقد دیدگاه علمی
با عنوان: «جنبش صدر و سیاست خارجی ایران در عراق»
🔸ارائه دهنده:
دکتر جعفر عظیم زاده
عضو هیئت علمی و پژوهشگر ارشد سیاست خارجی ایران
🔸ناقدين:
دکتر غلامعلی سلیمانی
عضو هیئت علمی دانشکده معارف و اندیشه اسلامی دانشگاه تهران
دکتر تورج افشون
استاد دانشگاه جامع امام حسین(ع) و پژوهشگر ارشد مسائل عراق
🔸دبير جلسه:
دکتر غلامعلی سلیمانی
عضو هیئت علمی دانشکده معارف و اندیشه اسلامی دانشگاه تهران
🔹زمان: سه شنبه مورخ 6 آذر 1403 ساعت 10
🔹مكان: سالن شهید سلیمانی دانشكده معارف و انديشه اسلامی
https://vroom.ut.ac.ir/mae5
برای شرکت کنندگان به صورت حضوری، گواهی صادر میشود.
🔰 اطلاعیه
✅ انتخابات مجدد انجمن علمی معارف اسلامی در روز شنبه ۱۰ آذر
به استحضار میرساند:
۱. انجمن علمی "معارف اسلامی" جهت عضوگيری در سامانه نگارستان فعال شده است و هم اکنون دانشجویانی که هنوز عضو انجمن نشدهاند، میتوانند ثبتنام کنند.
۲. از تاريخ شنبه ۱۹ تا جمعه ۲۵ آبان ماه نامزدهای شورای مرکزی انجمن باید در سامانه نگارستان ثبتنام کنند.
۳. روز شنبه ۱۰ آذر نیز روز انتخابات معين گرديده است و دانشجویان دانشکده باید در این روز در سامانه نگارستان به پنج نفر از نامزدها رأی دهند.
خواهشمند است به اطلاع دانشجويان رسانیده شود.
با تشكر
🇮🇷 معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشكده معارف و انديشه اسلامی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 وقتی استاد قرائتی یک دقیقهای اثبات میکند چرا شیعه است 👌
🔰 اطلاعیه
✅ انتخابات مجدد انجمن علمی انديشه سیاسی در اسلام روز شنبه ۱۰ آذر
به استحضار میرساند:
۱. انجمن علمی اندیشه سیاسی در اسلام جهت عضوگيری در سامانه نگارستان فعال گرديده است و هم اکنون دانشجویانی که هنوز عضو انجمن نشدهاند، میتوانند ثبتنام کنند.
۲. از تاريخ شنبه ۱۹ تا جمعه ۲۵ آبان ماه نامزدهای شورای مرکزی انجمن باید در سامانه نگارستان ثبتنام کنند.
۳. روز شنبه ۱۰ آذر نیز روز انتخابات معين گرديده است و دانشجویان دانشکده باید در این روز در سامانه نگارستان به پنج نفر از نامزدها رأی دهند.
خواهشمند است به اطلاع دانشجويان رسانیده شود.
با تشكر
🇮🇷 معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشكده معارف و انديشه اسلامی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔺انیمیشنی مستند با آمار واقعی،
در پاسخ به اینکه چرا ایران برای
جبهه مقاومت هزینه میکند⁉️
بسیار بسیار عالی ساخته شده👌🏻
حتما ببینید بهمراه فرزندانتون😊
#انیمیشن
#تمدن_سازی_نوین_اسلامی
⚠️صهیونیستها در نقشهای که برای حکومت خیالی خودشان ترسیم کردند، شهر مقدس #کربلا را هم تحت #حکومت_یهود میخواهند! مطمئن باشید بعد از دیدن این مطلب هم باز سکولارها مینشینند و سکوت پیشه میکنند.
🔻اینجاست که آن جمله معروف امام موسی صدر معنی پیدا میکند: «من حسینیه را حسینیه نمیدانم مگر آنکه دلاورانی را برای نبرد با دشمن اسرائیلی فارغ التحصیل کند.»
⁉️ چرا دو تا #فاطمیه داریم؟
📜در نقل تاریخ شهادت #حضرت_زهرا سلامالله علیها در اسناد روایی کهن شیعه به خط کوفی صدر اسلام که بدون نقطه است، عبارتی آمده به این مضمون:
«عاشت بعد أبيها خمسة و سبعین (تسعين) يوما» (حضرت زهرا علیهاالسلام بعد از پیامبر، ۷۵ یا ۹۵ روز زنده ماندند) که در این عبارت بین «خمسة و سبعین» [۱] (هفتادوپنج روز) و «خمسة و تسعین» [۲] (نودوپنج روز) قابل تشخیص نیست و به همین خاطر محدّثین شیعه هر دو برداشت را نقل کردهاند؛
لذا این ماهیت تاریخ است که باعث اختلاف در نقل قول و برگزاری دو فاطمیّه توسط شیعیان شده است.
📚 منابع:
[۱] کافی (شیخکلینی)، ج۱، ص۴۵۸
[۲] کفایة الأثر (خزّازقمی)، ص۶۵
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
اسناد ماجرای هجوم به خانه ی حضرت فاطمه ی زهرا(س) در منابع اهل سنت...
وهابیون مدام ادعا می کنن ماجرای هجوم به خانه ی اهل بیت(ع) افسانه است و سندی در این مورد وجود نداره.
اگه میخوای از وجود این اسناد در منابع معتبر اهل سنت مطلع بشی این کلیپ رو از دست نده.
#فاطمیه
☀️سحرخیزی و اعتدال مزاج
آيت الله شاه آبادی، استاد عرفان حضرت امام خمينی رحمه الله بودند درباره پدر بزرگوارشان می فرمايند:
🔺«موضوعی كه مرحوم والد به آن عنايت ويژه ای داشتند و آن را در قرب به حق مؤثر می دانستند، بيداری شب و سحرخيزی بود.
▫️ میفرمودند «اگر برای نافله شب بيدار شديد و ديديد برای نافله خواندن آمادگی روحی نداريد، بيدار بمانيد. بنشينيد حتی چای بخوريد. انسان بر اثر همين بيداری، آمادگی برای عبادت را پيدا می كند».
🍃همچنين فرمود: «بيداری سحر هم برای مزاج مادی مفيد است و هم برای مزاج معنوی.»
بارها در منبرهايشان مي فرمود: «برای دنيايتان هم كه شده، سحرها بيدار شويد. چون بيداری سحر، وسعت رزق، زيبايی چهره و خوش اخلاقی می آورد».
📚معاونت پژوهشى بنيادشهيد شاه آبادى، عارف كامل، ۱۳۸۰، ص۴۸
🔰مشکلات معارفی دانشجویان درس تاریخ اسلام
1. ناآگاهی از دلیل تعدد ازدواجهای پیامبر اکرم و حرمت ازدواج همسران ایشان (بعد از وفات پیامبر)
2. تصور عدم برخورد پیامبر و ائمه با مسئله بی حجابی
3. عدم آگاهی از چرایی ازدواج ائمه با مخالفان مانند ازدواج فرزندان علی (ع) با بعضی افراد، ازدواج امام حسن (ع) و امام جواد (ع) با کسانی که در قتل آنها نقش داشتند.
4. بی اعتمادی به تاریخ
5. بی اعتمادی به تاریخ اسلام
6. تصور ترویج خشونت طلبی از طرف اسلام
7. تصور اینکه پیامبر حضرت علی را به عنوان جانشین خود با صراحت اعلام و معرفی نکردند.
8. عدم هضم چرائی بی تفاوتی مردم نسبت به سفارشهای پیامبر در مورد اهل بیت
9. عدم توجیه نسبت به عملکرد علی علیه السلام در قضیه سقیفه (تکرار در اندیشه 2)
10. باور به تحریف سخنان پیامبران و ائمه اطهار (علیهم السلام)
11. ظلم دانستن اسیر گرفتن توسط مسلمین و تبدیل آنها به برده
12. باور به اینکه پیامبر دستور دادند همه یهودیها را بکشند و زنان آنها را به اسارت بگیرند.
13. ناآگاهی از دلیل پذیرش برده داری در اسلام
14. ناآگاهی از چرایی سکوت شاهدان عینی غدیر و عدم بیان حق و دفاع از آن
15. ناآگاهی از چرایی سکوت امیرالمومنین زمانی که همسر ایشان مورد ظلم واقع شد.
16. تصور اینکه امیرالمومنین با خلفای قبل از خود اختلاف نداشتند.
17. چرایی کمک امیرالمومنین به خلفا در عین زاویه داشتن با آنها
18. تصور بینیازی به سخنان و تاریخ معصومین(ع)
19. نداشتن معرفت نسبت به فلسفه عملکرد امام حسین در قضیه عاشورا (فلسفه قیام امام حسین(ع) و نحوه عملکرد ایشان در عاشورا)
📒 معاونت آموزشی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاهها
#استادان_معارف
•┈┈••✾•🌿🌺🌿•✾••┈┈•
📚بهتر از کیمیا :
دستورالعملی که مرحوم آیتالله نخودکی ره به امام خمینی ره توصیه فرمودند 👇👇
نقل شده که امام راحل (ره) طلبه جوانی بودند
در حرم امام رضا (ع) با مرحوم نخودکی روبرو شده و خطاب به ایشان فرمودند:
⬅️ تو را به این امام رضا،
اگر (علم) کیمیا داری به ما هم بده!
مرحوم نخودکی فرمود:
اگر ما «کیمیا» به شما بدهیم و شما تمام کوه و در و دشت را طلا کردید، آیا قول میدهید که بجا استفاده کنید؟
⬅️ امام صادقانه فرمود:
نه، نمیتوانم چنین قولی به شما بدهم.
شیخ فرمود:
من بهتر ازکیمیا را به شما یاد میدهم.
📚 دستورالعملی که برای انجام شدن هر خواستهای، مناسب است:
⬅️ بعد ازنمازهای واجب
1️⃣ یک بار آیه الکرسی را تا «هو العلی العظیم» بخوانید
2️⃣ تسبیحات فاطمه زهرا سلام الله علیها
3️⃣ سه بار سوره توحید «قل هو الله احد» را میخوانی
4️⃣ و بعد سه بار صلوات
📚5️⃣ و بعد 3 بار آیه مبارکه:
وَمَنْ یَتَّقِ اللَّهَ یَجْعَلْ لَهُ مَخْرَجًا وَیَرْزُقْهُ مِنْ حَیْثُ لا یَحْتَسِبُ وَمَنْ یَتَوَکَّلْ عَلَى اللَّهِ فَهُوَ حَسْبُهُ إِنَّ اللَّهَ بَالِغُ أَمْرِهِ قَدْ جَعَلَ اللَّهُ لِکُلِّ شَیْءٍ قَدْرًا
(سوره طلاق آیه 2 و 3)
امام خمینی ره:
من از آن موقع تاکنون، آن را ادامه دادهام و هر چه دارم، از آن دارم.
🔰نیازهای معارفی دانشجویان اندیشه اسلامی2 (قسمت اول)
1. آگاهی از کامل بودن دین اسلام و نداشتن نقطه ضعف/ توجه به اینکه اسلام برای همه ابعاد زندگی دستور و برنامه دارد
2. باور به اینکه اسلام دین اجتماعی با احکام اجتماعی است. شناخت نسبت به جامعیت و اجتماعی بودن دین. درک صحیح از دین مخصوصا در عرصه اجتماعی
3. آشنایی با معارف دین به صورت کاربردی
4. تشخیص تمایز بین دین و رفتار دینداران. توان تفکیک عملکرد متدینین از دین
5. کسب معرفت نسبت به جامعیت اسلام نسبت به سایر ادیان
6. آگاهی از به روز بودن دین اسلام و قرآن و تناسب آنها با شرایط و نیازهای روز
7. درک آنکه دین و وحی نیاز همیشگی انسان است نه دوران رشد نایافتگی بشر
8. آگاهی از اینکه عقل به تنهایی نمیتواند نیازمندیهای بشر را تامین کند و او را به سعادت دنیا و آخرت برساند.
9. آگاهی از عدم تنافی بین حکم عقل و حکم شرع به شرط اینکه عقل، عقل سلیم و به دور از وهم و هوسهای مختلف باشد.
10. آگاهی از اینکه دین برای محدود کردن بشر و ایجاد سختی برای او نیامده است.
11. توجه به آموزههای دینی که دین و عقل را با هم تایید میکند.
12. آگاهی از وضعیت واقعی افراد به ظاهر موفق و کشورهای به ظاهر پیشرفته که اعتقادی به دین ندارند و به ظاهر از عقل پیروی میکنند.
13. آگاهی از هماهنگی میان کتاب تکوین (علم) و تشریع (شریعت)
14. آشنایی با معنای صحیح علم و محدود نساختن علم به تجربیات بشری. شناخت صحیح از تفاوت قلمرو وحی و قلمرو علم بشری
15. آگاهی از سازگاری اسلام با علم
16. باور به علم بودن علوم معنوی و الهی
17. آگاهی از فلسفه محدودیت های اسلام (تکرار در دانش خانواده)
18. شناخت جایگاه امامت (تکرار در تاریخ اسلام)
19. آگاهی از علل واقعی پیشرفت غرب و عدم ارتباط آن با سکولاریسم
20. آگاهی از آسیبهای حاکمیت فرهنگ لیبرالیسم
21. تقویت دانشجویان در بعد قدرت تفکر و تعقل. توجه بیشتر به مطالب علمی و عقلی
22. آگاهی از اینکه حجاب علاوه بر فردی بودن یک مسئله اجتماعی هم هست.
23. احساس اضطرار نسبت به منجی
24. باور به امکان غلبه اراده انسان بر شرایط محیطی
25. شناخت صحیح از مفهوم سیاست در اسلام (تکرار در درس انقلاب)
26. آگاهی از مزیت های تلفیق دین و سیاست در اسلام و هم افزایی آنها
27. شناخت صحیح از دین و سیاست
28. تربیت صحیح دینی
29. دریافت درست دین از سوی علما و اساتید
30. شناخت صحیح از لیبرالیسم
31. شناخت صحیح سیره سیاسی اجتماعی امامان معصوم (تکرار در درس تاریخ اسلام)
32. درک همخوان بودن تقدس قرآن با پرداختن به مسائل سیاسی، اجتماعی و اقتصادی
33. درک کامل بودن قرآن نسبت به عهدین
34. نگاه عمیق و جامع به دستورات دین (گاهی دستورات دین ظاهری سخت دارند اما با عقل در تضاد نیستند)
35. آشنائی صحیح با دستورات سیاسی و اقتصادی اسلام
36. آگاهی از موافقت اسلام با نوآوریهای مفید
37. آگاهی از اهداف دشمنان داخلی و خارجی در به چالش کشیدن وحی و ارزشهای وحیانی با دوگانهسازی از علم و دین
38. آگاهی از تعریف صحیح علوم تجربی و غیرتجربی و وحیانی
39. شناخت دانشجو نسبت به پویایی دین اسلام
40. آگاهی از دروغ پردازیهایی که نسبت به علما در مواجهه با تجدد شده است.
📒 معاونت آموزشی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاهها
#استادان_معارف
▫️باشگاه استادان معارف اسلامی
:: میزمعارف ااا @mizemaaref
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⬇️سال ۱۳۵۳ است.
آقا توضیح میدهند و از توحیدی میگویند که با شِرک تفاوت چندانی ندارد!!
از اینکه آیا #توحید یک مسأله فردی و کاملا ذهنی است یا کاربردی؟ از اینکه توحید چگونه بر زندگی انسان و #زندگی_اجتماعی او اثر دارد ...
آیتالله خامنهای | ۱۳۵۳ | مسجد امام حسن مجتبی (ع) | مشهد
🔰نیازهای معارفی دانشجویان اندیشه اسلامی2 (قسمت دوم)
41. باور به امکان انتقال پیشرفت های عرصه فرهنگ غنی اسلامی به نوآوری و تکنولوژی در جامعه
42. کسب توان جمع بین مواردی که بین دستور دین و دستور عقل تضاد ظاهری وجود دارد.
43. آگاهی از تبلیغات مسموم امپراطور رسانه با هدف منزوی کردن اسلام و به چالش کشاندن دین
44. آگاهی از عدم تعارض شرع (اسلام) با عقل
45. اگاهی از میزان توانمندیهای واقعی عقل
46. آگاهی از اینکه رشد عقل و پیشرفت علم با بعثت پیامبران و وقوع معجزات منافاتی ندارد.
47. مصونیت در برابر خرافات و شناخت صحیح نسبت به آموزههای ترقیخواهانه دین
48. شناخت کافی نسبت به مبدأ وحی، که خداوند علیم است و در حریم علم او جهل راه ندارد.
49. آشنایی با اهداف و نتایج مخرب تالیفات روشنفکران لیبرال
50. آگاهی از تفاوت های اساسی جمهوری اسلامی با نظام های دینی قرون وسطا در غرب و برخی حکومتهای افراطی اسلامی
51. آگاهی از نظرات اکثریت علما در مواجهه با محصولات دنیای مدرن (تکرار در درس تاریخ تمدن)
52. آشنایی با آثار سوء تعصب و لجبازی
53. مصونیت در مقابل شبهات فضای مجازی
54. خودباوری در مقابل نظریه پردازان و دانشمندان ملحد و غربی و عدم احساس کافی بودن علم و بی نیازی به دین و آگاهی از تفاوت نظریه علمی با قانون علمی
55. درک آنکه خاتمیت به معنای ختم هدایت نیست و امامت استمرار هدایت است.
56. آگاهی از مفاسد اختلاط و اینکه این آزادی ها عامل پیشرفت غرب نبوده (تکرار در درس اخلاق و دانش خانواده)
57. آگاهی از علل واقعی پیشرفت غرب و عدم ارتباط آن با دینزدایی
58. آگاهی از لزوم عدم انتساب رفتار غلط مسلمانان به اسلام
59. آگاهی از تضاد ریشه ای فرهنگ و فلسفه اسلامی با فرهنگ و فلسفه غرب
60. آگاهی از راهکارهای نشاط و شادی در اسلام
61. آشنایی با الگوهای شادی حلال
62. آشنایی با شادی واقعی
63. توجه به اینکه حتی برنامههای به ظاهر غم انگیز اسلام مثل روضه و جلسات هیئت شادی و نشاط روحی و معنوی را به همراه دارد.
64. آگاهی از تحریف سایر ادیان و مصونیت اسلام از تحریف
65. آگاهی از عدم انتساب اقدامات غیرفرهنگی برخی مسلمانان به دین. (طالبان، تکفیری ها و...)
66. ضرورت شناخت مساله مهدویت
67. آگاهی از اینکه عملکرد مسئولان نماد دین نیست.
68. آشنایی با معیارهای قابل اعتماد برای تشخیص برداشت صحیح از ناصحیح
📒 معاونت آموزشی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاهها
#استادان_معارف
▫️باشگاه استادان معارف اسلامی
:: میزمعارف ااا @mizemaaref
🔰ریشههای مشکلات معارفی دانشجویان درس تاریخ اسلام
1. بی اعتمادی به تاریخ
2. بی اعتمادی به تاریخ اسلام
3. عدم شناخت نسبت به جایگاه زن
4. حس ملی گرایی و عدم رغبت به تاریخ اسلام
5. عدم آشنایی با فلسفه ازدواجهای رسول خدا
6. عدم اطلاع از اینکه ازدواجهای پیامبر اسلام بجز با حضرت خدیجه و عایشه، در بقیه موارد با زنان بیوه صورت گرفته
7. عدم اطلاع از اینکه هدف از ازدواج های پیامبر، لذت جویی نبوده است.
8. عدم اطلاع از اینکه ازدواج پیامبر با زنی از یک قبیله موجب گسترش اسلام در آن قبیله شده
9. تصور اینکه در ایران باستان چند همسری رایج نبوده
10. عدم اطلاع از اینکه تعدد زوجات در گذشته امر رایجی بوده
11. عدم اطلاع از اینکه بی حجابی عمدی در عصر پیامبر نبوده که ایشان برخورد کنند
12. شنیدن نمونه های دروغین عدم برخورد پیامبر با بی حجابی
13. عدم اطلاع از سیره امیرالمومنین و اعتراض ایشان در نهج البلاغه نسبت به موضوع اختلاط زن و مرد
14. عدم برخورد کشورهای اسلامی با بی حجابی (مقایسه تطبیقی بین ایران و آنها)
15. عدم اطلاع از اینکه بسیاری از ازدواج های ائمه با مخالفان ریشه صحیح تاریخی ندارد.
16. عدم اطلاع از اینکه امامان علیهم السلام مامور به استفاده از علم غیب خود نبوده و از نظر ظاهر ازدواج آنها با مخالفان ایرادی نداشته
17. القاء شبهات زیاد توسط دشمنان
18. تاثیر پذیری از رسانه های غربی و خشن نشان دادن اسلام (تکرار در درس انقلاب)
19. تبلیغات دشمنان امیرالمومنین در موضوع خلافت
20. فضیلت زدایی امویان از اهل بیت و فضیلت تراشی برای دشمنان اهل بیت
21. عدم شناخت جایگاه امامت (مثل امام مثل کعبه است) (تکرار در درس اندیشه 2)
22. تهاجمات رسانه ای در دوره صدر اسلام و اسراییلیات آن روزگار.
23. استناد به وقوع تحریف در تاریخ
24. عدم ارائه وقایع تاریخی به شکل صحیح
25. تحریف در برخی منابع کهن
26. برجسته کردن مطالبی که در مورد جعل احادیث وجود دارد.
27. عدم تمایز حفظ اصالت احادیث (علم رجال) در مکتب شیعه با سایر فرق
28. بازگو نکردن زحمات حفظ احادیث
29. مواجهه با احادیث غیرقابل هضم
30. عدم پاکسازی روایات ناصحیح.
31. آثار تاریخی تحریف شده توسط اسلام ستیزان
32. عدم ارائه اتفاقات تاریخی به شکل صحیح
33. نحوه غلط نگارش کتب تاریخی در جنگهای صدر اسلام.
34. برجسته سازی خشونت و جنگ در اسلام توسط اندیشمندان داخلی باستان پرست
35. یکی دانستن سیره پیامبر اسلام با خلفا در مساله فتوحات
36. عدم بیان استقبال مردم سایر بلاد از ورود اسلام
37. عدم بیان فتوحات بدون جنگ
38. اقدامات جنبش های تکفیری اسلامی
39. عدم انجام کارهای علمی تطبیقی بین جنگهای دوران اسلام و میزان کشته های آنها و جنگهای جهانی معاصر
40. ندانستن اختلاف فلسفه و علت جنگها در اسلام و غرب
📒 معاونت آموزشی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاهها
#استادان_معارف
▫️باشگاه استادان معارف اسلامی
:: میزمعارف ااا @mizemaaref
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔻 خاخام صهیونیستی :
چرا نمی شود مسلمانان را شکست داد؟
👈بخاطر نماز، معنویت، حجاب، و شهادت طلبی آنها
۱_نماز و دعا خواندنشون باعث میشود ارتباط با حضرت ابراهیم خلیل پیدا کنند و با این کار قلبشان پر از معنویت میشود
۲_ چون از مرگ نمیترسند و اعتقاد به شهادت دارند
۳_زنانشان حجاب دارند و بی حجابی را نوعی خروج از معنویت و ورود به فساد و گمراهی میدانند.
🔺پس با این جماعت نمیشود از طریق نظامی و جنگ مبارزه کرد .فقط باید با کار فرهنگی و دور کردنشان از معنویت، آنها را شکست داد.
#کارکرد_اسلام
🔰 اطلاعیه انتخابات شورای مرکزی
انجمن علمی دانشجویی معارف اسلامی
با سلام و احترام
🔸به اطلاع دانشجویان گرامی میرساند که انتخابات شورای مرکزی انجمن علمی معارف اسلامی در روز شنبه 10 آذرماه برگزار میگردد.
🔹دانشجویانی که عضو این انجمن میباشند، میتوانند در این روز به سامانه نگارستان دانشگاه مراجعه کرده و به 5 نفر از کاندیداهای ذیل برای عضویت در شورای مرکزی انجمن علمی معارف اسلامی رأی دهند:
1. مهدی توکلی کارشناسی ارشد اخلاق
2. مرضیه تیموری دکتری مبانی نظری اسلام
3. محمود صنیعی تهرانی دکتری مبانی نظری اسلام
4. فاطمه عباسی ترابی دکتری تاریخ و تمدن
5. محمد قاسمی کارشناسی ارشد تاریخ و تمدن
6. سیده سمانه میرمرادی دکتری قرآن و متون
7. سید حسامالدین واجدی کارشناسی ارشد مبانی نظری اسلام
🇮🇷 معاونت دانشجویی و فرهنگی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
✔️یادآوری این سه چیز باعث میشه گرفتاری دنیا برات آسون شه...
⁉️جواب شبهه ای که میگه شفاعت تو قرآن اومده یا نیومده...
🎙پای درس استاد مجتهدی تهرانی (رضوان الله علیه )
🔰 اطلاعیه انتخابات شورای مرکزی
انجمن علمی دانشجویی اندیشه سیاسی در اسلام
با سلام و احترام
🔸به اطلاع دانشجویان گرامی میرساند که انتخابات شورای مرکزی انجمن علمی انديشه سیاسی در اسلام روز شنبه 10 آذرماه برگزار میگردد.
🔹دانشجویانی که عضو این انجمن هستند، میتوانند در این روز به سامانه نگارستان دانشگاه مراجعه کرده و به 5 نفر از کاندیداهای ذیل برای عضویت در شورای مرکزی انجمن رأی دهند:
1. محمدجواد خمسه کارشناسی ارشد تاریخ و تمدن
2. زهرا دست آویز کارشناسی ارشد اندیشه سیاسی در اسلام
3. مصطفی زحمت کش کارشناسی ارشد اندیشه سیاسی در اسلام
4. محمدامین مرئی کارشناسی ارشد اندیشه سیاسی در اسلام
5. محمدرضا معصومی کارشناسی ارشد اندیشه سیاسی در اسلام
6. علیرضا مولوی نژاد کارشناسی ارشد اندیشه سیاسی در اسلام
🇮🇷 معاونت دانشجویی و فرهنگی
غده سرطانی.pdf
2.93M
📔«غدّه سرطانی» محتوایی نو و جامع در زمینه رابطه ایران و رژیم صهیونسیتی
📝تهیه و تألیف:کانون فرهنگی حیات طیبه
🔻اسرائیل چگونه تشکیل شد؟
🔻چگونگی روابط ایران و اسرائیل قبل از انقلاب؛اسرائیل آغازگر دشمنی!
🔻علت دشمنی ایران با اسرائیل چیست؟
🔻چرا باید ایران در جنگ فعلی اسرائیل با غزه و لبنان ورود کند؟
🎙پاسخ به تمامی این سؤالات در کتابچه «غده سرطانی»
🕰 مدت مطالعه: ۴۵ دقیقه
📱نسخه مناسب موبایل همراه با تنظیمات تسهیل گر مطالعه
▫️باشگاه استادان معارف اسلامی
:: میزمعارف ااا @mizemaaref
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📆 ۵ آذر روز بسیج مستضعفین
🖇سازمان بسیج مستضعفین به دستور رهبر فقید انقلاب حضرت امام خمینی رحمت الله علیه
در روز پنجم آذر ماه سال ۱۳۵۸ تاسیس گردیده و بعد از به تصویب رسیدن آن در مجلس شورای اسلامی در دی ماه سال ۱۳۵۹ رسماً آغاز به کار کرد🌹
🇮🇷 معاونت دانشجویی و فرهنگی